-
Αυτή την περίοδο , πηγαίνω σχετικά πρωί στην οικοδομή και μέχρι το μεσημέρι που φεύγω , υπάρχει πάντα κάποιος κενός χρόνος .
Παλιότερα πήγαινα σε κανένα καφέ , είτε μόνος με το φορητό , να σας γράψω τίποτα , είτε με κάποια παρέα .
Τώρα καφέ τέλος , οπότε υπάρχει κάποιος χρόνος ελεύθερος .
Σκέφτηκα λόγω του κλεισίματος θα είναι καλή ευκαιρία για τέστ ντράιβ .
Ισως είμαι και μόνος μου μέσα .
Ερώτηση , κάνουν τέστ ντράιβ ?
Και αν κάνουν , ποια αμάξια προτείνεται να κάνω τέστ ντράιβ .
Μιλάμε για B suv , ευρύχωρα C και C-suv , εκτός από Σιτροέν βέβαια και γιατί το προτείνετε .
Ετσι για να περνάει και το κλείσιμο μέσα...
Είστε παλαιός σχετικά χρήστης. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι ένα τέτοιο θέμα δεν ανήκει στην Ενότητα των Κατασκευαστών. Έγινε μεταφορά στην Ενότητα της Αυτοκίνησης. [Admin]
-
Αυτή την περίοδο , πηγαίνω σχετικά πρωί στην οικοδομή και μέχρι το μεσημέρι που φεύγω , υπάρχει πάντα κάποιος κενός χρόνος .
Παλιότερα πήγαινα σε κανένα καφέ , είτε μόνος με το φορητό , να σας γράψω τίποτα , είτε με κάποια παρέα .
Τώρα καφέ τέλος , οπότε υπάρχει κάποιος χρόνος ελεύθερος .
Σκέφτηκα λόγω του κλεισίματος θα είναι καλή ευκαιρία για τέστ ντράιβ .
Ισως είμαι και μόνος μου μέσα .
Ερώτηση , κάνουν τέστ ντράιβ ?
Και αν κάνουν , ποια αμάξια προτείνεται να κάνω τέστ ντράιβ .
Μιλάμε για B suv , ευρύχωρα C και C-suv , εκτός από Σιτροέν βέβαια και γιατί το προτείνετε .
Ετσι για να περνάει και το κλείσιμο μέσα...
Είστε παλαιός σχετικά χρήστης. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι ένα τέτοιο θέμα δεν ανήκει στην Ενότητα των Κατασκευαστών. Έγινε μεταφορά στην Ενότητα της Αυτοκίνησης. [Admin]
-
Δεν ξέρω τι κάνουν άλλες εταιρίες πάντως Θεσσαλονίκη η VW έχει κόψει μέχρι νεοτέρας κάθε TD λόγω Covid. Ρώτα πριν πας...
-
Kι εγώ νομίζω πως δεν γίνονται πλέον test drive.
Eάν όμως μπορείς να κάνεις, θα ήθελα να δοκιμάσεις το 500x με τον 1.3 150hp με το DCT (ούτως ή άλλως είναι μόνο αυτόματο) την έκδοση cross ή -ακόμη καλύτερα- αν έχουν την sport.Θέλω βασικά να μου πεις τη γνώμη σου από πλευράς άνεσης αναρτήσεων και λειτουργία κιβωτίου.
Επίσης αν μπορείς να δοκιμάσεις και το νέο fl i30 (απλή ή την N-line καλύτερα) -προτιμητέο το 1.500 αντί για το 1.000- και να μας πεις τη γνώμη σου για τα ίδια ζητήματα. (δεν ξέρω βέβαια αν θα έχουν το αυτόματο ή το manual διαθέσιμο).
-
Καλά για την Βάγκ δεν θα καιγόμουν να πάω .
Από τον όμιλο μόνο το Κάμικ θέλω να κάνω βόλτα .
Τ-κρος και Τ-ροκ τα έχω δεί στατικά .
Από τα 500 , όλοι θέλουν το Χ , ενώ το L έχει απίστευτους χώρους . Δεν έχω κάνει κανένα τέστ ντράιβ .
ι30 θα κοιτάξω .
-
Και άντε πες ότι κάνουν (που δεν κάνουν), τι μήνυμα θα στείλεις για να πας μέχρι εκεί;
-
Για VAG στέλνεις 1, επίσκεψη σε γιατρό...
-
Εχω δύο ελευθέρας από την Εργάνη, Αυταπασχολούμενος και μέλος διοίκησης εταιρείας .
Αλλά είπαν ότι με το 2 πάς και συνεργείο και έκθεση . Οτι δεν μπορείς με ντιλίβερι .
-
Για VAG στέλνεις 1, επίσκεψη σε γιατρό...
Καλό!!
-
Και γω από όλα θα έλεγα το I 30 τον 1500 με το καινούργιο το κιβώτιο το χειροκίνητο να δούμε πως πάει και τι καταναλώσεις έχει. Άλλωστε νομίζω είναι ο μόνος νέος κινητήρας που βγήκε τελευταία και δεν έχουμε εικόνα εδώ
-
Κάτι σοβαρό. Καμία Giulia ή 3άρα ή 5άρα (την σωστή 5άρα, αυτήν που όλος ο κόσμος αναγνωρίζει ως BMW, όχι αυτήν που εσύ μας σύστησες ως Citroen...). Σε βενζίνη και άνω των 200 ίππων εννοείται φυσικά.
-
Εγώ την 5άρα την ανέφερα σε θέμα που αφορούσε Σιτροέν .
Εσύ αυτά που λες εδώ τι σχέση έχουν με το θέμα ?
-
Δες κανένα Μάζντα να πείσουμε τον Γάτο να κάνει την αλλαγή! Ο οποίος τί έπαθε, κορωνιάστηκε ή μιλφώθηκε και δεν γράφει;
-
Τα είδα τα μάζντα .
Κάτω από το CX-5 είναι στριμωχτά . Ωραία ποιότητα κατασκευής βέβαια , αλλά χώροι και κινητήρες χλωμοί ...
Ο Γάτος θα σκέφτεται τα δεδομένα...
Είμαι σίγουρος ότι θα κάνει την καλύτερη επιλογή...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΣΤ ΝΤΡΑΙΒ