-
Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.
Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.
Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:
14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.
36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.
89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.
160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.
360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.
465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.
Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου
-
Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.
Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.
Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:
14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.
36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.
89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.
160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.
360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.
465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.
Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου
-
Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.
Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.
Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:
14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.
36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.
89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.
160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.
360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.
465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.
Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου
-
Δηλαδή θεωρούμε λογική μία αύξηση των τελών κυκλοφορίας
όταν συνεχώς το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό διωγμόν και σήμερα
πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας ο κάτοχος αυτοκινήτου πρέπει
να επιβαρύνεται και με τέλη στάθμευσης καθώς ο κάθε @@κας
Δήμαρχος για να ικανοποιήσει κάποιους φίλους κλείνει χωρίς
μελέτη δρόμους και γεμίζει άκρητα τα πεζοδρόμια με παρκόμετρα....Νομίζω ότι κάποια στιγμή όλοι οι Ελλήνες κάτοχοι Ι.Χ. πρέπει να
κάνουν ένα ιδιότυπο lock-out. Μία εβδομάδα χωρίς ΙΧ όποτε
χωρίς εισπράξεις από το Δημόσιο μέσα από Βενζίνες και άλλα.Όταν θα δει το Γκοβέρνο (και το κάθε Γκοβέρνο) πόσο σημαντικά
είναι τα χαμένα έξοδα τότε θα καταλαβάνουν ότι καλό θα είναι
να φέρονται καλύτερα στον άτυχο κάτοχο ενος αυτόκινητου που
τους ταίζει κανένα εκατ. δραχμές το χρόνο κατά μέσο όρο...... -
360 ευρώ για 2000 κ.ε?
Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
360 ευρώ για 2000 κ.ε?Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???
Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νομίζω ότι κάποια στιγμή όλοι οι Ελλήνες κάτοχοι Ι.Χ. πρέπει να
κάνουν ένα ιδιότυπο lock-out. Μία εβδομάδα χωρίς ΙΧ όποτε
χωρίς εισπράξεις από το Δημόσιο μέσα από Βενζίνες και άλλα.Όταν θα δει το Γκοβέρνο (και το κάθε Γκοβέρνο) πόσο σημαντικά
είναι τα χαμένα έξοδα τότε θα καταλαβάνουν ότι καλό θα είναι
να φέρονται καλύτερα στον άτυχο κάτοχο ενος αυτόκινητου που
τους ταίζει κανένα εκατ. δραχμές το χρόνο κατά μέσο όρο......Εγώ είμαι μέσα! Κανονίστε μέρα
Ολυμπιακούς θέλαμε....
-
΄Ολο και κάπου θα μας ξεβρακώνουνε για το αυτοκίνητο που αγαπάμε...
Μία τα ασφάλιστρα που ακριβήνανε, μία τα τέλη κυκλοφορίας, μιά η βενζίνη ενίοτε.......
ΕΛΕΟΣ
-
ρε ποπλάρε μας έκανες την καρδιά περιβόλι...
-
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
360 ευρώ για 2000 κ.ε?
Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???
Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.
Α ναί? Να παω κι εγω λοιπόν να δώσω 40.000 ευρω, να πάρω το RX8 με τα 1300 κυβικά του και να θεωρούμαι φτωχαδάκι πληρώνοντας 89 ευρω.
-
Οπότε στα 36 ευρώ εγώ δηλαδή....
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
360 ευρώ για 2000 κ.ε?
Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???
Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.
Α ναί? Να παω κι εγω λοιπόν να δώσω 40.000 ευρω, να πάρω το RX8 με τα 1300 κυβικά του και να θεωρούμαι φτωχαδάκι πληρώνοντας 89 ευρω.
Ειρωνικά το λέω
-
εγω δεν θεωρω την αυξηση υπερβολικη αρκει να μην γινεται αυτη καθε χρονο.
παντως μετα την απελευθερωση της αγορας του αυτοκινητου απο τους περιορισμους των τεκμηριων που πολλους μπορει να ενθαρρυνει για περισσοτερα κυβικα το μελλον μαλλον μας επιφυλλασει την πιθανη αδυναμια διατηρησης τους και οχι της αγορας τους.....οπως Ευρωπη!!!
και φυσικα η φορολογια και τα ασφαλιστρα θα φταινε γι'αυτο.....καλο θα ηταν να περιμενουμε κανα δυο χρονια πριν ανεβουμε σε πολλα κυβικα χωρις να αντεχει η τσεπη μας αρκετα γιατι μετα ισως δεν θα εχουμε που και σε ποιον να τα πουλησουμε αρον αρον.
-
Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.χαιρομαι ιδιαιτερα οταν καποιος ανθρωπος αποφασιζει να σταματησει αυτην την αυτοκαταστροφικη κακη και βρωμερη συνηθεια.
φαινεται οτι ειμαι αντικαπνιστης;;;;;;;;μπα δε νομιζω.
παντως καλυτερα που το σκεφτηκες και το αποφασισες μονος σου παρα να ερθει η ωρα να στο απαγορευαν οι γιατροι
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.Είδες που τελικά το κράτος μας βοηθά; Σε ανάγκασε και έκοψες το παλιοτσιγάρο, όπως με ανάγκασε κι εμένα πριν 5 χρόνια.
-
Μπα δεν ήταν το κράτος το μωρό έφταιγε. Είχα βαρεθεί να πλένω τα χέρια μου 50 φορές την ημέρα για να μπορώ να το πιάνω άσε το βρομόκρυο στο μπαλκόνι για να κάνω μερικές τζούρες στα γρήγορα.
Για να σοβαρευτούμε τίποτα από όλα αυτά, εξάλλου το έκοψα τον Μάιο. Απλά ωρίμασε μέσα μου ότι η κακή και βλαβερή συνήθεια που έμαθα στα 14 για να είμαι μάγκας στην τότε παρέα δεν είχε τίποτα πια να μου δώσει παρά μόνο να πάρει και πάνω από όλα την καλή σωματική μου υγεία. Το πέταξα άρχισα να κάνω και τρις με τέσσερις φορές την εβδομάδα ποδήλατο (ξεκίνησα με 15 χιλιόμετρα πορεία πριν δυο μήνες και τα έχω κιόλας διπλασιάσει) και νιώθω άλλος άνθρωπος. Τα κιλά δεν λένε να πέσουν αλλά δεν με απασχολεί γιατί δεν ήταν πρώτη προτεραιότητα. Να μην αλλάξουμε όλες τις συνήθειες με μιας δεν λέει. Θα με διέγραφε από το κλαμπ και ο πρόεδρος.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
360 ευρώ για 2000 κ.ε?Μα γιατι τα πολλά κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???
Βλέπεις πριν καταργήσουν τα τεκμήρια και ρίξουν τους φόρους τα 2.000 κ.ε ήταν 'ανοίκουστα'. Καλό θα ήταν να γίνει αναπροσαρμογή στην κλίμακα. Αλλα προς ώφελος πιανού?
-
Τελικά χαίρομαι που λόγω τεκμηρίων πήρα 1800! Κάτι τα τέλη κάτι η ασφάλεια δεν θα τα έβγαζα πέρα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Τελικά χαίρομαι που λόγω τεκμηρίων πήρα 1800! Κάτι τα τέλη κάτι η ασφάλεια δεν θα τα έβγαζα πέρα.εξαρτάται απο το δίλλημα που έχεις κατά την αγορά.Αν αξίζει ενα 2λιτρο σε σχέση με ενα άλλο 1800 σαν αυτοκίνητο, αξίζει να δώσεις περίπου 200 ευρω παραπάνω το χρόνο για ασφάλεια και τέλη.
Τώρα αν κάποιος δεν έχει να διαθέσει 200 ευρω το χρόνο........ τι τα θέλει τα ακριβά αυτοκίνητα? Αν σκάσεις πχ 30.000 για την αγορά τα 200 το χρόνο θα λυπηθείς?
ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ (πάνω τα τέλη κυκλοφορίας!)