Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 120
    • 121
    • 80 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    31734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      baz last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:
      Παρεπιπτόντως, σύμφωνα με τους 4Τ,
      το G. Punto T-jet 120, έβγαλε στον τροχό 117,5 ps/5.700 σαλ

      Δηλώνει λιγότερα άλογα το εργοστάσιο;

      το εργοστάσιο δηλώνει 120 στον στρόφαλο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης baz έγραψε:

        Παρεπιπτόντως, σύμφωνα με τους 4Τ,
        το G. Punto T-jet 120, έβγαλε στον τροχό 117,5 ps/5.700 σαλ

        Δηλώνει λιγότερα άλογα το εργοστάσιο;

        το εργοστάσιο δηλώνει 120 στον στρόφαλο

        118... το εδινε η Fiat Powertrain Technologies

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης baz έγραψε:

          Παρεπιπτόντως, σύμφωνα με τους 4Τ,
          το G. Punto T-jet 120, έβγαλε στον τροχό 117,5 ps/5.700 σαλ

          Δηλώνει λιγότερα άλογα το εργοστάσιο;

          το εργοστάσιο δηλώνει 120 στον στρόφαλο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            shytestosterone last edited by

            ενα 95αρι με σκουπα - καταλυτη - τελικο θα φτανει αραγε τους 115?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
              ενα 95αρι με σκουπα - καταλυτη - τελικο θα φτανει αραγε τους 115?

              ναι, φυσικα... σε καποιο αλλο παραλληλο συμπαν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Ο χρήστης baz έγραψε:

                Παρεπιπτόντως, σύμφωνα με τους 4Τ,
                το G. Punto T-jet 120, έβγαλε στον τροχό 117,5 ps/5.700 σαλ

                Δηλώνει λιγότερα άλογα το εργοστάσιο;

                το εργοστάσιο δηλώνει 120 στον στρόφαλο

                Έχει δίκιο ο technik.

                117,5 ps στον τροχό αντιστοιχούν τουλάχιστον σε 130 ps στο στρόφαλο, ίσως και παραπάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Πέρα του γεγονότος ότι το GP είναι και φθηνότερο του 209 το τούρμπο καίει όσο και το 1.6 το ατμοσφαιρικό με 10 άλογα παραπάνω.

                  Κοινώς κάτι μου λέει ότι θα ξαναγυρίσουμε στην εποχή όπου τα 1.6 ήταν για χρήστες που ήθελαν να κινούνται με ασφάλεια στα μεγάλα οχήματα. Απλά αυτοί θα βγάζουν 190~200 άλογα από δί-τουρμπα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    Παρεπιπτόντως, σύμφωνα με τους 4Τ,
                    το G. Punto T-jet 120, έβγαλε στον τροχό 117,5 ps/5.700 σαλ

                    Δηλώνει λιγότερα άλογα το εργοστάσιο;

                    Όντως, τ' άντερά του έβγαλε. Έχει ξανασυμβεί όμως (βλ. Cooper S, Cupra, S3), να πλησιάζει η ισχύς στους τροχούς την ονομαστική στο στρόφαλο.

                    ενα 95αρι με σκουπα - καταλυτη - τελικο θα φτανει αραγε τους 115?

                    Όχι.-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      farmakopoios last edited by

                      Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:

                      Το 5θυρο ειναι η εκδοση Sport με τις 15αρες αλουμινου και διαφορες αλλαγες στον εξοπλισμο...

                      17άρες έχει, ότι δηλαδή και το 3Θ σε επίπεδο εξοπλισμού.
                      Σε σχέση με το dynamic έχει επιπλέον τις ζάντες, κλιματισμό, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, μπάγκετ καθίσματα και ίσως 1-2 ψιλοπράγματα ακόμη.
                      Μιλάμε για το TJET πάντα, έτσι?

                      Νομιζα οτι ελεγες για το 95αρη.. Λαθος μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        farmakopoios last edited by

                        Το GP μας πηγε για αλλαγη λαδιων στα 20.000 km και γυρισε και με αλλαγμενα μπουζι...

                        Επειδη το αυτοκινητο το πηγε η μανα μου στο συνεργειο και δεν ξερω λεπτομερειες, η αλλαγη αυτη ειναι προγραμματισμενη ή ειδαν κατι και τα αλλαξαν?

                        Υ.Γ Το μεγαλο πρωτο service κανονικα ειναι στα 30.000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Στο Punto (το σκέτο) η 1η αλλαγή μπουζί είναι στα 20Κ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            shytestosterone last edited by

                            Ειδα απο κοντα το Bravo, και περα απο την γενικη εντυπωση αλλης κλασης σε σχεση με το Punto, (παιδα, πολυ ωραιο λεμε) εχω να πω οτι εχει καινουριο, επιτελους συγχρονης αισθησης, κιβωτιο, κατι που ητανε ολοφανερο χωρις καν να το οδηγησω ... Τι πιθανοτητες υπαρχουν το κιβωτιο αυτο να περασει στα Punto ? ........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
                              Ειδα απο κοντα το Bravo, και περα απο την γενικη εντυπωση αλλης κλασης σε σχεση με το Punto, (παιδα, πολυ ωραιο λεμε) εχω να πω οτι εχει καινουριο, επιτελους συγχρονης αισθησης, κιβωτιο, κατι που ητανε ολοφανερο χωρις καν να το οδηγησω ... Τι πιθανοτητες υπαρχουν το κιβωτιο αυτο να περασει στα Punto ? ........

                              Οι πιθανότητες λέγονται Abarth. Τα G. Punto των 120 ίππων φοράνε 5άρι και όχι το 6άρι του Bravo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                shytestosterone last edited by

                                που προφανως δεν εχει καμμια σχεση ουτε με το 6αρι του 95 ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  farmakopoios last edited by

                                  Tο 6αρι του Grande ειναι ανεκδιηγητο βασικα...

                                  Το 5αρι του T-Jet ειναι σαφως καλυτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
                                    Tο 6αρι του Grande ειναι ανεκδιηγητο βασικα...

                                    Το 5αρι του T-Jet ειναι σαφως καλυτερο.

                                    Μήπως μπερδεύεις τα κιβώτια με τα μοτέρ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      shytestosterone last edited by

                                      Παιδια, ποιοι απο Θεσσαλονίκη εδω εχετε G.Punto?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        travelman last edited by

                                        Το απλό πάντως δεν έχει και πολύ καλή απόδοση, αναμένουμε αποτελέσματα για το τούμπο...

                                        http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=681

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                          Το απλό πάντως δεν έχει και πολύ καλή απόδοση, αναμένουμε αποτελέσματα για το τούμπο...

                                          http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=681

                                          Τα εχουμε... 4Τ Σεπτεμβριου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            montecarlo last edited by

                                            Επίσης ενδιαφέρον οτι το Bravo των 150ΗP από τα νούμερα είναι σαφώς πιο δυνατό από το 1.4ΤSI-140HP (και κατά τις βαγγελίστρες 155ΗP)...

                                            Το 1.4ΤJET150 σε ένα ελαφρύ αυτοκίνητο σαν το GPunto θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 80 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr