Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    atsinoni

    @atsinoni

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    atsinoni Unfollow Follow

    Latest posts made by atsinoni

    • RE: ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ

      Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:

      Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

      Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:

      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)

      Οχι ρε φίλε, στον Α418ΤQ αναφέρομαι, δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread που αναφέρεις ...

      ΟΚ γράψε λάθος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      atsinoni
    • RE: ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ

      Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
      Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

      Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:

      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      atsinoni
    • RE: ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ

      Ο χρήστης A418TQ έγραψε:
      Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

      Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

      Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

      Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

      Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

      Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
      Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

      *τα bold δικά μου

      ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

      Παρουσιάζοντας αποσπάσματα από μία ιστοσελίδα οι αναγνώστες δεν έχουν σφαιρική άποψη επί του θέματος, για αυτό σας παραθέτω την διεύθυνση του εν' λόγο site.

      http://users.otenet.gr/~mwise/power-tuning

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      atsinoni
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Τι γνωρίζεται για την αύξηση ιπποδύναμης και ροπής με επαναπρογραμματισμό του chip στον εγκέφαλο (ECU). Εχω βρεί την παρακάτω εταιρεία Power Tuning:

      http://users.otenet.gr/~mwise/power-tuning/peugeot.html

      η οποία ισχυρίζεται ότι με επαναπρογραμμτισμό μπορεί να δώσει +18 HP και +22 Νm (1600cc). Το κόστος είναι 600 Euro.

      Εχει δοκιμάσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Πολύ θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.

      Τάσος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atsinoni
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:

      Λοιπόν με λένε Τάσο και έχω ένα Peugeot 307 1.6 XT Premium από τον Ιανουάριο του 2002 που έχει κάνει 18.000 χλμ (από τα λίγα νομίζω που λένε πίσω HDI κάτω από το σήμα του 307).
      Τάσος

      Το ΗDI χαρακτηριζει τους πετρελαιοκινητηρες της Peugeot... Που βρεθηκε πανω στο δικο σου;

      Πάντως πετρελαιοκινητήρα δεν φοράω γιατί αλλιώς η μηχανή θα με είχε αφήσει χρόνους. Μήπως έχει να κάνει με το επίπεδο του εξοπλισμού?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atsinoni
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Γειά σας!

      Εδώ και λίγο καιρό είμαι μέλος του forum και είπα να συστηθώ. Λοιπόν με λένε Τάσο και έχω ένα Peugeot 307 1.6 XT Premium από τον Ιανουάριο του 2002 που έχει κάνει 18.000 χλμ (από τα λίγα νομίζω που λένε πίσω HDI κάτω από το σήμα του 307).

      Λίγο πολύ το αυτοκίνητο μου έχει παρουσιάσει τα προβλήματα που έχουν ήδη καταγραφεί. Σας καταγράφω μερικά:

      1. Ζουάν - Λένε ότι το νέο πλεκτό λύνει το πρόβλημα. Θα δούμε!
      2. **Εμπρός αριστερό φλάς **δεν δουλεύει. Οχι δεν έχει καεί η λάμπα. Οπως είδα δεν κάνει καλή επαφή ο διακόπτης του φαναριού γιατί όταν τον ζουλάω ανάβει το φλάς.
      3. Τριγμούς στο πορτ μπαγκάζ. Γύρισα τούμπα την ρεζέρβα και την εργαλειοθήκη και σταμάτησε ο θόρυβος. Παρεπιπτόντως όταν η ρεζέρβα είναι στη κανονική της θέση, για να την φουσκώσεις πρέπει να βγάλεις τον τροχό για να βρείς την βαλβίδα.
      4. Τριγμούς στη πίσω δεξιά πόρτα. Τελικά αποδείχθηκε ότι η πλάτη του καθίσματος δεν εφάρμοζε σωστά γιατί το ύφασμα στο μάνταλο στήριξης είχε σχιστεί και έτσι η πλάτη κουνιόταν. Μέχρι να το βρώ όμως χρειάστηκε να αλλάξουν εντός εγγύησης τα πίσω αμορτισέρ! (του SW)
      5. Πρόβλημα χρονισμού εμπρόσθιων υαλοκαθαριστήρων- Λύθηκε με νέο πρόγραμμα.
      6. Τρίζει η **βάση της ζώνης ασφαλείας **του οδηγού (πόρπη).
      7. Τρίζουν τα εμπρός αλεξίλια - Αντικαταστάθηκαν εντός εγγύησης αλλά το πρόβλημα παραμένει.
      8. Το πόρτ μπαγκάζ κλείνει δύσκολα - Εγινε ρύθμιση της κλειδαριάς αλλά το πρόβλημα παραμένει.
      9. Στις στροφές με αργές ταχύτητες ένιωθα στα πόδια του οδηγού σα να κιουνιόταν κάτι. Τελικά έσφιξαν την αντιστρεπτική και σταμάτησε το πρόβλημα.
      10. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε αισθητά όταν αύξησα τις πιέσεις στα ελαστικά στα 34 psi (15').
      11. Αντικατάσταση **ελαστικού υδροροής **αριστερής πλευράς εντός εγγύησης.
      12. Στο κατέβασμα από 3η σε 2η σφυρίζει μερικές φορές το σασμάν. Ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση. Σκέφτομαι να αλλάξω τις βαλβολίνες.

      Νομίζω ότι φτάνει, εάν και είμαι σίγουρος ότι έχω ξεχάσει πολλά.

      Η παραπάνω λίστα δεν έχει ως στόχο να σας αποτρέψει από την αγορά του αυτοκινήτου αλλά να υποδείξει τα προβλήματα και πιθανώς να σας βοηθήσει στην επίλυση τους. Φυσικά και θα ήταν ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε παρατήρηση σας.

      Παρακάτω παραθέτω μερικά χρήσιμα links:

      http://autos.groups.yahoo.com/group/peugeot-307/
      http://users.bigpond.net.au/skystar/peugeot307/

      Εμαθα ότι μπαίνουν αισθητήρες parking με ενδεικτική τιμή 300 Euro.

      Α! Επειδή δουλεύω στο χώρο των λιπαντικών, τα λάδια δεν έχουν χιλιομετρικό όριο. Δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι στα 10.000 χλμ αλλάζεις λάδια. Περισσότερη σημασία έχει η χρήση του αυτοκινήτου (πόλη, κίνηση κλπ) και σε αυτές τις συνθήκες προτείνω αλλαγή λιπαντικών (συνθετικών 5w-40) στα 10.000 χλμ. Κακό δεν κάνει, καλό όμως σίγουρα κάνει (Εχω πάρει δείγμα από Citroen ZX στα 18.000 χλμ και τα συνθετικά του λάδια ήταν ακόμη καινούργια). Οταν αγοράζετε λάδια να ελέγχεται την ημερομηνία παραγωγής γιατί έχει σημασία! (Στο γάλα τι κάνετε?!@$%).

      Η απλή αμόλυβδη της Shell έχει κατά το 1/3 τα πρόσθετα της Vpower! (εγγυημένο). Το δικό μου αυτοκίνητο χτυπάει πειράκια με Vpower.

      Αυτά....θα επανέλθω.

      Τάσος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      atsinoni
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr