Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 311
    • Best 0
    • Groups 0

    kostserb

    @kostserb

    Farmakopoios

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    311
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Marousi-Athens

    kostserb Unfollow Follow

    Latest posts made by kostserb

    • RE: DS7 CROSSBACK

      Καλοτάξιδο να είναι!!! Πολύ όμορφο και η αντίθεση μαύρο εξωτερικό με λευκό εσωτερικό πολύ ωραία!!

      Απο το αμάξι του κολλητού μου που το έχω οδηγήσει αρκετά για τις ενδείξεις ροπής και ιπποδύναμης νομίζω ότι θα τα δεις να λειτουργούν αν επιλέξεις το Sport Mode - 'Άθληση' όπως το έχουν μεταφράσει, χαχαχα!!! Αν το έχεις σε Eco ή Normal παραμένουν στο 0....

      Λογω στρωσιματος το εχω ακομα στο νορμαλ, οποτε δεν το εχω δοκιμασει! Λογικα (και μακαρι δηλαδη) αυτο θα ειναι!
      Τα μενου ειτε κινητα, ειτε TV, ειτε υπολογιστες, ειτε αυτοκινητα τα εχω παντα στα αγγλικα, οποτε γλιτωνω απο τετοια ευτραπελα οπως το 'αθληση'  :)))

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • RE: DS7 CROSSBACK

      Ευτυχης νεος κατοχος εδω και 2 εβδομαδες, υστερα απο αναμονη 7 μηνων, λογω κορωνοϊου αλλα και λιγο ανοργανωσιας απο την αντιπροσωπεια.

      Μαυρο 1.6Τ 180ps , Business εκδοση με επιπλεον εξτρα το εσωτερικο πακετο καθισματων Rivoli (λευκα δερματα), DS Led vision , comfort access σε πορτες και πορτ παγκαζ, θερμαινομενα καθισματα, εργοστασιακη μπροστα Dashcam , πισω καμερα παρκιν, εσωτερικος ambient φωτισμος και οτι αλλο ξεχναω μιας και το φορτωσα. Δωρο aftermarket φιμε και συναγερμος.

      2 ερωτηματα σε κατοχους DS ή PSA group, φανταζομαι η λογικη θα ειναι ιδια.

      1. Δεν εχω βρει ακομα πως αποθηκευονται οι ρυθμισεις που κανω στα προφιλ.
        Εχω φτιαξει 2 διαφορετικα προφιλ, αλλα οτι ρυθμιση κανω τελευταια (καντραν, εσωτερικος φωτισμος, ραδιο κλπ) την κραταει και για τα 2 προφιλ. Οποτε και να εναλλασω προφιλ, μενουν οι ιδιες (τελευταιες) ρυθμισεις.
      2. στο προσωπικο καντραν αν επιλεξω το καντραν engine info που δειχνει ροπη , ιπποδυναμη κλπ σε live χρονο, οι μπαρες μενουν ακουνητες στο 0 κατα την οδηγηση. Εχει προβλημα ή μηπως αυτο παρεχεται στην perfomance εκδοση μονο?

       
       
       

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • RE: Νέα τέλη ταξινόμησης

      kostserb wrote:

      O νεος τροπος εχει ανακοινωθει εδω και μηνες, το θυμαμαι. Τωρα ηταν νομος, υπουργικη αποφαση που θα βγει δεν προσεξα. Ο πωλητης μου ειπε οτι ειναι να δημοσιευτει το ΦΕΚ μεχρι τις 22/6 , γι αυτο και μου καθυστερει τον εκτελωνισμο στην παραγγελια μου (δεν εχει παρει χρηματα, ουτε μου ζητα) , ωστε να επωφεληθω απο τον νεο τροπο υπολογισμου. Αλλα δεν βλεπω να ακουγεται τπτ. Απο την αλλη ομως οντως ολες οι μαρκες εχουν προσφορες στα ετοιμοπαραδοτα... Το θεμα ειναι να περιμενω καμια βδομαδα ακομα (περιμενω λογω covid 3 μηνες παραπανω) και αν περιμενω μηπως μαζι με το νεο τροπο ταξινομησης , βγουν κ τα νεα τελη κυκλοφοριας οπου ανεβαινουν κατα πολυ, οποτε εξανεμιστει μεσα σε 3-4χρονια κ οτι κερδισω σημερα...?

      Εισαι ο Κωστας απο Γιαννενα με το 106 και την Αλφα 145 ?

      Τα νεα τελη κυκλοφοριας θα εφαρμοστουν απο το 2021. Ετσι ειχαν πει.

      Oχι δεν ειμαι  🙂
      Και εγω για τα τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ειχα ακουσει αρχες του 21 η παραταση. Αλλα απο την μια πηρε το ματι μου εδω στο φορουμ σχολιο για 7/2020 και απο την αλλη σκεφτηκα μην το συνδυασουν μαζι με τα νεα τελη ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ που αναμενονται αυτες τις μερες

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostserb
    • RE: Νέα τέλη ταξινόμησης

      O νεος τροπος εχει ανακοινωθει εδω και μηνες, το θυμαμαι. Τωρα ηταν νομος, υπουργικη αποφαση που θα βγει δεν προσεξα. Ο πωλητης μου ειπε οτι ειναι να δημοσιευτει το ΦΕΚ μεχρι τις 22/6 , γι αυτο και μου καθυστερει τον εκτελωνισμο στην παραγγελια μου (δεν εχει παρει χρηματα, ουτε μου ζητα) , ωστε να επωφεληθω απο τον νεο τροπο υπολογισμου. Αλλα δεν βλεπω να ακουγεται τπτ. Απο την αλλη ομως οντως ολες οι μαρκες εχουν προσφορες στα ετοιμοπαραδοτα... Το θεμα ειναι να περιμενω καμια βδομαδα ακομα (περιμενω λογω covid 3 μηνες παραπανω) και αν περιμενω μηπως μαζι με το νεο τροπο ταξινομησης , βγουν κ τα νεα τελη κυκλοφοριας οπου ανεβαινουν κατα πολυ, οποτε εξανεμιστει μεσα σε 3-4χρονια κ οτι κερδισω σημερα...?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostserb
    • RE: Φταίει κάποιος, κανένας ή και οι δυο???

      Προτεραιοτητα εχει αυτος που ανεβαινει ανηφορα και συναντηθουν 2 αυτοκινητα, δηλαδη δει ο ενας τον αλλο. Μαλιστα συνεχιζει ο νομος οτι αν αυτο τελικα δεν συμβει και κολλησουν, τοτε πισω θα κανει αυτος που ανεβαινε (δηλ ειχε 'προτεραιοτητα' και την χανει) και οχι να βαλει οπισθεν αυτος που κατεβαινε. Οπως και να χει μαλλον ειναι ασχετο το συγκεκριμενο εδαφιο, με αυτη την περιπτωση.
      Αυτο που ειναι σχετικο ομως, λεει οτι σε αριστερη στροφη, την παιρνουμε** ανοιχτα**...
      Εμπειρικα ολοι ξερουμε οτι αυτο σπανια το τηρουν οι οδηγοι, ειδικα στην επαρχια και γι αυτο σε στροφες συνανταμε αμαξια να την παιρνουν διαγωνια στο αντιθετο.
      Δεν την γνωριζω την φιλη , ουτε το μερος, ουτε το περιστατικο και πιθανον να την αδικω, αλλα το μυαλο εκει παει. Στην καλυτερη να δικαιουται συνυπευθυνοτητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostserb
    • RE: Νέα τέλη ταξινόμησης

      Εχουμε καποια πληροφορια οτι τις επομενες μερες βγαινει το ΦΕΚ για τον νεο τροπο υπολογισμου του τελους ταξινομησης? Πχ μετα το σκαλοπατι των 25Κ οπου ο φορος γινεται 32%, το 32% θα αφορα το ποσο ΜΟΝΟ μετα τις 25.000. Και αν ναι το ΦΕΚ θα περιλαμβανει και την αλλαγη του τροπου υπολογισμου του τελους κυκλοφοριας βασει WLTP ?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostserb
    • RE: TESLA FORUM
      1. Η φορτιση σημερα παιρνει γυρω στα 30', χρονος που δεν ειναι τραγικος οταν ο μεσος Ελληνας σταματαει καθε 200χλμ να ξεπιαστει η μεση του.
      2. Ηδη ξεκινανε οι φορτιστες των 150kW που θα πιανουν 20 λεπτο και ερχονται οι 300kW οπου θα φτασουμε στο επιθυμητο 10-15'.
      3. ο μεσος οδηγος παγκοσμιως κανει περιπου 60χλμ την ημερα
      4. Στην ηλεκτροκινηση υπηρξε η ιδεα για 'pit stop αλλαγης μπαταριων' , αλλα εγκαταληφθηκε για μια σειρα λογων που την καθιστουν 'χαζη'. Η λυση ειναι απλη κ θα δοθει με πυκνοτερο και ταχυτερο δικτυο ταχυφορτιστων. + τα πρωτα χρονια που διανυουμε με μεγαλυτερες μπαταριες στα νεα μοντελα για να ικανοποιηθει (μεχρι να εκπαιδευτει στη νεα τεχνολογια) η 'μαζα' , που θεωρει οτι χρειαζεται μεγαλυτερη αυτονομια στα ηλεκτροκινητα.
        Στα συμβατα αυτοκινητα (ΜΕΚ) δεν βαλαμε μεγαλυτερα ντεποζιτα ή τα αλλαζαμε με ετοιμα γεματα, απλα χτισαμε περισσοτερα βενζιναδικα με καλυτερες αντλιες.
      5. σιγα-σιγα οι εταιρειες εχουν καταληξει σε προτυπο ταχυφορτισης (CCS>chademo) , αλλα και οι ασυμβατοτητες ξεπερνιουνται ευκολα με ανταπτορες και οι νεοι ταχυφορτιστες ειναι συμβατοι και με τα 2 επικρατη προτυπα.
      6. Η TESLA δεν προσαρμοζεται στο προτυπο φορτισης των αλλων, γτ εχει το πυκνοτερο + ταχυτερο δικτυο και προσφερει ακομα δωρεαν φορτιση στα παλια μοντελα. Καποια στιγμη θα προσαρμοστουν ολες σε 1. Μεχρι τοτε ανταπτορας.
      7. Το κοστος φορτισης ειναι χαμηλο.
        Ολοι οι petrolheads στην αρχη ειμαστε αρνητικοι στην ηλεκτροκινηση και τις ανακριβειες που την συνοδευουν. Ενα τεστ ντραιβ σε ηλεκτρικο και ενημερωση για την αγνωστη αυτη νεα τεχνολογια , σε πειθει οτι δεν υπαρχει επιστροφη κ πολυ αργησαμε.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • RE: BMW FORUM

      Μονο και μονο οτι το σχολιο εκανε triggered αρκετους για αρνητικα σχολια, νομιζω δειχνει οτι τελικα ακομα και η φτηνη 114d την κανει την δουλεια της...

      Παντως οταν βλεπετε επαγγελματιες που θα περιμενατε με premium και τους βλεπετε με κανα πεζο ή ΚΙΑ κλπ
      να εχετε στο μυαλο σας 3 σεναρια:

      1. κρυβει εισοδηματα και δεν μπορει να δικαιολογησει ενα καλο αυτοκινητο (βλ. Λαρισα)
      2. φοβαται οτι η πελατεια του εχει μεγαλο κομπλεξ (αν και τελικα σπανια συμβαινει, ακομα και οι κομπλεξικοι ΤΕΛΙΚΑ τον μπεμβεδατο επαγγελματια που προσφερει υπηρεσιες, θα επιλεξουν)
      3. δεν τον ενδιαφερουν τα αυτοκινητα, πηρε το φτηνοτερο που τον βολευει (το πιο συνηθισμενο σεναριο)
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • RE: BMW X2

      Ελπιζω να μην φανω επιθετικος, αλλα απορω με μερικα σχολια. Η Χ2 απευθυνεται σε αυτους που οι χωροι πορτπαγκαζ και ο αερας στο ταβανι δεν αποτελουν κριτηριο επιλογης. Αντιθετα τους ενδιαφερει περισσοτερο μια σπορ γραμμη και ομορφια σε πακετο suv που ειναι της μοδος.

      Προτεραιοτητες και γουστα ειναι αυτα παιδια. Δεν εχει νοημα να κρινεις την Χ2 με τα κριτηρια ενος οικογενειαρχη ή καποιου που θελει στη ζωη του γενικα να ειναι πρακτικος.

      Περιμενω να το δω και απο κοντα, αλλα οι φωτος στο Μ πακετο (οχι στο χρυσαφι) ειναι πανεμορφες.

      Παρολα αυτα την κατηγορια νομιζω την εγκαινιασε η GLA.

      Λογω τιμης ελπιζω να μην πεσει θυμα της επιτυχιας της, οπως η Χ1 (και η GLA) που εχει 'βρωμισει' ο τοπος απο φτηνες εκδοσεις της, μειωνοντας ετσι το πρεστιζ της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • RE: BMW FORUM

      το βαζω και εδω εκτος απο το τοπικ του BMW i3, μιας και δεν εχει σχεση μονο με το μοντελο i3 , αλλα με την νοοτροπια του customer care της BMW

      Ο χρήστης kostserb έγραψε:
      επανερχομαι στο προβλημα με τον φορτιστη μου, για να βγαλει ο κοσμος τα συμπερασματα του για το customer care της BMW.
      Απο τον Δεκεμβρη του 16 ειμαι κατοχος ενος BMW i3 94h BEV , το οποιο ειχα την τυχη-ατυχια να συνοδευεται απο το νεο μοντελο φορτιστη της BMW.
      Χωρις να μπαινω σε τεχνικες λεπτομεριες που ειναι δυσκολο να αποτυπωθουν χωρις καποιος να γνωριζει απο ηλεκτρολογικα και ειδικα τον φορτιστη της BMW, αυτος απο λαθος εγκατασταση στη τελικη του συνδεση με την παροχη του σπιτιου, σιγα-σιγα υπερθερμαινε τα καλωδια της παροχης μεχρι που καταστραφηκε το τερματικο συνδεσης του με τα καλωδια.

      Αυτη η λαθος τοποθετηση απο τον δικο μου ηλεκτρολογο, προεκυψε απο ενα συνδυασμο γεγονοτων που συνοψιζονται κυριως σε ελλειπεις οδηγιες απο το manual εγκαταστασης της BMW και ελλειψη εμπειριας των Ελληνων ηλεκτρολογων αλλα και των ανθρωπων της BMW αντιπροσωπειας μου στο νεο τυπο τερματικου συνδεσης με την παροχη (spring type) που εχει το νεο μοντελο φορτιστη.

      Εδω εχει σημασια να σημειωσω οτι (κατοπιν εορτης) το service του Σπανου που οντως εδειξε ενδιαφερον και κατανοηση στο προβλημα μου, αναγνωρισε οτι γνωριζουν οτι η θεωρητικα απλη συνδεση του νεου τερματικου με την παροχη του σπιτιου κρυβει μια παγιδα που οδηγει στη λαθος τοποθετηση και οτι πιστευουν οτι θα βγει νεο αναλυτικο manual που θα προειδοποιει για το λαθος.
      Επισης και πιο σημαντικο μου προωθησανε το email-απαντηση των Γερμανων τεχνικων, που εξετασαν τον φορτιστη μου με αιτημα αντικαταστασης, οπου οι Γερμανοι τεχνικοι (υστερα απο 2(!) μηνες αναμονης) αναγνωριζανε οτι ειναι συνηθισμενο λαθος και επισυναπτανε μια σειρα απο αναλυτικες φωτογραφιες που επεξηγουσαν πως πεφτει καποιος στη παγιδα της λαθος συνδεσης, οι οποιες δεν ειχαν καμια σχεση με τις ασπρομαυρες ελλειπεις φωτο του Manual που δεν επιστουν καποια προσοχη απλα σου λενε 'βαλε τα καλωδια στο τερματικο'. Να σημειωσω παλι οτι οι οδηγιες της BMW ειναι μονο στα Αγγλικα, οχι οτι ηταν προβλημα αυτο για μενα, αλλα δειχνει πολλα και σιγουρα παραβιαζει καποιο νομο.
      Οπως καταλαβαινετε αρνηθηκαν να μου αντικαταστατησουν/επιδιορθωσουν τον φορτιστη επικαλουμενοι την λαθος εγκατασταση του ηλεκτρολογου.

      Εδω παλι να σημειωσω οτι λογω του απροσωπου και του καχυποπτου του διαδικτυου καποιος ευκολα μπορει να υποθεσει οτι 'τι μας λεει τωρα αυτος, επεσε σε ασχετο ηλεκτρολογο και την πατησε'. Σας διαβεβαιω, οσο ειναι δυνατον διαδικτυακα, οτι και ο ηλεκτρολογος μου , αλλα και εγω που τον εποπτευα εχουμε εμπειρια απο ηλεκτρολογικα και αν πιστευα οτι η ευθυνη του σφαλματος ειναι δικια μου και του ηλεκτρολογου μου, δεν θα ειχα τα μουτρα να ζηταω τα ρεστα, ουτε καν διαδικτυακα.

      Επισης οταν εγινε η εγκατασταση καταλαβαμε εξ'αρχης οτι κατι δεν παει καλα και ζητησαμε απο τον Σπανο να μιλησουμε με καποιον ηλεκτρολογο τους, που εβαλε τους δικους τους φορτιστες για διευκρινισεις για το spring type τερματικο. Πραγμα που δεν εγινε ποτε, αλλα ετσι κι αλλιως οι δικοι τους φορτιστες ηταν οι παλιου τυπου με τα κλασικα 'βιδωτα' τερματικα που ολοι γνωριζουμε στις Ελληνικες ηλεκτρολογικες εγκαταστασεις.
      Απευθυνθηκα και στην εταιρεια 'fortisis' που τοποθετει τους δημοσιους φορτιστες και ειχαν παλιοτερα συμβολαιο με την BMW για τους παλιους φορτιστες. Αφου με ενημερωσαν με πικρια, οτι το συμβολαιο τους με την BMW Hellas δεν εχει ανανεωθει και οτι δεν αναλαμβανουν μονο την τελικη συνδεση της συσκευης (προφανως επειδη θα ηταν μια εργασια των 20Ε) μου απαντησαν οτι και αυτοι δεν εχουν καποια ιδιαιτερη εμπειρια με τους νεους φορτιστες με τα νεου τυπου τερματικα.
      Να ξεκαθαρισω οτι εξ'αρχης δεν εψαξα να βρω καποιον δικο μου ηλεκτρολογο 'πιο φτηνο', αλλα ζητησα απο τον Σπανο να μου προτεινει δικο τους συνεργειο αλλα μου απαντησαν οτι δεν εχουν και οποιοσδηποτε ηλεκτρολογος μπορει να κανει την εγκατασταση. Επισης οταν αντιληφθηκαμε οτι κατι παει στραβα στην συνδεση , ζητησα την γνωμη αλλων 2 ηλεκτρολογων οι οποιοι επισης δεν ειχαν καποια ιδιαιτερη εμπειρια με τα spring type τερματικα.
      Το σερβις του Σπανου που εδειχνε κατανοηση στο προβλημα μου αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι αφου το αιτημα της εγγυησης απορριφθηκε απο τα κεντρικα, μου προτεινε να στειλω ενα email στα κεντρικα της BMW , επεξηγωντας ολα τα παραπανω γεγονοτα, μηπως και γινοταν αντικατασταση ή κατι αλλο μεσω του προγραμματος goodwill.

      Οντως εστειλα ενα αναλυτικο και ευγενικο email στα κεντρικα της BMW και υστερα απο περιπου 10(!) ημερες μου απαντησαν οτι το προωθουν στην BMW Hellas. Η BMW Hellas 2-3 μερες αργοτερα, αφου διεκρινα μια δυσαρεσκεια τους που απευθυνθηκα στα κεντρικα της BMW και οχι σε αυτους μου απαντησαν οτι το αιτημα μου εχει απορριφθει και δεν κατανοουν τι προβλημα εχουν οι οδηγιες. Αφου τους εστειλα λοιπον αλλο ενα αναλυτικο με τεχνικες λεπτομεριες και φωτογραφιες email αρκεστηκαν στο να απαντησουν οτι το αιτημα μου εχει απορριφθει και υστερα απο πιεση με κανανε παλι μπαλακι να στειλω στα κεντρικα της BMW. Καπου εκει αγανακτησα και σταματησα να ασχολουμε με την BMW.

      Καταλαβαινω οτι στην Ελλαδα ειμαστε συνηθισμενοι στο κακο after sales και στην μη καλυψη εγγυησης, αλλα θα σας αναφερω την διαφορετικη εμπειρια μου ενα χρονο πριν με την AUDI. Στο audi TT μου λοιπον του 2008, περυσι υστερα απο 8 χρονια κατοχης, χαλασε το ABS του, προφανως εκτος εγγυησης. Εστειλα λοιπον αντιστοιχα ενα εμαιλ παραπονων στα κεντρικα της AUDI. Αμεσα μου ηρθε αυτοματοποιημενο εμαιλ οτι λαβανε το εμαιλ μου και θα το κοιταξουν. Στην BMW περασανε 10 ημερες να αναρωτιεμαι μηπως δεν το εχουν λαβει. Σε 2(!) μερες μου απαντησανε οτι προωθουν το εμαιλ μου στην Ελλαδα και την 3η μερα με πηρανε απο την Karenta και μου προτεινανε μεσω του προγραμματος Goodwill... 50% εκπτωση στο πανακριβο ABS και δωρεαν εργασια. Αφου δεχτηκα αμεσα (εχω την εντυπωση οτι μπορουσα να ζητησω και καλυτερη προσφορα) μιση ωρα αργοτερα μου τηλεφωνησανε και απο την Κοσμοκαρ να με ρωτησουν αν ειμαι ικανοποιημενος απο την προσφορα και την AUDI γενικοτερα.
      Και μιλαμε για μια βλαβη ΕΚΤΟΣ εγγυησης, σπανια, 8(!) χρονια μετα και χωρις να εχει καποια ευθυνη η AUDI. Απλα αναγνωρισε η AUDI σαν premium εταιρεια, οτι πρεπει να κρατα ικανοποιημενο τον πελατη και οτι η ποιοτητα ανεξαρτητως εγγυησης ειναι η πρωτη προτεραιοτητα.

      Αξιζει να αναφερω οτι οι υποψιες για την νοοτροπια της BMW αρχισαν να μου μπαινουν μηνες πριν, οταν εστειλα ερωτημα στον επισημο λογαριασμο twitter της BMW i σχετικα με το ΠΟΤΕ (επιτελους) θα ενεργοποιηθει το BMW Connected app ΚΑΙ στην Ελλαδα, το οποιο αποτελει το βασικο κομματι του πακετου BMW Connected Services που πληρωνουμε και ειδικα για το i3 και τελικα δεν ειναι διαθεσιμο στην Ελλαδα. Λοιπον στο πρωτο tweet δεν απαντησαν καν και 2 μερες αργοτερα που το ξαναεστειλα μου δωσανε την απαντηση: 'ΟΤΑΝ ενεργοποιηθει στην Ελλαδα, θα ενημερωθειτε απο την BMW Hellas'. Kαι μιλαμε για επισημο δημοσιο account...

      Το κριμα ειναι οτι αυτη η πικρια-απογοητευση μου με το customer care της BMW, σιγα-σιγα μου βγαινει στο αμαξι μου, που κατα τα αλλα ειμαι πληρως ικανοποιημενος και χαρουμενος που το οδηγω και με κανει να τρεμω στην ιδεα τι θα τραβηξω αν μου βγαλει καμια βλαβη στο μελλον.
      Δεν ξερω αν θα εξαντλησω τις νομικες μου επιλογες, αλλα το σιγουρο ειναι οτι ετοιμαζοταν να καταληξει ο πατερας μου αναμεσα στη Χ1 και το νεο coyntryman και τα 2 φυσικα απορριφθηκαν με απορια του πωλητη πως το γεγονος με τον φορτιστη μπορει επηρρεασει την εικονα μας για το brandname της BMW.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostserb
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr