Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf 4Motion.. αξίζει ο Haldex;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf 4Motion.. αξίζει ο Haldex;;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    28
    448
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alnikas last edited by

      λοιπόν.. το πρόβλημα έχει ως εξής.. σκέφτομαι να αγοράσω το golf 4Motion.. και μελετώντας λίγο τον συμπλέκτη που διαθέτει (τον Haldex) κατάλαβα πως κεντρικός υπολογιστής ανιχνεύει την διαφορά κίνησης μεταξύ των μπρός και πίσω τροχών και ανάλογα κατανέμει την κίνηση. Εύκολο να καταλάβεις τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάνουν πρόσφυση σε μια ανηφόρα. Αλλά δύσκολο να καταλάβω τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάσουν πρόσφυση σε μια κατηφόρα.. Τότε οι εμπρός επιβραδύνουν σε σχέση με τους πίσω -αφού γλιστρούν- και τελικά τι κάνει ο συμπλέκτης... δεν ξέρω.. απλά δεν λειτουργεί και αφήνει το ABS και το ESP να κάνουν τη δουλειά... αυτή είναι και η απορία μου.. γιατί το επικίνδυνο στην οδήγηση στο χιόνι είναι στην κατηφόρα... και εκεί αν δεν βοηθά ο συνεκτικός συμπλέκτης τότε απλά δεν χρειάζεται.. και είναι τσάμπα λεφτα...
      Άραγε αξίζει ο Hadlex;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alnikas last edited by

        λοιπόν.. το πρόβλημα έχει ως εξής.. σκέφτομαι να αγοράσω το golf 4Motion.. και μελετώντας λίγο τον συμπλέκτη που διαθέτει (τον Haldex) κατάλαβα πως κεντρικός υπολογιστής ανιχνεύει την διαφορά κίνησης μεταξύ των μπρός και πίσω τροχών και ανάλογα κατανέμει την κίνηση. Εύκολο να καταλάβεις τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάνουν πρόσφυση σε μια ανηφόρα. Αλλά δύσκολο να καταλάβω τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάσουν πρόσφυση σε μια κατηφόρα.. Τότε οι εμπρός επιβραδύνουν σε σχέση με τους πίσω -αφού γλιστρούν- και τελικά τι κάνει ο συμπλέκτης... δεν ξέρω.. απλά δεν λειτουργεί και αφήνει το ABS και το ESP να κάνουν τη δουλειά... αυτή είναι και η απορία μου.. γιατί το επικίνδυνο στην οδήγηση στο χιόνι είναι στην κατηφόρα... και εκεί αν δεν βοηθά ο συνεκτικός συμπλέκτης τότε απλά δεν χρειάζεται.. και είναι τσάμπα λεφτα...
        Άραγε αξίζει ο Hadlex;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alnikas last edited by

          λοιπόν.. το πρόβλημα έχει ως εξής.. σκέφτομαι να αγοράσω το golf 4Motion.. και μελετώντας λίγο τον συμπλέκτη που διαθέτει (τον Haldex) κατάλαβα πως κεντρικός υπολογιστής ανιχνεύει την διαφορά κίνησης μεταξύ των μπρός και πίσω τροχών και ανάλογα κατανέμει την κίνηση. Εύκολο να καταλάβεις τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάνουν πρόσφυση σε μια ανηφόρα. Αλλά δύσκολο να καταλάβω τι γίνεται όταν οι εμπρος τροχοί χάσουν πρόσφυση σε μια κατηφόρα.. Τότε οι εμπρός επιβραδύνουν σε σχέση με τους πίσω -αφού γλιστρούν- και τελικά τι κάνει ο συμπλέκτης... δεν ξέρω.. απλά δεν λειτουργεί και αφήνει το ABS και το ESP να κάνουν τη δουλειά... αυτή είναι και η απορία μου.. γιατί το επικίνδυνο στην οδήγηση στο χιόνι είναι στην κατηφόρα... και εκεί αν δεν βοηθά ο συνεκτικός συμπλέκτης τότε απλά δεν χρειάζεται.. και είναι τσάμπα λεφτα...
          Άραγε αξίζει ο Hadlex;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            ίσως σου λυθούν απορίες εδώ:

            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13898

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alnikas last edited by

              ευχαριστώ πολύ.. και η πλάκα είναι πως αυτό ακριβώς διάβαζα αυτή την στιγμή... είναι γεγονός πως το 4Motion έρχεται 2ο.. αλλά εμένα με ενδιαφέρει η τετρακίνηση για το χειμώνα και για τα χιόνια.. για βόλτα στα χιονοδρομικά ώστε να αποφεύγω τις αλυσίδες.. αλλά είναι σίγουρο πως η τετρακίνηση βοηθά στην ανηφόρα.. αλλά αν είναι για την κατηφόρα να βάλεις αλυσίδες γιατι η τετρακίνηση δεν 'κρατά'... τότε να τη βράσω... και αυτή και τα χρήματα της.. οπότε με ενδιαφέρει να λύσω αυτή τη μικρή τεχνική λεπτομέρεια.. έστειλα email στην αμερική στην Haldex... και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι υπάρχει μια πολύπλοκη συνεργασία μεταξύ Haldex, ABS & ESP.. και ότι το αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί στη φιλανδία και στη σουηδία κτλ...κτλ... χωρίς κανένα πρόβλημα.. αλλά δεν με κατατόπησαν πρακτικά.. για αυτό και περιμένω εμπειρίες και γνώμες από 'πραγματικές' συνθήκες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • nasos
                nasos last edited by

                Πως εννοείς το 'να σε σώσει η τετρακίνηση στην κατηφόρα'; Αν κατεβαίνεις τέζα μια παγωμένη κατηφορική διαδρομή, ό,τι και να'χεις θα βγεις από τον δρόμο.

                Σε πραγματικές συνθήκες (με χιόνια και πάγους) είναι σούπερ πάντως.

                Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Απενεργοποιώντας τα ηλεκτρονικά και τσαρουχώνοντας το φρένο (σε όλα τα αυτοκίνητα) θα έχεις τη μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης σε χιονισμένο δρόμο.

                  Αν έχεις χειμερινά λάστιχα ή αλυσίδες δεν πρόκειται πουθενά να σε πάρει η κατηφόρα - σε δρόμο, όχι σε κανένα γκρεμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alnikas last edited by

                    δηλαδή για να καταλάβετε... αυτό που ρωταω είναι... ο Haldex όταν το αυτοκίνητο καταβαίνει μια χιονισμένη κατηφόρα μεταφέρει κίνηση και σους 4 τροχούς και άρα κρατάνε και οι 4 τροχοί.. ή αφήνει την κίνηση μόνο στους δύο εμπρόσθιους τροχούς ( αφού δεν υπάρχει 'σπινάρισμα' μπροστά) οπότε και όλο το βάρος του αυτοκινήτου 'πέφτει' στους μπροστινούς τροχούς και άρα είναι πιθανότερο να γλιστρήσει αφού φορτίζονται μόνο 2 και όχι 4 τροχοί.. να το πώ κι αλλιώς.. αν είχε κάποιος ένα καλό 4Χ4 μπορούσε να κλειδώσει την κίνηση 50:50 οπότε κρατάνε και οι 4 τροχοί.. αυτό όμως δεν γίνεται στον haldex.. και ξαναρωτώ.. στην γλιστερή κατηφόρα τελικά η τερτακίνηση λειτουργεί ή όχι;;; ... και όποιος δεν μπερδευτηκε ... συγχαρήτηρια .. πρέπει να έιναι πολύ συγκροτημένο μυαλό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasdaris last edited by

                      Με ένα σετ χιονολάστιχα έχεις την καλύτερη πρόσφυση.

                      Προσωπικά έχω δεί 4κίνητο Audi να περπατά ανετότατα σε χιόνι-πάγο χωρίς αλυσίδες.

                      Ο τρόπος που συνεργάζονται Haldex,ESP,ABS είναι λίγο δύσκολο να αναλυθεί μιας και ουσιαστικά αναφέρσαι στον αλγόριθμο σύμφωνα με τον οποίο γίνεται η διαχείρηση της κίνησης. Αμφιβάλω εαν γνωρίζει κάποιος τόσες λεπτομέρειες (ανακοινώσιμες).

                      Πρακτικά πιστεύω ότι με ένα καλό σετ λάστιχα θα είσαι οκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        virss last edited by

                        Στον Haldex πάντα υπάρχει ένα ποσοστό εμπλοκής και των πίσω τροχών, συνεπώς και στην περίπτωση της 'χιονισμένης κατηφόρας' που αναφέρεις ο συμπλέκτης θα μεταφέρει κάποιο ποσοστό ροπής στον πίσω άξονα - το ποσοστό αυτό θα καθορίζεται από το πώς αντιλαμβάνεται την κατάσταση η μονάδα διαχείρησης του Haldex.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          catalyst last edited by

                          Στο φρενάρισμα όλα τα αυτοκίνητα είναι 4x4. Αφού όλα τα αυτοκίνητα έχουν φρένα και στους 4 τροχούς. Θες να πας αργά στη χιονισμένη κατηφόρα; Βάλε 1η, τράβα και το χειρόφρενο στην 1η σκάλα κι έχεις μόνιμο φρένο σε όλους τους τροχούς. Τι σημασία έχει πού δίνει τη ροπή ο Haldex;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sokos last edited by

                            σχωρέστε με, αλλα τον χειμώνα πέρσυ που πήρα της φιλης το A4-Q στην Φιλανδία, το αμάξι (τρόπος μετάδοσης και συμπεριφορά) ηταν χειρότερο και απο ενα μπροστοκίνητο Civic σε γρήγορη διαδρομή στο δάσος.
                            Το Haldex για μένα δεν συγκρίνετε με την τετρακίνηση της Subaru.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης sokos έγραψε:
                              σχωρέστε με, αλλα τον χειμώνα πέρσυ που πήρα της φιλης το** A4-Q** στην Φιλανδία, το αμάξι (τρόπος μετάδοσης και συμπεριφορά) ηταν χειρότερο και απο ενα μπροστοκίνητο Civic σε γρήγορη διαδρομή στο δάσος.
                              Το Haldex για μένα δεν συγκρίνετε με την τετρακίνηση της Subaru.

                              Το Α4Q έχει Torsen ... δεν έχει haldex.
                              Ίσως των Subaru η τετρακίνηση να είναι καλύτερη σε χιόνια ... όμως είναι θέμα ρύθμισης και επιλογών του κατασκευαστή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sokos last edited by

                                Τορσεν σίγουρα έχει το Subie πίσω, μιλάμε για αίσχος ο τρόπος που συμπεριφερόταν στις στροφές το Audi..

                                Mου φαίνετε παράξενο να είχε Τορσεν το 1.8 Quattro '00

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης sokos έγραψε:
                                  σχωρέστε με, αλλα τον χειμώνα πέρσυ που πήρα της φιλης το A4-Q στην Φιλανδία, το αμάξι (τρόπος μετάδοσης και συμπεριφορά) ηταν χειρότερο και απο ενα μπροστοκίνητο Civic σε γρήγορη διαδρομή στο δάσος.
                                  Το Haldex για μένα δεν συγκρίνετε με την τετρακίνηση της Subaru.

                                  Καμμία τετρακίνηση δεν συγκρίνεται με αυτή της subaru πόσο μάλλον το haldex που δεν είναι γνήσια τετρακίνηση.
                                  Το θέμα είναι και πόσο φιλική είναι αυτή για το μέσο χρήστη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • nasos
                                    nasos last edited by

                                    Haldex σε VAG έχουν μόνο τα Leon, Golf, Bora, Passat (?), Beetle, A3, TT, Octavia. Επίσης τραβόντας το χειρόφρενο έστω και μια σκάλα ή όταν επεμβαίνει το ESP, ο Haldex βγαίνει εκτός. Οσο για τη σύγκριση Torsen με Torsern, έχει διαφορά η υλοποίηση όχι μόνο ανάμεσα σε Α4 και STi, αλλά ακόμα και ανάμεσα STi με EVO.

                                    Τώρα όσον αφορά το ποιό είναι καλύτερο, γνησιότερο, βολικότερο, οικονομικότερο, πέρα από off-topic σ'αυτό το θέμα είναι από κάποιο σημείο και πέρα υποκειμενικό για τον καθένα.

                                    Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης nasos έγραψε:
                                      Haldex σε VAG έχουν μόνο τα Leon, Golf, Bora, Passat (?), Beetle, A3, TT, Octavia. Επίσης τραβόντας το χειρόφρενο έστω και μια σκάλα ή όταν επεμβαίνει το ESP, ο Haldex βγαίνει εκτός. Οσο για τη σύγκριση Torsen με Torsern, έχει διαφορά η υλοποίηση όχι μόνο ανάμεσα σε Α4 και STi, αλλά ακόμα και ανάμεσα STi με EVO.

                                      Το κεντρικό διαφορικό στα subaru δεν είναι torsen. Είναι ένα δικής τους σχεδίασης, περιορισμένης ολίσθισης κεντρικό διαφορικό με ένα σιλικονούχο υλικό το οποίο ανάλογα με τη διαφορά περιστρoφής των πίσω και των μπροστινών τροχών κατανέμει ανάλογα τη ροπή.
                                      Υπό Κ.Σ. είναι στο 50:50...
                                      Φυσικά και είναι ανώτερο από ένα torsen κεντρικό διαφορικό.
                                      Για τo EVO δε γνωρίζω λεπτομέρειες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        virss last edited by

                                        Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                        Στο φρενάρισμα όλα τα αυτοκίνητα είναι 4x4. Αφού όλα τα αυτοκίνητα έχουν φρένα και στους 4 τροχούς. Θες να πας αργά στη χιονισμένη κατηφόρα; Βάλε 1η, τράβα και το χειρόφρενο στην 1η σκάλα κι έχεις μόνιμο φρένο σε όλους τους τροχούς. Τι σημασία έχει πού δίνει τη ροπή ο Haldex;

                                        Νομίζω πως υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στο να 'μεταφέρω' απλά τους πίσω τροχούς και στο να μεταδίδω και κίνηση σ'αυτούς, όχι στο θέμα του φρεναρίσματος αλλά στο θέμα της πρόσφυσης. Ειδικά αν ένα αυτοκίνητο έχει χειμερινά λάστιχα ή αλυσίδες, οι πίσω τροχοί λόγω της κίνησής τους θα 'σκάβουν' πιο αποτελεσματικά το χιόνι και θα εξασφαλίζεται καλύτερη πρόσφυση. Δεν ξέρω αν πρακτικά έχει και τόσο μεγάλη διαφορά αλλά τουλάχιστον θεωρητικά κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει.

                                        Για το Passat που αναφέρθηκε πιο πάνω, νομίζω -πάλι- πως έχει τον κινητήρα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άρα θα έχει Torsen και όχι Haldex.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panoss last edited by

                                          Νομιζω πως το μεγαλυτερο κοματι για να εξασφαλισεις την κινηση σε χιονι παγο κατα την γνωμη μου ειναι τα λαστιχα.
                                          Να πω πραγματικη εμπειρια απο περυσι το χειμωνα στο χιονοδρομικο στην Βασιλιτσα, παω να ξεκινησω σε ανηφορα με παγο με το STi 04 με μπλοκε διαφορικα παντου και με λαστιχα τα bridgestone 040 το αποτελεσμα @@ ,
                                          απλα εμενα στο ιδιο σημειο να σπινιαρουν και οι 4 τροχοι και το αμαξι να κουνιεται 10-15 ποντους δεξια αριστερα μονο, ενω ο φιλος που ηταν μαζι με το yaris και φοροντας χιονολαστιχα ξεκινησε κανονικα με λιγο σπινιαρισμα.
                                          Για αυτο λοιπον θεωρω οτι ο haldex θα κανει μια χαρα την δουλεια του αν εχει τα καταλληλα λαστιχα για αυτες τις συνθηκες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:

                                            Για το Passat που αναφέρθηκε πιο πάνω, νομίζω -πάλι- πως έχει τον κινητήρα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άρα θα έχει Torsen και όχι Haldex.

                                            το παλιό Passat ναι, το νέο όχι αφού είναι Golf V, άρα Haldex.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr