-
Θες να ακυρωσεις την υπαρξη του 3,2 δηλαδη?
(ειμαι και audακιας τωρα ε, μην το ξεχνας ) -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Θες να ακυρωσεις την υπαρξη του 3,2 δηλαδη?
(ειμαι και audακιας τωρα ε, μην το ξεχνας )Α, σαφώς και δεν αξίζει το ΤΤ το 3.2 και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω με τι λογική αγοράζει κάποιος το 3λιτρο. 1000 φορές καλύτερη αγορά -από όλες τις απόψεις- ο 2λιτρος με τα 200 παρά αυτός ο υπέρβαρος κινητήρας. Και η Audi αυτής της άποψης είναι εξάλλου, TT με κινητήρα S3 is on the way.
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Ηλεκτρική οροφή έχει ΜΟΝΟ 3,2 ...που έχει και 60 χιλ!!
Και στο 2.0Τ υπάρχει η ηλεκτρική ως εξτρά (στα ~2.500 αν θυμάμαι καλά).
φιλικότητα στην καθημερινή χρήση??...δεν νομίζω να πάρω ένα αμάξι αξίας 40-50 χιλ και να το έχουμε για καθημερινή χρήση
Μιλάς ήδη με έναν everyday user.
Προσωπικά είμαι της αντίθετης άποψης... δεν έδωσα 50.000 μόνο για 'καλτσάτες' εξόδους τα Σαβατοκύριακα...Θες να ακυρωσεις την υπαρξη του 3,2 δηλαδη?
Ακριβώς όπως τα λέει ο Kid.
Το βαρύ 3.2 δεν δικαιολογεί την οικονομική διαφορά του με το 2.0Τ παρα μόνο στην τετρακίνηση, αλλά έρχεται σύντομα και το 2.0ΤQ...
Άλλωστε το poll είναι για το 2.0Τ. -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Που τα είδες τα 12?
3Κ απο το coupe και 6Κ απο το cabrio είναι οι διαφορές.
Και μην ακούσω για τα extra's γιατί και στην βασική έκδοση πάλι καλύτερο εξοπλισμό απο το GT παίρνεις (με εξαίρεση τις ζάντες).Όπως και να'χει, τα δύο αυτοκίνητα παίζουν σε διαφορετικές κατηγορίες (ειδικά το coupe που συζητάει ο φίλος) και δεν θα βγάλεις άκρη απο την σύγκριση.
Το μεν GT υποτίθεται πως είναι ένα καθαρό και ανόθευτο roadster με αρκετή δύναμη και έμφαση στο fun2drive, αλλά τσακωμένο με ποιότητα κατασκευής / υλικών, ανέσεις - εξοπλισμό, πρακτικότητα και κάθε user-friendly έννοια...
Το δε ΤΤ υποτίθεται πως είναι ένα sports-coupe με κορυφαία ποιότητα κατασκευής/υλικών, κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, χωρίς τα παραπάνω να του αφαιρούν το δικαίωμα να είναι ανέλπιστα γρήγορο και καλοστημένο. Εν ολίγης, το ΤΤ σε καθημερινή βάση 'τα κάνει όλα και συμφέρει' με μοναδικό 'μειονέκτημα' (για όσους μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοιο) το οτι δεν είναι πισωκίνητο.Τώρα, ποιό απο τα 2 κάνει πράξη αυτά που υπόσχεται... ας το κρίνουν οι αρμόδιοι...
ΥΓ:
OPEL GT 2.0 Turbo __________37.000
AUDI TT Coupe 2.0 TFSI______40.400
AUDI TT Roadster 2.0 TFSI____42.900Ο βασικός εξοπλισμός του ΤΤ είναι για γέλια. Αν δεν πας στα 50 ++, το αυτοκίνητο θα είναι απλά γυμνό.
-
Λογω διακοπων και δουλειων ελειπα αλλα παρακολουθουσα τις απαντησεις σας. Η αγορα μαλλον θα καθυστερησει κανενα τριμηνο οποτε μπορω να δω τις επιλογες μου πιο ψυχραιμα.
Ανακεφαλαιωνοντας λοιπον η Ζ4 απορριπτεται επειδη κοστιζει πολλα γι'αυτα που προσφερει και επειδη αλλαζει συντομα μοντελο.
Το opel gt μαλλον απορριπτεται γιατι πιστευω ειναι αμαξι μονο για σαβ/κο , μαλλον οχι ιδιαιτερα χρηστικο και κυριως δεν μπορω να δεχθω αναμονη για αυτοκινητο πανω απο 1-2μηνες.
Το ΤΤ coupe οπως εχω αναφερει τα συνδυαζει σχεδον ολα για μενα. Η τιμη του ομως ειναι μεγαλο αγκαθι και σε συνδυασμο του οτι δεν το θεωρω ιδιαιτερα εντυπωσιακο για τα λεφτα του σχεδιαστικα με κανει τελικα να γλυκοκοιταζω εντονα την μοναδικη λυση που δεν εχω βαλει στην ψηφοφορια - Το mx5!! To εχω ερωτευτει σχεδιαστικα (αν και ουτε αυτο θεωρειται εντυπωσιακο) , θεωρω την ιαπωνικη αξιοπιστια ασυναγωνιστη και το κυριοτερο η τιμη του (31Κ για υφασματινη , 35Κ για hard οροφη - ολα με full extra) ειναι value for money κατα την γνωμη μου. (οι τιμες του mx5 ειναι απο παραεισαγωγεα)
Απο την αλλη βεβαια με το mx5 στερουμαι αληθινο πουλ-μουρ , επιδοσεις και την 'τριτη θεση' του ΤΤ.Οι τιμες που αναφερει ο jim147 για το ΤΤ ειναι πολυ ομορφες , αλλα οταν πας στην αντιπροσωπεια τελικα διαφερουν. Απο τα 40.400 (που στην ουσια ειναι 41.600 με χρωμα/πινακιδες) με τα βασικα και απαραιτητα extra (δερμα και 17αρες) ζαντες πας στα 47Κ!!! 4Κ δηλ πανω απο το ηδη ψηλομενο μπατζετ μου. Αν δε ζητησεις mp3 και xenon πας σε εξωφρενικα νουμερα). Επισης αν κρινω απο την SEAT (!) φοβαμαι οτι τα προγραμματισμενα service του ΤΤ μετα τα 40.000χμλ θα αγγιζουν 1-2 βασικους μισθους...
Αρα ειμαι αναμεσα σε mx5 σκληρο ή υφασματινο (θεωρω πιο ομορφο το υφασματινο) ή στο να κανω την υπερβαση με το ΤΤ.
ΥΓ πιθανον τελικα να πουλησω το παλιο μου αμαξι και εστω για 1-2χρονια να εχω μονο το καινουριο (λογος που αποκλειεται το gt).
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Οι τιμες που αναφερει ο jim147 για το ΤΤ ειναι πολυ ομορφες , αλλα οταν πας στην αντιπροσωπεια τελικα διαφερουν. Απο τα 40.400 (που στην ουσια ειναι 41.600 με χρωμα/πινακιδες) με τα βασικα και απαραιτητα extra (δερμα και 17αρες) ζαντες πας στα 47Κ!!! 4Κ δηλ πανω απο το ηδη ψηλομενο μπατζετ μου. Αν δε ζητησεις mp3 και xenon πας σε εξωφρενικα νουμερα).Το κακό με τα πολλά διαθέσιμα εξτράς είναι ότι μπαίνεις στην διαδικασία του 'βάλε και αυτό, βάλε και εκείνο'... πράγματα όμως που στα άλλα υποψήφια αυτ/τα δεν θα μας έλειπαν...
+Μεταλλικό χρώμα / πινακίδες υπολογίζεις σε όλα.
Εαν το πάρεις με μη-μεταλλικό χρώμα (πχ μαύρο ή κόκκινο μη μεταλλικό) και το πακέτο TTP που συμφέρει (full δέρμα-17άρες-χειριστήρια στο τιμόνι-λεπτομέρειες αλουμινίου κλπ) πάει περίπου 43.500.
Εαν σπάσεις το πακέτο (όπως έκανα κι'εγώ που το ήθελα με 18άρες) και προσθέσεις μερικά εξτρας ακόμη, όντως πας για πλάκα στα 47-48... -
Xenon δεν θα βάλεις; Premium ηχοσύστημα; Τα θεωρώ επίσης απαραίτητα σ' αυτήν την κατηγορία.
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Εαν το πάρεις με μη-μεταλλικό χρώμα (πχ μαύρο ή κόκκινο μη μεταλλικό) και το πακέτο TTP που συμφέρει (full δέρμα-17άρες-χειριστήρια στο τιμόνι-λεπτομέρειες αλουμινίου κλπ) πάει περίπου 43.500.Μα για το πακετο ΤΤΡ μιλαω και εγω. Με αυτο πας στα 47Κ , αντε με μη μεταλλικο στα 46.400Ε!! Αν και τωρα που το σκεφτομαι το πακετο ΤΤΡ κανει γυρω στα 3.500 οποτε 41.600+3.500=45.100Ε. Πως το ειχε βγαλει 47Κ ο πωλητης? Με μπερδεψες τωρα... Αλλη φορα θα πηγαινω με το δικο μου κομπιουτερακι! Εκτος αν δεν εκανε 3.500Ε το πακετο. Παντως η τιμη 43.500 που αναφερεις σιγουρα δεν υπαρχει.
Και σου βαζουν και τον εκβιασμο οτι ετοιμοπαραδοτα εχει μονο με το ΤΤΡ και μονο μεταλλικα , αλλιως 3μηνες αναμονη.
Αυτο παντως που καταλαβα ειναι οτι οταν κοιτας τετοιας κατηγοριας αμαξια πρεπει να υπολογιζεις +10Κ απο την βασικη τιμη για τα συνηθισμενα εξτρα.
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Ο βασικός εξοπλισμός του ΤΤ είναι για γέλια. Αν δεν πας στα 50 ++, το αυτοκίνητο θα είναι απλά γυμνό.
Ποιόν εξοπλισμό θεωρείς ότι είναι για γέλια;
-
Για του λόγου το αληθές:
http://www.edmunds.com/new/2008/audi/tt ... x=124&y=28
Και το site δεν είναι και ευρωπαικό, οι ευρωπαϊκές τιμές είναι σαφώς μεγαλύτερες.
Εν τέλει θα περίμενα από ένα premium σπορ αυτοκίνητο, έστω και entry level, να έχει στο βασικό του εξοπλισμό, xenon φώτα, 18ρες ζάντες, premium ηχοστύστημα και full δερμάτινες επενδύσεις. Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό του ΤΤ.
-
Κρίνω τις απαιτήσεις σου υπερβολικές, καμία premium εταιρία δεν το κάνει αυτό.. Άσε που οι 18ρες και τα δέρματα δεν είναι κάτι που θέλουνε όλοι..
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Ηλεκτρική οροφή έχει ΜΟΝΟ 3,2 ...που έχει και 60 χιλ!!
Και στο 2.0Τ υπάρχει η ηλεκτρική ως εξτρά (στα ~2.500 αν θυμάμαι καλά).
φιλικότητα στην καθημερινή χρήση??...δεν νομίζω να πάρω ένα αμάξι αξίας 40-50 χιλ και να το έχουμε για καθημερινή χρήση
Μιλάς ήδη με έναν everyday user.
Προσωπικά είμαι της αντίθετης άποψης... δεν έδωσα 50.000 μόνο για 'καλτσάτες' εξόδους τα Σαβατοκύριακα...1)Με αυτή την λογική θα φτάσει το αμάξι 50κ ...με αυτή την λογική βάλε και ένα μπλοκεδακι να κάνεις δουλειά
2)όταν λες 'καλτσατες' τι εννοείς..??Να πηγαίνεις στην λαϊκή να παίρνεις 'κάλτσες' ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ??
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άσε που οι 18ρες και τα δέρματα δεν είναι κάτι που θέλουνε όλοι..άστα τα δέρματα ...δεν με νοιαζουν ...
εάν στο GT δεν έβαζαν 245/45/18 θα έγραφε και η 4η του..ήδη γράφει σε όχι και τόσο καλό δρόμο η 3η από χαμηλά
-
Δεν είναι κοροϊδία να σου λένε ότι κοστίζει Χ και τελικά να πρέπει να δώσεις άλλα τόσα; Θα προτιμούσα να κόστιζε από την αρχή περισσότερο, αλλά εξοπλισμένο.
Επίσης μου φαίνεται εξωφρενικό, να έχει το ΤΤ περισσότερα extra από μια Corvette ή μια Μ5.
Τέλος, το Opel GT ή το RX-8 Cosmo π.χ. που είναι συναφή με το ΤΤ έχουν όλα αυτά τα καλούδια στον βασικό εξοπλισμό. Ναί μεν δεν είναι τόσο premium μάρκες, αλλά τελικά το premium πού δικαιολογείται αν δεν έχεις πλούσιο εξοπλισμό; -
Στην ποιότητα κατασκευής & στο όνομα που έχει δημιουργηθεί τόσα χρόνια, είτε για σωστούς είτε για λάθος λόγους.
-
Κακά τα ψέμματα η audi έχει φανταστική ποιότητα κατασκευής σε όλους του τομείς
'σχεδόν' ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις...για την audi μιλάω
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Δεν είναι κοροϊδία να σου λένε ότι κοστίζει Χ και τελικά να πρέπει να δώσεις άλλα τόσα; Θα προτιμούσα να κόστιζε από την αρχή περισσότερο, αλλά εξοπλισμένο.Ακριβως αυτο!
Περα απο το τσουχτερο της τιμης με το ΤΤ νιωθω οτι με κοροϊδευουνε. Οταν απο τα 40.400 αρχικη φτανεις στα 47Κ με καποια απαραιτητα εξτρα και στα 50Κ+ με καποια ακομα συνηθισμενα νιωθεις λαλακας. Και μην μου πειτε οτι αν ειχα να διαθεσω 60Κ δεν θα ενιωθα ετσι γιατι τοτε θα κοιταζα κατι αλλο με αρχικη κοντα στα 60Κ (το οποιο βεβαια με τα εξτρα θα πηγαινε και αυτο 70Κ κοκ...) Ενω απο την αλλη το μαζντακι ειναι πιο εντιμο σου λεει 31Κ full extra.Δεν νομιζω να ειμαι υπερβολικος αλλα δεν νοειται σ'αυτη την κατηγορια αμαξι και να μην εχει στον βασικο του εξοπλισμο δερμα , 17αρες , xenon. Ακομα και τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι εξτρα!!!! Μονο οι προβολεις ομιχλης τους ξεφυγαν και εχει!! Ας τα ειχε ολα αυτα και ας αρχιζε απο 50Κ , θα ηταν πιο εντιμη αντιμετωπιση...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
....με κανει τελικα να γλυκοκοιταζω εντονα την μοναδικη λυση που δεν εχω βαλει στην ψηφοφορια - Το mx5!! To εχω ερωτευτει σχεδιαστικα (αν και ουτε αυτο θεωρειται εντυπωσιακο) , θεωρω την ιαπωνικη αξιοπιστια ασυναγωνιστη και το κυριοτερο η τιμη του (31Κ για υφασματινη , 35Κ για hard οροφη - ολα με full extra) ειναι value for money κατα την γνωμη μου. (οι τιμες του mx5 ειναι απο παραεισαγωγεα)
Απο την αλλη βεβαια με το mx5 στερουμαι αληθινο πουλ-μουρ , επιδοσεις και την 'τριτη θεση' του ΤΤ. ...Aφου δεν βιαζεσαι και τοσο πολυ, θα σου ελεγα να ψαξεις καλυτερα την επιλογη ΜΧ5. Μπορει να χανεις σε πουλμουρ στο παρκινγκ ενος νυχτερινου μαγαζιου, αλλά σιγουρα κερδιζεις (απο λιγο ως παρα πολυ) στο fun to drive. Δεν ειναι και τυχαιο οτι προσφατα εφτασε τις 800.000 πωλησεις απο τοτε που παρουσιαστηκε...
Μπες στο http://www.mx5.gr, το φορουμ του ελληνικου σωματειου φιλων ΜΧ5 Ελλαδος, λυσε τις οποιες αποριες σου και νομιζω οτι θα παρεις την σωστη αποφαση. Κι αν παλι αμφιταλαντευεσαι, ελα στις 7 του Οκτωβρη στην πιστα καρτ των Αφιδνων οπου θα πραγματοποιηθει η ετησια πανελληνια συγκεντρωση των φιλων ΜΧ5 Ελλαδος, δες οτι μπορεις να φανταστεις απο ΜΧ5, ρωτα οτι θες να ρωτησεις κι αν εισαι και καλο παιδι, μπορει και να οδηγησεις αυτο που σε ενδιαφερει και στην πιστα. Αν δεν σε πεισει ουτε μια βολτα στην πιστα με ενα Μιατακι, τοτε ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μπορεσει να σε πεισει. ΑΝ και πολυ αμφιβαλω για αυτο...
Σε περιμενουμε λοιπον
ΥΓ Αν παντως βιαζεσαι, μια επισκεψη απο τα γραφεια μια Τεταρτη, θα σου λυσει την οποια απορια γρηγοροτερα...
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Για του λόγου το αληθές:http://www.edmunds.com/new/2008/audi/tt ... x=124&y=28
Και το site δεν είναι και ευρωπαικό, οι ευρωπαϊκές τιμές είναι σαφώς μεγαλύτερες.
Εν τέλει θα περίμενα από ένα premium σπορ αυτοκίνητο, έστω και entry level, να έχει στο βασικό του εξοπλισμό, xenon φώτα, 18ρες ζάντες, premium ηχοστύστημα και full δερμάτινες επενδύσεις. Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό του ΤΤ.
Oπότε και η δίλιτρη Ζ4 με τα 150ps, δεν ειναι πριμιουμ, μιας και στα 40Κ δεν εχει προβολείς ομίχλης.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εν τέλει θα περίμενα από ένα premium σπορ αυτοκίνητο, έστω και entry level, να έχει στο βασικό του εξοπλισμό, xenon φώτα, 18ρες ζάντες, premium ηχοστύστημα και full δερμάτινες επενδύσεις. Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό του ΤΤ.
Oπότε και η δίλιτρη Ζ4 με τα 150ps, δεν ειναι πριμιουμ, μιας και στα 40Κ δεν εχει προβολείς ομίχλης.
Ούτε φυσικά και η SLK, αφού δεν διαθέτει xenon - 18αρες - premium ηχοσύστημα κλπ στον βασικό εξοπλισμό...
Έχουμε χάσει λίγο την μπάλα μου φαίνεται, αφού απο την μία στα 37Κ μας αρκεί το απλό αιρκοντίσιον (clima στον βασικό του ΤΤ), οι ηλεκτρικοί καθρέπτες (ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι στον βασικό του ΤΤ) το ύφασμα στα καθίσματα, η χειροκίνητη οροφή κλπ κλπ... και απο την άλλη στα +3 (40Κ) ζητάμε δερμάτινα, surround, πισίνα με υδρομασάζ, έναν μπάτλερ και τέσσερις playmates... με πρόφαση το ότι 'τώρα οδηγώ πρίμιουμ'...
Η τιμές των 2 αυτ/των είναι πολύ κοντά (37 & 40)... οι κατηγορίες τους διαφορετικές... το καθένα προσφέρει διαφορετικά πράγματα για να δικαιολογίσει την τιμή του... το ποιο καλύπτει περισσότερες απαιτήσεις για τον καθένα μας είναι υποκειμενικό...
Άλλος γουστάρει να βλέπει τα εμπρός φανάρια του να ανεβοκατεβαίνουν στις λακούβες στο βωμό της πισω κίνησης... άλλος όχι.
Όσον αφορά στα extras... προτιμώ να έχω 3 σελίδες με μπιχλιμπίδια να επιλέξω όποιο (και άν) εγώ θέλω, παρά να μην έχει τίποτα άλλο πέρα απο αυτο που βλέπω -take it or leave it-...
Αυτό λέγεται customize και εξαρτάται απο εμένα πόσο βαθιά θέλω να βάλω το χέρι στην τσέπη, αλλά φυσικά θα το πληρώσω και ανάλογα... η δυνατότητα μου δίνεται, εαν δεν θέλω να κάνω χρήση αυτής, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...@paradisos9
'καλτσάτος' = πρώτο τραπέζι πίστα... ή αλλιώς, το αυτοκίνητο που βγαίνει μόνο Σαββατόβραδα...@kostserb
Η τιμή που σου λέω υπάρχει, με το TTP πακέτο είσαι περίπου 44, παζαρεύεις και κανα χιλιαρικάκι... voila, με 43Κ καθάρισες.
Τώρα για το μεταλλικό χρώμα its up to you...
Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT