Καλησπέρα στην παρέα,
Θα ήθελα ένα καλό εξειδικευμενο συνεργείο για nissan, κάτοχος micra k13.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα στην παρέα,
Θα ήθελα ένα καλό εξειδικευμενο συνεργείο για nissan, κάτοχος micra k13.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.
Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
Δεν αναβει κανενα λαμπακι, ουτε καμια ενδειξη στην οθονη που εχει.
Αν επαναλαμβάνω αν το cvt μπαίνει σε safe mode δεν ανάβει λαμπάκι.Είχα outlander cvt για πολλά χρόνια.Στα ζορίσματα όπως παχιά άμμο έμπαινε σε safe mode.Ανέβαζε ως 2000στρ. χωρίς να δίνει κίνηση στους τροχούς.Λύση ήταν σβήσιμο και ξεκίνημα μετά από λίγο.Με προβληματιζεί ότι αναφέρεις ότι μετά από αρκετή ώρα δουλεύει ξανά κανονικά.Μήπως υπερθερμαίνεται;
Μου φιανεται οτι μαλλον αυτο ειναι ταιριαζει στην περιπτωση μου αρκετα. Μονο οταν το ζοριζω σε εθνικη με αποτομες αυξομιωσεις του γκαζιου συμβαινει. Αρα μπαινει σε safe mode. 20λεπτο που ειπα ηταν υπερβολικο. Απλα Οταν το σβησω και το ξαναναψω αμεσως μετο που σταματησω παλι δεν ξεκιναει. Βγαινω κανω ενα τσιγαρο και μετα. Την τελευταια φορα δεν ξεκιναγε και μετα απο το τσιγαρο και ειπα να βαλω την L και το πηγαινα ετσι κανα 10λεπτο. Σημειωτεον ουτε η οπισθεν δεν λειτουγει οταν το παθαινει αυτο.
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Λάδια του cvt έχεις αλλάξει;πόσσα χλμ έχεις κάνει;Το ψυγείο του cvt το έχεις ελέγξει,καθαρίσει ποτέ;
56,000 χιλιόμετρα. Δεν εχω αλλαξει τιποτα απο λαδια τους το ειχα πει στο εξουσιοδοτιμενο συνεργιο που παω και μου ειχαν πει οτι δεν χρειαζεται ειναι εφ ορου ζωής. Τωρα που τους το ειχα παει για αυτο το προβλημα οταν παρουσιαστικε πρωτη φορα το ειχαν κοιταξει απλα αν θελει συμπληρωμα και δεν ηθελε. Εκαναν ενα καλιμπραρισμα και 3 αναβαθμίσεις (αλλα οχι critical μου ειπαν). Τωρα για ψυγειο δεν ξερω αν εχει ελεχθει ουτε καθαριστει λογικα οχι.
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τα συμπτώματα ανετα θα μπορούσαν να ειναι απο αντλια βενζινης όπως ειπώθηκε. Μου φαινεται επισης αδιανοητο πως παθαινει τετοιο κοκομπλοκο το CVT (όπως εικάζεται) και δεν αναβουν λαμπακια και παραλαμπακια.Το πρωτο ειναι καπως πιο ευκολο στη διαγνωση, αν την ωρα που παρουσιαστει το προβλημα, δωσεις μίζα και ταυτοχρονα ριξεις στην εισαγωγη σπρευ καρμπιρατερ (προσεχε μη λαμπαδιάσεις) ή εστω και φρενων και κανει πως παιρνει, ή παρει και λειτουργει έστω ατσουμπαλα, τοτε αρχιζεις και την κοιτάς σοβαρα την περιπτωση να ειναι αντλια.
Δεν αναβει κανενα λαμπακι, ουτε καμια ενδειξη στην οθονη που εχει.
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Το ότι δεν ανεβάζει στροφές σημαίνει ότι για κάποιο λόγο (δυσλειτουργία)το σασμάν μπαίνει σε safe mode.
Όταν σβήνεις ο εγκέφαλος του cvt κάνει reset γι αυτό μετά δουλεύει κανονικά.Λάδια στο cvt αλλάζεις κανονικά;
Όπως και να χει σου συνιστώ να μην το αφήσεις,να το δεις άμεσα πριν σου βγάλει ζημιά.Να ξέρεις ότι ελάχιστοι έχουν την τεχνογνωσία να επισκευάσουν cvt.Συνήθως η λύση είναι αλλαγή με κάποιο μεταχειρισμένο.Κόστος γύρω στα 1500 ευρώ.
Ακομα και οταν το σβηνω και το ξαναναβω το ιδιο προβλημα παραμενει. Πρεπει να περασει κανα 20 λεπτο περιπου για να δωσει γκαζι.
Χαιρετώ την παρέα,
Είμαι κάτοχος ενός Nissan micra k13 (2011) με cvt. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές το εξής πρόβλημα:
Όταν είμαι σε εθνική ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας για αρκετή ώρα, δεν ανταποκρινετε το γκάζι το πατάω τέρμα και δεν δίνει-ανεβάζει ούτε στροφές αλλά ούτε και χιλιόμετρα. Αναγκάζομαι και σταματάω στην άκρη και το αμάξι δεν ξεκινάει με τίποτα, ούτε πάει όπισθεν. Μετα από αρκετή ώρα σταματημένο και σβηστό επανέρχεται. Τι μπορεί να φταίει ?
Χαιρετώ την παρέα,
Είμαι κάτοχος ενός Nissan micra k13 (2011) με cvt. Αντιμετωπίζω τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί 2 φορές το εξής πρόβλημα:
Όταν είμαι σε εθνική ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας για αρκετή ώρα, δεν ανταποκρινετε το γκάζι το πατάω τέρμα και δεν δίνει-ανεβάζει ούτε στροφές αλλά ούτε και χιλιόμετρα. Αναγκάζομαι και σταματάω στην άκρη και το αμάξι δεν ξεκινάει με τίποτα, ούτε πάει όπισθεν. Μετα από αρκετή ώρα σταματημένο και σβηστό επανέρχεται. Τι μπορεί να φταίει ?
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δες σε καποιο φορουμ της νισσαν αν τα υπολοιπα παιδια εχουν αλλαξει λαδια.Εγγυηση πρεπει να χεις ακομα οποτε πριν βγεις απο την εγγυηση πηγαινε και γκρινιαξε!
Σε ποιο φορουμ της νισσαν αναφερεσαι ? δεν εχω βρει κατι
Γεμάτο είναι το net, όλοι έχουν αλλάξει λάδια και φίλτρο. Ψάξε και ενημερώσου, αν πάθει κάτι είναι ακριβό εξάρτημα και τότε θα κοιτάνε το ταβάνι αυτοί που σου λένε ότι το λάδι είναι Lifetime
https://www.google.gr/search?q=nissan+m ... jqaPP5gIAJ
Εψαχνα μονο στην ελληνικην, διοτι τα αγγλικα δεν τα πολυ εχω.
Οταν λες ολοι εχουν αλλαξει λαδια και φιλτρο απο που το συμπερανες? Μπορεις να με παραπεμψεις σε καποιο λινκ ή ειναι απο προσωπικη εμπειρια ή το εχεις ακουσει. Ευχαριστω.
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Δες σε καποιο φορουμ της νισσαν αν τα υπολοιπα παιδια εχουν αλλαξει λαδια.Εγγυηση πρεπει να χεις ακομα οποτε πριν βγεις απο την εγγυηση πηγαινε και γκρινιαξε!
Σε ποιο φορουμ της νισσαν αναφερεσαι ? δεν εχω βρει κατι
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Εχω ενα nissan micra k13 cvt (2011)
Μου κανει κατι παραξενα κατεβασματα (κλωτσηματα) ενω ειμαι με σταθερη χαμηλη ταχυτητα οταν αφηνω κ παταω ξανα το γκαζι ελαχιστα ως μηδαμινά ομως. Τι μπορει να φταιει ?
Λαδια εχεις αλλαξει ?Η αντιπροσωπεια τι λεει?
Οχι δεν εχω αλλαξει, οταν τους ειχα ρωτησει μου ειχαν πει οτι η nissan λεει οτι ειναι εφ ορου ζωης.