Δεν μας είπες ακόμα τι αποφάσισες??
Latest posts made by paradisos9
-
RE: Αγορα Coupe/Roadster εως 50Κ
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
εδώ έχεις ένα δίκιο...θα πάρω ένα ΤΤ τότε που έχει και χώρους
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Όσον αφορά στα extras... προτιμώ να έχω 3 σελίδες με μπιχλιμπίδια να επιλέξω όποιο (και άν) εγώ θέλω, παρά να μην έχει τίποτα άλλο πέρα απο αυτο που βλέπω -take it or leave it-...
Αυτό λέγεται customize και εξαρτάται απο εμένα πόσο βαθιά θέλω να βάλω το χέρι στην τσέπη, αλλά φυσικά θα το πληρώσω και ανάλογα... η δυνατότητα μου δίνεται, εαν δεν θέλω να κάνω χρήση αυτής, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...Θα συμφωνήσω εν μέρη...γιατί παίρνεις ένα αμάξι που το βασικό εξοπλισμό έχει ένα αξεσουάρ ...το αξεσουάρ δεν θα το πληρώσεις στην ίδια αξία που θα το πληρώσεις σαν έχτρα!!
πχ ..εάν βάλω έχτρα xenon κοστίζουν 1000 εάν τα περιλαμβάνει στο βασικό πακέτο δεν κάνουν τόσο
@paradisos9
'καλτσάτος' = πρώτο τραπέζι πίστα... ή αλλιώς, το αυτοκίνητο που βγαίνει μόνο Σαββατόβραδα...όχι θα πάω να πάρω ένα αυτοκίνητο πάνω από 40Κ για να πηγαίνω να παίρνω τσιγάρα από το περίπτερο ..στο super market να παίρνω φέτα και στην λαϊκή να πάρω φασολάκια...ήμαρτον
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Κακά τα ψέμματα η audi έχει φανταστική ποιότητα κατασκευής σε όλους του τομείς
'σχεδόν' ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις...για την audi μιλάω
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Άσε που οι 18ρες και τα δέρματα δεν είναι κάτι που θέλουνε όλοι..άστα τα δέρματα ...δεν με νοιαζουν ...
εάν στο GT δεν έβαζαν 245/45/18 θα έγραφε και η 4η του..ήδη γράφει σε όχι και τόσο καλό δρόμο η 3η από χαμηλά
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Ηλεκτρική οροφή έχει ΜΟΝΟ 3,2 ...που έχει και 60 χιλ!!
Και στο 2.0Τ υπάρχει η ηλεκτρική ως εξτρά (στα ~2.500 αν θυμάμαι καλά).
φιλικότητα στην καθημερινή χρήση??...δεν νομίζω να πάρω ένα αμάξι αξίας 40-50 χιλ και να το έχουμε για καθημερινή χρήση
Μιλάς ήδη με έναν everyday user.
Προσωπικά είμαι της αντίθετης άποψης... δεν έδωσα 50.000 μόνο για 'καλτσάτες' εξόδους τα Σαβατοκύριακα...1)Με αυτή την λογική θα φτάσει το αμάξι 50κ ...με αυτή την λογική βάλε και ένα μπλοκεδακι να κάνεις δουλειά
2)όταν λες 'καλτσατες' τι εννοείς..??Να πηγαίνεις στην λαϊκή να παίρνεις 'κάλτσες' ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ??
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Όλα δικαιολογούνται. Ποιότητα κατασκευής (τεράστια απόσταση λέμε), ηλεκτρική οροφή, εν μέρει αλουμινένιο αμάξωμα, φιλικότητα στην καθημερινή χρήση, μεταπώληση είναι μερικές από τις δικαιολογίες. Και είναι αρκετές. Για τα μάτια της πλειοψηφίας των αγοραστών εννοώ.
Ποιότητα κατασκευής οντως ειναι τεραστια
Ηλεκτρική οροφή έχει ΜΟΝΟ 3,2 ...που έχει και 60 χιλ!!
φιλικότητα στην καθημερινή χρήση??...δεν νομίζω να πάρω ένα αμάξι αξίας 40-50 χιλ και να το έχουμε για καθημερινή χρήση
αξία μεταπωλησεις ...συμφωνώ...εν μέρει γιατί όταν πας να το πουλήσεις λόγο μεγαλύτερης αξίας αυτοκινήτου θα χάσεις και παραπάνω χρήματα αναλογικά!!
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Εαν είχε 5αρι ναι!!
Εαν δεις την κλιμάκωση ..θα διαπιστώσεις ότι η 4 του οπελ είναι ίδια με την πέμπτη του ΤΤ
-
RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT
Ο χρήστης Kid έγραψε:
[
Επίσης, γιατί όταν το ΤΤ θα χει 4η, το GT να χει 3η & αντίστροφα? 6η δεν έχει, όχι όλες τις υπόλοιπες.. Εκτός αν υπάρχει τόόόσο μεγάλη διαφορά στην κλιμάκωση του κιβωτίου..Ξέρεις κανένα σασμάν 6αρι να είναι πιο μακρύ από ένα 5 αρι??
Υπάρχει μεγγγαλη διαφορά στην κλιμάκωση!!