-
Ο ίδιος είναι...
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
Έχω φίλο με csl που το βάζει συνέχεια Σέρρες και ξέρω πολύ καλά τι χρόνο κάνει και με δρομίσια λάστιχα, αλλά και τι γίνεται με τα εργοστασιακά φρένα του...
Τι χρόνο κάνει και τι γίνεται με τα φρένα;
Mια χαρά με τα φρένα.
Χρόνους θα μάθουμε σύντομα.Δεν το εχει πολύ καιρό το αυτοκίνητο.Καλά ο insanedriver τον έχει φίλο αυτόν με το csl και το βάζει στις Σέρρες.Εσύ pad έχεις άλλο φίλο με csl;
Για το ίδιο άτομο μιλάμε.
-
Αφού ο ΚΚ και ο ΣΧ τα παίρνουν από, ή είναι κολλητάρια με, τον αντιπρόσωπο Πόρσε και μέχρι πρότινος αντιπρόσωπο και νυν έμπορα ΒΜW, όταν γίνονται συγκριτικά μεταξύ των δύο αυτών μαρκών, από ποιον τα παίρνουν περισσότερο;
Από τα κεντρικά της Άουντι τώρα, δεν θα μπορούσαν μέσω Πόρσε να σφυρίξουν καμία γραμμή και προς την εν Ελλάδι αντιπροσωπεία της Πόρσε, να ασκήσει επιρροή υπέρ της πτωχής ανηψούλας Άουντι;
troll mode on Αλλά όταν είσαι τόσο ζώον που ούτε ένα τιμόνι με αίσθηση δεν μπορείς να φτιάξεις, που να σκαμπάσεις από διαπλοκές και δημόσιες σχέσεις... troll mode off
(θα ξαναμπώ σε 24 ώρες να δω αν έμεινε τίποτα όρθιο)
-
Θα μπουν τα τανκς με τις παντες σε λιγο
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Αφού ο ΚΚ και ο ΣΧ τα παίρνουν από, ή είναι κολλητάρια με, τον αντιπρόσωπο Πόρσε και μέχρι πρότινος αντιπρόσωπο και νυν έμπορα ΒΜW, όταν γίνονται συγκριτικά μεταξύ των δύο αυτών μαρκών, από ποιον τα παίρνουν περισσότερο;Από τα κεντρικά της Άουντι τώρα, δεν θα μπορούσαν μέσω Πόρσε να σφυρίξουν καμία γραμμή και προς την εν Ελλάδι αντιπροσωπεία της Πόρσε, να ασκήσει επιρροή υπέρ της πτωχής ανηψούλας Άουντι;
troll mode on Αλλά όταν είσαι τόσο ζώον που ούτε ένα τιμόνι με αίσθηση δεν μπορείς να φτιάξεις, που να σκαμπάσεις από διαπλοκές και δημόσιες σχέσεις... troll mode off
(θα ξαναμπώ σε 24 ώρες να δω αν έμεινε τίποτα όρθιο)
Επί της ουσίας της υποθεσης δε μας λες τίποτα.Διάβασε 10 συγκριτικά και δες τι γίνεται μόνος σου ή βαριέσαι;Τα κεντρικά της Άουντι πολύ πιθανόν να τον έχουν γραμμένο τον κάθε Σ.Χ και ΚΚ.Ο ΣΧ αγοράζει Πόρσε για πλάκα και εσύ (προφανώς τις κοιτάς στις εκθέσεις γύρω από το σκοινί.Άμα ξεκολλήσεις και διαβάσεις περισσότερο και άλλους δημοσιογράφους παγκοσμίως μπορεί να πάρεις και συ μία.Αλλίως θα μείνεις καλός 'πελάτης'των 100-150 ίππων όπως σου προτείνει.Καλά πας.
-
Ο χρήστης eliasgk74 έγραψε:
Ομολογω οτι δεν εχω φρεναρει με Μ3 αλλα μαλλον και εσεις δεν εχετε φρεναρει με εξαπιστονα μονομπλοκ και δισκους 358χ32Το μονομπλόκ έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία στη δαγκάνα από τον αριθμό των εμβόλων. Οι διαιρούμενες δαγκάνες είναι ΑΘΛΙΕΣ και πρέπει να αποφεύγονται.
Σίγουρα με περισσότερα έμβολα ΜΠΟΡΕΙΣ να φτιάξεις μια καλύτερη δαγκάνα. ΜΠΟΡΕΙ όμως και να μην είναι τόσο καλή
Πάντως οι τεράστιες δαγκάνες που σκεπάζουν πολύ μεγάλο μέρος του δίσκου, χρειάζονται ΠΟΛΥ αέρα για να μην υπερθερμαίνονται (σε σχέση με μια μικρότερη δαγκάνα). Αν δεν έχεις την απαιτούμενη (παραπάνω) ψύξη, ίσως να είναι χειρότερα.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Έχω φίλο με csl που το βάζει συνέχεια Σέρρες και ξέρω πολύ καλά τι χρόνο κάνει και με δρομίσια λάστιχα, αλλά και τι γίνεται με τα εργοστασιακά φρένα του...
Τι χρόνο κάνει και τι γίνεται με τα φρένα;
Mια χαρά με τα φρένα.
Χρόνους θα μάθουμε σύντομα.Δεν το εχει πολύ καιρό το αυτοκίνητο.Αν μιλάτε για τον Αλέξη,τελευταία φορα που θυμαμαι εγω ειχε σπάσει το 1:34:00.
Δεν θυμαμαι να παραπονέθηκε ποτε για τα φρενα του (ούτε καν νύξη δεν έγινε για αυτα) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι διαιρούμενες δαγκάνες είναι ΑΘΛΙΕΣ και πρέπει να αποφεύγονται.Διόρθωση: τουλάχιστον αυτές που ξέρω εγώ. Ίσως καλύτερες σχεδιάσεις να μην λυγίζουν τόσο.
-
Ο χρήστης 300+@AO έγραψε:
που τη διάβασες;
έχουν πρόσβαση στο φόρουμ μη εγγεγραμμένοι;Αγαπητέ συγνώμη για την λάθος διατύπωση, ενοώ ότι πρώτη φορά συμμετείχα γράφοντας. Επί της ουσίας έχετε κάτι να πείτε ?
... άρα, ως τώρα συμμετείχες διαβάζοντας μόνο, με κάποιο nickname. Άρα, είσαι διπλογραμμένος, πράγμα που δεν επιτρέπεται. Περιμένω πμ εντός 24 ωρών από το nickname που επιθυμείς να κρατήσεις. Αλλιώς, διαγράφω όποιο νομίζω εγώ. Λυπάμαι, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά.
-
Προτείνω διάσπαση του θέματος,καθώς έχει από μακρού παρεκλίνει του τίτλου,και ασχολούμαστε με τις μανίες του ΚουΚου(ρουκου) 625 [ΒΜW,ΣΧ,ΚΚ κλπ]...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Έχω φίλο με csl που το βάζει συνέχεια Σέρρες και ξέρω πολύ καλά τι χρόνο κάνει και με δρομίσια λάστιχα, αλλά και τι γίνεται με τα εργοστασιακά φρένα του...
Τι χρόνο κάνει και τι γίνεται με τα φρένα;
Mια χαρά με τα φρένα.
Χρόνους θα μάθουμε σύντομα.Δεν το εχει πολύ καιρό το αυτοκίνητο.Αν μιλάτε για τον Αλέξη,τελευταία φορα που θυμαμαι εγω ειχε σπάσει το 1:34:00.
Δεν θυμαμαι να παραπονέθηκε ποτε για τα φρενα του (ούτε καν νύξη δεν έγινε για αυτα)Λογικό.Κανένα CSL δεν έχει πρόβλημα.Είναι 150 kg πιο ελαφριά έχουν πιο πολλούς αεραγωγούς, διπλοπίστονες και αγωνιστικά τακάκια.Μερικά ούτε air condition δεν έχουν και γενικά είναι αξιόπιστα δεν σπάνε.Γι αυτό κάνανε και 40000 ευρώ παραπάνω.Τα πρώτα Μ3 e46 σπάγανε για πλάκα και βγήκε και ανάκληση.Μακάρι να μας τα έλεγαν και οι 4Τ αυτά και η κυρία Σουλιώτη που τα ξέρει καλύτερα....
-
Για να επανερθω και να διορθωσω.Τον Φεβρουάριο ειχε γραψει 1:33:10.
Απο τοτε και μετα δεν γνωριζω
-
Καλησπέρα συνφορουμίστες συνφορουμίστριες!
Είμαι κάτοχος της προηγούμενης Μ3 και έχω παραγγείλει ήδη την καινούρια λέτε να έκανα «λαλακία»; Αγαπητέ μου ΚαΚα265 με έχεις επηρεάσει όλες αυτές τις μέρες και δεν μπορώ να κοιμηθώ, άσε που έχω και πονόδοντο… Γι’ αυτό λοιπόν θέλω να γίνεις πιο συγκεκριμένος σχετικά με τις διαφορές των δύο αυτοκινήτων, αφού μπορεί να έχω τον τρόπο μου αλλά δεν είμαι και κανένας μεγαλοεπιστήμονας, ή μεγαλοδικηγόρος ή μεγαλογιατρός… π.χ. Ως τώρα μετά από «450.000 χλμ.» με την Ε46 έχω αλλάξει μόνο μία φορά τακάκια, (συνήθως δεν χρησιμοποιώ τα φρένα με αυτό το αμάξι…) και αυτά όταν πήγαινα για ένα χρόνο συνεχόμενα σε εκείνες τις περίφημες κατηφόρες της Δεσφίνας με προορισμό την Ιτέα, δεν ξέρω αν έχεις πάει ποτέ, αν όχι σου προτείνω την διαδρομή ανεπιφύλακτα! Να φανταστείτε μάλιστα ότι τυχαίνει να έχω και γνωστό μου στην περιοχή, ιδιοκτήτη ενός κατακόκκινου RS4, οπότε έχει τύχει πολλές φορές να έχουμε κάνει το απόλυτο συγκριτικό και να έχουμε βγάλει τα δικά μας συμπεράσματα. Σε λίγο καιρό μάλιστα όταν θα έρθει και η δική μου ολοκαίνουρια λευκή μπέμπα και αυτός μάλλον θα το αλλάξει με κανένα νεότερο της οικογένειας των RS, τότε ποιος μας είδε και δεν μας φοβήθηκε, θα μας φύγουν στην κυριολεξία τα σφραγίσματα…
Εν αναμονή λοιπόν του νέου συγκριτικού μας, με σοκαριστικές λεπτομέρειες!
Με εκτίμηση,
Αρτέμης «Ματσόπουλος» -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
*2 -
V8
-
edited
-
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
V8Πρέπει να βάλεις τα έμβολα να έχουν διαδοχική βύθιση!
Τελικά κάποιοι δουλεύουν κάποιους εδώ μέσα...
-
Ο χρήστης PID έγραψε:
Πρέπει να βάλεις τα έμβολα να έχουν διαδοχική βύθιση!Για V8 υπάρχουν οι εξής σειρές:
hemi (Automotive) 21 Aug 07 19:41
After doing some more analysis, EngJW appears to be correct. My list boils down to 3 unique systems when you take into account mirroring the banks. Here's what I got:Seed ....... Reverse .. Mirror ... Mirror-Rev . Ford
12784563 15436872 18736542 12634578 15486372
18547236 14527638 14527638 18547236 18364527
18726543 12734568 18436572 15634278 18654273It's interesting that the second one is the same when mirrored & when reversed, and it's also interesting that I found no examples of an engine using this one.
Απόψεις αναγνωστών για Μ3 και RS4 [Διάσπαση]