-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαστε στην αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου, προς το παρόν είμαστε τρεις (άνδρας, γυναίκα, παιδί σχεδόν 2 ετών), αλλά σε λίγους μήνες -εφόσον όλα πάνε καλά- θα γίνουμε τέσσερις, καθώς πρόσφατα μάθαμε τα ευχάριστα!
Προϋπολογισμός: έως 20.000 ευρώ
Προτεραιότητα: χώροι, αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση, λογικά τέλη κυκλοφορίας
Οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα, το αυτοκίνητο θα κάνει 10.000-15.000 χλμ τον χρόνο, κατά βάση στη Θεσσαλονίκη, με κάποιες εκδρομές και ταξίδια στη διάρκεια της χρονιάς.
Κοιτάζουμε με ενδιαφέρον το Skoda Scala, έκδοση Style, κινητήρας 1.0 TSI 116 PS, το οποίο -με μία προωθητική ενέργεια που τρέχει αυτό το διάστημα- βγαίνει τελική τιμή (με 2ετή επέκταση εγγύησης) 18.500 ευρώ.
Επίσης, βλέπουμε το Peugeut 308, έκδοση ACTIVE, κινητήρας 1.2 Pure Tech 110 PS, το οποίο -επίσης με προωθητική ενέργεια και 5 χρόνια δωρεάν σέρβις- έχει τελική τιμή 19.500 ευρώ.
Και τα δύο έχουν άνετους χώρους και μεγάλο πορτ μπαγκάζ, που θεωρητικά θα καλύψουν ως ένα βαθμό τις ανάγκες για καρότσια, ποδηλατάκια, παρκοκρέβατα και όλα τα συναφή!
Test drive θα γίνει τις επόμενες ημέρες και στα δύο, οπότε θα διαμορφώσω μια πρώτη άποψη.
Μέχρι τότε, κάποιες σκέψεις, προτάσεις, ιδέες, συμβουλές, είτε για τα δύο μοντέλα είτε και για άλλα, είναι καλοδεχούμενες!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαστε στην αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου, προς το παρόν είμαστε τρεις (άνδρας, γυναίκα, παιδί σχεδόν 2 ετών), αλλά σε λίγους μήνες -εφόσον όλα πάνε καλά- θα γίνουμε τέσσερις, καθώς πρόσφατα μάθαμε τα ευχάριστα!
Προϋπολογισμός: έως 20.000 ευρώ
Προτεραιότητα: χώροι, αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση, λογικά τέλη κυκλοφορίας
Οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα, το αυτοκίνητο θα κάνει 10.000-15.000 χλμ τον χρόνο, κατά βάση στη Θεσσαλονίκη, με κάποιες εκδρομές και ταξίδια στη διάρκεια της χρονιάς.
Κοιτάζουμε με ενδιαφέρον το Skoda Scala, έκδοση Style, κινητήρας 1.0 TSI 116 PS, το οποίο -με μία προωθητική ενέργεια που τρέχει αυτό το διάστημα- βγαίνει τελική τιμή (με 2ετή επέκταση εγγύησης) 18.500 ευρώ.
Επίσης, βλέπουμε το Peugeut 308, έκδοση ACTIVE, κινητήρας 1.2 Pure Tech 110 PS, το οποίο -επίσης με προωθητική ενέργεια και 5 χρόνια δωρεάν σέρβις- έχει τελική τιμή 19.500 ευρώ.
Και τα δύο έχουν άνετους χώρους και μεγάλο πορτ μπαγκάζ, που θεωρητικά θα καλύψουν ως ένα βαθμό τις ανάγκες για καρότσια, ποδηλατάκια, παρκοκρέβατα και όλα τα συναφή!
Test drive θα γίνει τις επόμενες ημέρες και στα δύο, οπότε θα διαμορφώσω μια πρώτη άποψη.
Μέχρι τότε, κάποιες σκέψεις, προτάσεις, ιδέες, συμβουλές, είτε για τα δύο μοντέλα είτε και για άλλα, είναι καλοδεχούμενες!
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Leon 1.5 FR Plus, το μεγαλύτερο VFM μικρομεσαίο (αντίστοιχη κατηγορία αλλά πολύ ανώτερο των Scala και 308 που κοιτάς) στα 20 χιλιάρικα! Έχει το απόλυτα πλήρες πακέτο:
https://www.car.gr/14395104-seat-leon-1-5-act-fr-plus
https://www.car.gr/24065496-seat-leon-1-5tsi-150hp-act-evo-fr-plus
Το αγοράζεις χθες και με ευχαριστείς αύριο!
-
Δες [URL=https://www.car.gr/23684864-citroen-c3-aircross-1-2-pt-110-shine]αυτό[/URL]
-
Το 308 έχει μεγάλο πορτπαγκαζ αλλά έχει από τους μικρότερους χώρους για τους πίσω στην κατηγορία ενώ το Scala από τους μεγαλύτερους. Πάντως με μικρά παιδιά δεν υπάρχει ζήτημα να μην βολεύει για τα επόμενα τουλάχιστον 10 χρόνια.
οκ και τα δυο είναι αλλά αν μπορούσες να ζοριστείς για λίγο μεγαλύτερο προϋπολογισμό η πρόταση μου θα ήταν το civic.
-
Καλησπέρα και καλώς να δεχτείτε και το νέο μέλος στην οικογένειά σας!
Θα σου πρότεινα να περάσεις από Kia και Hyundai και να δεις τα αντίστοιχα Ceed και i30 σε 1.0turbo κινητήρα. Ενδιαφέροντα σε καλές τιμές και bonus την αξιοπιστία και εγγύηση
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Έχω θέσει ως κατώτατο όριο του χώρου αποσκευών τα 400 λίτρα. Αυτό τεκμηριώνεται με την απλή λογική: είμαι κάτοχος ενός honda jazz του 2006 με 350 λίτρα πορτ μπαγκάζ. Αυτή τη στιγμή, δύο ενήλικες και ένα μωρό, ζοριζόμαστε σε διακοπές και ταξίδια από την άποψη χώρων, ενώ είμαστε οκ στις καθημερινές μετακινήσεις. Με την έλευση του νέου μέλους και με δύο παιδικά καθίσματα, τα πράγματα στενεύουν, ίσως ακόμα και για μία απλή βόλτα. Συνεπώς, ψάχνω αυτοκίνητο που να έχει τουλάχιστον 50 λίτρα περισσότερα από το υπάρχον.
Από τις προτάσεις σας, έχω δει το ceed και το hyundai i30, προτιμώ το δεύτερο και παίζει ακόμα ως υποψήφιο, με οριακό όμως πορτ μπαγκάζ για τα δεδομένα μου. Το civic έχει μεγάλους χώρους, έχει όνομα και χάρη, αλλά δεν με βόλεψε καθόλου η χαμηλή θέση οδήγησης, ακόμα και σηκωμένο τέρμα το κάθισμα. Το seat leon δεν το έχω δει, θα το κοιτάξω. Τέλος, το c3 aircross είναι κι αυτό υποψήφιο, τα μετακινούμενα καθίσματα είναι μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά αισθάνομαι ότι θα μας είναι κι αυτό οριακό.
Συνεπώς, η λίστα μου εξακολουθεί να έχει skoda και peugeot στις πρώτες θέσεις, ενώ στην άκρη του μυαλού μου υπάρχουν το i30 και το aircross...
-
Με βάση τις ανάγκες σου για πορτμπαγκάζ,το Leon αν και καλό αμάξι, απορρίπτεται.Αν θυμάμαι καλά,έχει χώρο αποσκευών 380 λίτρα.
Φυσικά,το καλύτερο είναι να το δεις από κοντά.
-
Τα έχεις δει από κοντά αυτά τα δύο αυτοκίνητα που λες;
Εγώ που τα οδήγησα, θεωρώ το Scala σαν μεγαλύτερη κατηγορία από το 308, η διαφορά χώρων είναι η μέρα με τη νύχτα στην καμπίνα και επίσης σημαντικά μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Επίσης, άλλα στοιχεία όπως το κιβώτιο και η εργονομία χειριστηρίων είναι σημαντικά υπέρ του Scala, όπως επίσης και το σχεδόν ανύπαρκτο turbo lag σε σύγκριση με το σχεδόν ενοχλητικό lag στο 308. Από κινητήρες αρκετά δυνατά για 'χιλιάρια' οικογενειακά αυτοκίνητα, κανένα από τα δύο δεν λες 'σκυλί' αξιοπιστίας, αλλά δεν νομίζω να είναι και προβληματικά. Το Scala είναι το πιο καινούριο μοντέλο στην αγορά, ενώ το 308 το παλαιότερο. Πιστεύω πως το 308 θα έπρεπε να είναι στο τέλος της λίστας, ή να το βρίσκεις φθηνότερο από όλα τα άλλα (με αντίστοιχο εξοπλισμό).
Οι επιλογές σου δεν είναι άσχημες, απλά σαν εναλλακτική θα σου προτείνω:
-
Να δεις τα Seat κι αν δεν θες επιδόσεις και σπορ στήσιμο, να δεις το Leon ST, στα ίδια χρήματα περίπου 'άπειρους' χώρους για οικογένεια στο πιο σπορ σχεδιαστικά wagon της αγοράς. Με δύο παιδιά, καρότσια κλπ. δεν νομίζω να είσαι ποτέ πραγματικά άνετος με τους χώρους των υπολοίπων.
-
Να περιμένεις να δεις και το Κamiq σε σύγκριση με το Scala, δεν θα έχουν μεγάλη διαφορά τιμής καθώς το Ambition Kamiq θα έχει σχεδόν τον ίδιο αν όχι και καλύτερο εξοπλισμό από το Style Scala (φώτα, κλιματισμό κλπ), ελαφρά μικρότερο πορτμπαγκαζ που μάλλον σε καλύπτει και το πλεονέκτημα του αυξημένου ύψους που θα βολέψει πολύ με τα καθίσματα των παιδιών.
-
-
Skoda Skala: 467 λίτρα
Peugeot 308: 420 λίτρα
Seat Leon: 380 λίτρα -
21500 βγαίνει κ το φοκους 1.5 με τα 150!
Κανε καλές δοκιμές χωρων γιατί το τζαζ είναι σκληρό καρύδι στην πρακτικότητα και εκμετάλλευση χωρών, ειδικά σε σχέση με τα σύγχρονα hatches
-
Επίσης μη βασίζεσαι μόνο στα επίσημα νούμερα χωρητικότητας πορτμπαγκάζ!.
Ο κάθε κατασκευαστής μετράει διαφορετικά και πολλές φορές τα νούμερα δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα. Πολύ πιο σημαντικές είναι οι πραγματικές διαστάσεις του πορτμπαγκάζ που θα μετρήσεις μόνος σου, οι αναλογίες (βάθος προς πλάτος προς ύψος) και οι πραγματικά ωφέλιμοι χώροι (δηλαδή οι τετραγωνισμένοι και όχι π.χ. ένα κενό πίσω από το θόλο που χωράει μια ομπρέλα μόνο, αλλά ο κατασκευαστής το έχει προσμετρήσει στη χωρητικότητα που δίνει).
Μετά από όλα αυτά, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το Scala είναι το πλέον ευρύχωρο από αυτά που κοιτάς. Επίσης με αντίστοιχη βεβαιότητα μπορώ να σου πω ότι το Leon FR Plus είναι το καλύτερο συνολικά μικρομεσαίο που μπορείς να πάρεις ως τα 20 χιλιάρικα.
-
Σήμερα έκανα test drive το Scala. Δυστυχώς, δεν είχαν διαθέσιμο το 1.0 TSI 116 PS, που με ενδιαφέρει και έχω πάρει προσφορά, αλλά το 1.5 TSI 150 PS σε αυτόματο. Τους πίεσα αρκετά ότι θέλω να οδηγήσω τον μικρότερο κινητήρα με το χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά σχεδόν μου το απέκλεισαν λόγω έλλειψης οχήματος test drive. Θα το διερευνήσω προφανώς και σε άλλη αντιπροσωπεία.
Όσον αφορά, λοιπόν, στο αυτοκίνητο που οδήγησα, στο μισάωρο που είχα στη διάθεσή μου, οι εντυπώσεις μου ήταν μάλλον θετικές. Ωραία θέση οδήγησης με άπλετη ορατότητα, ικανοποιητική εργονομία και ανάρτηση, οι χώροι επαρκέστατοι, καλή ηχομόνωση. Γενικά, η αίσθησή μου ήταν ότι οδηγώ ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα δεδομένα μου και τις ανάγκες μου. Επαναλαμβάνω, θα προσπαθήσω να οδηγήσω και το χιλιάρι με το χειροκίνητο κιβώτιο, για να έχω άποψη και για αυτό το πεδίο.
Λογικά στην ερχόμενη εβδομάδα θα κάνω test drive και το peugeot, το οποίο σημειωτέον έχει πορτ μπαγκάζ 470 λίτρα, τουλάχιστον τόσο αναγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά που μου έδωσαν (420 λίτρα πρέπει να έχει η έκδοση Tech).
To Leon έχει όντως χώρο αποσκευών 380 λίτρα, οπότε μάλλον απορρίπτεται. Το Leon ST εννοείται ότι υπερτερεί σε χώρους, αλλά τα wagon δεν μπορώ να πω ότι τα πολυσυμπαθώ (από αισθητική άποψη, όπως και πολλοί άλλοι στην Ελλάδα).
Το Kamiq το έχω μελετήσει πολύ, φυσικά μέσω internet, καθώς θα φτάσει στην Ελλάδα τον Νοέμβριο. Φαίνεται ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, ενώ συγκεντρώνει εξαιρετικές κριτικές τόσο από ξένους όσο και από Έλληνες. Λογικά, μέχρι να καταλήξω, θα έχει φτάσει στην Ελλάδα και θα προλάβω να το δω. Το ίδιο ισχύει και για το KIA XCEED, το οποίο υποτίθεται θα είναι στις αντιπροσωπείες μέχρι τα τέλη του μήνα. Έχει μεγαλύτερους χώρους από το ceed, φοβάμαι όμως ότι θα βγαίνει τελική τιμή παραπάνω από 20.000 ευρώ.
-
ΟΚ, θα πάω να το δω!
-
Άποψή μου και ας πέσουν να με φάνε (πάλι) μακριά από VAG! Ούτε Skoda, ούτε Seat γιατί αργά ή γρήγορα θα έχεις προβλήματα με τους αναξιόπιστους κινητήρες τους. Μεταξύ Ceed/308 καταρχήν το Ceed έχει ήδη 40€ μεγαλύτερα τέλη από το 308 1.2 Puretech 110ps χωρίς να εφαρμοστεί το WTLP (03/2020). Με εξαίρεση το ελαφρύ lag στο χαμηλό εύρος στροφών και τους μικρούς χώρους για τους πίσω (για παιδιά και ενήλικους κάτω του 1,78 είναι μια χαρά) δεν έχει σαφή μειονεκτήματα. Πόρτμπαγκάζ, διάκοσμος, κύλιση, φρένα θα σε αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένο. Τέλος θεωρώ οτι θα πάρεις πολύ καλή προσφορά (έχω πάρει την μακράν καλύτερη προσφορά για ανταλλαγή του παλαιού μου οχήματος από Peugeot) καθώς το αμάξι είναι στα τέλη του κύκλου του. Το τελευταίο έχει το επιπλέον θετικό οτι έχει περπατήσει περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα, έχει βγάλει τις 'παιδικές του ασθένειες' και μετά το τελευταίο facelift είναι στην καλύτερη δυνατή εκδοχή του. Να το δεις σοβαρά και προς θεού άσε το VAG κατά μέρος θα σου γυρίσει μπούμερανγκ....
-
Άποψή μου και ας πέσουν να με φάνε (πάλι) μακριά από VAG! Ούτε Skoda, ούτε Seat γιατί αργά ή γρήγορα θα έχεις προβλήματα με τους αναξιόπιστους κινητήρες τους.
Όχι ρε ποιός να σε φάει.
Είναι πασίγνωστο και τεκμηριωμένο πολλάκις, ακόμη και οι πέτρες το ξέρουν ότι με τα vag πας γυρεύοντας (βέβαια εντάξει έχεις μαλακά πλαστικά).
-
Όχι ότι διαφωνώ για τα vag, αλλά σε αντιπαράθεση βάζετε την ανυπέρβλητη γαλλική αξιοπιστία
-
Τα γαλλικά φυσικά και δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας αλλά οι βλάβες που βγάζουν συνήθως είναι χαζές και αστείου κόστους αν και εκνευριστικές. Πάθε μια βλάβη με το οποιοδήποτε vag και θα ψάχνεις να πουλήσεις κανά νεφρό.
-
Τα γαλλικά φυσικά και δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας αλλά οι βλάβες που βγάζουν συνήθως είναι χαζές και αστείου κόστους αν και εκνευριστικές. Πάθε μια βλάβη με το οποιοδήποτε vag και θα ψάχνεις να πουλήσεις κανά νεφρό.
Λοιπόν εσύ είσαι πολύ φίλος μου και ας μην σε ξέρω. Για του λόγου το αληθές κύριοι:
Skoda Octavia 5 1.6 fsi του φορέ2005. Δυο 'σετ αντικατάστασης' (σετ καδένα + γρανάζι μεταβλητού + ένα ακόμα γρανάζι που δεν το θυμάμαι) σε περίπου δώδεκα μήνες 1200€ μόνο ανταλλακτικά. Ρουλεμάν σασμάν 680€ (με ανέβα/κατέβα), πολλαπλασιαστές 160€, αντλία βενζίνης με το εγκεφαλάκι της 650€, πέσανε μέσα στην πόρτα δύο φορές έκαστος οι διακόπτες των πίσω παραθύρων, ξεφλούδισμα σε κάθε διακόπτη της καμπίνας και στον λεβιε ταχυτήτων από την 5ετια...
Αυτά (και άλλα ψιλά) σε fsi ατμόσφαιρα, όχι tsi... Αλλά έχω μαλακά πλαστικά...
Πάρε Scala εσύ φίλε, πάρε VAG. 'Γιατρέ ζαλίζομαι' 'η γη γυρίζει, 50€'....
-
Skoda Octavia 5 1.6 fsi του φορέ2005. Δυο 'σετ αντικατάστασης' (σετ καδένα + γρανάζι μεταβλητού + ένα ακόμα γρανάζι που δεν το θυμάμαι) σε περίπου δώδεκα μήνες 1200€ μόνο ανταλλακτικά. Ρουλεμάν σασμάν 680€ (με ανέβα/κατέβα), πολλαπλασιαστές 160€, αντλία βενζίνης με το εγκεφαλάκι της 650€, πέσανε μέσα στην πόρτα δύο φορές έκαστος οι διακόπτες των πίσω παραθύρων, ξεφλούδισμα σε κάθε διακόπτη της καμπίνας και στον λεβιε ταχυτήτων από την 5ετια...
Αυτά (και άλλα ψιλά) σε fsi ατμόσφαιρα, όχι tsi... Αλλά έχω μαλακά πλαστικά...
Πάρε Scala εσύ φίλε, πάρε VAG. 'Γιατρέ ζαλίζομαι' 'η γη γυρίζει, 50€'....
Σου τύχανε όλα μαζί εσένα αλλά ναι, όλα αυτά γενικά λογίζονται ως αναλώσιμα στα vag
Skoda Scala, Peugeut 308 ή κάποιο άλλο;;