ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ

59 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
criuser
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 19 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ

Οπως το λέει το θέμα . Φίλος θέλει να πάρει μέσα στο 2021 , ένα σούβ με χώρους , που θα γλυτώσει το ΤΤ . 

Το αμάξι θα πρέπει να κρατηθεί 7 χρόνια τουλάχιστον και να είναι αυτόματο . 

Η ιδιαιτερότητα με το ΤΤ , είναι ότι τα phev δεν έχουν ψηλό τέλος , οπότε δεν συμφέρουν . Αυτός δεν θα πληρώνει και ΤΚ , αλλά αμάξι με πολλούς ρύπους , δεν θα μπορεί να πουληθεί μετά το τέλος της 7ετίας . 

Για τον ίδιο λόγο στα κυβικά μένουμε μέχρι τα 1600 και πάντως κάτω από τα 1900 .

Εννοείται ότι παίζουν τα νέα μοντέλα και τα ντίζελ .

Η τελική τιμή αγοράς χωρίς το ΤΤ , πρέπει να είναι μέχρι 30000 €

Για πείτε σκέψεις .

up
6 users have voted.
dimitriscsd
Εικόνα dimitriscsd
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 31 λεπτά
Joined: 14/05/2019 - 14:43
Honda CRV, Ford Kuga, Peugeot

Honda CRV, Ford Kuga, Peugeot 5008, Skoda Kodiaq

Αυτά θα κοιτούσα εγώ. Δεν ανέφερες αν τον ενδιαφέρει να είναι 4κινητο πάντως με εξαίρεση το Peugeot τα υπόλοιπα βγαίνουν και 4κινητα.

Το CRV το είχα κάνει πριν 1.5 χρόνο τεστ ντραιβ 4wd 1.5 192hp auto elegance και με εξέπληξε. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν το σύστημα πολυμέσων. Κατά τα άλλα φοβερό. Ακόμα και το cvt δε με ενόχλησε.

up
3 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 10 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Εγώ θα έλεγα το αμάξι που

Εγώ θα έλεγα το αμάξι που κοιτούσα να πάρω στην αρχή με ατέλεια, το Focus Active diesel AT8 κατά προτίμιση βάγκον, που όμως η Φορντ με πληροφόρησε πως ΔΕΝ μπορεί να το εκτελωνίσει στο όνομά μου ώστε να απαλλαχθώ από τα τέλη, οπότε: C3 Aircross! :-)

Κοίτα, εκεί που επωφελείται σοβαρά κάποιος από ατέλεια ΤΤ, είναι στα πολλά κυβικά και τις φουλ εξοπλισμού εκδόσεις. Γιατί ηλεκτροκίνητα & υβριδικά έχουν ήδη μεγάλη απαλλαγή των ΤΤ. Από την άλλη αυτό σημαίνει ίσως μεγαλύτερο κόστος καυσίμου και φορολογικές επιβαρύνσεις στη συνέχεια. Και σήμερα αν πας σε ντήζελ που συμφέρει ως θερμικό, κάτω από δίλιτρο σημαίνει θα είναι 1.5 γαλλικό ή αντίστοιχο γερμανικό. Οι γιαπωνέζοι δεν διαθέτουν, οι κορεάτες μάλον δεν αξίζει... Η γνώμη μου, όπως έκανα κι εγώ, να δει τα γαλλικά ντίζελ, εκτός κι αν τον παίρνει για μερσεντέ.

Αν η ατέλεια είναι εφάπαξ lifetime και δεν θα τη δικαιούται ξανά, εγώ θα την "έκαιγα" μόνο για να πάρω κάτι "καλό" όπως π.χ. GLA, GLB που θα επωφεληθεί κανά 8άρι χιλιάρικα, κι εφόσον έχει το 30αρι διαθέσιμο. Βέβαια όσο ανεβαίνεις σε τιμή, τσιμπάει και το ΦΠΑ που στα "χαμηλά" βαλάντια, είναι όσο και τα ΤΤ...

Δεν θυμάμαι πού αλλάζει η σκάλα των κυβικών, σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό και τον τιμοκατάλογο, ήθελα να προτείνω τα:

 GLA 180 d Auto - 116hp KYBIKA 1950 - 123gr ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 24,993- ΦΠΑ 5,998 - ΤΤ 6,628 - ΤΕΛΙΚΗ 37,620

είτε το GLB 180 Auto παρόμοιας τιμής. Αν το 1950 θεωρείται δίλιτρο, τότε τα αμάξια με τον 1.3 βενζίνης.

Από κει και πέρα, οποιοδήποτε άλλο αμάξι του γυαλίσει όπως τα 3008 κλπ. γαλλικά με καλό κιβώτιο και ντήζελ "χαμηλών" κυβικών. Δεν θα "επωφεληθεί" το μέγιστο ποσό ΤΤ, αλλά αντίστοιχα θα γλυτώσει ΦΠΑ και ίσως μείνει κάτω από το ταβάνι των 30Κ και με πλούσιο εξοπλισμό.

 

up
7 users have voted.
bolt
Εικόνα bolt
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 03/08/2019 - 23:20
kuga diesel 1,5 st line x,

kuga diesel 1,5 st line x, 3008 gt line diesel 1,5.

αυτά τα δύο θα ήταν οι επιλογές μου αν σώνει και καλά σουβ. κάτω από 30κ, δυνατή απαλλαγή, αυτόματα.

up
8 users have voted.
wantone
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 15 λεπτά
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Μονο ντηζελ κοιταει ή και

Μονο ντηζελ κοιταει ή και βενζινη;

 

Το θεμα πιστευω με τον περιορισμο των κυβικων δεν περνεις κατι αξιολογο σε ντηζελ θελεις να πας σε 2λτρο. Πχ 2λτρο ντηζελ 4κινητο αυτοματο το Κοντιακ ειναι τερας, το λεω γιατι εχω μπει. Και το πιθανοτερο θα εβγαινε ανετα κατω απο 30κ με καλο εξοπλισμο.

up
7 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 36 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
2008 130hp EAT8, άνετα.

2008 130hp EAT8, άνετα.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 33 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Dublin wrote:

Dublin wrote:

2008 130hp EAT8, άνετα.

Σαφέστατα υποδεέστερο αυτοκίνητο και από το 3008 και από το Kuga που προανέφερε ο bolt. Επειδή επέλεξες εσύ το 2008 για προσωπικό σου αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη επιλογή από τα παραπάνω C-SUV, για ένα αυτοκίνητο που θα έχει τελική τιμή κάτω από 30.000 με την ατέλεια και θα κρατηθεί τουλάχιστον 7 χρόνια.

up
6 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 36 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

Dublin wrote:

2008 130hp EAT8, άνετα.

 

Σαφέστατα υποδεέστερο αυτοκίνητο και από το 3008 και από το Kuga που προανέφερε ο bolt. Επειδή επέλεξες εσύ το 2008 για προσωπικό σου αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη επιλογή από τα παραπάνω C-SUV, για ένα αυτοκίνητο που θα έχει τελική τιμή κάτω από 30.000 με την ατέλεια και θα κρατηθεί τουλάχιστον 7 χρόνια.

ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV είναι ο τίτλος.

Δεν ξέρω πόσο κάνουν οι αντίστοιχες εκδόσεις ενός 3008 GT fl, αλλά φαντάζομαι θα είναι πολύ περισσότερο από το 2008, επίσης, αν θέλει τελικά κάτι μικρότερο, το 2008 είναι μονόδρομος κάπως.

Και εγώ με σκεπτικό 7-8 χρονών αγοράζω οχήματα πάντα.

Επίσης δεν μπορείς να προτείνεις εσύ για μένα, κάνε τη δική σου πρόταση ωραία και καλά, δεν θα σε κρίνει κανείς, αλλά ο καθένας λέει το δικό του, όχι το δικό σου.

 

up
6 users have voted.
kyr80
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 05/11/2006 - 13:16
Αμάξι που θα το κρατήσει

Αμάξι που θα το κρατήσει τουλάχιστον 7 χρόνια, και σκέφτεται πως θα το πουλήσει από τώρα;;; 

Εννοείτε θα έπαιρνα ότι σήκωνε η τσέπη μου πάνω από 2λιτρο για να κερδίσω το ΤΤ. Το οποίο και δε θα αφορούσε τον επόμενο αγοραστή. Δηλαδή αν αντί για 40κ πλήρωσα 30κ, δεν θα το βγάλω για πώληση με τη λογική ότι είχε 30κ. Αλλά πόσο κόστισε στον μη έχοντα απαλλαγή.

up
2 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 19 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Δεν θέλει τόσο μεγάλα αμάξια

Δεν θέλει τόσο μεγάλα αμάξια όσο το Κόντιακ και το CRV . Φόκους Ακτιβ επίσης δεν . GLA δεν , GLB ίσως το έβλεπε , αλλά θέλει ψάξιμο με τα στάνταρ που οι γερμανοί τα χρεώνουν σαν έξτρα . Εκανα ένα τσεκ στο GLB με τα 163 άλογα και με τα βασικά πάει στα 48000 , δηλαδή στα 39000 χωρίς ΤΤ . 

Το 2008 δεν επίσης , καθότι σε χώρους δεν είναι αυτό που θέλει και σε τιμή ξεφεύγει .

Μένει το Κούγκα και τα ΠΙΕΣΕΙ , αλλά δεν ήθελα να φανεί ότι το σπρώχνω προς τα εκεί .

Περιμένουμε τα νέα Κορεάτικα . 

Οπότε προς το παρόν Κούγκα και PSA .

up
0 users have voted.
dimitriscsd
Εικόνα dimitriscsd
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 31 λεπτά
Joined: 14/05/2019 - 14:43
Του φαίνεται μεγάλο το crv

Του φαίνεται μεγάλο το crv αλλά σκέφτεται το kuga; Πώς γίνεται αυτό; Δε πάει να δει το crv από κοντά που είναι καταπληκτικό; Παρόμοιο μέγεθος έχουν

up
3 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 10 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Αν το 30Κ να βγουν απ' την

Αν το 30Κ να βγουν απ' την τσέπη είναι αδιαπραγμάτευτο, σημαίνει πως θα ωφεληθεί λίγο παραπάνω από 5000€ ΤΤ και άλλα τόσα λεφτά ΦΠΑ, δηλαδή ψάχνει για αμάξια Προ Φόρων 24-25Κ που να είναι λιγότερο από δίλιτρα...

Ο λόγος που πρότεινα το Mercedes (είχα μπει κι εγώ χτες στο διαμορφωτή, αφού πόσταρα πρώτα, να τσεκάρω εξοπλισμούς με τις τιμές στο Θεό) είναι πως θα εξαντλήσει όσα ΤΤ του "επιτρέπουν" τα 30Κ και θεωρητικά, η μάρκα θα χει τη μικρότερη απαξίωση από όλα, οπότε θα έχανε τα λιγότερα λεφτά στην 8ετία.

Διαφορετικά "εμπορικά" δεν έχει και πολύ νόημα να πάρει κάτι για 7-8 χρόνια το οποίο θα πουλήσει μετά, η απαξίωση στα αυτοκίνητα τεχνολογίας του σήμερα θα υπερκαλύψει το αβαντάζ του 5χίλιαρου ΤΤ μέσα στη δεκαετία.

Είχα βρεθεί κι εγώ σε παρόμοια θέση, με την ελπίδα κιόλας να έδινα συνολικά 4-5 χιλιάρικα λιγότερα. Είναι σπαζοκεφαλιά μεγάλη να προσπαθείς να εκμεταλλευθείς την έκπτωση των ΤΤ αλλά να μείνεις κάτω από 2λτ κινητήρα...

Εγώ τελικά αποφάσισα να μην κάνω χρήση της έκπτωσης ΤΤ, όταν βρέθηκε ένα αμάξι με τα χαρακτηριστικά που ήθελα σε "πολύ χαμηλή" τιμή. (το βάζω σε εισαγωγικά γιατί "πληρώνεις ό,τι παίρνεις", εγώ συμβιβάστηκα με ΕΑΤ6 και φώτα αλογόνου με "μπόνους" το Grip system και τους χώρους, αντί να πληρώσω 5-6 χιλ. παραπάνω για ΕΑΤ8 & LED ). Βλέπω στο μέλλον αν χρειαστώ την ατέλεια... (η οποία βέβαια είναι διαθέσιμη για 1 χρόνο μετά τον επαναπατρισμό, αλλά μπορεί να ζήσουμε μετανάστε μια ζωή)

Το ίδιο συμβουλεύω και το φίλο σου, να μη δεσμεύεται πως πρέπει σώνει και καλά να κάνει χρήση της ατέλειας (για όποιο λόγο κι αν του παρέχεται αυτή...) μπορεί π.χ. να βρει ένα κανονικό ωραίο αυτόματο αμάξι όπως το γουστάρει με τελική τιμή 26-28 χιλιάρικα (που έχει το πολύ 2Κ ΤΤ) όπως όλα αυτά που αναφέρθηκαν. (Με τη Φορντ να το ψάξει αν μπορούν να του κάνουν τη χάρη του εκτελωνισμού.) Δηλαδή συνολικά και λιγότερα από 30Κ να δώσει και την ατέλεια να μην "κάψει", μπορεί να βρεθεί άλλη ευκαιρία στο μέλλον. Επίσης αν τον ενδιαφέρει υβριδικό, πάλι ίσως δεν χρειάζεται να κάνει χρήση Ατέλειας.

up
3 users have voted.
alex mix
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 6 λεπτά
Joined: 24/03/2019 - 23:24
Ας περιμένει να δει και το

Ας περιμένει να δει και το νέο tuscon

up
4 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 36 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
criuser wrote:

criuser wrote:

Δεν θέλει τόσο μεγάλα αμάξια όσο το Κόντιακ και το CRV .

Οπότε προς το παρόν Κούγκα και PSA .

4.614m X 1883 X 1666 είναι το Kuga, το έχεις δει από κοντά; Πλησιάζει D suv κατά τη γνώμη μου, και στους αριθμούς.

Το CR-V είναι μικρότερο πάντως σε απόλυτους αριθμούς.

 4592 mm in length, 1855 mm in width and 1679 mm in height.

Νομίζαμε ότι η ερώτηση αφορά το τώρα, αν περιμένετε, καλύτερα να περιμένει το Tuscon που θα κυκλοφορήσει σύντομα, το Sportage που θα βγεί αργότερα στη χρόνια, και Qasqai φυσικά που θα έρθει άνοιξη (?) περίπου.

Από όλα μάλλον το Sportage θα περίμενα με αγωνία, αλλά φοβάμαι μήπως είναι σε crossover φάση όπως το Kuga, και δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα σχήματα.

 

 

up
2 users have voted.
teo mak
Online
Last seen: Πριν από 10 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 27/06/2019 - 11:58
Σε ότι έχει σχέση με το glb,

Σε ότι έχει σχέση με το glb, φίλος μου που είναι στην ίδια περίπτωση (πολύτεκνος) έχει πάρει πολύ καλή τιμή που δεν έχει σχέση με τα αναγραφόμενα του configuration. 

Glb Amg με λίγο πάνω από 30 χιλιάδες.

up
7 users have voted.
bolt
Εικόνα bolt
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 03/08/2019 - 23:20
επειδή το γω έψαχνα αρκετό

επειδή το γω έψαχνα αρκετό καιρό με ατέλεια κλπ, ισχύει ότι στα 25κ προ φόρων παιρνεις την μεγαλύτερη έκπτωση σε τ.τ με την τελική στα 30 περίπου. πάντα μιλώντας για κάτω από δίλιτρο, επίσης ισχύει ότι υπάρχουν καλές επιλογές με τ.τ 2 και 3 χιλιάρικα μόνο.

εκεί που εκτοξεύεται το τ.τ είναι στα αυτοκίνητα με τελική τιμή 44 45κ. με την ατέλεια πέφτεις στα 34. και αν βρεις και πολύ καλή έκπτωση έρχεσαι λίγο πάνω από τα τριάντα.

οπότε εκτός από Κούγκα, πσα, μπορεί να τσεκαρει και x1 η xc40 σε βενζίνες.

up
3 users have voted.
gatoz
Εικόνα gatoz
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 47 δευτερόλεπτα
Joined: 07/11/2006 - 12:10
..........

ματσουντα 5 150 ρεβολουσιον. μπροστα στα γαλλικα 'αποξω πιγιοτης απο μεσα παναγιωτης', τα τζερμαν φεικ πρέμια και τα 'μάι νταρλινγκ βαριεμαι' φορντια ειναι παραδεισος ψυχης.

up
6 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 36 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
gatoz wrote:

gatoz wrote:

ματσουντα 5 150 ρεβολουσιον. μπροστα στα γαλλικα 'αποξω πιγιοτης απο μεσα παναγιωτης', τα τζερμαν φεικ πρέμια και τα 'μάι νταρλινγκ βαριεμαι' φορντια ειναι παραδεισος ψυχης.

τελικά ματσούντα χτύπησες; γιατί μας κρατάς σε αγωνία?!

up
2 users have voted.
gatoz
Εικόνα gatoz
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 47 δευτερόλεπτα
Joined: 07/11/2006 - 12:10
..........

χαχαχ. οχι, δεν ειχαν αυτο που ηθελα και αν το εφερναν θα ητανε μετα το σουβλισμα. δεν μπορω ομως να παραβλεψω το τοταλ κουόλιτι που εχουν παντου, ειδικα μπροστα στα πρεμια ή τα γουάνα μπι πρεμια απο ουνους πονηρομουροχαβλους και γαλατες που φτιαχνουν πατατες.

οποτες πηρα κιντερ εκπληξη, θα ερθει τελη γεναρη-αρχες φλεβαρη αφου ειναι το εφ-ελ και μια ταξη εξοπλισμου πανω, θα εχει ανταπτιβ, ενω ειναι και 300 γιουρα στη τιμη κατω. απο το προηγουμενο. που ητανε 300 ουτως ή αλλως. και εχει και το ακριβως αντιθετο χρωμα.

up
4 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 19 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Αν καταλάβατε , ο Γάτος

Αν καταλάβατε , ο Γάτος αποκάλυψε τι θα πάρει ξεκάθαρα με το τελευταίο του πόστ, 

Αλλά εγώ θα του την πω για τα Ματσούντα .

Πήγα και τα είδα πριν 1-2 μήνες .

Τόττης -  Ποιότης πράγματι ...

Αλλά να πάρει κάποιος το 2021 ή και 2022 , δεν βιάζεται , ένα αμάξι με κινητήρα που είχα εγώ στην 5άρα του 2009 , που ερχόταν από την ΧΑΝΤΙΑ του 1998 ? 

Και μην μου πείτε για ουρανοβάδιστους , ή όπως αλλιώς τα λένε , αλλά 115 και 120 άλογα και τόσα λεφτά δεν παίζει .

Από την άλλη από χώρους για ότι έχει νούμερο μικρότερο από το 5 , δεν έχω μπει μέσα ακόμα , απλά γελάμε .

Βγήκα από το αιρκρος και μπήκα στα διάφορα 3 και στο 30 και είχα σφηνώσει και ξαναμπήκα στο αιρκρος και νόμισα ότι μπήκα σε λίμο 5μετρη .

Αρα τα Μάζντα , μόνο Τότης και τίποτα άλλο . 

Το crv δεν είναι ότι δεν το σκέφτομαι να το προτείνω , αλλά είναι ο Σ , από τον οποίο έχω πικρή πείρα , καθότι είχα παραγγείλει το πρώτο Crv και με δούλευαν στις παραλαβές , φίλος το πήρε από μέσα με την μία , εμένα όλο το ξέχναγαν να το βάλουν στο καράβι , μετά που φίλος πήρε το μικρό hrv , για να το ξοφλήσουμε το πήραμε και το κλειδώσαμε απινακίδωτο ...

Εντάξει δεν γουστάρω τέτοια και εκείνος δεν είναι για να μπλέκει με τέτοια .

Με την μέρκ δεν ξέρω αν θέλει να μπλέξει επίσης για πολλούς λόγους . Ακριβά σέρβις , μικρή εγγύηση , προβλήματα ποιότητας και είναι και χαμηλού προφίλ άτομο .

Οι μπέμπες έχουν δίλιτρους ή 115 άλογα που δεν παίζουν και μαζί με τα βάγκ έχουν διπλοσύμπλεκτα που επίσης έχουν θέματα .

Είναι βασικό να μπει στην συζήτηση ότι ο άνθρωπος έχει να εκμεταλλευτεί κάτι , αλλά δεν θέλει να πάει σε αμάξια που δεν θα μπορεί να τα συντηρεί . 

 

Εκείνο που βλέπω , είναι να δει τι θα γίνει με τα απλά υβριδικά βενζίνης , μήπως μπορεί να πετύχει κάτι με τα νέα μοντέλα που θα έλθουν .

 

up
6 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 10 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Γάτε, το Ματσούντα μόνο

Γάτε, το Ματσούντα μόνο δίλιτρο, που και πέρα από τα προβλήματα χώρων πας στην αναλογία επιδόσεων/τιμής που λέει ο Κρίου. Το Ματσούντα δεν κάνει για Ελλάδα, αλλιώς εγώ θα πήγαινα ντουγρού. Είναι μόνο για μερακλήδες με ειδικά γούστα. Ή για χώρες (κι Ευρωπαϊκές) υψηλοτέρων εισοδημάτων, που πάει κάποιος και πληρώνει "λογική τιμή" για να πάρει το 6άρι 2.4λτ βάγκον πλήρη εξοπλισμού να πηγαίνει βόλτα την οικογένεια άρχοντας. Αλλιώς, είναι πολύ ωραία για ζευγάρια κλπ. λόγω χώρων. Όπως ακριβώς τα μοντέλα της Alfa που κι αυτά δεν τα βάζουμε καθόλου σαν προτάσεις στη συγκεκριμένη κουβέντα.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που και γω δεν τα χω ψηλά, είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις εδώ συνθήκες, από σωματομετρικά στη καμπίνα, μέχρι την αισθητική και το ταίριασμα κινητήρων συγκεκριμένων επιδόσεων σε αμαξώματα που εξυπηρετούν συγκεκριμένο τρόπο ζωής και τελική τιμή πώλησης. Τα "ανώτερα" γιαπωνέζικα, ειναι προσπαρμοσμένα σε τελειώς διαφορετικές αγορές, και είναι σπάνια "κωλοφ@ρδία" να γίνουν "άριστη αγορά" για τους περισσότερους έλληνες.

Γι αυτό και ο φίλος του Κρίου, μετά το ψάξιμο ή θα αφήσει την έκπτωση ΤΤ στην άκρη (όπως έκανα κι εγώ) ή θα πάει στις πολύ ταιριαστές γι αυτό που ζητάει λύσεις της PSA (όπως έκανα κι εγώ) αλλά σε ακριβή έκδοση για να επωφεληθεί περισσότερα ΤΤ, ή θα κάνει τη καρδιά του πέτρα και θ' αναγκαστεί να πάρει "γερμανική πολυτέλεια"...

αν καταφέρει να βρει κάποια γιαπωνέζικη εξαίρεση τύπου Χόντα Σιβικ, μόνο έτσι...

up
5 users have voted.
Mastoras78
Εικόνα Mastoras78
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 46 δευτερόλεπτα
Joined: 30/03/2010 - 23:05
  Να προσθέσω αν υπάρχει

  Να προσθέσω αν υπάρχει ακόμα το πολύ καλό Tiguan 4motion 2λιτρο diesel ? Αν θυμάμαι καλά έβγαινε σε φοβερή τιμή με μόνο μειονέκτημα τα 2κ κυβικά.

up
7 users have voted.
Lap
Εικόνα Lap
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Ρε συ ενα φουλ εξτρα c5

Ρε συ ενα φουλ εξτρα c5 aircross ή ds7;;;

 

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 48 λεπτά
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Τα σημερινά Mazda (Μάτσουντα

Τα σημερινά Mazda (Μάτσουντα κατά Γάτο, με την ορθή ιαπωνική προφορά) είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά πολύ "ειδικά". Πρέπει να πλερώσεις χοντρά για κυβικά και άλογα. Αγοράζεις όμως ποιότητα και αξιοπιστία που δεν νομίζω να υπάρχει ούτε στα 10πλασια χρήματα.  

up
3 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 19 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Σωστά όσα λέτε για τα Μάζντα

Σωστά όσα λέτε για τα Μάζντα , αλλά ούτε πολλά λεφτά έχει , ούτε με δίλιτρα θέλει να μπλέξει για να μπορεί να το δώσει κάποτε .

Λαπ είπα να μην προτείνω γαλλικά για να μην φανώ ότι είμαι προκατειλλημένος ...cheeky

Αλλά πράγματι κάποιο 7 σε προσφορά θα ήταν καλή λύση . 

Το θέμα είναι ότι στα μεγάλα τα ντίζελ είναι τα σωστά για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση . Και το ντίζελ έχει άλλα θέματα για το μέλλον .

Το Κούγκα είναι διπλού συμπλέκτη ?  

Το CRV με το CVT είναι αξιόπιστο ? Τι εγγύηση έχουν τα χόντα ?

up
3 users have voted.
dimitriscsd
Εικόνα dimitriscsd
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 31 λεπτά
Joined: 14/05/2019 - 14:43
Το Kuga απ' ότι ξέρω είναι με

Το Kuga απ' ότι ξέρω είναι με μετατροπέα ροπής σε όλα εκτός απο το 2500cc hybrid που έχει CVT

up
5 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo