-
Έχω ένα Golf V. Μετά από 6 χρόνια συμβίωσης μαζί του και περισσότερα από 120.000χλμ νομίζω πως ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, όμως η ώρα της αλλαγής σηματοδοτείται από το γεγονός ότι άμεσα θα χρειαστώ 800-1000 ευρώ για αναλώσιμα (λάστιχα, τακάκια, αμορτισέρ κλπ), ενώ δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο 6 ετών. Παράλληλα, την αλλαγή την σκέφτομαι τουλάχιστον ένα χρόνο, καθώς με τουλάχιστον 2000χλμ το μήνα πληρώνω 300 ευρώ σε καύσιμα όταν με ένα αντίστοιχης κατηγορίας πετρέλαιο δε θα έδινα ούτε τα μισά.
Από την VW γενικά έχω ουδέτερη άποψη. Ούτε ικανοποιημένος ούτε δυσαρεστημένους. Είχα κάποια θέματα, αλλά τα κάλυψε η εγγύηση. Ωστόσο μάλλον θα ήθελα να ξεφύγω, αν όχι από το VAG γενικώς, τουλάχιστον από τη VW. Ούτως ή άλλως τα αυτοκίνητα που παίρνω δε θέλω να είναι η βασική έκδοση, οπότε το νέο Golf σε πετρέλαιο μου βγαίνει στα 23000, που είναι πολλά λόγω του παρακάτω σκεπτικού.
Το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με δόσεις. Σκέφτομαι να δώσω ως προκαταβολή το παλιό αυτοκίνητο και κάποια χρήματα, ώστε να καλύψω το 30-40% του ποσού και το υπόλοιπο να γίνει ένας διακανονισμός για 48-72 μήνες. Έχω το σκεπτικό η δόση να κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ ώστε να μην ξεπεράσω τα 100-150 ευρώ επιπρόσθετη επιβάρυνση το μήνα (τα υπόλοιπα θα καλυφθούν από τη διαφορά στα καύσιμα και τα τέλη). Στις προτάσεις λοιπόν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ένα άτοκο ή χαμηλότοκο χρηματοδοτικό.
Χωρίς να θέλω να πέσω ιδιαίτερα ποιοτικά, σε σχέση με το Golf V 2008 που έχω, θέλω τις προτάσεις σας.
Κοιτάω τα εξής αυτοκίνητα: Giulietta, 308, Leon, Ceed, Focus, V40 (αν τα φτάνω οικονομικά), αλλά και άλλες προτάσεις δεκτές.
Τo **Ceed **το είδα τυχαία, μου άρεσε. Πήγα στην έκθεση και δεδομένου ότι ήμουν αρνητικά διακείμενος (λόγω ΚΙΑ) μου άρεσε αρκετά. Κάτι μικρολεπτομέρειες ποιοτικά δε με ενθουσίασαν, όπως οι διακόπτες του φλας και των υαλοκαθαριστήρων. Οδήγησα το 1,4 πετρέλαιο το οποίο ήταν οριακό για εμένα. Υπάρχει όμως και 1,6 με επιβάρυνση περίπου 2500, χωρίς ΤΚ όμως. Πήρα προσφορά για την πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση σε 1,4 και μου ζητάνε 7500 και 200 ευρώ το μήνα για 5 χρόνια. Δε μου άρεσε ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει λίστα προαιρετικού εξοπλισμού και έτσι 1-2 μικροπραγματάκια που μου είναι χρήσιμα (πχ ανακλινόμενους καθρέπτες) δεν τα έχει και ούτε μπορώ να τα προσθέσω.
Το **308 **δεν το έχω οδηγήσει. Έχω δει μόνο μερικές πληροφορίες στη σελίδα της peugeot σύμφωνα με τις οποίες υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες 92 και 115 αλόγων. Το 92 αλόγων βγαίνει στα 20700, αν και εμένα θα με ενδιέφερε η έκδοση Allure με τα 115 η οποία είναι 3000 ευρώ ακριβότερη, νομίζω όμως ότι ξεφεύγει παρόλο το πολύ καλό χρηματοδοτικό της peugeot για 4 χρόνια άτοκα. edit: κάνοντας μια έρευνα στο car.gr παρατήρησα ότι υπάρχουν allure 115hp με 21000-21500.
Τη **Giulietta **δεν μπορώ να τη δω εδώ καθώς δεν υπάρχει ουσιαστικά επίσημη αντιπροσωπεία Alfa. Κάτι που με απασχολεί και μετά την αγορά. Επίσης, αλλάζει σύντομα μοντέλο. Παρόλα αυτά ίσως της ρίξω μια ματιά στην Αθήνα καθώς είναι το πιο όμορφο από όσα έχω στο μυαλό μου και το θεωρώ ποιοτικά και οδηγικά ανώτερο.
Για τα άλλα μοντέλα δεν έχω ακόμα καμία άποψη. -
Έχω ένα Golf V. Μετά από 6 χρόνια συμβίωσης μαζί του και περισσότερα από 120.000χλμ νομίζω πως ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, όμως η ώρα της αλλαγής σηματοδοτείται από το γεγονός ότι άμεσα θα χρειαστώ 800-1000 ευρώ για αναλώσιμα (λάστιχα, τακάκια, αμορτισέρ κλπ), ενώ δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο 6 ετών. Παράλληλα, την αλλαγή την σκέφτομαι τουλάχιστον ένα χρόνο, καθώς με τουλάχιστον 2000χλμ το μήνα πληρώνω 300 ευρώ σε καύσιμα όταν με ένα αντίστοιχης κατηγορίας πετρέλαιο δε θα έδινα ούτε τα μισά.
Από την VW γενικά έχω ουδέτερη άποψη. Ούτε ικανοποιημένος ούτε δυσαρεστημένους. Είχα κάποια θέματα, αλλά τα κάλυψε η εγγύηση. Ωστόσο μάλλον θα ήθελα να ξεφύγω, αν όχι από το VAG γενικώς, τουλάχιστον από τη VW. Ούτως ή άλλως τα αυτοκίνητα που παίρνω δε θέλω να είναι η βασική έκδοση, οπότε το νέο Golf σε πετρέλαιο μου βγαίνει στα 23000, που είναι πολλά λόγω του παρακάτω σκεπτικού.
Το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με δόσεις. Σκέφτομαι να δώσω ως προκαταβολή το παλιό αυτοκίνητο και κάποια χρήματα, ώστε να καλύψω το 30-40% του ποσού και το υπόλοιπο να γίνει ένας διακανονισμός για 48-72 μήνες. Έχω το σκεπτικό η δόση να κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ ώστε να μην ξεπεράσω τα 100-150 ευρώ επιπρόσθετη επιβάρυνση το μήνα (τα υπόλοιπα θα καλυφθούν από τη διαφορά στα καύσιμα και τα τέλη). Στις προτάσεις λοιπόν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ένα άτοκο ή χαμηλότοκο χρηματοδοτικό.
Χωρίς να θέλω να πέσω ιδιαίτερα ποιοτικά, σε σχέση με το Golf V 2008 που έχω, θέλω τις προτάσεις σας.
Κοιτάω τα εξής αυτοκίνητα: Giulietta, 308, Leon, Ceed, Focus, V40 (αν τα φτάνω οικονομικά), αλλά και άλλες προτάσεις δεκτές.
Τo **Ceed **το είδα τυχαία, μου άρεσε. Πήγα στην έκθεση και δεδομένου ότι ήμουν αρνητικά διακείμενος (λόγω ΚΙΑ) μου άρεσε αρκετά. Κάτι μικρολεπτομέρειες ποιοτικά δε με ενθουσίασαν, όπως οι διακόπτες του φλας και των υαλοκαθαριστήρων. Οδήγησα το 1,4 πετρέλαιο το οποίο ήταν οριακό για εμένα. Υπάρχει όμως και 1,6 με επιβάρυνση περίπου 2500, χωρίς ΤΚ όμως. Πήρα προσφορά για την πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση σε 1,4 και μου ζητάνε 7500 και 200 ευρώ το μήνα για 5 χρόνια. Δε μου άρεσε ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει λίστα προαιρετικού εξοπλισμού και έτσι 1-2 μικροπραγματάκια που μου είναι χρήσιμα (πχ ανακλινόμενους καθρέπτες) δεν τα έχει και ούτε μπορώ να τα προσθέσω.
Το **308 **δεν το έχω οδηγήσει. Έχω δει μόνο μερικές πληροφορίες στη σελίδα της peugeot σύμφωνα με τις οποίες υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες 92 και 115 αλόγων. Το 92 αλόγων βγαίνει στα 20700, αν και εμένα θα με ενδιέφερε η έκδοση Allure με τα 115 η οποία είναι 3000 ευρώ ακριβότερη, νομίζω όμως ότι ξεφεύγει παρόλο το πολύ καλό χρηματοδοτικό της peugeot για 4 χρόνια άτοκα. edit: κάνοντας μια έρευνα στο car.gr παρατήρησα ότι υπάρχουν allure 115hp με 21000-21500.
Τη **Giulietta **δεν μπορώ να τη δω εδώ καθώς δεν υπάρχει ουσιαστικά επίσημη αντιπροσωπεία Alfa. Κάτι που με απασχολεί και μετά την αγορά. Επίσης, αλλάζει σύντομα μοντέλο. Παρόλα αυτά ίσως της ρίξω μια ματιά στην Αθήνα καθώς είναι το πιο όμορφο από όσα έχω στο μυαλό μου και το θεωρώ ποιοτικά και οδηγικά ανώτερο.
Για τα άλλα μοντέλα δεν έχω ακόμα καμία άποψη. -
Έχω ένα Golf V. Μετά από 6 χρόνια συμβίωσης μαζί του και περισσότερα από 120.000χλμ νομίζω πως ήρθε η ώρα της αλλαγής. Το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, όμως η ώρα της αλλαγής σηματοδοτείται από το γεγονός ότι άμεσα θα χρειαστώ 800-1000 ευρώ για αναλώσιμα (λάστιχα, τακάκια, αμορτισέρ κλπ), ενώ δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο 6 ετών. Παράλληλα, την αλλαγή την σκέφτομαι τουλάχιστον ένα χρόνο, καθώς με τουλάχιστον 2000χλμ το μήνα πληρώνω 300 ευρώ σε καύσιμα όταν με ένα αντίστοιχης κατηγορίας πετρέλαιο δε θα έδινα ούτε τα μισά.
Από την VW γενικά έχω ουδέτερη άποψη. Ούτε ικανοποιημένος ούτε δυσαρεστημένους. Είχα κάποια θέματα, αλλά τα κάλυψε η εγγύηση. Ωστόσο μάλλον θα ήθελα να ξεφύγω, αν όχι από το VAG γενικώς, τουλάχιστον από τη VW. Ούτως ή άλλως τα αυτοκίνητα που παίρνω δε θέλω να είναι η βασική έκδοση, οπότε το νέο Golf σε πετρέλαιο μου βγαίνει στα 23000, που είναι πολλά λόγω του παρακάτω σκεπτικού.
Το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με δόσεις. Σκέφτομαι να δώσω ως προκαταβολή το παλιό αυτοκίνητο και κάποια χρήματα, ώστε να καλύψω το 30-40% του ποσού και το υπόλοιπο να γίνει ένας διακανονισμός για 48-72 μήνες. Έχω το σκεπτικό η δόση να κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ ώστε να μην ξεπεράσω τα 100-150 ευρώ επιπρόσθετη επιβάρυνση το μήνα (τα υπόλοιπα θα καλυφθούν από τη διαφορά στα καύσιμα και τα τέλη). Στις προτάσεις λοιπόν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ένα άτοκο ή χαμηλότοκο χρηματοδοτικό.
Χωρίς να θέλω να πέσω ιδιαίτερα ποιοτικά, σε σχέση με το Golf V 2008 που έχω, θέλω τις προτάσεις σας.
Κοιτάω τα εξής αυτοκίνητα: Giulietta, 308, Leon, Ceed, Focus, V40 (αν τα φτάνω οικονομικά), αλλά και άλλες προτάσεις δεκτές.
Τo **Ceed **το είδα τυχαία, μου άρεσε. Πήγα στην έκθεση και δεδομένου ότι ήμουν αρνητικά διακείμενος (λόγω ΚΙΑ) μου άρεσε αρκετά. Κάτι μικρολεπτομέρειες ποιοτικά δε με ενθουσίασαν, όπως οι διακόπτες του φλας και των υαλοκαθαριστήρων. Οδήγησα το 1,4 πετρέλαιο το οποίο ήταν οριακό για εμένα. Υπάρχει όμως και 1,6 με επιβάρυνση περίπου 2500, χωρίς ΤΚ όμως. Πήρα προσφορά για την πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση σε 1,4 και μου ζητάνε 7500 και 200 ευρώ το μήνα για 5 χρόνια. Δε μου άρεσε ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει λίστα προαιρετικού εξοπλισμού και έτσι 1-2 μικροπραγματάκια που μου είναι χρήσιμα (πχ ανακλινόμενους καθρέπτες) δεν τα έχει και ούτε μπορώ να τα προσθέσω.
Το **308 **δεν το έχω οδηγήσει. Έχω δει μόνο μερικές πληροφορίες στη σελίδα της peugeot σύμφωνα με τις οποίες υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες 92 και 115 αλόγων. Το 92 αλόγων βγαίνει στα 20700, αν και εμένα θα με ενδιέφερε η έκδοση Allure με τα 115 η οποία είναι 3000 ευρώ ακριβότερη, νομίζω όμως ότι ξεφεύγει παρόλο το πολύ καλό χρηματοδοτικό της peugeot για 4 χρόνια άτοκα. edit: κάνοντας μια έρευνα στο car.gr παρατήρησα ότι υπάρχουν allure 115hp με 21000-21500.
Τη **Giulietta **δεν μπορώ να τη δω εδώ καθώς δεν υπάρχει ουσιαστικά επίσημη αντιπροσωπεία Alfa. Κάτι που με απασχολεί και μετά την αγορά. Επίσης, αλλάζει σύντομα μοντέλο. Παρόλα αυτά ίσως της ρίξω μια ματιά στην Αθήνα καθώς είναι το πιο όμορφο από όσα έχω στο μυαλό μου και το θεωρώ ποιοτικά και οδηγικά ανώτερο.
Για τα άλλα μοντέλα δεν έχω ακόμα καμία άποψη. -
Μια εναλλακτική θα ήταν να βάλεις lpg αλλά έχω την αίσθηση ότι σε golf δε συνιστάται.Μια άλλη λύση είναι να αναζητήσεις ελληνικό μεταχειρισμένο 3ετίας από επίσημη αντιπροσωπεία ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να είναι ''καθαρό'' και παράλληλα να σου κάνουν τη χρηματοδότηση που θέλεις.
Αν τελικά κινηθείς για καινούριο,από τα αυτοκίνητα της λίστας σου προτείνω σαφώς το focus 1,5 tdci με τα 120 άλογα.Κάνε test drives,αυτά λύνουν πολλές απορίες
Ρίξε μια ματιά και εδώ . -
Εχει βγαλει αυτες τις μερες το '4χ4' η peugeot το οποιο αφορα και το 308.. 4 χρονια δωρεαν προκαθορισμενα service, 4 χρονια εγγυηση κτλπ.. ψαξτο.. και η δοση νομιζω ειναι στο 300αρι.
Να το
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... in-peugeotΥποθετω θα εχει και ψιλα γραμματα.
-
Το έχω ψάξει αρκετά το θέμα με το lpg. Και από τις αρχές που ήταν μόδα και αργότερα που εξελίχθηκε και ποτέ κανένας σοβαρός δεν αναλάμβανε να του βάλει. Επίσης όσο είχα ψάξει σε forum, οι αντενδείξεις ήταν ισχυρές. Οπότε δεν θα έβαζα, ειδικά τώρα έχοντας ο κινητήρας κάποια χλμ στην πλάτη του.
Για το μεταχειρισμένο το έχω σκεφτεί και εγώ όμως είναι δύσκολο να βρεθεί καθώς αφενός πρέπει να βρω (πόσα μεταχειρισμένα 2-3ετίας σε πετρέλαιο κυκλοφορούν σε επίσημες αντιπροσωπείες (για να υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης, αν και συνήθως οι όροι που βλέπω δεν είναι τόσο ευνοϊκοί όσο στο καινούριο) που να μην ήταν παράλληλα test drive) αφετέρου να μην έχει 60-70000χλμ και χρειάζεται όλα τα αναλώσιμα που χρειάζομαι στο golf οπότε τα πληρώσω και εκεί.
Επίσης, με μεταχειρισμένα 'χάνω' χρόνια εγγύησης (παράδειγμα στα καινούρια έχει 4 η peugeot και 7 η ΚΙΑ) και άλλα 'καλούδια' όπως το 4ετές δωρεάν service της peugeot.
Ωστόσο συγκεκριμένες προτάσεις για μεταχειρισμένα δεκτές. Θα κοιτάξω και το focus. Το θέμα το έχω δει, αν και εκείνος ο χρήστης καταλήγει σε 116 (με ηλιοροφή μάλιστα που θα ήθελα και εγώ). Νομίζω όμως πως ξεφεύγει η 116 αν και θα ταίριαζε με αυτά που θέλω.@nonos αυτό το πρόγραμμα με παρακίνησε να δω το 308. Το οποίο νομίζω είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, αν και ίσως παρεξηγημένο αυτοκίνητο καθώς δεν βρίσκω πολλά για αυτό... Μια απορία που έχω. Γνωρίζεις αν το πρόγραμμα με τα δωρεάν service καλύπτει όλα τα εξουσιοδοτημένα στην Ελλάδα, ανεξάρτητα από πού θα αγοραστεί;
-
Το νέο Hyundai i30 το έχεις δει; Ίσως έχει καλύτερο εξοπλισμό από το Ceed.
-
Να σου πω την αλήθεια δε με ενθουσιάζει.
Βρήκα μια 116 πετρέλαιο ενός έτους στα 20500 ευρώ. Με 9000 προκαταβολή μου δημιουργεί μια δόση 230 για 5 χρόνια ή 200 για 6. Βέβαια δεν είδα αν περιλαμβάνει το πρόγραμμα των δωρεάν service που είχε εκείνη την περίοδο η BMW κ επίσης είναι- αν και ελαφρά- μεταχειρισμενο με ότι συνεπάγεται αυτό. -
Πριν λίγο καιρό που σκεφτόμουν την αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου είχα κατασταλάξει στα 116 και Α class βενζίνη και αυτόματα.
Τελικά δεν προχώρησα σε αγορά για πολλούς και διάφορους λόγους! -
116 παρόλο που δεν έχουμε ουσιαστικά αντιπροσωπία εδω;
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Γνωρίζεις αν το πρόγραμμα με τα δωρεάν service καλύπτει όλα τα εξουσιοδοτημένα στην Ελλάδα, ανεξάρτητα από πού θα αγοραστεί;ΑΝ είναι μεταβιβάσιμη και δεν καλύπτει μόνο τον πρώτο ιδιοκτήτη, ισχύει παντού. Είτε αντιπροσωπία είτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ένας λογος ήταν αυτός...
Έχει εξειδικευμένο συνεργειο από το παλιό προσωπικό της rodos car νομίζω όμως. -
Το 308 το έχω κάνει td. Ποιοτικό εσωτερικό αλλά αρκετά περιορισμένο σε χώρους εσωτερικό. Επίσης, με χάλασαν οι κλίσεις στις στροφές, καμία σχέση με το golf. Δες και το c4, ποιοτικό μέσα, λίγο μεγαλύτερους χώρους απο το 308 και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία. Μαλακή ανάρτηση κι αυτο όπως το 308.
-
Το 308 έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία... 420 lt
-
Σαφώς το χρηματοδοτικό της Peugeot είναι μεγάλο δέλεαρ, το δε 308 το θεωρώ από τις ποιοτικότερες επιλογές (αν και παρεξηγημένο).
Δες και το astra. Αν δεν θες να περιμένεις το καινούριο, με 18.500€ παίρνεις το νυν στην έκδοση 1.6 cdti με 136 hp.
Το φθινόπωρο θα έρθει και το νέο megane, ενώ στο νυν μοντέλο λογικά θα παίζουν προσφορές.
Το auris σου κάνει; Ήρθε το facelift και πέραν του 1.4d, θα φορά και ένα περισσότερο δυνατό μοτέρ στα 1.6 λίτρα. -
To 308 κατα τη γνωμη ειναι πολυ ομορφο,ειδικα στο εσωτερικό του. Επιτέλους κάτι διαφορετικό απο τα συνηθισμένα.Αν όμως μπορείς να πας σε 116i ειναι σιγουρα καλύτερη επλογή. Αν όχι δες απο κοντά και τη Giuletta.Παίζουν πολυ καλές προσφορές αυτήν την εποχή με περίπου 20.0000 ευρώ, φουλ εξοπλισμένο (diesel) και 21300 (έκδοση sprint). Πάντως και το 308 ειναι μια πολύ καλή επιλογή
-
Φίλε μου νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά η καλύτερη επιλογή είναι η Giulietta.
Έχω οδηγήσει τα περισσότερα αμάξια της κατηγορίας και η Ιταλίδα έχει άλλη χάρη, εκτός αν είσαι τύπος που δεν απολαμβάνει την οδήγηση. Βέβαια, είμαι της άποψης ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και ότι ο καθένας εντέλει πρέπει να παίρνει αυτό που του κάνει εκείνου κλικ εμφανισιακά (έσω κ έξω) και οδηγικά. Εννοείται ότι πρέπει να τα οδηγήσεις όλα αυτά που σε ενδιαφέρουν για να καταλήξεις.
Μόλις γύρισα από ταξίδι όπου είχα νοικιάσει για 3 μέρες μια bmw 316d φουλ εξτρά. Ναι, πολύ ωραίο αυτοκίνητο, πανέμορφο κ επιβλητικό εσωτερικό (η γυναίκα μου ειδικά είχε τρελαθεί) και πολύ καλό στο δρόμο (ευθύβολο, στιβαρό, στριφτερό, ασφαλές). Ο κινητήρας μου φάνηκε ικανοποιητικός (αν και σιχαίνομαι τα ντίζελ κ περιμένω τα χειρότερα οπότε δεν είμαι μέτρο σύγκρισης). Τέλος πάντων, είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο που όμως υπολείπεται -κατά την ταπεινή μου άποψη- της Giulietta στο δρόμο και στο στρίψιμο. Εάν έκαναν τα ίδια λεφτά, θα προβληματιζόμουν πολύ ποιο από τα δύο να διαλέξω (βενζίνη πάντα). Τώρα όμως η επιλογή είναι ξεκάθαρη.
Ένα άλλο συν της Ιταλίδας είναι ότι κυκλοφορεί κάμποσα χρόνια και έχει αποδειχθεί στην πράξη εξαιρετικά αξιόπιστη (σε θέματα βλαβών και φθορών).
Αυτά και από εμένα. -
Συμφωνώ για την alfa ότι σε αυτά τα λεφτά ειναι πολύ καλή επιλογή. Εχει όμως στο εσωτερικό της κάποια εργονομικά σφάλματα... και ο κινητήρας της βγάζει 105 ίππους..έχει πολύ καλή ροπή αλλά δεν τον λες και σουπερ γρήγορο...
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
Συμφωνώ για την alfa ότι σε αυτά τα λεφτά ειναι πολύ καλή επιλογή. Εχει όμως στο εσωτερικό της κάποια εργονομικά σφάλματα... και ο κινητήρας της βγάζει 105 ίππους..έχει πολύ καλή ροπή αλλά δεν τον λες και σουπερ γρήγορο...Στην οδήγηση μου φάνηκε πιο γρήγορη η giulietta από την bmw. Θέμα κλιμάκωσης κιβωτίου, στροφές ροπής, δεν ξέρω...
Όσο για το εσωτερικό, συμφωνώ. Και εγώ θα ήθελα κάποια πράγματα να είναι διαφορετικά. -
Ο χρήστης design26 έγραψε:
Συμφωνώ για την alfa ότι σε αυτά τα λεφτά ειναι πολύ καλή επιλογή. Εχει όμως στο εσωτερικό της κάποια εργονομικά σφάλματα... και ο κινητήρας της βγάζει 105 ίππους..έχει πολύ καλή ροπή αλλά δεν τον λες και σουπερ γρήγορο...εγώ πάλι νομίζω ότι στις ρεπριζ (κατά τη γνώμη μου ουσιαστικό στοιχείο στην ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο) η giulietta είναι απο τα κορυφαία αυτοκίνητα (στην κατηγορία 1.6 diesel). Θα σου πρότεινα και εγώ να δώσεις μια ευκαιρία στην giulietta.....
Επιλογή μικρομεσαίου πετρελαίου μέχρι 20-21000