Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 80
    • Best 0
    • Groups 0

    potge2

    @potge2

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    80
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    potge2 Unfollow Follow

    Latest posts made by potge2

    • RE: Πωλείται ζώνη 4 σημείων sparco

      up 50 ευρώ

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      potge2
    • Πωλείται ζώνη 4 σημείων sparco

      Όπως αναγράφεται, πωλείται ζώνη 4σημείων (φαρδυά πάνω και κάτω-3 ίντσες), μάρκας sparco, χρώματος κόκκινη, ληγμένη. Έχει και 5η υποδοχή για να γίνει 5/6 σημείων με τους κατάλληλους ιμάντες που ΔΕΝ διαθέτω. Κατάσταση καλή, αλλά ξαναλέω ληγμένη.
      Τιμή 60 ευρώ
      Πληροφορίες με Pm.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      potge2
    • RE: Πωλείται ζώνη 4 σημείων sparco

      Όπως αναγράφεται, πωλείται ζώνη 4σημείων (φαρδυά πάνω και κάτω-3 ίντσες), μάρκας sparco, χρώματος κόκκινη, ληγμένη. Έχει και 5η υποδοχή για να γίνει 5/6 σημείων με τους κατάλληλους ιμάντες που ΔΕΝ διαθέτω. Κατάσταση καλή, αλλά ξαναλέω ληγμένη.
      Τιμή 60 ευρώ
      Πληροφορίες με Pm.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      potge2
    • RE: SUSUKI JIMNY ΛΙΠΑΝΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
      http://www.opieoils.co.uk

      εδώ λέει ότι παίρνει 10-40 ή upgrade 5-40

      Όντως έτσι λένε οι περισσότεροι οδηγοί (αλλά έχει να κάνει με την ενημέρωση τους), μιας και το jimny από το τελευταίο facelift, φοράει το μοτέρ Μ13Α (όπως και το swift) με άλλες προδιαγραφές και τα περισσότερα site συνιστούν 5-30 γι αυτό το μοτέρ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      potge2
    • RE: ΜΙΚΡΟ off road???????????

      Καλησπέρα χρόνια πολλά και καλή χρόνια.
      Προσωπικά είμαι κάτοχος jimny, αλλά από την περιγραφή σου θα συμφωνήσω με τα παιδιά πως μάλλον το τέριος σου ταιριάζει περισσότερο από τα δύο (ή κάποια άλλη εναλλακτική όπως το sx4?).
      Το jimny στην εθνική δεν θα σε κάνει χώμα, αλλά σίγουρα θα είναι πιο κουραστικό από τα υπόλοιπα και πιο αργό. Επίσης οι χώροι του είναι πρόβλημα (για πάνω από δύο άτομα) και η λύση της σχάρας ναι μεν βοηθάει, αλλά στο ταξίδι θα σου ρίξει κ άλλο την ταχύτητα, θα αυξήσει την ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και την κατανάλωση.
      Εκτός δρόμου το jimny ναι μεν είναι κατσίκι και έχει και τα αργά του, αλλά το terios έχει 3 διαφορικά και πιθανολογώ πως για την χρήση που αναφέρεις μπορεί να είναι κ ελαφρώς καλύτερο.
      Ως εναλλακτική (αν και δεν είναι πολύ ψηλό) θα σου έλεγα να έριχνες μια ματιά και στο panda 4x4 που είναι μικρό, ευέλικτο και πρέπει να είναι κ συμπαθητικό εκτός δρόμου (όσο δεν το περιορίζει το ύψος του).
      Αν έχεις χρόνο (και μιας και δεν αναφέρεις αν έχεις προσωπική εμπειρία από τα δύο αμάξια) κανόνισε μια δοκιμή (ή ακόμα καλύτερα αν έχεις κάποιον γνωστό) και δοκίμασε τα σε αντιπροσωπευτικές για τις ανάγκες σου συνθήκες και πιστεύω πως θα σου φύγει το όποιο μπέρδεμα

      posted in Εκτός Δρόμου
      P
      potge2
    • RE: SKODA FORUM

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      σε ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση σου,αλλα εχω μερικες αποριες..οταν λες σαν προαιρετικο εξοπλισμο την τετρακινηση,τι εννοεις?επειδη απο οσο εχω δει κυριως στην γερμανικη ιστοσελιδα,τετρακινηση φερουν οι εκδοσεις που εφεραν τετρακινηση κ στην λιμο εκδοση..δηλαδη 1.8τσι,2.0πετρελαιο κ 3.2β6..(με αρνητικο μαλιστα η 4κινητη πετρελαιοκινητη εκδοση να μην συνδυαζεται με αυτοματο κιβωτιο,παρα μονο η προσθιοκινητη.. )
      απο εκει κ περα το εκτος δρομου πακετο τι περιλαμβανει στο περιπου?να φανταστω ελαφρως αυξημενη αποσταση απο το εδαφος κ ισως προστατευτικη ποδια για τον κινητηρα?
      υπαρχει καποιος συνδεσμος που μπορουμε να τα δουμε ολα αυτα?
      ευχαριστω κ παλι!

      Αυτό που εννοώ, είναι αυτό που λες πως οι κινητήρες που αναφέρεις συνδυάζονται και με τετρακίνηση και μόνο. Από την άλλη DSG+τετρακίνηση έχει από όσο γνωρίζω μόνο το 3,2 και το 2,0diesel και καμία άλλη.
      Το εκτός δρόμου πακέτο περιλαμβάνει ακριβώς αυτά που αναφέρεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      potge2
    • RE: SKODA FORUM

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      το γραφω κ εδω για να ειμαι εντος θεματος στην ερωτηση μου..
      γνωριζει κανεις αν υπαρχει περιπτωση να παραχθει σουπερμπ σκαουτ οπως παραγεται το οκταβια σκαουτ?

      Η superb combi που βγήκε τώρα διαθέτει ως προαιρετικό εξοπλισμό την τετρακίνηση όπως και το πακέτο εκτός δρόμου (τουλάχιστον στο εξωτερικό). Ανεξάρτητη έκδοση scout δεν γνωρίζω αν θα βγει (ίσως αργότερα), αλλά superb combi ψηλωμένο 99% ναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      potge2
    • RE: Skoda Scout 1.8 TSI ή Opel Insignia 1.6 180hp ?

      Ο χρήστης Arkady έγραψε:

      Αν όχι θα επωμιστείς χωρίς ιδιαίτερο λόγο αυξημένη κατανάλωση, μεγαλύτερη πιθανότητα για βλάβη και αυξημένα σέρβις λόγω τετρακίνησης.

      Γιατί μεγαλύτερη πιθανότητα για βλάβη? Τα 4κίνητα είναι πιο ζημιάρικα απο τα 2κίνητα?
      Το κόστος των service στα 4κίνητα είναι υψηλότερο?

      Στατιστικά και μόνο περισσότερα κινούμενα μέρη, διαφορικά, μεγαλύτερη πιθανότητα για βλάβη. Και για το σέρβις περισσότερα σημεία για έλεγχο-λίπανση. Δεν θα είναι μεγάλη η διαφορά αλλά όπως το βλέπει κανείς.

      Πόσο παραπάνω θα καίει το Scout λόγω 4 κίνησης?? εννοώ σε σχέση με το απλό combi που δεν έχει 4 κίνηση

      Αυτά στα χαρτιά στην πράξη θα σε γελάσω (αν κ λογικά όσο 'κλέβουν' στις τυποποιημένες μετρήσεις για το scout θα κλέβουν και για τα άλλα).
      scout combi combi dsg
      πόλη 10,2 9,6 9,1
      αυτοκινητόδρομο 6,4 5,6 5,4
      μικτή 7,8 7 6,6

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      potge2
    • RE: Skoda Scout 1.8 TSI ή Opel Insignia 1.6 180hp ?

      Επειδή βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση κ έχω δει τα περισσότερα από τα αμάξια που αναφέρθηκαν και δεδομένου πως με έχουν καλύψει με τις τοποθετήσεις τους άλλοι χρήστες. Για μένα έχει ως εξής:
      Χρειάζεσαι τετρακίνηση: Πχ σκάφος, πηγαίνεις συχνά με μέρη με πολλή λάσπη ή χιονί τότε scout.
      Αν όχι θα επωμιστείς χωρίς ιδιαίτερο λόγο αυξημένη κατανάλωση, μεγαλύτερη πιθανότητα για βλάβη και αυξημένα σέρβις λόγω τετρακίνησης.
      Αν λοιπόν ξεχάσουμε την τετρακίνηση και έχεις καταλήξει σε station αμαξώματα τότε κοίτα και την octavia combi 1.8 tsi dsg elegance (που έχει επίσημη τιμή 25590 αυτή τη στιγμή). Δηλαδή βγαίνει στα ίδια χρήματα περίπου με το insignia μόνο που το Insignia δεν έχει DSG. Εκτός αν η τιμή του insignia αφορά το sports tourer οπότε θα είναι λίγο πιο ακριβό το octavia.
      Προσωπικά λοιπόν έπαιρνα αμάξι θα επέλεγα ως εξής: Αν χρειαζόμουν τετρακίνητο scout, αν ήθελα αυτόματο octavia combi. Αν δεν ήθελα κάτι ή ήμουν επιφυλακτικός για το DSG μακροπρόθεσμα θα έπαιρνα το πιο όμορφο (υποκειμενικό το ξέρω) το insignia.

      ΥΓ δυστυχώς οι άτιμοι της οπελ δεν έχουν επιλογή για 4wd στον 1,6Τ. Αλλιώς θα ταν δαγκωτό insignia.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      potge2
    • RE: VW Golf 1.4 TSI DSG vs Skoda Octavia 5 1.4 TSI DSG

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Επιτρέψτε μου να ρωτήσω τα εξής: έχω οικογένεια με ένα μικρό παιδί και θέλω να αγοράσω αμάξι.Είδα το passat 1.4 tsi R-Line και έπαθα την πλάκα μου. Είδα και το skoda octavia 5 και το skoda superb. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα μία απάντηση με το χέρι στην καρδιά. Ποιο από τα παραπάνω τρία να επιλέξω?

      ναι αλλά το passat στο 1.4tsi με το Rline είναι αρκετά πιο ακριβό από το octavia5 ή το SuperB.

      ΥΓ:προσωπικά θα πήγαινα στο passat, αλλά έχει σημασία και πόσα 'τολμάς' να διαθέσεις.

      Με αφορμή αυτό που ανέφερες για την τιμή, υπάρχει όμως και κάτι που παραβλέπουμε συχνά (περιλαμβανομένου και του εαυτού μου).
      Για να 'εξισώσεις' και να συγκρίνεις R-line με την octavia elegance, δεδομένου πως το R-line έρχεται με standard αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω (και το βοηθητικό σύστημα στάθμευσης) , το RCD510 που είναι αντίστοιχο του Bolero στη Skoda, το ESP που στην octavia δεν είναι standard, αερόσακους κεφαλής και κάποιες άλλες μικροδιαφορές, θα πρέπει να προσθέσουμε και όλα τα παραπάνω στην octavia ανεβάζοντας το κόστος στα 20,000κ. Και πάλι βέβαια στα λεφτά που κάνει η octavia με dsg θα κοστίζει το passat χωρίς (χοντρικά), απλά η διαφορά θα είναι μικρότερη. Φυσικά μπορεί να ισχύει και το αντίστροφο (αν και δεν θυμάμαι κάτι ουσιαστικό).
      Αντίθετα με τη superb η σύγκριση είναι αρκετά πιο απλή αφού έχουν παραπλήσιο εξοπλισμό εκτός μικροδιαφορών.
      Το jetta είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση και με το twincharged κινητήρα της vw. Βέβαια σε εξοπλισμό είναι λίγο 'πίσω' από τα υπόλοιπα, αλλά είναι θέμα προτεραιοτήτων.
      Συνεπώς καλό θα είναι, πέρα από προτεραιότητες όπως εξωτερικός όγκος, εσωτερικές ανέσεις κλπ που μπορούν να σε αποτρέψουν από κάποιες επιλογές, να σκεφτείς και τι εξοπλισμό θεωρείς απαραίτητο.
      Και για να σε μπερδέψω λίγο ακόμα σε αυτή την κατηγορία και το insignia αξίζει μιας ευκαιρίας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      potge2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr