-
Tha ithela ti gnwmi sas se ena dilima pou exw:
Seat Ibiza 1.4 Top Gun 115ps ------ 17100 Euros
Vs
Toyota Yaris 1.5 TSport 105ps ------ 16840 EurosH Seat exei k xrimatodotiko programma 0% prokatavoli k 48 atokes doseis,xerete an exei i Toyota kati antistixo?
-
Tha ithela ti gnwmi sas se ena dilima pou exw:
Seat Ibiza 1.4 Top Gun 115ps ------ 17100 Euros
Vs
Toyota Yaris 1.5 TSport 105ps ------ 16840 EurosH Seat exei k xrimatodotiko programma 0% prokatavoli k 48 atokes doseis,xerete an exei i Toyota kati antistixo?
-
Tha ithela ti gnwmi sas se ena dilima pou exw:
Seat Ibiza 1.4 Top Gun 115ps ------ 17100 Euros
Vs
Toyota Yaris 1.5 TSport 105ps ------ 16840 EurosH Seat exei k xrimatodotiko programma 0% prokatavoli k 48 atokes doseis,xerete an exei i Toyota kati antistixo?
-
δεν ψηφίζω, γιατί μεταξύ των δύο θα επέλεγα το...ignis sport. το ibiza μού φαίνεται πανάκριβο για αυτά που προσφέρει (σε αυτά τα λεφτά παίρνεις φόκους 1.8 ), το δε γιάρις δεν είναι και τόσο σπορ τελικά. το ignis είναι φτηνό (πολύ φτηνότερο από τα δύο μοντέλα που αναφέρεις), μικρό, δείχνει ποιοτικό και πηγαίνει αέρα απ' ό,τι λένε τα τεστ (σε συγκριτικό με το γιάρις στους 4Τ, νομίζω ότι έμμεσα προτεινόταν ως καλύτερη αγορά, ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση πήρα από το άρθρο). μοναδικό του μειονέκτημα, απ' όσο πρόλαβα να το χαζέψω στην έκθεση στο ελληνικό, το μικροσκοπικό πορτ-μπαγκάζ. το εσωτερικό του πάντως είναι πολύ προσεγμένο, τα δε καθίσματα είναι όλα τα λεφτά!
όσο για τη χρηματοδότηση της σέατ, ρίξε μια ματιά στο site της, γιατί δε νομίζω ότι είναι όλα τόσο ρόδινα όσο υπόσχονται. αν θυμάμαι καλά, επιλέγεις ή 0% προκαταβολή, και στη συνέχεια τρέχουν δόσεις με κάποιο μηνιαίο επιτόκιο, ή 48 άτοκες, αρκεί να προκαταβάλεις κάποιο ποσό, που ποικίλλει από μοντέλο σε μοντέλο.
-
Και γω κανενα θα ελεγα.... Πανακριβα! Θα προτιμουσα ενα Mazda 3 1.6, η ενα Focus η ενα αλλο καλο 1600αρι-1800αρι. Αν σωνει και καλα θα ηθελα μικρο αμαξι τοτε θα εβλεπα το Punto HGT 1.8 το οποιο βγαινει 16500.
Παντως και ειδικα η τιμη του Ibiza ειναι out of space και πολυ φοβαμαι αυτα πειραγματα που του εκαναν (και καλα 115 αλογα...) τι επιπτωσεις θα εχουν στις χαμηλες στροφες οπου υπαρχει ενα χ προβλημα.
-
rαllye! ...ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ
υγ άκου 6εκ. για ίμπιζα και γιάρις, που όσο υπήρχε ο αρχηγός (των 4εκ.)κρύβονταν
-
Asximes epiloges e?
Gia rixte kamia idea....ta sporting ta punto,ite to 95ari ite to HGT pou anefere o corsair einai kales liseis?
mipos to sirion tis daihatsou?
gia peste ena mikro spor amaxi ..............Το θέμα μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης'
(Moderator) -
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
Asximes epiloges e?Gia rixte kamia idea....ta sporting ta punto,ite to 95ari ite to HGT pou anefere o corsair einai kales liseis?
mipos to sirion tis daihatsou?
gia peste ena mikro spor amaxi ..............Το θέμα μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης'
(Moderator)φίλε,απλά δεν υπάρχει! Το c2; καμία σχέση δυστυχώς, και μονο το ίγκνις έχει μείνει κάτι να θυμίζει από την πάλε ποτέ πιο διάσημη κατηγορία της ελληνικής αγοράς. Ποτέ δεν αποτελούταν από πολλά αμάξια, αλλά όλοι και όλες ξέραν τα..γρήγορα και φτηνά ή σχεδόν φθηνά( εγώ βάζω ας πούμε και τα crx). Να σου πω την αλήθεια, εγώ φοβάμαι πως αν συνεχίσει να μην υπάρχει κάποιο αμάξι στην κατηγορία, θα ατονήσει γενικά το ενδιαφέρον του κόσμου και καμια εταιρία δεν θα το τολμάει μετά(παρουσιάζοντας απλά πιο ακριβές σπορ εκδόσεις, και όποιος μπορεί ακολουθεί)!
Αλήθεια, οι ιταλοί που θέλουν να σωθούν, γιατί έχουν ξεχάσει τελείως την κατηγορία των 'μίνι βομβών'; -
Α, θα γίνει ακόμα πιο ψόφιο χαμηλά το Ibiza, ε; Άντε γεια!
-
Ένα αυτοκίνητο πόλης γίνεται σπορ με το ζόρι μόνο και μόνο για να φτιάξει το image της εταιρίας στο νεανικό κοινό... Πάσο.
-
Και μόνο για την ΠΑΝΗΛΙΘΙΑ διαφήμιση δεν θα αγόραζα το 'Top Gun' (ROTFL!) με τίποτα.
-
Ούτε εγώ γιατί ...έχω ήδη το πρωτότυπο!
Ο νοών νοείτω, οι υπόλοιποι δείτε την υπογραφή
-
Αν πρέπει οπωσδήποτε να προτιμήσεις ένα εκ των 2 τότε
πάρε το Yaris TS. Καλύτερη ποιότητα, μεταπωλητική αξία,
και image + 6 χρόνια εγγύηση. Σκέψου όμως ότι με 2 εκατ ακόμα
πας σε πολύ γρηγορότερα και καλύτερα αυτοκίνητα όπως
Corolla TS , Leon 20VT. Το focus μη το πάρεις ακόμα αλλαζει σε
λίγους μήνες. Η επιλογή δική σου. -
Κι ύστερα έλεγα ότι το Γιάρις είναι πανάκριβο.
Αμ το Ίμπιζα καταντάει κλοπή (και μάλιστα εκκλησίας)! -
Φίλε speed, γιατί δεν μας γράφεις πως οδηγήθηκες στην τελική αυτή 'δυάδα'?
Ποια είναι τα κριτήριά σου? Το ρωτάω αυτό γιατί, αφενώς, η απάντηση θα είναι τότε πιο εύκολη και, αφετέρου, ίσως υπάρχουν 1-2 ακόμα αυτοκίνητα που δεν σκέφτηκες.
-
Γιατί δεν παίρνεις πιο καλά ένα 1600άρι Clio ή 206; Είναι πολύ πιο καλοστημένα από το Yaris, ενώ αποτελούν και μακράν τιμιότερες προτάσεις από το Ibiza.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γιατί δεν παίρνεις πιο καλά ένα 1600άρι Clio ή 206; Είναι πολύ πιο καλοστημένα από το Yaris, ενώ αποτελούν και μακράν τιμιότερες προτάσεις από το Ibiza.Ανάμεσα στα δύο προτείνω Yaris. Ακόμα και σε σύγκριση με το Ignis πιστεύω ότι υπερέχει (ναι διάβασα το τεστ στους 4Τ). Eίναι όμως δυνατόν, να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω? Mόνο για το χώμα κάνει...
Αν θες να ακούσεις και μία άλλη πρόταση, εγώ θα συμφωνήσω με τον Kωνσταντίνο και θα σου προτείνω το 206Gti 1.6. Καλύτερη λύση και ας είναι πιο αργό από το Yaris.... -
Στο κάτω-κάτω, γιατί να πάρεις ένα τσιτωμένο 1400άρι, ψόφιο χαμηλά, ενώ μπορείς να πάρεις ένα σβέλτο 1600άρι με καλύτερη ροπή και πολύ καλό στήσιμο; Επειδή στο 1400άρι βάλανε ένα body kit κι ένα after-market στεροφωνικό; Χαρά στα λάχανα! Body kit βγάζει και η Renault για το Clio (μπροστινός προφυλακτήρας και φουστίτσες στα πλαϊνά), το οποίο πάει (χωρίς εγκατάσταση και βάψιμο) 600 ευρώ, ενώ υπάρχει και αεροτομή, εργοστασιακή, με κόστος λιγότερο από 100 ευρώ. Και, συν τοις άλλοις, έχει το εξαιρετικό στήσιμο που όλοι ξέρουμε ότι έχει το Clio.
Και κάτι άλλο σχετικά με τις επιδόσεις: Όλοι εντυπωσιαζόμαστε από τα νούμερα που μας δίνουν για την ιπποδύναμη. Αυτό όμως που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει, κι εκεί θες ΡΟΠΗ.
-
Τι θα έλεγες επίσης και για ένα SportKa? Όταν αποφασίσουν να το εισάγουν κανονικά βέβαια.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Eίναι όμως δυνατόν, να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω? Mόνο για το χώμα κάνει...Ποιό έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
Πάντως έχεις δίκιο, και οι Alfasud μόνο για το χώμα έκαναν...
Συμπέρασμα: ας αφήσουμε τους αφορισμούς στους κληρικούς, ΟΚ?
Seat Ibiza 1.4 Top Gun Vs Toyota Yaris 1.5 TSport