Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Posts προς Θεσσαλονικείς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Posts προς Θεσσαλονικείς
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1123
    • 1124
    • 1 / 1124
    Περί αυτοκίνησης
    37
    22475
    82980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Άλλο ένα ατύχημα σήμερα στο ίδιο (κλασικό πλέον... ) σημείο, στο ρεύμα προς Καλαμαριά, 50-100 μέτρα μετά το τούνελ της Άνω Τούμπας. Δυο αυτοκίνητα τουμπαρισμένα, η σχετικά πυκνή κίνηση δεν πρέπει να επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες (μια που πριν ήταν το τούνελ) η μπαριέρα τσακισμένη σε δυο καινούρια σημεία, ασθενοφόρα, πυροσβεστική, αστυνομία και παρα πολλοί σταματημένοι και ανεβασμένοι στη νησίδα για να παρακολουθήσουν. Ακόμα περισσότερες πληροφορίες δεν έμαθα, αλλά αυτά μου ακούγονται αρκούντως σοβαρά.

      Γιατί δεν μπορούμε να οδηγήσουμε σε ευθεία γραμμή, σε δρόμο με νησίδα, που έχει ένα πολύ λογικό όριο 90 και πρόσφατα στρωμένη άσφαλτο; Στο συγκεκριμένο σημείο γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ατυχήματα και μάλλον από τύχη δεν θρηνούμε συχνά θύματα. Ανικανότητα ή έλλειψη ελέγχου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Άλλο ένα ατύχημα σήμερα στο ίδιο (κλασικό πλέον... ) σημείο, στο ρεύμα προς Καλαμαριά, 50-100 μέτρα μετά το τούνελ της Άνω Τούμπας. Δυο αυτοκίνητα τουμπαρισμένα, η σχετικά πυκνή κίνηση δεν πρέπει να επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες (μια που πριν ήταν το τούνελ) η μπαριέρα τσακισμένη σε δυο καινούρια σημεία, ασθενοφόρα, πυροσβεστική, αστυνομία και παρα πολλοί σταματημένοι και ανεβασμένοι στη νησίδα για να παρακολουθήσουν. Ακόμα περισσότερες πληροφορίες δεν έμαθα, αλλά αυτά μου ακούγονται αρκούντως σοβαρά.

        Γιατί δεν μπορούμε να οδηγήσουμε σε ευθεία γραμμή, σε δρόμο με νησίδα, που έχει ένα πολύ λογικό όριο 90 και πρόσφατα στρωμένη άσφαλτο; Στο συγκεκριμένο σημείο γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ατυχήματα και μάλλον από τύχη δεν θρηνούμε συχνά θύματα. Ανικανότητα ή έλλειψη ελέγχου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Άλλο ένα ατύχημα σήμερα στο ίδιο (κλασικό πλέον... ) σημείο, στο ρεύμα προς Καλαμαριά, 50-100 μέτρα μετά το τούνελ της Άνω Τούμπας. Δυο αυτοκίνητα τουμπαρισμένα, η σχετικά πυκνή κίνηση δεν πρέπει να επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες (μια που πριν ήταν το τούνελ) η μπαριέρα τσακισμένη σε δυο καινούρια σημεία, ασθενοφόρα, πυροσβεστική, αστυνομία και παρα πολλοί σταματημένοι και ανεβασμένοι στη νησίδα για να παρακολουθήσουν. Ακόμα περισσότερες πληροφορίες δεν έμαθα, αλλά αυτά μου ακούγονται αρκούντως σοβαρά.

          Γιατί δεν μπορούμε να οδηγήσουμε σε ευθεία γραμμή, σε δρόμο με νησίδα, που έχει ένα πολύ λογικό όριο 90 και πρόσφατα στρωμένη άσφαλτο; Στο συγκεκριμένο σημείο γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ατυχήματα και μάλλον από τύχη δεν θρηνούμε συχνά θύματα. Ανικανότητα ή έλλειψη ελέγχου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • S
            stefanos147 last edited by

            Εκεί κατά τη γνώμη μου είναι πολλά τα 90. Για τους μη γνωρίζοντες είναι τούνελ με στροφή, όχι απολύτα επίπεδο οδόστρωμα και ψιλογυαλισμένη άσφαλτο. Κάθε φορά που περνάω ασυναίσθητα κοβω στα 80 περίπου (και δεν είμαι αυτό που θα λέγαμε 'πολιτικά ορθός' οδηγός). Και μετά ακολουθεί δεξιά κατηφορική, όχι και ότι πιο εύκολο αν έρχεσαι με κάμποσα. Νομίζω μάλιστα έχει και ανάποδη κλίση. Με λίγα λόγια, θεωρώ το σημείο επικίνδυνο και τα ατυχήματα εκεί όχι μόνο αναμενόμενα αλλά και προβλέψιμα. Εδώ γίνονται ατυχήματα σε καινούριο δρόμο με αντιολοσθητική άσφαλτο,νησίδα στη μέση, ευθεία και με ορατότητα άνω του ενός χιλιομέτρου....Στο τούνελ της περιφερειακής δε θα γίνουν;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              luck last edited by

              Η περιφερειακή οδός έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Το όριο ταχύτητας περιορίζεται πριν την είσοδο στη σήραγγα σε 50 χ/ω με πορεία προς χαλκιδική και σε 60 χ/ω προς την αντίθετη κατεύθυνση με πινακίδες σήμανσης. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι το έξής: Πολύ οδηγοί κατά την έξοδο από την σήραγγα δεν διατηρούν την πορεία τους στην λωρίδα που έχουν επιλέξει. Αλλάζουν λωρίδα με αποτέλεσμα να δημιουργούν πρόβλημα σε αυτούς που ήδη κινούνται σωστά. Η υπερβολική ταχύτητα και η απότομη αλλαγή κατευθύνσεως πιστεύω πως δημιουργούν τα ατυχήματα σε αυτό το σημείο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • A
                akis-akis last edited by

                luck νομίζω (μαλλον είμαι σχεδόν σίγουρος ) οτι το όριο στο τούνελ είναι 90 και στις δυο κατευθύνσεις,κάτι το οποίο το βρίσκω υπερβολικό.Λόγω δουλειάς περνάω κάθε πρωί και κάθε μεσημέρι απ το συγκεκριμένο σημείο και πάντα κόβω πολύ παρακάτω απο 90 γιατί τα 90 μου φαίνονται πολλά.Να πώ οτι σχεδόν ποτέ δεν τηρώ τα όρια της τροχαίας αλλά στο συγκερκιμένο σημείο θα έπρεπε τα όρια να ήταν χαμηλώτερα κατα την γνώμη μου.Νομίζω οτι θα έπρεπε να έχει όριο 60 για να πηγαίνουμε όλοι με 70 άντε 80 βαρια βαριά.
                Και εγώ κάθε μέρα σχεδόν βλέπω να φτάχνουν την μπαριέρα και μετα να ξαναστουκέρνει κάποιος πάλι.Ελπίζω να μην βρεθεί κανείς άλλος σ αυτη τη θέση αν και ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  luck last edited by

                  Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά επιβεβαίωσε το, φωτεινό όριο ταχύτητας 60 χ/ω και 50 χ/ω ακριβώς μετά την είσοδο από τα Κωνσταντινοπολίτικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • A
                    akis-akis last edited by

                    Εν πάση περιπτώση δεν έχει τόσο σημασία το όριο,αλλά το γεγονός οτί κάθε μέρα κάποιος βγαίνει εκεί αρα κάτι πρέπει να γίνει.Τώρα το τι είναι αυτό δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι οτι αν ο δρόμος δεν είχε ανάποδη κλίση λιγότεροι θα έχαναν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους.Προσοχή παιδιά!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      akis-akis last edited by

                      Εν πάση περιπτώση δεν έχει τόσο σημασία το όριο,αλλά το γεγονός οτί κάθε μέρα κάποιος βγαίνει εκεί αρα κάτι πρέπει να γίνει.Τώρα το τι είναι αυτό δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι οτι αν ο δρόμος δεν είχε ανάποδη κλίση λιγότεροι θα έχαναν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους.Προσοχή παιδιά!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • T
                        tsardas last edited by

                        Εκεινο το κοματι της περιφεριακης ειναι το χειροτερο.Η πινακιδα προς ανατολικα λεει 60 και η προς δυτικα 90. Το ζητημα ειναι οπως αναφερθηκε και πιο πανω οτι ο δρομος ειναι κατασκευαστικα χαλια.Εχει αναποδη κλιση, εχει μειωμενο συντελεστη τριβης και επισης αυτο που μας βγαζει ολους εκτος πορειας ειναι οτι εχει δυο κορυφες. Εκει που εχεις στριψει το τιμονι για να παρεις τη στροφη αν το κρατησεις σταθερο καθ ολη τη διαρκεια της στροφης σιγουρα εχεις μπει στην αλλη λωριδα. Αρα πρεπει να διορθωσεις την πορειας μεσα στην στροφη και ολα αυτα με μαλλον οχι απαιτουμενο πλατος. Επισης δεν ξερω αλλα γιατι μου φαινονται οι λωριδες πολυ στενες σε σχεση π.χ. με τον αυτοκινητοδρομο Θεσ/νικης - Αθηνων;Πιστευω οτι ολος ο δρομος πρεπει να διαπλατυνθει, να εχει λωριδα εκτατης αναγκης και σωστες κλισεις σε ολο το μηκος του.(Αναφερομαι στην κατηφορα για παπαγεωργιου).Γενικα ομως το οτι ειμαστε γκαζιαριδες θα το δειξουμε στην περιφερειακη δυστηχως και ειδικα στο τουνελ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          να το πω και εγω γιατι θα σκασω................. ΜΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ (ΚΑΛΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ) ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ 50 ΜΕΤΡΑ ΑΦΟΥ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ????????? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ???????? ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ........... ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΣΠΑ) ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΟΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ???? ΤΟΣΗ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΤΕΛΙΚΑ????? ΤΟΣΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ???? ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΙΤΣΙΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ???? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΟΝΩΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • J
                            jazzouras last edited by

                            Τα όρια είναι προς Καλαμαριά 60 και προς Τούμπα 90, όπως είπε και ο tsardaklis. Η κλίση είναι ανάποδη και όντως έχει δυο κορυφές. Έχει γενικά δύο λωρίδες και η τρίτη μπαίνει όταν υπάρχει είσοδος/έξοδος.

                            popol@ros, ανάποδα νομίζω τα λες. Έχουν στρώσει με καλή άσφαλτο από το φανάρι του Φοίνικα μέχρι πριν το τούνελ, εκεί αρχίζει γλιστερή άσφαλτος και μετά από το τούνελ πάλι στρωμένη καινούρια. Η εναλλαγή καλής με γλιστερή άσφαλτο δε, είναι στρατηγικά μελετημένη έτσι ώστε ΑΚΡΙΒΩΣ όταν μπαίνεις στη στροφή να πατάς ΞΑΦΝΙΚΑ γλιστερή άσφαλτο.

                            Η συχνότητα των σοβαρών ατυχημάτων (θανατηφόρων και μη) είναι ένα με δύο το ΜΗΝΑ!!!

                            Και όπως είχαμε όλοι γράψει σε άλλο θέμα, ο περιφερειακός Θεσ/νίκης είναι μια ακόμη περίτρανη απόδειξη της αμυαλιάς, της κακής σχεδίασης και της κακοτεχνίας που χαρακτηρίζει τις μελέτες των ελληνικών δρόμων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα ακριβως.......... ειπα οτι στρωσανε τα κομματια πριν και μετα το τουνελ και αφησανε το εσωτερικο ανεπαφο......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • D
                                dimisgr last edited by

                                Καλημερα

                                Η ιδανικη ταχυτητα κατα την εισοδο/εξοδο απο το τουνελ ειναι 70 βαρια 80χλμ. Τουλαχιστον αυτη κραταω οταν κινουμαι στο συγκεκριμενο κομματι

                                Να μιλησω για το ρευμα απο Ευκαρπια προς Καλαμαρια:

                                Ενας λογος συγχησης ειναι οτι η δεξια λωριδα πριν μπεις στο τουνελ επειδη περνανε πολυ συχνα φορτηγα/νταλικες απο το βαρος εχει πεταξει την ασφαλτο και κανει τα γνωστα αυλακια που τραβανε το αμαξι και παει σα τρενο !! Εκει οι περισσοτεροι τραβιουντε ελαφρως αριστερα γιατι τα αυλακια σε τραβανε προς το πεζουλι με συνεπεια να πατανε την διαχωριστικη γραμμη προς την μεσαια λωριδα.

                                Ακομα ενα λογος μπλοκαρισματος ειναι οτι μεσα στο τουνελ υπαρχει ενα μικρο πεζουλι (!) που κανει ακομα πιο δυσκολη την κατασταση για τα μεγαλα οχηματα που αναγκαζονται να ερχοντε προς την μεσαια λωριδα για να μη καβαλησουν το πεζουλι με αποτελεσμα να εμποδιζουν τους κανονικα κινουμενους στην μεσαια, οι οποιοι με την σειρα τους δεν μπορουν να προσπερασουν μιας και η αριστερη ειναι γεματη στο συγκεκριμενο σημειο απο την ελλατωση ταχυτητας!

                                Βεβαια το χειροτερο (το εχω δει πολλες φορες πηγαινωντας κατευθενση προς Καλαμαρια) ειναι οταν μεσα στο τουνελ και η δεξια και η μεσαια καταλαμβανονται απο βαρεα οχηματα που ειναι σε φαση προσπερασης και καταλαμβανουν 1,5 λωριδα το καθενα (καντε τον υπολογισμο ) γιατι δεν εχουν την υπομονη να προσπερασουν οταν βγουνε στην ευθεια !!

                                Φιλικα,

                                Δημητρης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • G
                                  gianniskid last edited by

                                  παιδια, οδρομος στο συγκεκριμενο κομματι ειναι χαλια. οπως και επισης οπως πηγαινεις προς τα δυτικα, μετα την στροφη για ρεντζικι. κανεις πεταγμα κανονικα μεσα στην στροφη. ειδικα αν εχεις ξεχαστει και εχεις αναπτυξει ταχυτητα απο την κατηφορα. αφηστε που σχεδον καθημερινα εκεινο το κομματι πανω στην στροφη ειναι βρεγμενο. λες και το ποτιζει καποιος.
                                  ποιος περιφεριακος ρε παιδια? ουτε ενα P δεν εχει. παθαινεις λαστιχο, χαλαει το αυτοκινητο σου ή θες να κατουρησεις ρε αδερφε και πρεπει να κλεισεις την δεξια λωριδα του δρομου. αμα παθεις λαστιχο, δεν εχεις που να σταματησεις για να το αλλαξεις. ουτε βοηθητικη λωριδα, ουτε χωρο parking εχει σε ολο το μηκος του. αντε σταματα εσυ δεξια να αλλαξεις λαστιχο και να βλεπεις τα φορτηγα να σε προσπερνανε κολητα

                                  συγνωμη για το μεγαλο post

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    αν και δεν είμαι σίγουρος αν το έχω περάσει ποτέ το κομμάτι κάτι σαν off road park μου ακούγεται έτσι όπως το περιγράφετε....
                                    Είναι τούνελ με δεξιά στροφή στο ρεύμα προς Καλαμαριά στο ύψος της Πυλαίας?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • J
                                      jazzouras last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                      αν και δεν είμαι σίγουρος αν το έχω περάσει ποτέ το κομμάτι κάτι σαν off road park μου ακούγεται έτσι όπως το περιγράφετε....
                                      Είναι τούνελ με δεξιά στροφή στο ρεύμα προς Καλαμαριά στο ύψος της Πυλαίας?

                                      Ναι.
                                      Πηγαίνοντας για Καλαμαριά, ακριβώς μετά την ανηφορίτσα από την έξοδο για Τούμπα και πρίν την έξοδο για Πυλαία/Πανόραμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • A
                                        alfista last edited by

                                        Η περιφερειακή είναι ένας ακόμα ελληνικός καρόδρομος! Ευτυχώς τουλάχιστον που φύγανε καναδυό φανάρια και γλιτώσαμε 1-2 καραμπόλες παραπάνω. Πάντως από αναπηδήσεις άλλο τίποτα ο συγκεκριμένος δρόμος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dimisgr last edited by

                                          Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
                                          παιδια, οδρομος στο συγκεκριμενο κομματι ειναι χαλια. οπως και επισης οπως πηγαινεις προς τα δυτικα, μετα την στροφη για ρεντζικι. κανεις πεταγμα κανονικα μεσα στην στροφη.

                                          οπως επισης και οταν βγαινεις απο το τουνελ, πηγαινωντας προς Ευκαρπια, η δεξια στροφη πριν την διασταυρωση Τουμπας/Τριανδριας οπου και εκει εχει εντονες αναταραξεις !!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Ρε παιδια τι αναφερετε συνεχως 'με 90 με 80 με 70;'
                                            Στο κομματι αυτο αν κοιτας και το κοντερ πας για βρουβες.
                                            Το προβλημα ειναι το ιδιο οπως και στο εσακι της νεας παραλιας. Ο καθε ασχετος ακολουθει γραμμες λες και οδηγει στη Μοντσα. Κλεινεται στη στροφη (οποιος και να ειναι δεξια του) και ανοιγεται στην εξοδο, (για να μη χασει τελικη στο τελος της ευθειας μαλλον) χωρις ουτε καν υποψια να κοιταξει καθρεφτη.

                                            Η αλλη στροφη, μετα το τουνελ προς Κρυονερι ειναι Eau Rouge κατηφορικη εισοδος με το apex στο χαμηλοτερο σημειο και ανηφορικη εξοδο.
                                            Και εμεις οι αλητες αντι να ευχαριστουμε τους εξαιρετους κυριους που μας χαρισαν τις καλυτερες πιστες στην πολη μας, γκρινιαζουμε! Φτου μας!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1123
                                            • 1124
                                            • 1 / 1124
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr