-
Χαιρετώ την παρέα,
Είμαι κάτοχος ενός Nissan micra k13 (2011) με cvt. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές το εξής πρόβλημα:
Όταν είμαι σε εθνική ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας για αρκετή ώρα, δεν ανταποκρινετε το γκάζι το πατάω τέρμα και δεν δίνει-ανεβάζει ούτε στροφές αλλά ούτε και χιλιόμετρα. Αναγκάζομαι και σταματάω στην άκρη και το αμάξι δεν ξεκινάει με τίποτα, ούτε πάει όπισθεν. Μετα από αρκετή ώρα σταματημένο και σβηστό επανέρχεται. Τι μπορεί να φταίει ? -
Χαιρετώ την παρέα,
Είμαι κάτοχος ενός Nissan micra k13 (2011) με cvt. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές το εξής πρόβλημα:
Όταν είμαι σε εθνική ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας για αρκετή ώρα, δεν ανταποκρινετε το γκάζι το πατάω τέρμα και δεν δίνει-ανεβάζει ούτε στροφές αλλά ούτε και χιλιόμετρα. Αναγκάζομαι και σταματάω στην άκρη και το αμάξι δεν ξεκινάει με τίποτα, ούτε πάει όπισθεν. Μετα από αρκετή ώρα σταματημένο και σβηστό επανέρχεται. Τι μπορεί να φταίει ? -
Χαιρετώ την παρέα,
Είμαι κάτοχος ενός Nissan micra k13 (2011) με cvt. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές το εξής πρόβλημα:
Όταν είμαι σε εθνική ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας για αρκετή ώρα, δεν ανταποκρινετε το γκάζι το πατάω τέρμα και δεν δίνει-ανεβάζει ούτε στροφές αλλά ούτε και χιλιόμετρα. Αναγκάζομαι και σταματάω στην άκρη και το αμάξι δεν ξεκινάει με τίποτα, ούτε πάει όπισθεν. Μετα από αρκετή ώρα σταματημένο και σβηστό επανέρχεται. Τι μπορεί να φταίει ? -
αντλια βενζινης?
-
Το ότι δεν ανεβάζει στροφές σημαίνει ότι για κάποιο λόγο (δυσλειτουργία)το σασμάν μπαίνει σε safe mode.
Όταν σβήνεις ο εγκέφαλος του cvt κάνει reset γι αυτό μετά δουλεύει κανονικά.Λάδια στο cvt αλλάζεις κανονικά;
Όπως και να χει σου συνιστώ να μην το αφήσεις,να το δεις άμεσα πριν σου βγάλει ζημιά.Να ξέρεις ότι ελάχιστοι έχουν την τεχνογνωσία να επισκευάσουν cvt.Συνήθως η λύση είναι αλλαγή με κάποιο μεταχειρισμένο.Κόστος γύρω στα 1500 ευρώ. -
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Το ότι δεν ανεβάζει στροφές σημαίνει ότι για κάποιο λόγο (δυσλειτουργία)το σασμάν μπαίνει σε safe mode.
Όταν σβήνεις ο εγκέφαλος του cvt κάνει reset γι αυτό μετά δουλεύει κανονικά.Λάδια στο cvt αλλάζεις κανονικά;
Όπως και να χει σου συνιστώ να μην το αφήσεις,να το δεις άμεσα πριν σου βγάλει ζημιά.Να ξέρεις ότι ελάχιστοι έχουν την τεχνογνωσία να επισκευάσουν cvt.Συνήθως η λύση είναι αλλαγή με κάποιο μεταχειρισμένο.Κόστος γύρω στα 1500 ευρώ.Γιατί να μην είναι κάποιο άλλο πρόβλημα και επικεντρώνεται στο cvt?
-
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.
Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Το ότι δεν ανεβάζει στροφές σημαίνει ότι για κάποιο λόγο (δυσλειτουργία)το σασμάν μπαίνει σε safe mode.
Όταν σβήνεις ο εγκέφαλος του cvt κάνει reset γι αυτό μετά δουλεύει κανονικά.Λάδια στο cvt αλλάζεις κανονικά;
Όπως και να χει σου συνιστώ να μην το αφήσεις,να το δεις άμεσα πριν σου βγάλει ζημιά.Να ξέρεις ότι ελάχιστοι έχουν την τεχνογνωσία να επισκευάσουν cvt.Συνήθως η λύση είναι αλλαγή με κάποιο μεταχειρισμένο.Κόστος γύρω στα 1500 ευρώ.Ακομα και οταν το σβηνω και το ξαναναβω το ιδιο προβλημα παραμενει. Πρεπει να περασει κανα 20 λεπτο περιπου για να δωσει γκαζι.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
Δεν αναβει κανενα λαμπακι, ουτε καμια ενδειξη στην οθονη που εχει.
-
Λάδια του cvt έχεις αλλάξει;πόσσα χλμ έχεις κάνει;Το ψυγείο του cvt το έχεις ελέγξει,καθαρίσει ποτέ;
-
Ο χρήστης dinelos έγραψε:
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.
Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
Δεν αναβει κανενα λαμπακι, ουτε καμια ενδειξη στην οθονη που εχει.
Αν επαναλαμβάνω αν το cvt μπαίνει σε safe mode δεν ανάβει λαμπάκι.Είχα outlander cvt για πολλά χρόνια.Στα ζορίσματα όπως παχιά άμμο έμπαινε σε safe mode.Ανέβαζε ως 2000στρ. χωρίς να δίνει κίνηση στους τροχούς.Λύση ήταν σβήσιμο και ξεκίνημα μετά από λίγο.Με προβληματιζεί ότι αναφέρεις ότι μετά από αρκετή ώρα δουλεύει ξανά κανονικά.Μήπως υπερθερμαίνεται;
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Λάδια του cvt έχεις αλλάξει;πόσσα χλμ έχεις κάνει;Το ψυγείο του cvt το έχεις ελέγξει,καθαρίσει ποτέ;56,000 χιλιόμετρα. Δεν εχω αλλαξει τιποτα απο λαδια τους το ειχα πει στο εξουσιοδοτιμενο συνεργιο που παω και μου ειχαν πει οτι δεν χρειαζεται ειναι εφ ορου ζωής. Τωρα που τους το ειχα παει για αυτο το προβλημα οταν παρουσιαστικε πρωτη φορα το ειχαν κοιταξει απλα αν θελει συμπληρωμα και δεν ηθελε. Εκαναν ενα καλιμπραρισμα και 3 αναβαθμίσεις (αλλα οχι critical μου ειπαν). Τωρα για ψυγειο δεν ξερω αν εχει ελεχθει ουτε καθαριστει λογικα οχι.
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.
Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
Δεν αναβει κανενα λαμπακι, ουτε καμια ενδειξη στην οθονη που εχει.
Αν επαναλαμβάνω αν το cvt μπαίνει σε safe mode δεν ανάβει λαμπάκι.Είχα outlander cvt για πολλά χρόνια.Στα ζορίσματα όπως παχιά άμμο έμπαινε σε safe mode.Ανέβαζε ως 2000στρ. χωρίς να δίνει κίνηση στους τροχούς.Λύση ήταν σβήσιμο και ξεκίνημα μετά από λίγο.Με προβληματιζεί ότι αναφέρεις ότι μετά από αρκετή ώρα δουλεύει ξανά κανονικά.Μήπως υπερθερμαίνεται;
Μου φιανεται οτι μαλλον αυτο ειναι ταιριαζει στην περιπτωση μου αρκετα. Μονο οταν το ζοριζω σε εθνικη με αποτομες αυξομιωσεις του γκαζιου συμβαινει. Αρα μπαινει σε safe mode. 20λεπτο που ειπα ηταν υπερβολικο. Απλα Οταν το σβησω και το ξαναναψω αμεσως μετο που σταματησω παλι δεν ξεκιναει. Βγαινω κανω ενα τσιγαρο και μετα. Την τελευταια φορα δεν ξεκιναγε και μετα απο το τσιγαρο και ειπα να βαλω την L και το πηγαινα ετσι κανα 10λεπτο. Σημειωτεον ουτε η οπισθεν δεν λειτουγει οταν το παθαινει αυτο.
-
-
καταρχήν στον μηχανικό που σου είπε ότι δεν αλλάζουν τα λάδια στο cvt να του πεις να αλλάξει επάγγελμα.Για λόγους μαρκετινγ συνήθως λένε αλλαγή στα 80.000 με 100.000 χλμ.Αν το αυτοκίνητο δουλεύει κυρίως εντός πόλης θα πρότεινα να αλλαχτούν άμεσα.Έτσι όπως το περιγράφεις δυο πράγματα μπορώ να υποθέσω. Υπερθέρμανση του cvt η κάποια βλάβη στο σασμαν.Αν θες κάνε ένα τηλέφωνο στον Κο Αστέρο και εξηγησέ του το πρόβλημα σου..Από τους λίγους με γνώσεις που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτόματα σασμάν.
-
Εχω αγορασει ενα nissan micra k13 αυτοματο.Μου αναψε κιτρινο λαμπακη του κινητηρα στο συνεργειο το διαγνωστικο εβγαλε χαμηλη πιεση στη βαλβιδα πιεσης του σαζμαν.Μου αλλαξανε λαδια και φιλτρο σβησαν τη βλαβη και μου ειπαν οτι αν ξαναναψει θελει αλλαγη σαζμαν.Μετα απο 50 περιπου χιλιομετρα αναψε παλι εκανα περιπου 500 χιλιομετρα το αυτοκινητο δουλευει κανονικα το λαμπακι ομως αναμενο.Τι κανω
-
Εχω αγορασει ενα nissan micra k13 αυτοματο.Μου αναψε κιτρινο λαμπακη του κινητηρα στο συνεργειο το διαγνωστικο εβγαλε χαμηλη πιεση στη βαλβιδα πιεσης του σαζμαν.Μου αλλαξανε λαδια και φιλτρο σβησαν τη βλαβη και μου ειπαν οτι αν ξαναναψει θελει αλλαγη σαζμαν.Μετα απο 50 περιπου χιλιομετρα αναψε παλι εκανα περιπου 500 χιλιομετρα το αυτοκινητο δουλευει κανονικα το λαμπακι ομως αναμενο.Τι κανω
Αν κι είμαι αδαής με τα αυτόματα, αφού το διαγνωστικό έδειξε βλάβη στην βαλβίδα του σασμάν, τι σχέση είχε που άλλαξαν λάδια και φίλτρο (του κινητήρα υποθέτω); Σου έδωσαν κάποια πειστική εξήγηση;
-
Βρε γιατρέ, λάδια και φίλτρο του cvt.....
Χεχε
Η βλάβη μπορεί να είναι απλή όπως για παράδειγμα βαλβίδα πίεσης λαδιού κτλ.
Πάνε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για αυτόματα κιβώτια
-
Βρε γιατρέ, λάδια και φίλτρο του cvt.....
Χεχε
Η βλάβη μπορεί να είναι απλή όπως για παράδειγμα βαλβίδα πίεσης λαδιού κτλ.
Πάνε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για αυτόματα κιβώτια
Η αντλια πιεσης λαδιου του cvt δεν θεωρείται σοβαρη βλαβη? δεν ειναι μεσα στο κιβώτιο?
Προβλημα με CVT ?