-
Δεν καταλαβαίνω γιατί βγήκε το Mazda 2 από την εξίσωση.
Το 1600 είναι το ίδιο σβέλτο με το Fiesta (κανένα όμως από τα δύο δεν είναι πραγματικά γρήγορο), διαθέτει μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη ποιότητα και εξοπλισμό, σε τιμή παραπλήσια με το Ford.
Από εκεί και πέρα ανάλογα με το ποιο σου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο θεωρώ ότι και τα δύο είναι θαυμάσιες λύσεις (προσωπικά θα πήγαινα στο Mazda).
Επιπλέον πρέπει να κοιτάξεις τα Clio και Ibiza στα 1400άρια, γιατί είναι τα μόνα σβέλτα στην κατηγορία τους, εξαιρώντας το Punto Sporting, το οποίο -προσωπικά- δεν προτείνω.
Όσο για το 206 είναι μακράν το πιο γρήγορο σούπερ-μίνι έως τα 15.000 ευρώ, αλλά όπως είπαν και οι υπόλοιποι αλλάζει σχετικά σύντομα, και βέβαια η -σπορτίφ- συμπεριφορά στο δρόμο απαιτεί εμπειρία. -
Ο,τιδήποτε εκτός από Ibiza!
-
Ξεχάσατε το Fabia 1400, που και καλύτερους χώρους έχει από πολλά άλλα της κατηγορίας του και αρκούντως δυνατό είναι. Μην μας στερούν οι προκαταλήψεις μια καλή αγορά.
-
Το Φάμπια όμως δεν βγαίνει δίπορτο!!!
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Το Φάμπια όμως δεν βγαίνει δίπορτο!!!Υπάρχουν και τα οξυγόνα, οι ηλεκτρόποντες κλπ.
-
Αν θέλεις γνώμες υπάρχουν πολλες και ανάλογα με το ποια εταιρία αυτοκινήτων 'υποστηρίζει' ο καθένας αυτό θα σου προτείνει!
Η απόφαση είναι δική σου.Ανάλογα το τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο!Α!Μην ακούς τις περιπτώσεις και ιστορίες του καθενος οπως π.χ το ταδε του ταδε χαλασε βγήκε προβληματικό,αλλαξε το ένα άλλαξε το άλλο κτλ κτλ.Είναι μεμονομένες περιπτώσεις και συμβαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου μάρκας.Θα μπορούσα να σου φέρω δεκάδες περιπτώσεις τέτοιου είδους είτε φοβερής αξιοπιστίας και αντοχής είτε και το αντίθετο για όλους (Γάλλους,Γερμανούς,Ιάπωνες και πάει λέγοντας).
Μην ξεχνάς κάτι: όλα είναι μηχανές και χαλάνε.Και είναι φυσικό γιατί δουλεύουν!
Πάντως η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολη γι αυτό αποφάσισε από μόνος σου ανάλογα με το τι σου αρέσει.... -
Aρχισα να σκεφτομαι και το Οπελ Κορσα 1.4 με 90 αλογα, το οποιο στοιχιζει περιπου 4.5 εκ.δρχ(εκδοση Sport).Εχω ακουσει ομως οτι δεν ειναι τοσο ανετο λογω αναρτησης.Μπορει καποιος κατοχος να με βοηθησει λεγοντας μου τις συνολικες εντυπωσεις του????
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Aρχισα να σκεφτομαι και το Οπελ Κορσα 1.4 με 90 αλογα, το οποιο στοιχιζει περιπου 4.5 εκ.δρχ(εκδοση Sport).Εχω ακουσει ομως οτι δεν ειναι τοσο ανετο λογω αναρτησης.Μπορει καποιος κατοχος να με βοηθησει λεγοντας μου τις συνολικες εντυπωσεις του????νομίζω στην πρώτη σελίδα σου έχω γράψει για τα χιλιόμετρά μου με ένα Corsa 1.4 και τι πρέπει να προσέξεις..
ως προς την άνεση προσωπικά το βρίσκω αρκετά σφιχτό..με τον πίσω άξονα να 'κοπανάει' ελαφρώς...τα δε καθίσματα δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά αυτό με ενοχλούσε μόνο σέ ταξίδια πάνω από 200 χλμ...είναι όμως ποιοτικό (υλικά, συναρμολόγηση), αρκετά αξιόπιστο, με επαρκείς χώρους, με οργανωμένη αντιπροσωπεία και δίκτυο, λογικό κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά, service) και πολύ σβέλτο (ειδικά στις επιταχύνσεις εν κίνησει)
ξαναλέω όμως..περίμενε λίγο για το facelift, σε 2 μήνες...οι αλλαγές θα είναι μικρές (μάσκα, φώτα) αλλά θα υπάρχει νέος πιο οικονομικός κινητήρας (δεν παίρνω και όρκο αν θα είναι πιο δυνατός όμως)
-
Θα σου πρότεινα το Toyota Yaris 1.3 VVTi,ιδανικό για τον νέο οδηγό και μή! Τέρας αξιοπιστίας,εξαιρετική ποιότητα κατασκευής,κινητήρας διαμάντι,χαμηλό βάρος,πολύ καλές επιδόσεις(...δεν είναι άρμα μάχης...ταξιδεύεις άνετα με το A/C ON!!)Πολύ καλό Value for money αν συνδιάσεις όλα τα προηγούμενα με τον πλούσιο εξοπλισμό.Πιστεύω αν καταφύγεις σε ευρωπαικά 'βαρύδια' χαμηλού κυβισμού/ιπποδύναμης θ'απογοητευθείς στα ταξίδια σου.
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
Aρχισα να σκεφτομαι και το Οπελ Κορσα 1.4 με 90 αλογα, το οποιο στοιχιζει περιπου 4.5 εκ.δρχ(εκδοση Sport).Εχω ακουσει ομως οτι δεν ειναι τοσο ανετο λογω αναρτησης.Μπορει καποιος κατοχος να με βοηθησει λεγοντας μου τις συνολικες εντυπωσεις του????
νομίζω στην πρώτη σελίδα σου έχω γράψει για τα χιλιόμετρά μου με ένα Corsa 1.4 και τι πρέπει να προσέξεις..
ως προς την άνεση προσωπικά το βρίσκω αρκετά σφιχτό..με τον πίσω άξονα να 'κοπανάει' ελαφρώς...τα δε καθίσματα δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά αυτό με ενοχλούσε μόνο σέ ταξίδια πάνω από 200 χλμ...είναι όμως ποιοτικό (υλικά, συναρμολόγηση), αρκετά αξιόπιστο, με επαρκείς χώρους, με οργανωμένη αντιπροσωπεία και δίκτυο, λογικό κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά, service) και πολύ σβέλτο (ειδικά στις επιταχύνσεις εν κίνησει)
ξαναλέω όμως..περίμενε λίγο για το facelift, σε 2 μήνες...οι αλλαγές θα είναι μικρές (μάσκα, φώτα) αλλά θα υπάρχει νέος πιο οικονομικός κινητήρας (δεν παίρνω και όρκο αν θα είναι πιο δυνατός όμως)
Eχεις δικιο αλλα το κακο ειναι οτι δεν εχω αμαξι!!!!Βεβαια,ρωτησα σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι το χρωμα που θελω(μαυρο γιατι μονο μαυρο μου αρεσει το Κορσα)δεν υπαρχει οποτε αναγκαστικα παμε για Οκτωμβριο.Για να το κανω ακομα πιο δυσκολο(!),οφειλω να ομολογησω οτι εχω αρχισει να σκεφτομαι να βαλω περισσοτερες δοσεις και να παω για Focus 1.6(οπου φτανει τα 5,7 εκ).Το κακο βεβαια ειναι οτι σε ενα χρονο περιπου θα βγει το νεο μοντελο.Παντως και για το Focus,ενας γνωστος μου ειπε οτι ενας φιλος του εχει το 1.4 και οτι δεν ειναι ευχαριστημενος απο τα φρενα του και επισης οτι τριζει αρκετα!Εγω παντως αλλα εχω ακουσει για τη Ford.Eσεις τι ξερετε?????
-
Αν πάρεις το Fiesta δε θα απογοητευθείς καθόλου. Συμμαζεμένο, εύκολο στο παρκάρισμα, καλοστημένο, ζωντανό, οι χώροι του φτάνουν μια χαρά για να βάλεις την παρέα σου και να πάτε βόλτα ή εκδρομή. Το Stilo είναι υπέρβαρο, ράθυμο και καίει κι ένα σωρό καύσιμα λόγω των υπερβολικά μακριών σχέσεων.
Εγώ προσωπικά έχω ένα Clio 1.2 16βάλβιδο και, γνωρίζοντας τους περιορισμούς που θέτει το βάρος του, είναι καλό για τα άλογα και τα κιλά του. Από ποιοτικά προβλήματα, έχω το κλασικό στραβό ντουλαπάκι που κρεμάει κοντά στην κονσόλα και δε σβήνει ο φωτισμός του (θα το λύσω όμως με ένα κομματάκι φύλλο πλαστικού) και ένα ψιλοσκάλωμα στο συγχρονιζέ της τρίτης (από δικές μου βαρβαρότητες) και θόρυβο μερικές φορές στην όπισθεν, καθώς επίσης και θόρυβο από την τριβή του παραθύρου του οδηγού στην τσιμούχα. Αυτά όμως θα αντιμετωπισθούν εντός εγγύησης, όταν θα μπορώ να το αφήσω λίγες μέρες στο συνεργείο.
Κατά τα άλλα όμως είναι πολύ καλό, με ωραία αίσθηση στο τιμόνι, πολύ καλά φώτα, φρένα, καλή απόκριση κινητήρα (για τα κιλά του), ενώ το στήσιμό του είναι απλά εξαιρετικό και καλύπτει όλες μου τις ορέξεις. Βέβαια, έχεις δίκιο, αντικαθίσταται σύντομα από νέο μοντέλο.
Α, ξέχασα να σου αναφέρω και ένα άλλω πλεονέκτημα που έχουν τα πιο πολλά ευρωπαϊκά: Σε περίπτωση που - χτύπα ξύλο - συμβεί η στραβή και τρακάρεις, η επισκευή, εφόσον γίνει σωστά, δε θα έχει συνέπειες στην ακαμψία του πλαισίου, εκτός αν χρειαστεί κόψιμο και κόλληση (με οξυγόνο). Αυτό δεν συμβαίνει πάντα στα γιαπωνέζικα και κορεάτικα.
-
vasika an 8es odigiki efxaristisi pare to fiesta, alliws pare to stilo. apla pramata
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
¸÷ù äïêéìÜóåé Corolla êáé 307, ôá ïðïßá ìå áðïãïÞôåõóáí ìå ôï äýóêïëï êéâþôéï ôá÷õôÞôùí ôïõò, ïäÞãçóá êáé ôï Fiesta 1.4 ôï ïðïßï ìïõ Üöçóå èåôéêÝò åíôõðþóåéò.Ãéá ôï Ðåæþ äåí îÝñù áëëÜ ãéá Corolla êáé äýóêïëï êéâþôéï
ÏäÞãùíôáò ìéá íïéêéÜñéêç êÜðïéï äéÜóôçìá ìå áñêåôÜ ÷ëì óôï ïäüìåôñï ìüíï ðñüâëçìá óôïí ôïìÝá áõôüí äåí áíôéìåôþðéóá .Óå Üëëá êáé Üëëá êáé êáéíïõñãéá ðïõ Þôáí íá ìçí ÷áñáêôçñßóù ôï êéâþôéï
Áí åßóáé êáéíïýñãéïò ðÜñå ôï Fiesta ìéêñü åßíáé ,åìÝíá ìïõ äßíåé ôçí åíôýðùóç ãéá êáëïæõãéóìÝíï áõôïêßíçôï ìå êáëç ðåñéöÝñåéáêÞ ïñáôüôçôá ãéá ôïí ïäçãü ðÜíôá ,äåí ôï Ý÷ù ïäçãÞóåé ìÝ÷ñé óôéãìÞò . -
Καλύτερα ένα συμμαζεμένο αυτοκίνητο για ένα νέο οδηγό, γιατί του δίνει πιο καλή ορατότητα και του επιτρέπει να βλέπει τις άκρες του οχήματος πιο καλά, άρα και να το τοποθετεί πιο εύκολα στο δρόμο.
Άσε που ένα καλό σημερινό σουπερμίνι δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από ένα μικρομεσαίο. Ίσως υποφέρει λίγο στους χώρους, αλλά κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλά, αξιόλογα και ασφαλή.
-
Εγω θα επαιρνα κορσα.Αυτο μου αρεσει.Ουτε που θα κοιταζα τα αλλα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν πάρεις το Fiesta δε θα απογοητευθείς καθόλου. Συμμαζεμένο, εύκολο στο παρκάρισμα, καλοστημένο, ζωντανό, οι χώροι του φτάνουν μια χαρά για να βάλεις την παρέα σου και να πάτε βόλτα ή εκδρομή. Το Stilo είναι υπέρβαρο, ράθυμο και καίει κι ένα σωρό καύσιμα λόγω των υπερβολικά μακριών σχέσεων.Εγώ προσωπικά έχω ένα Clio 1.2 16βάλβιδο και, γνωρίζοντας τους περιορισμούς που θέτει το βάρος του, είναι καλό για τα άλογα και τα κιλά του. Από ποιοτικά προβλήματα, έχω το κλασικό στραβό ντουλαπάκι που κρεμάει κοντά στην κονσόλα και δε σβήνει ο φωτισμός του (θα το λύσω όμως με ένα κομματάκι φύλλο πλαστικού) και ένα ψιλοσκάλωμα στο συγχρονιζέ της τρίτης (από δικές μου βαρβαρότητες) και θόρυβο μερικές φορές στην όπισθεν, καθώς επίσης και θόρυβο από την τριβή του παραθύρου του οδηγού στην τσιμούχα. Αυτά όμως θα αντιμετωπισθούν εντός εγγύησης, όταν θα μπορώ να το αφήσω λίγες μέρες στο συνεργείο.
Κατά τα άλλα όμως είναι πολύ καλό, με ωραία αίσθηση στο τιμόνι, πολύ καλά φώτα, φρένα, καλή απόκριση κινητήρα (για τα κιλά του), ενώ το στήσιμό του είναι απλά εξαιρετικό και καλύπτει όλες μου τις ορέξεις. Βέβαια, έχεις δίκιο, αντικαθίσταται σύντομα από νέο μοντέλο.
Α, ξέχασα να σου αναφέρω και ένα άλλω πλεονέκτημα που έχουν τα πιο πολλά ευρωπαϊκά: Σε περίπτωση που - χτύπα ξύλο - συμβεί η στραβή και τρακάρεις, η επισκευή, εφόσον γίνει σωστά, δε θα έχει συνέπειες στην ακαμψία του πλαισίου, εκτός αν χρειαστεί κόψιμο και κόλληση (με οξυγόνο). Αυτό δεν συμβαίνει πάντα στα γιαπωνέζικα και κορεάτικα.
Αυτά που αναφέρεις είναι μίκρες πολύ μικρές λεπτομέρειες...
Στο δικό μου το clio s του 94 με 138.000 έχω κάνει το service που 'επιβάλλεται' μόνο μία φορά.
Από κει και πέρα μόνο ιμάντα χρονισμού στα 60.000 και στα 130.000
λάδια κάθε 5-8.000 ανάλογα τις δουλειές μου και τίποτα άλλο
Δεν παρατηρώ κανένα πρόβλημαΥ.Γ το τρίξιμο από το αριστερό παράθυρο το έχω και εγώ και είναι από το λαστιχάκι του.
Το πολύ πολύ κανένα ρουλεμά μπροστινό να βγάλει αλλά είναι πανφθηνο...
Α! ξέχασα για την όπισθεν ...
Θέλει να μην τη λύπάσαι αν την βάζεις σιγα σιγά και μαλακά θα βροντάει ετσι είναι φτιαγμένη
Αν τη βάζεισ με αρκετό χτύπημα στο πλάι δεν κάνει το παραμικρό.... -
Εγώ πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα, χωρίς δεύτερη σκέψη, το Seat Ibiza στην 'καλή' φυσικά έκδοση με τα 101 άλογα.
Γρήγορο, με 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά, πολύ καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, καλή ποιότητα κατασκευής σχετικά καλούς χώρους και πάνω απ'όλα πανέμορφο (πάντα κατά την προσωπική μου άποψη...).
Τώρα από άνεση μην περιμένεις και 'θαύματα' αλλά με 14400 ευρώ είναι full extra! -
Ο χρήστης nicpaip έγραψε:
Εγώ πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα, χωρίς δεύτερη σκέψη, το Seat Ibiza στην 'καλή' φυσικά έκδοση με τα 101 άλογα.
Γρήγορο, με 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά, πολύ καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, καλή ποιότητα κατασκευής σχετικά καλούς χώρους και πάνω απ'όλα πανέμορφο (πάντα κατά την προσωπική μου άποψη...).
Τώρα από άνεση μην περιμένεις και 'θαύματα' αλλά με 14400 ευρώ είναι full extra!14400 για Ibiza δεν τα εδινα με τιποτα!Οχι οτι ειναι κακο αυτοκινητο αλλα το clio 1.4 (expression νομιζω) με τα 11800 ειναι το ιδιο καλο απλα με λιγοτερο εξοπλισμο.2600 ευρω ειναι μεγαλη διαφορα για ανταγωνιστικο αυτοκινητο.Και το καινουριο punto sporting ειναι σε αρκετα καλη τιμη.Με 14400 εγω θα σκεφτομουνα και το 206 1.6 που ειναι σε εντελως αλλη κατηγορια απο πλευρας κινητηρα.Εγω εχω το xsara 1.6 VTR(15000 ευρω) και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Γενικα ειμαι της αποψης οτι καλυτερα αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας με λιγο εξοπλισμο παρα μικρο και 'full extra',φυσικα χωρις καμια παραχωρηση στον τομεα της ενεργητικης ασφαλειας συνολικα.
-
Punto θα πρότεινα κι εγώ. Φτηνό, ευέλικτο, με τεράστιους χώρους για την κατηγορία του και νομίζω από τις πρωτες επιλογές για νέο οδηγό (θα σου μείνουν και λεφτά περίσσευμα). Αυτά για το μοντέλο που μόλις αντικαταστάθηκε (το καινούριο δεν το έχω οδηγήσει, αλλά υποθέτω πως σε φιλοσοφία ίδιο παραμένει).
-
Η πρότασή μου έχει να κάνει με τον χρόνο απόκτησης του διπλώματος.
Φίλε 'Firegarden' , θα σού πρότεινα την αγορά ενός μεταχειρισμένου
Ι.Χ. , με σχετικά λίγα χρήματα καί με προοπτική αλλαγής του σε 1-2
χρόνια , έστω και εάν έτσι θα χάσεις κάποια χρήματα.Το σκεπτικό της πρότασης :
Ένας νέος και -εξ ορισμού - άπειρος οδηγός , χρειάζεται κάποιον καιρό
για να αποκτήσει κάποια πείρα , να εξοικειωθεί με την έννοια Αυτοκίνηση.
Οδηγώντας , πιστεύω ένα σχετικά καλό μεταχειρισμένο , θα είσαι απαλλαγμένος απο το άγχος του ...Πρωτάρη ( ώχ να μην το γρατσουνίσω,
άχ τι θα πάθει αν το σβουρίξω με χειρόφρενο , πω - πω τι έγινε τώρα που
κατα λάθος κοπάνισα την ζάντα στο πεζοδρόμιο , αμάν χωράω να περάσω ,
με πέρνει να παρκάρω , δεν με πέρνει , κλπ.).
Μετά το πουλάς (ή ακόμη καλύτερα το κρατάς για 'μουλάρι' ) και
αγοράζεις ένα καινούργιο , που θα χαρείς καλύτερα !!!Πάντως , ότι κι' άν επιλέξεις , καλά και χαρούμενα χιλιόμετρα ΜΕ ΜΙΚΤΗ
ΑΣΦΑΛΙΣΗ την ΠΡΩΤΗ χρονιάΑποστόλης.
Ποιο αυτοκίνητο να πάρω;;