-
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ABS ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ... -
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ABS ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ... -
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ABS ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ!!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ... -
εμενα παντως ευτηχως οταν βαζω αργα δεν παιζει το ABS
αλλα απο οσο ξερω ειναι ευκολο να μπει διακοπτης για το abs... -
Εγω παντως το βρισκω με ABS αρκετα καλυτερο απο τα απλα φρενα και στο χιονι. Αφου και με τα φρενα τα απλα παλι ευθεια πας μολις κοκκαλωσουν οι ροδες. Μπαινει αμεσως μεν και τριζει ολο το αμαξι αλλα πιστευω οτι συγκριτικα φρεναρει σε λιγοτερα μετρα απο το χωρις ABS. Δεν ειμαι απολυτως, απλα απο προσωπικη εμπειρια στα αμαξια μου αυτο εχω συμπερανει.
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Εγω παντως το βρισκω με ABS αρκετα καλυτερο απο τα απλα φρενα και στο χιονι. Αφου και με τα φρενα τα απλα παλι ευθεια πας μολις κοκκαλωσουν οι ροδες. Μπαινει αμεσως μεν και τριζει ολο το αμαξι αλλα πιστευω οτι συγκριτικα φρεναρει σε λιγοτερα μετρα απο το χωρις ABS. Δεν ειμαι απολυτως, απλα απο προσωπικη εμπειρια στα αμαξια μου αυτο εχω συμπερανει.Στο πουντο οταν φρεναρω σε χιονι δεν σταματαω καθολου.Αν δεν εχεις ΑΒS τοτε οι μπροστα μπλοκαρουν και μαζευεται χιονι μποστα στις ροδες που σε επιβραδύνει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω παντως το βρισκω με ABS αρκετα καλυτερο απο τα απλα φρενα και στο χιονι. Αφου και με τα φρενα τα απλα παλι ευθεια πας μολις κοκκαλωσουν οι ροδες. Μπαινει αμεσως μεν και τριζει ολο το αμαξι αλλα πιστευω οτι συγκριτικα φρεναρει σε λιγοτερα μετρα απο το χωρις ABS. Δεν ειμαι απολυτως, απλα απο προσωπικη εμπειρια στα αμαξια μου αυτο εχω συμπερανει.
Στο πουντο οταν φρεναρω σε χιονι δεν σταματαω καθολου.Αν δεν εχεις ΑΒS τοτε οι μπροστα μπλοκαρουν και μαζευεται χιονι μποστα στις ροδες που σε επιβραδύνει.
Σωστά, (αυτό γίνεται στη περίπτωση που κινούμαστε σε χιονισμένο κι όχι παγωμένο δρόμο) το είχαν αναφέρει αν θυμάμαι καλά σε μια παλιά παρουσίαση της Ford.
Το abs βοηθά να έχουμε τον έλεγχο του οχήματος (σκεφτείτε να μην έχετε abs και οι δυο δεξιοί τροχοί π.χ. να πατούν σε χιόνι και οι δυο αριστεροί σε πάγο), δεν μειώνει (σε όλες τις περιπτώσεις) την απόσταση ακινητοποίησης. -
Στα περισσότερα manual suv-off road πιστεύω το αναφέρει, πως το abs σε ορισμένες συνθήκες (πχ χώμα χίονι κτλ) είναι λιγότερο αποτελεσματικό. Οπότε οι κατασκευαστές μας έχουν προειδοποιήσει... Σε κάποια καθαρόαιμα μπαινοβγαίνει αλλά, όπως αναφέρθηκε σε αρκετά αυτοκίνητα εύκολα παρακάμπτεται.
-
Εγώ αποφεύγω να πατάω φρένο στο χιόνι...
-
καλα αυτο ειναι το καλυτερο,κατι αλλο που εχει ενδιαφερον να αναφερθει, ειναι το οτι οχι απλα δεν παταμε φρενο αλλα πρεπει να εχουμε σταθερο το γκαζι οταν ειμαστε στο παγο και ειδικα με ανηφορικη κλιση γιατι αμα σταματησουμε......... υπαρχει θεμα.Σε προσφατη εκδρομη που ειχα παει σε ενα τετοιο ακριβως σημειο με παγο και λιγη κλιση τα πρωτα 4 οχηματα κολλησαν γιατι σταματησαν στον παγο μετα για να προχωρησουμε καναμε κανα 20λεπτο οι υπολοιποι με σταθαρο και λιγο γκαζι περασαμε χαλαρα!!
για αυτο παντα στο παγο-χιονι αποσταση και δεν μειωνουμε ταχυτητα εαν δεν υπαρχει σοβαρος λογος -
Στις μόνες περιπτώσεις που οι μπλοκαρισμένοι τροχοί μας σταματούν γρηγορότερα είναι σε φρέσκο χιόνι (όχι πάγο) και σαθρή επιφάνεια οδού (γαρμπίλι κλπ) όπου μαζεύεται μπροστά από τον τροχό ανάχωμα και τον επιβραδύνει περισσότερο από την περίπτωση να κινιόταν ελεύθερα. Το καλό όμως με το abs είναι ότι έχεις πάντα τιμόνι οπότε και τον έλεγχο του αυτοκινήτου σου.
-
Στο Santa Fe έχει στο χώρο του κινητήρα δύο μεγάλες ασφάλειες με την ένδειξη ABS. Τις βγάζεις και πάπαλα το ABS. Η διαφορά στο χιόνι είναι τρομερή. Με ABS απλά δέν φρενάρει καθόλου το αμάξι.
-
Να με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά πιστεύω πως δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!!!!
Αλήθεια υπάρχει κοινός θνητός που πιστεύει πως μπορεί να φρενάρει πάνω σε οιανδήποτε επιφάνεια καλύτερα με απενεργοποιημένο το ABS;
Αυτά είναι για το βιβλίο Γκίνες άν συμβούν!!!!
Υποστήριξαν κάποτε κάποιοι πως με μπλοκαρισμένους τους τροχούς σχηματίζεται 'μαξιλαράκι' από χιόνι μπροστά τους το οποίο και λειτουργεί σαν ανάχωμα φρενάροντας κλπ, κλπ αλλά μάλλον δεν είχαν οδηγήσει ποτέ σε χιόνια....
Εγώ το έχω δοκιμάσει (όχι με απενεργοποίηση αλλά κόντρα δύο αυτοκινήτων με και χωρίς ABS) και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά υπέρ του πρώτου.....
Δοκιμάστε το συγκριτικά, αλλά παρακαλώ σε αλάνα και όχι στον δρόμο όπου μπορεί να κυκλοφορούμε και εμείς....... -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Να με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά πιστεύω πως δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά!!!!
Αλήθεια υπάρχει κοινός θνητός που πιστεύει πως μπορεί να φρενάρει πάνω σε οιανδήποτε επιφάνεια καλύτερα με απενεργοποιημένο το ABS;
Αυτά είναι για το βιβλίο Γκίνες άν συμβούν!!!!
Υποστήριξαν κάποτε κάποιοι πως με μπλοκαρισμένους τους τροχούς σχηματίζεται 'μαξιλαράκι' από χιόνι μπροστά τους το οποίο και λειτουργεί σαν ανάχωμα φρενάροντας κλπ, κλπ αλλά μάλλον δεν είχαν οδηγήσει ποτέ σε χιόνια....
Εγώ το έχω δοκιμάσει (όχι με απενεργοποίηση αλλά κόντρα δύο αυτοκινήτων με και χωρίς ABS) και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά υπέρ του πρώτου.....
Δοκιμάστε το συγκριτικά, αλλά παρακαλώ σε αλάνα και όχι στον δρόμο όπου μπορεί να κυκλοφορούμε και εμείς.......Άνθρωποι της Ford ήταν, αν θυμάμαι καλά, αυτοί που το είπαν αυτό άρα λογικά κάτι θα ήξεραν από αυτά που τους μετέφεραν οι οδηγοί εξέλιξης που κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν. Αυτό βέβαια είχε ειπωθεί πριν πολλά χρόνια (περίπου 15) και λογικά κάποια από αυτά ίσως να έχουν αλλάξει.
Τα δυο αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν από εσένα (με και χωρίς abs) ήταν ίδια;
-
ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ABS ...ΣΕ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...ΟΔΟΣΤΡΟΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ .. ΤΟΤΕ @@ΜΑΤΑ!!
-
Οταν χρησιμοποιουνται αλυσιδες δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Και τα τετρακινητα με κοντα διαφορικα τις χρειαζονται,πολυ περισσοτερο στο φρεναρισμα με χιονι.Μπορει να εχει παγο κατω οποτε ακομη χειροτερα..Αν οι τεχικοι των αυτοκινητοβιομηχανιων πιστευαν οτι το ABS δεν ειναι απαραιτητο και χρησιμο στο χιονι θα εδιναν τη δυνατοτητα απενεργοποιησης.Πολλοι πιστευουν οτι επειδη οδηγουν 4χ4 μπορουν να κανουν τα παντα και σε ολες τις επιφανεις δρομων,λαθος ομως.Οποτε απαραιτητα στο χιονι αλυσιδες.Φυσικα σωστη και η επιλογη ελαστικων χειμερινων ή εκτος δρομου.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
Οι περισσότεροι οδηγοί μπορούν να φρενάρουν καλύτερα σε ελεγχόμενες συνθήκες. Σε στεγνή άσφαλτο και λίγα χιλιόμετρα (δεν υπάρχουν πολλά αμάξια που να μπορούν να μπλοκάρουν τις ρόδες με πολλά χιλιόμετρα σε καλή άσφαλτο) το ελεγχόμενο φρενάρισμα είναι καλύτερο από το ABS - εκτός αν κάνεις φρενάρισμα πανικού όπου υπερτερεί το ABS.
Σε χαλίκι η διαφορά είναι μέρα με τη νύχτα.
Στο χιόνι ή πάγο ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να φρενάρεις καλύτερα ή πολύ καλύτερα.
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ του ABS έχει σαν στόχο τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και όχι τη μέγιστη δύναμη ακινητοποίησης. Επίσης ο προγραμματισμός ή/και τα μηχανικά μέρη μπορεί να διαφέρουν πολύ από ένα αμάξι σε άλλο. Αν ο προγραμματισμός δίνει προτεραιότητα στην ακινητοποίηση (π.χ. έξτρα off-road ABS σε mercedes ML) τότε φρενάρει καλύτερα από όλους τους οδηγούς.
Το καλύτερο για το δρόμο, χιονισμένο ή όχι είναι το ενεργοποιημένο ABS και αρκετή απόσταση από το μπροστινό. Σε φρενάρισμα πανικού το ABS υπερτερεί και κρατάει το αμάξι στη λωρίδα του.
-
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μύθος 1ος: Φρενάρισα με λίγα χιλιόμετρα στο φανάρι, αλλά μπήκε το ABS και
δεν πρόλαβα να σταματήσω. Έτσι έπεσα στον μπροστινό μου.
Πραγματικότητα: Το πιο πιθανό είναι ότι νιώθοντας τον κραδασμό από τη
λειτουργία του ABS στο πεντάλ του φρένου, τραβήξατε ξαφνιασμένος το πόδι
σας από το πεντάλ, οπότε σταματήσατε να φρενάρετε και φυσικά τρακάρατε τον
μπροστινό σας. Αν πάλι φρενάρατε σταθερά, αδιαφορώντας για τους κραδασμούς
του πεντάλ και παρόλα αυτά τρακάρατε, τότε αυτό σημαίνει ότι θα τρακάρατε
έτσι κι αλλιώς.Μύθος 2ος: Με το ABS στο βρεγμένο φρενάρω όπως και στο στεγνό.
Πραγματικότητα: Με το ABS σε βρεγμένο οδόστρωμα φρενάρετε σε μικρότερη
απόσταση απ? ό,τι χωρίς ABS πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα, διατηρώντας
ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Με το ABS σε στεγνό οδόστρωμα
φρενάρετε σε μικρότερη απόσταση απ? ό,τι χωρίς ABS πάλι σε στεγνό
οδόστρωμα, διατηρώντας ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Η
απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι πάντοτε μεγαλύτερη από
την απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό οδόστρωμα, είτε έχετε ABS είτε όχι.Μύθος 3ος: Η απόσταση ακινητοποίησης με το ABS είναι πάντα μικρότερη.
Πραγματικότητα: Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις τις οποίες κατά 90% δε θα
συναντήσετε ποτέ. Φρενάρισμα στο μαλακό χιόνι και σε σαθρό έδαφος (χαλίκι).
Τότε με μπλοκαρισμένος τροχούς φρενάρουμε πιο γρήγορα, διότι το χιόνι ή το
χαλίκι συγκεντρώνεται σχηματίζοντας μία σφήνα μπροστά και κάτω από τους
μπλοκαρισμένους τροχούς. Η σφήνα αυτή είναι ένα φυσικό εμπόδιο που
ακινητοποιεί πολύ πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.Μύθος 4ος: Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη
στροφή.
Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης
μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το
μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του
αυτοκινήτου όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης.Μύθος 5ος: Ένας καλός οδηγός δε χρειάζεται ABS, αφού μπορεί να πετύχει τα
ίδια αποτελέσματα με διακοπτόμενο φρενάρισμα.
Αυτά από τους ειδικούς.... http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=833
Τα υπόλοιπα στην πιό εξειδικευμένη Βικιπαίδια.... -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Υποστήριξαν κάποτε κάποιοι πως με μπλοκαρισμένους τους τροχούς σχηματίζεται 'μαξιλαράκι' από χιόνι μπροστά τους το οποίο και λειτουργεί σαν ανάχωμα φρενάροντας κλπ, κλπ αλλά μάλλον δεν είχαν οδηγήσει ποτέ σε χιόνια....
Εγώ το έχω δοκιμάσει (όχι με απενεργοποίηση αλλά κόντρα δύο αυτοκινήτων με και χωρίς ABS) και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά υπέρ του πρώτου.....
Δοκιμάστε το συγκριτικά, αλλά παρακαλώ σε αλάνα και όχι στον δρόμο όπου μπορεί να κυκλοφορούμε και εμείς.......Τότε με μπλοκαρισμένος τροχούς φρενάρουμε πιο γρήγορα, διότι το χιόνι ή το
χαλίκι συγκεντρώνεται σχηματίζοντας μία σφήνα μπροστά και κάτω από τους
μπλοκαρισμένους τροχούς. Η σφήνα αυτή είναι ένα φυσικό εμπόδιο που
ακινητοποιεί πολύ πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.Εγω παντως σε χιονια οδηγησα!
-
Εγώ πάντως να ξαναπαρακαλέσω οι δοκιμές για την ασφάλεια όλων μας να γίνονται σε ασφαλείς τοποθεσίες.....
ακόμα και από όσους αισθάνονται έτοιμοι για το Σκανδιναυϊκό ράλλυ.....
Ξαναλέω πάντως πως αυτός που το υποστηρίζει αυτό με το μαξιλαράκι ή σφήνα ή ανάχωμα, όπως και να το πούμε, πρέπει να μας διευκρινήσει σε τί είδους χιόνι αναφέρεται μιας και υπάρχουν πολλά και με διάφορες ιδιότητες και συμπεριφορές.
Ενδεικτικά αναφέρω, φρέσκο ελαφρύ (χαμηλής θερμοκρασίας) φρέσκο υγρό- βαρύ, λασπωμένο, παγωμένο, φρέσκο πάνω σε παλιό παγωμένο και τόσα άλλα.
ABS....ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ!!!!