Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ (πάνω τα τέλη κυκλοφορίας!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ (πάνω τα τέλη κυκλοφορίας!)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    33
    67
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

      Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

      Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.

      Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.

      Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:

      14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.

      36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.

      89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.

      160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.

      360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.

      465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.

      Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

        Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

        Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.

        Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.

        Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:

        14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.

        36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.

        89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.

        160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.

        360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.

        465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.

        Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Αυξημένα περίπου κατά 10% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που θα κληθούν να πληρώσουν από την 1η Νοεμβρίου οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

          Σύμφωνα με πληροφορίες, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχει εισηγηθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας του 2005 που ξεκινούν από 3 ευρώ για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και φθάνουν τα 45 ευρώ για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

          Το ποσοστό της αύξησης κρίνεται λογικό από τους υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς η τελευταία αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας έγινε το 2002.

          Με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας το υπουργείο προσδοκά ότι θα εισπράξει φέτος από τους ιδιοκτήτες οχημάτων περισσότερα από 660 εκατ. ευρώ έναντι των 567 εκατ. ευρώ που είχαν εισπραχθεί πέρυσι.

          Ετσι, με μια αύξηση της τάξης του 10% τα τέλη κυκλοφορίας αναπροσαρμόζονται ως εξής:

          14 ευρώ από 13 ευρώ σήμερα για τα δίτροχα από 51 έως 300 κ.ε.

          36 ευρώ από 33 ευρώ για τις μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα από 301 έως 785 κ.ε.

          89 ευρώ από 81 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από 786 εως 1.357 κ.ε.

          160 ευρώ από 146 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 1.358 - 1.928 κ.ε.

          360 ευρώ από 323 ευρώ σήμερα για τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.357 κ.ε.

          465 ευρώ από 420 ευρώ για τα αυτοκίνητα από 2.358 κ.ε. και άνω.

          Τα πρώτα ειδοποιητήρια θα ταχυδρομηθούν στους κατόχους οχημάτων στις αρχές Οκτωβρίου ενώ η προθεσμία για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας λήγει στο τέλος Δεκεμβρίου

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • C
            christos-dimou last edited by

            Δηλαδή θεωρούμε λογική μία αύξηση των τελών κυκλοφορίας
            όταν συνεχώς το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό διωγμόν και σήμερα
            πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας ο κάτοχος αυτοκινήτου πρέπει
            να επιβαρύνεται και με τέλη στάθμευσης καθώς ο κάθε @@κας
            Δήμαρχος για να ικανοποιήσει κάποιους φίλους κλείνει χωρίς
            μελέτη δρόμους και γεμίζει άκρητα τα πεζοδρόμια με παρκόμετρα....

            Νομίζω ότι κάποια στιγμή όλοι οι Ελλήνες κάτοχοι Ι.Χ. πρέπει να
            κάνουν ένα ιδιότυπο lock-out. Μία εβδομάδα χωρίς ΙΧ όποτε
            χωρίς εισπράξεις από το Δημόσιο μέσα από Βενζίνες και άλλα.

            Όταν θα δει το Γκοβέρνο (και το κάθε Γκοβέρνο) πόσο σημαντικά
            είναι τα χαμένα έξοδα τότε θα καταλαβάνουν ότι καλό θα είναι
            να φέρονται καλύτερα στον άτυχο κάτοχο ενος αυτόκινητου που
            τους ταίζει κανένα εκατ. δραχμές το χρόνο κατά μέσο όρο......

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • X
              xristos69 last edited by

              360 ευρώ για 2000 κ.ε?

              Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • J
                jimpap last edited by

                Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                360 ευρώ για 2000 κ.ε?

                Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???

                Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jimpap last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                  Νομίζω ότι κάποια στιγμή όλοι οι Ελλήνες κάτοχοι Ι.Χ. πρέπει να
                  κάνουν ένα ιδιότυπο lock-out. Μία εβδομάδα χωρίς ΙΧ όποτε
                  χωρίς εισπράξεις από το Δημόσιο μέσα από Βενζίνες και άλλα.

                  Όταν θα δει το Γκοβέρνο (και το κάθε Γκοβέρνο) πόσο σημαντικά
                  είναι τα χαμένα έξοδα τότε θα καταλαβάνουν ότι καλό θα είναι
                  να φέρονται καλύτερα στον άτυχο κάτοχο ενος αυτόκινητου που
                  τους ταίζει κανένα εκατ. δραχμές το χρόνο κατά μέσο όρο......

                  Εγώ είμαι μέσα! Κανονίστε μέρα

                  Ολυμπιακούς θέλαμε....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kostas-1970 last edited by

                    ΄Ολο και κάπου θα μας ξεβρακώνουνε για το αυτοκίνητο που αγαπάμε...

                    Μία τα ασφάλιστρα που ακριβήνανε, μία τα τέλη κυκλοφορίας, μιά η βενζίνη ενίοτε.......

                    ΕΛΕΟΣ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      ρε ποπλάρε μας έκανες την καρδιά περιβόλι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • X
                        xristos69 last edited by

                        Ο χρήστης jimpap έγραψε:

                        360 ευρώ για 2000 κ.ε?

                        Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???

                        Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.

                        Α ναί? Να παω κι εγω λοιπόν να δώσω 40.000 ευρω, να πάρω το RX8 με τα 1300 κυβικά του και να θεωρούμαι φτωχαδάκι πληρώνοντας 89 ευρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Οπότε στα 36 ευρώ εγώ δηλαδή....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            jimpap last edited by

                            Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                            360 ευρώ για 2000 κ.ε?

                            Μα γιατι τα πολλα κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???

                            Γιατί θεωρούν πλούσιους αυτούς που τα έχουν.

                            Α ναί? Να παω κι εγω λοιπόν να δώσω 40.000 ευρω, να πάρω το RX8 με τα 1300 κυβικά του και να θεωρούμαι φτωχαδάκι πληρώνοντας 89 ευρω.

                            Ειρωνικά το λέω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alexastrag last edited by

                              εγω δεν θεωρω την αυξηση υπερβολικη αρκει να μην γινεται αυτη καθε χρονο.

                              παντως μετα την απελευθερωση της αγορας του αυτοκινητου απο τους περιορισμους των τεκμηριων που πολλους μπορει να ενθαρρυνει για περισσοτερα κυβικα το μελλον μαλλον μας επιφυλλασει την πιθανη αδυναμια διατηρησης τους και οχι της αγορας τους.....οπως Ευρωπη!!!

                              και φυσικα η φορολογια και τα ασφαλιστρα θα φταινε γι'αυτο.....καλο θα ηταν να περιμενουμε κανα δυο χρονια πριν ανεβουμε σε πολλα κυβικα χωρις να αντεχει η τσεπη μας αρκετα γιατι μετα ισως δεν θα εχουμε που και σε ποιον να τα πουλησουμε αρον αρον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  alexastrag last edited by

                                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                  Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.

                                  χαιρομαι ιδιαιτερα οταν καποιος ανθρωπος αποφασιζει να σταματησει αυτην την αυτοκαταστροφικη κακη και βρωμερη συνηθεια.

                                  φαινεται οτι ειμαι αντικαπνιστης;;;;;;;;μπα δε νομιζω.

                                  παντως καλυτερα που το σκεφτηκες και το αποφασισες μονος σου παρα να ερθει η ωρα να στο απαγορευαν οι γιατροι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • J
                                    jimpap last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Αυτό είναι που λένε τα βγάζω από τη μια τσέπη και τα βάζο στην άλλη ιδικά για όσους πληρώνονται από το δημόσιο. Αύξηση 2 τις εκατό στο μισθό και ότι είναι να πάρεις το δίνεις και με το παραπάνω σε αύξηση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου σου (τέλη, βενζίνη). Ευτυχώς που έκοψα το τσιγάρο γιατί και από εκεί τα μαντάτα έρχονται δυσοίωνα.

                                    Είδες που τελικά το κράτος μας βοηθά; Σε ανάγκασε και έκοψες το παλιοτσιγάρο, όπως με ανάγκασε κι εμένα πριν 5 χρόνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Μπα δεν ήταν το κράτος το μωρό έφταιγε. Είχα βαρεθεί να πλένω τα χέρια μου 50 φορές την ημέρα για να μπορώ να το πιάνω άσε το βρομόκρυο στο μπαλκόνι για να κάνω μερικές τζούρες στα γρήγορα.

                                      Για να σοβαρευτούμε τίποτα από όλα αυτά, εξάλλου το έκοψα τον Μάιο. Απλά ωρίμασε μέσα μου ότι η κακή και βλαβερή συνήθεια που έμαθα στα 14 για να είμαι μάγκας στην τότε παρέα δεν είχε τίποτα πια να μου δώσει παρά μόνο να πάρει και πάνω από όλα την καλή σωματική μου υγεία. Το πέταξα άρχισα να κάνω και τρις με τέσσερις φορές την εβδομάδα ποδήλατο (ξεκίνησα με 15 χιλιόμετρα πορεία πριν δυο μήνες και τα έχω κιόλας διπλασιάσει) και νιώθω άλλος άνθρωπος. Τα κιλά δεν λένε να πέσουν αλλά δεν με απασχολεί γιατί δεν ήταν πρώτη προτεραιότητα. Να μην αλλάξουμε όλες τις συνήθειες με μιας δεν λέει. Θα με διέγραφε από το κλαμπ και ο πρόεδρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        antiriad last edited by

                                        Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                                        360 ευρώ για 2000 κ.ε?

                                        Μα γιατι τα πολλά κυβικά εξακολουθούν να θεωρούνται ατόπημα στην Ελλάδα και τιμωρούνται με τέτοιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που θέλουν να οδηγούν με την ασφάλεια που δίνει η ιπποδύναμη???

                                        Βλέπεις πριν καταργήσουν τα τεκμήρια και ρίξουν τους φόρους τα 2.000 κ.ε ήταν 'ανοίκουστα'. Καλό θα ήταν να γίνει αναπροσαρμογή στην κλίμακα. Αλλα προς ώφελος πιανού?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Τελικά χαίρομαι που λόγω τεκμηρίων πήρα 1800! Κάτι τα τέλη κάτι η ασφάλεια δεν θα τα έβγαζα πέρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xristos69 last edited by

                                            Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                            Τελικά χαίρομαι που λόγω τεκμηρίων πήρα 1800! Κάτι τα τέλη κάτι η ασφάλεια δεν θα τα έβγαζα πέρα.

                                            εξαρτάται απο το δίλλημα που έχεις κατά την αγορά.Αν αξίζει ενα 2λιτρο σε σχέση με ενα άλλο 1800 σαν αυτοκίνητο, αξίζει να δώσεις περίπου 200 ευρω παραπάνω το χρόνο για ασφάλεια και τέλη.

                                            Τώρα αν κάποιος δεν έχει να διαθέσει 200 ευρω το χρόνο........ τι τα θέλει τα ακριβά αυτοκίνητα? Αν σκάσεις πχ 30.000 για την αγορά τα 200 το χρόνο θα λυπηθείς?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr