ΛΑΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

22 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Chrisb.
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 19 ώρες
Joined: 21/09/2019 - 10:18
ΛΑΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

τελικα αλλαζουμε λαδια σε αυτοματο κιβωτιο  στο κλασικο 4ταχυτο 1-2-3-D  ?! ο κατασκευαστης (VW) λεει απλα ελεγχος αλλα στο αμαξι δεν εχει καν δεικτη ! 

up
4 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Συνήθως είμαι της άποψης ότι

Συνήθως είμαι της άποψης ότι κάνουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

Όμως, στο δικό μου αυτόματο (Dahatsu Sirion 4x4) ο κατασκευαστής προβλέπει αλλαγή κάθε 80.000 χλμ... 

up
4 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 29 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Chrisb. wrote:

Chrisb. wrote:

τελικα αλλαζουμε λαδια σε αυτοματο κιβωτιο  στο κλασικο 4ταχυτο 1-2-3-D  ?! ο κατασκευαστης (VW) λεει απλα ελεγχος αλλα στο αμαξι δεν εχει καν δεικτη ! 

Κατηγορηματικά ΝΑΙ! Άσε τι λέει η VW (και η κάθε VW), εαν θές να είσαι σίγουρος α) ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή του κιβτίου (ZF λογικά)...όλοι οι κατασκευαστές κιββτίων συνιστούν αλλαγή λαδιών (και φίλτρου / σίτας) και β) αλλάζει λάδια στα 80-120.000χλμ, εαν σε ενδιαφέρει η μακοροζωία του. Ειδικά στα καλσσικά με μετατροπέα ροπής, εφόσον αλλάζει τακτικά τα λάδια, οι πιθανότητες να βγάλει ζημιά είναι ελάχιστες. Εαν δεν τα αλλάξες ποτέ η ζημιά είναι 99% σίγουρη!

up
5 users have voted.
Γιώργος_i20
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 12 λεπτά
Joined: 14/11/2010 - 14:32
Ερώτηση για γνώστες κιβωτίων

Ερώτηση για γνώστες κιβωτίων dsg:

Polo με 7τάχυτο dsg (70000χλμ)

1) Πρέπει να αλλαχτούν οι βαλβολίνες του?

2)Πόσα λίτρα παίρνει και πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή?

3)Η διαδικασία είναι παρόμοια με manual κιβώτια ή πιο χρονοβόρα?

Ευχαριστώ.

 

 

up
1 user has voted.
Chrisb.
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 19 ώρες
Joined: 21/09/2019 - 10:18
γιατι λες οτι η ζημια ειναι

γιατι λες οτι η ζημια ειναι σιγουρη αν δεν αλλαχτουν? παντως και να τα αλλαξω δεν αλλαζει ολο το λαδι ουτε καν το μισο, οποτε νομιζω οτι μαλλον δεν θα τα αλλαξω...ελεγξα την σταθμη και ειναι οκ...αυτο προτεινει και το μανιουαλ

up
4 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 13 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Δική σου η τσέπη και τώρα και

Δική σου η τσέπη και τώρα και ...μετά.

up
1 user has voted.
Chrisb.
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 19 ώρες
Joined: 21/09/2019 - 10:18
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

Δική σου η τσέπη και τώρα και ...μετά.

δλδ πιστευεις οτι αν απο τα 9 λιτρα αλλαχτουν τα 4 ειναι ενταξει?

up
1 user has voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 48 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Αυτο ειναι το σωστο.

Αυτο ειναι το σωστο.

up
2 users have voted.
Chrisb.
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 19 ώρες
Joined: 21/09/2019 - 10:18
ναι αλλα κανενας δεν εξηγει

ναι αλλα κανενας δεν εξηγει γιατι!

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 13 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Δεν εξηγούν γιατί είναι το

Δεν εξηγούν γιατί είναι το αυτονόητο, όταν για πολλές δεκάδες χλμ το λάδι χτυπιέται, αλλιώνονται τα πρόσθετα που έχει και δεν προστατεύουν σωστά τα κινούμενα μέρη, όπως ρουλεμάν, γρανάζια κλπ, το κυριότερο είναι η υγρασία μέσα στο λάδι.

Σε μια διαδρομή τα λάδια ζεσταίνονται αρκετά έως πολύ, όταν κρυώσει το σαζμάν οι υδρατμοί από το λάδι το οποίο είναι υδρόφιλο, περιέχουν ένα ποσοστό υγρασίας, είναι ελάχιστο έως μηδαμινό, είναι όμως σημαντικό ποσοστό μετά από δεκάδες χλμ γιατί είναι συσσωρευτικό αφού δεν υπάρχει αναπνοή στο σαζμάν, τότε αρχίζει η μεγάλη του αλλοίωση που φτάνει μέχρι να γίνει λάσπη.

Το ποσό των 9 λίτρων λαδιού είναι απειροελάχιστο μπροστά σε μια ζημιά του σαζμάν, 

Εάν αλλάξεις τα 4 λίτρα το πιθανότερο είναι να συμβούν τα εξής. Θα αλλοιωθεί και το καινούργιο λάδι, και αν βάλεις λάδι διαφορετικού κατασκευαστή από αυτό που έχει μέσα ενδέχεται να είναι διαφορετικής βάσης με διαφορετικά πρόσθετα και να υπάρξει διάσπαση του λαδιού, το πέρνεις αυτό το ρίσκο ? Είναι πιο ασφαλές να μην το αλλάξεις καθόλου από το αλλάξεις το  μισό, άλλωστε πόσο έχει το λάδι για αυτόματο σαζμάν ? 6-7-8€ το λίτρο ? Τόσο το πέρνω στα βενζινάδικα γιατί είναι ίδιο με αυτό που βάζουμε στο υδραυλικό τιμόνι, ούτε η κουβέντα δεν αξίζει για αυτό το ποσό. Και η σίτα αν είναι μεταλλική μπορείς να την καθαρίσεις εύκολα.

up
3 users have voted.
Chrisb.
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 19 ώρες
Joined: 21/09/2019 - 10:18
δεν θέλω να πάρω κανένα ρίσκο

δεν θέλω να πάρω κανένα ρίσκο γι'αυτό άρχισα να ρωτάω κι από ότι κατάλαβα δεν παίρνει και κανένας μάστορας αυτό το ρίσκο...εγώ θέλω να τα αλλάξω όλα τα λάδια αλλά δεν αλλάζουν όλα παρά μόνο τα μισά και λιγότερο!εσείς μάλλον μιλάτε για τα πολύ παλιά κιβώτια που άλλαζαν όλα τα λάδια...

up
3 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 13 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Το γιατί δεν τα αλλάζουν όλα

Το γιατί δεν τα αλλάζουν όλα δεν το καταλαβαίνω, αν είναι άποψη είναι λάθος, αν είναι τεχνικό το πρόβλημα ας το λύσουν, όπως μπαίνουν λάδια έτσι πρέπει και να βγαίνουν, αν βαριούνται αλλάζει το θέμα.

Mπήκα για 10΄σε διάφορα φόρουμ ξένα και Ελληνικά για τα σαζμάν του VW group και έφριξα από τα πρόβλήματα, τις βλάβες και τα κοστολόγια,  απορώ γιατί ακόμα ο κόσμος αγοράζει αυτά τα αυτοκίνητα.

Ακόμα και μαγαζιά υπάρχουν για επισκευές και αντικαταστάσεις σαζμάν των αυτοκινήτων του group κάτι που δεν υπάρχει σε αυτό το επίπεδο σε καμία άλλη μάρκα, για του λόγου το αληθές

http://www.vw-sasman.gr/?gclid=Cj0KCQjwoKzsBRC5ARIsAITcwXEaprstqkF6sQUCuEUc93tEukBCd-O1X6WKdEpfPOxrgp-ZSdnqWcwaAkEOEALw_wcB

Σε κάποιο φόρουμ είδα ότι ο Γρατσίας ζητάει 340€ για αλλαγή λαδιών αν είναι δυνατόν να υπάρχει πελάτης που να δεχθεί αυτή την τιμή, έλεος.

 

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 29 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Chrisb. wrote:

Chrisb. wrote:

γιατι λες οτι η ζημια ειναι σιγουρη αν δεν αλλαχτουν? παντως και να τα αλλαξω δεν αλλαζει ολο το λαδι ουτε καν το μισο, οποτε νομιζω οτι μαλλον δεν θα τα αλλαξω...ελεγξα την σταθμη και ειναι οκ...αυτο προτεινει και το μανιουαλ

Απάντησε ο Quadra. Γιατί το λάδι μετά από 100.000χλμ περίπου έχει χάσει πολλές από τις ιδιότητές του και αρχίζει η φθορά στον μετατροπέα ροπής και στο κιβώτιο.

Για΄τι να μην αλλάζουν όλα? 1η φορά το ακούω αυτό! Εαν γίνει σωστά η αλλαγή, φυσικά και αλλάζει όλο το λάδι. Εαν δεν κάνω λάθος ZF κιβώτιο έχει και μάλιστα αρκετά απλό.

up
2 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 13 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος

Νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος. Υπάρχουν κάποια (νομίζω και το 8άρι της bmw - θέλει μηχάνημα) που δεν αλλάζουν όλα, γιατί σου λέει ο κατασκευαστής lifetime.

Πχ, αν θυμάμαι καλά, στο κόρσα (ντι) που έχω, δεν έχει τάπα αποστράγγισης, έχει μόνο να συμπληρώσεις, οπότε από εκεί τραβάνε ότι μπορούν. Λέτε να έμπαινε ο άνθρωπος στη διαδικασία και να άλλαζε μόνο τα μισά λόγω κόστους;;;

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 29 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
xenos wrote:

xenos wrote:

Νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος. Υπάρχουν κάποια (νομίζω και το 8άρι της bmw - θέλει μηχάνημα) που δεν αλλάζουν όλα, γιατί σου λέει ο κατασκευαστής lifetime.

Πχ, αν θυμάμαι καλά, στο κόρσα (ντι) που έχω, δεν έχει τάπα αποστράγγισης, έχει μόνο να συμπληρώσεις, οπότε από εκεί τραβάνε ότι μπορούν. Λέτε να έμπαινε ο άνθρωπος στη διαδικασία και να άλλαζε μόνο τα μισά λόγω κόστους;;;

Ο τεχνικός της BMW μου είχε πεί ότι όντως θέλει κάποιο ειδικό μηχάνημα για να αδειάσει τελείως, αλλά γίνεται και αυτό κάνουν αυτοί, όταν αλλάζουν το λάδι (ας λέει lifetime, εαν το θέλει ο πελάτης τα αλλάζουν). Επίσης, όσοι εξειδικευμένοι στα αυτόματα κιβώτια (π.χ. ZF Rebuilt) ξέρουν την διαδικασία πλήρους αποστράγγισης.

Όσο για το Corsa (D), έχει με το κανονικό αυτόματο (το 4αρι με τον μετατροπέα) ή με το Eastronic? Εαν έχει με το 1ο, με ενδιαφέρει να μου πείς μερικές πληροφορίες γιατί έχω βρεί ένα που το σκέφτομαι για αγορά.

up
1 user has voted.
Ηλιας Α
Online
Last seen: Πριν από 11 λεπτά 50 δευτερόλεπτα
Joined: 28/04/2013 - 20:59
Ο υδεραυλικος συμπλεκτης ή

Ο υδραυλικος συμπλεκτης ή φουσκα στα κλασικα αυτοματα σαζμαν δυστυχως αλλα δεν υπαρχει τροπος να αδειασει απο το λαδι, γιαυτο και στις επισκευες ή την αλλαγη του σαζμαν παντα αλλαζουμε και τη φουσκα για να μην παραμεινει μεσα στο σαζμαν λαδι με ρινισματα μεταλλου ή γενικα ακαταλληλο λαδι.

up
0 users have voted.
Γιώργος_i20
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 12 λεπτά
Joined: 14/11/2010 - 14:32
Γιώργος_i20 wrote:

Γιώργος_i20 wrote:

Ερώτηση για γνώστες κιβωτίων dsg:

Polo με 7τάχυτο dsg (70000χλμ)

1) Πρέπει να αλλαχτούν οι βαλβολίνες του?

2)Πόσα λίτρα παίρνει και πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή?

3)Η διαδικασία είναι παρόμοια με manual κιβώτια ή πιο χρονοβόρα?

Ευχαριστώ.

Κάποιος φίλος που να γνωρίζει παρακαλώ?

up
1 user has voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 48 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Στο w202 παντως εχει βιδα που

Στο w202 παντως εχει βιδα που αδειαζει και τον μετατροπεα.λογικα το ιδιο θα ισχυει και στα υπολοιπα αυτοματα της μερκ.

up
0 users have voted.
nickolas
Offline
Last seen: Πριν από 5 ημέρες 23 ώρες
Joined: 27/10/2003 - 14:33
Ακολουθείστε ό,τι λέει ο

Ακολουθείστε ό,τι λέει ο κατασκευαστής.

Μη γίνει πάλι σαν τα Mercedes taxi που τους άλλαζαν τα λάδια και καταστρέφονταν τα κιβώτια (και ο μέγιστος έλληνας έβριζε τους "γερμανούς")

Αν δεν κάνω λάθος το κλασσικό DSG7 που μπαίνει στα μικρά VW είναι ξηρού τύπου και δεν θέλει καμία συντήρηση.

Στο παλαιότερο και μεγαλύτερο DSG6 αλλάζονται κανονικά τα λάδια ανά κάποια χιλιόμετρα.

up
1 user has voted.
Γιώργος_i20
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 12 λεπτά
Joined: 14/11/2010 - 14:32
Ο κατασκευαστής δεν λέει κάτι

Ο κατασκευαστής δεν λέει κάτι (ομιλώ για το γνωστό dsg7 του κλεφτογκρούπ)

Βέβαια, οι κατασκευαστές (οι περισσότεροι αν όχι όλοι) επίσης δεν λένε κάτι και για τα a/c, αλλά αν τα αφήσεις στην τύχη τους (χωρίς αλλαγή φρέον-ψυκτέλαιου) τότε θα κλαίς τους συμπιεστές πολύ γρήγορα.

up
0 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Γιώργος_i20 wrote:

Γιώργος_i20 wrote:

 

Ο κατασκευαστής δεν λέει κάτι (ομιλώ για το γνωστό dsg7 του κλεφτογκρούπ)

 

Βέβαια, οι κατασκευαστές (οι περισσότεροι αν όχι όλοι) επίσης δεν λένε κάτι και για τα a/c, αλλά αν τα αφήσεις στην τύχη τους (χωρίς αλλαγή φρέον-ψυκτέλαιου) τότε θα κλαίς τους συμπιεστές πολύ γρήγορα.

Το να κλάψεις συμπιεστή είναι από τα πολύ σπάνια και δεν σχετίζεται με αλλαγές, εκτός αν χάσει το ψυκτικό (φρέον δεν πειράζει και να χάσει, απλά δεν θα κομπλάρει ο συμπιεστής).

up
0 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 13 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Καλά το dsg7 δεν έφτανε ποτέ

Καλά το dsg7 δεν έφτανε ποτέ στα χλμ που θα σκεφτόταν κάποιος ότι χρειάζεται συντήρηση. devil

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo