Δίκυκλο vs Τετράτροχο

50 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
AEA4TF
Forum Admin
Εικόνα AEA4TF
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 43 δευτερόλεπτα
Joined: 04/09/2014 - 15:28
Δίκυκλο vs Τετράτροχο
up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Δεν γράφεις μόνο εσύ @Lap,

Δεν γράφεις μόνο εσύ @Lap, είναι συνηθισμένο sport!

Καλά, εγώ έχω ΚΑΙ παπι, βάζω 5€  όποτε πάει να μείνει..δεν νομίζω να με φθάνεις!

Αλλά ακόμη καλύτερα, παρκάρω σχεδόν πάντα εκεί ακριβώς που θέλω να πάω, και μέσο χρόνο άφιξης προορισμού έχω 10-20λεπτα, ενώ με αυτοκίνητο, όσο μικρό και να είναι, μπορεί από 30-60λεπτά, κάτι καταραμενες μέρες!

Λέμε για ρύπους και κατανάλωση και δεν σκέφτονται οι περισσότεροι οτι ενα μικρό μηχανάκι είναι ήδη η λύση εδώ και 100χρονια!

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 42 λεπτά 1 δευτερόλεπτο
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Συμφωνώ απόλυτα με το παπί,

Συμφωνώ απόλυτα με το παπί, τα χάζευα τις προάλλες, δεν θέλω αυτόματο, ένα απλό παπί αν γίνεται το καλό το Yamaha 125ZR με abs . Άψογο

https://youtu.be/U7i0m2aPNrw

Πιάνει και τα 140 150

https://youtu.be/Fl7qqt9er_k

up
3 users have voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Lap wrote:

Lap wrote:

Συμφωνώ απόλυτα με το παπί, τα χάζευα τις προάλλες, δεν θέλω αυτόματο, ένα απλό παπί αν γίνεται το καλό το Yamaha 125ZR με abs . Άψογο

https://youtu.be/U7i0m2aPNrw

Πιάνει και τα 140 150

https://youtu.be/Fl7qqt9er_k

Θεωρείται λίγο "καγκουρια", αλλά πραγματικά ποιό ευέλικτο και οικονομικό μέσο μεταφοράς δεν υπάρχει. Η ελευθερία του να μπορείς να προγραμματίσεις κυριολεκτικά το χρόνο αναχώρησης και άφιξής σου καθώς και ο μηδαμινος χρόνος εξεύρεσης παρκινγκ είναι πραγματικά λυτρωτικά! Πάντα με κράνος και πάντα με ασφάλεια.

Εγώ κοιτάω παντως και ένα CB500X αλλά η οικογενειακή ζωή και επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν τέτοια κίνηση αυτή τη στιγμή.

up
2 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Lap wrote:

Lap wrote:

Συμφωνώ απόλυτα με το παπί, τα χάζευα τις προάλλες, δεν θέλω αυτόματο, ένα απλό παπί αν γίνεται το καλό το Yamaha 125ZR με abs . Άψογο

https://youtu.be/U7i0m2aPNrw

Πιάνει και τα 140 150

https://youtu.be/Fl7qqt9er_k

Θεωρείται λίγο "καγκουρια", αλλά πραγματικά ποιό ευέλικτο και οικονομικό μέσο μεταφοράς δεν υπάρχει. Η ελευθερία του να μπορείς να προγραμματίσεις κυριολεκτικά το χρόνο αναχώρησης και άφιξής σου καθώς και ο μηδαμινος χρόνος εξεύρεσης παρκινγκ είναι πραγματικά λυτρωτικά! Πάντα με κράνος και πάντα με ασφάλεια.

Εγώ κοιτάω παντως και ένα CB500X αλλά η οικογενειακή ζωή και επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν τέτοια κίνηση αυτή τη στιγμή.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 42 λεπτά 1 δευτερόλεπτο
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Είναι και παραείναι

Είναι και παραείναι καγκουρικο, αφού όλοι αυτοί οι καγκουρες όλο τέτοια έχουν. Ετσι κατέστρεψαν την φήμη και την εικόνα των σαξοραλλων, 

Απλά αν είναι να α έξεις σε 300αρι, εγώ πάω στα σέξυ

3 χιλιάρικα

Δες εργαλείο.

https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/sym-wolf-cr-300i-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-cafe-racer/

up
2 users have voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Lap wrote:

Lap wrote:

Είναι και παραείναι καγκουρικο, αφού όλοι αυτοί οι καγκουρες όλο τέτοια έχουν. Ετσι κατέστρεψαν την φήμη και την εικόνα των σαξοραλλων, 

Απλά αν είναι να α έξεις σε 300αρι, εγώ πάω στα σέξυ

3 χιλιάρικα

Δες εργαλείο.

https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/sym-wolf-cr-300i-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-cafe-racer/

Η πρακτικότητα του παπιου είναι απαράμιλλη.- !!

Εγώ όπως έχεις καταλάβει ειμαι λίγο SUV/Crossover, οπότε στα πολύ λίγα κυβικά θα κοίταγα εδώ.

https://www.sym.gr/model/nh-t-200/

Μια χαρά για μετακίνηση σε επαρχιακή πόλη κ το απόγευμα μπανάκι/βουνακι!

Τιμή παπιου επίσης..

Γενικότερα υπάρχουν πολλές επιλογές στα 200-400 κυβικά πλέον. Έξοδα συντήρησης ελάχιστα επίσης.

up
2 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Lap wrote:

Lap wrote:

Είναι και παραείναι καγκουρικο, αφού όλοι αυτοί οι καγκουρες όλο τέτοια έχουν. Ετσι κατέστρεψαν την φήμη και την εικόνα των σαξοραλλων, 

Απλά αν είναι να α έξεις σε 300αρι, εγώ πάω στα σέξυ

3 χιλιάρικα

Δες εργαλείο.

https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/sym-wolf-cr-300i-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-cafe-racer/

Η πρακτικότητα του παπιου είναι απαράμιλλη.- !!

Εγώ όπως έχεις καταλάβει ειμαι λίγο SUV/Crossover, οπότε στα πολύ λίγα κυβικά θα κοίταγα εδώ.

https://www.sym.gr/model/nh-t-200/

Μια χαρά για μετακίνηση σε επαρχιακή πόλη κ το απόγευμα μπανάκι/βουνακι!

Τιμή παπιου επίσης..

Γενικότερα υπάρχουν πολλές επιλογές στα 200-400 κυβικά πλέον. Έξοδα συντήρησης ελάχιστα επίσης.

up
2 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 42 λεπτά 53 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Το μηχανάκι σκουτεράκι μηχανή

Το μηχανάκι σκουτεράκι μηχανή είναι καλές λύσεις αλλά όχι και πολύ φθηνές. 

Η μηχανούλα που βάλατε πριν θα καίει ακατέβατα 4 λτ (εκτός κι αν ο αναβάτης είναι 60 κιλά)  και θέλει συχνά πυκνά και την αλυσιδίτσα της και υπόλοιπη συντήρηση που χρεώνουν πιο ακριβά από super mini (π.χ. λαδάκια 20€ το λίτρο), λαστιχάκια που αν τα αφήσεις για του χρόνου όπως στο αμάξι, θα είσαι σπίτι με γύψο κλπ.

Τα 125 πάπια ψεκαστά είναι οικονομικά, μετά αρχίζει και ξεφεύγει το κόστος, αλλά σίγουρα γλυτώνεις πολύ πολύ χρόνο, τρως όμως και καμιά βροχούλα, σε παίρνει σβάρνα καμιά αμέριμνη θεία, ζεις τη περιπέτεια...

up
3 users have voted.
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 18 ώρες 3 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
piliourits wrote:

piliourits wrote:

 

Το μηχανάκι σκουτεράκι μηχανή είναι καλές λύσεις αλλά όχι και πολύ φθηνές. 

 

Η μηχανούλα που βάλατε πριν θα καίει ακατέβατα 4 λτ (εκτός κι αν ο αναβάτης είναι 60 κιλά)  και θέλει συχνά πυκνά και την αλυσιδίτσα της και υπόλοιπη συντήρηση που χρεώνουν πιο ακριβά από super mini (π.χ. λαδάκια 20€ το λίτρο), λαστιχάκια που αν τα αφήσεις για του χρόνου όπως στο αμάξι, θα είσαι σπίτι με γύψο κλπ.

 

Τα 125 πάπια ψεκαστά είναι οικονομικά, μετά αρχίζει και ξεφεύγει το κόστος, αλλά σίγουρα γλυτώνεις πολύ πολύ χρόνο, τρως όμως και καμιά βροχούλα, σε παίρνει σβάρνα καμιά αμέριμνη θεία, ζεις τη περιπέτεια...

Αυτό ακριβώς! Επίσης όσο βολικό κι αν είναι ένα σκουτεράκι/μικρή μηχανή μέσα στην πόλη, δεν αξίζει με τίποτα να θυσιάσεις την ασφάλειά σου για μερικά λεπτά που θα φτάνεις νωρίτερα στον προορισμό σου! Οι οδηγοί και γενικότερα οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να τρελαίνονται και δεν υπολογίζουν τις πολλές μεταβλητές του δρόμου με τον καλύτερο τρόπο. Προτιμότερο να ξεκινήσω 15 λεπτά νωρίτερα για τον προορισμό μου, και να φτάσω σώος, παρά να ζω σε μια αμφιβολία τί θα γίνει αν παραβιάσει μια πινακίδα ή σηματοδότη κάποιος!

up
5 users have voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 18 ώρες 3 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
piliourits wrote:

piliourits wrote:

 

Το μηχανάκι σκουτεράκι μηχανή είναι καλές λύσεις αλλά όχι και πολύ φθηνές. 

 

Η μηχανούλα που βάλατε πριν θα καίει ακατέβατα 4 λτ (εκτός κι αν ο αναβάτης είναι 60 κιλά)  και θέλει συχνά πυκνά και την αλυσιδίτσα της και υπόλοιπη συντήρηση που χρεώνουν πιο ακριβά από super mini (π.χ. λαδάκια 20€ το λίτρο), λαστιχάκια που αν τα αφήσεις για του χρόνου όπως στο αμάξι, θα είσαι σπίτι με γύψο κλπ.

 

Τα 125 πάπια ψεκαστά είναι οικονομικά, μετά αρχίζει και ξεφεύγει το κόστος, αλλά σίγουρα γλυτώνεις πολύ πολύ χρόνο, τρως όμως και καμιά βροχούλα, σε παίρνει σβάρνα καμιά αμέριμνη θεία, ζεις τη περιπέτεια...

Αυτό ακριβώς! Επίσης όσο βολικό κι αν είναι ένα σκουτεράκι/μικρή μηχανή μέσα στην πόλη, δεν αξίζει με τίποτα να θυσιάσεις την ασφάλειά σου για μερικά λεπτά που θα φτάνεις νωρίτερα στον προορισμό σου! Οι οδηγοί και γενικότερα οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να τρελαίνονται και δεν υπολογίζουν τις πολλές μεταβλητές του δρόμου με τον καλύτερο τρόπο. Προτιμότερο να ξεκινήσω 15 λεπτά νωρίτερα για τον προορισμό μου, και να φτάσω σώος, παρά να ζω σε μια αμφιβολία τί θα γίνει αν παραβιάσει μια πινακίδα ή σηματοδότη κάποιος!

up
1 user has voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Οδηγώ 25 χρόνια δικυκλα και

Οδηγώ 25 χρόνια δικυκλα και ζω για να πω την ιστορία μου. 

Κηφισιά που πήγαινα συχνά για δουλειά πριν το lockdown έκανα από 15-20 λεπτα με το μηχανάκι, με το αυτοκίνητο μερικές φορές (τις περισσότερες) στην επιστροφή έκανα πάνω από ώρα.

Η συντήρηση ενός λαϊκού δικυκλου είναι αστεία, αν έχεις καμια Bimota ή GS1200 τότε αντιστοίχως είναι σαν να έχεις ένα μοναδικό supercar ή ένα μεγάλο 2.5λ SUV οπότε δεν τίθεται μέτρο σύγκρισης νομίζω.

Τα καινούργια μικρά scooter/παπια 100-200κυβικά καίνε αστεία ποσά. Με τα μεγάλα 300αρια πας και έρχεσαι Χαλκίδα άνετα.

Εγώ κάνω service 1 φορά κάθε 2 χρόνια πριν περάσω ΚΤΕΟ and that's it..παλιοτερα που ητσν αραιά τα ΚΤΕΟ ούτε που έκανα ποτέ. Αντε να φτιάξεις φρένα αν δεν εχουν δισκοφρενα, αλυσίδα στα μικρά αλλάζεις 1 φορά στο τόσο και είναι αστείο το κοστος της. Τελευταία 6 ετια σίγουρα ΔΕΝ έχω αλλάξει.

Δεν αλλάζεις τίποτα άλλο, άντε να φυσήξεις κάνα φίλτρο αέρα..

Τώρα, αν έχεις κάνα περίεργο μηχανάκι κ πρέπει να βάζεις 100-300γρ λάδι ανάμεσα στα service, θέλεις περίπου 3 λεπτά να το κάνεις μόνος σου αν ξέρεις, ή 5 λεπτά αν δεν ξέρεις. 

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

Κοιταξτε, καλά είναι τα αυτοκίνητα, 5 έχω, αλλά αν έχεις καβαλήσει άλογο μικρός, δύσκολα να περάσεις τη ζωή σου πάνω σε μια άμαξα..

up
2 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 57 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

Σίγουρα. Αλλά θα είχαμε και πολύ περισσότερους θανάτους και ανάπηρους ανθρώπους. Για όλα υπάρχει ένα τίμημα.

ΥΓ: Και η Μπανγκόγκ έχει φουλ μηχανάκια (λόγω φτώχιας), αλλά συνεχίζει να έχει απίστευτη κίνηση και καυσαέρια.

up
3 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

Dublin wrote:

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

 

Σίγουρα. Αλλά θα είχαμε και πολύ περισσότερους θανάτους και ανάπηρους ανθρώπους. Για όλα υπάρχει ένα τίμημα.

ΥΓ: Και η Μπανγκόγκ έχει φουλ μηχανάκια (λόγω φτώχιας), αλλά συνεχίζει να έχει απίστευτη κίνηση και καυσαέρια.

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

up
2 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 57 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

Άυτό όμως ισχύει και για τους οδηγούς δικύκλων, οπότε εαν μιλάμε για Ευρωπαϊκες προδιαγραφές και τήρηση ΚΟΚ, τότε απαγορεύεται η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Άρα αντίο το πλεονέκτημα του χρόνου στην κίνηση. Για αυτό και στην Ευρώπη δεν είναι διαδεδομένα τα μικρά μηχανάκια για την πόλη (σε αντίθεση με τις μηχανές για ταξίδι), παρά μόνο σε Ελλάδα, Ιταλία (που δεν τηρείται τίποτα από ΚΟΚ) και σε χώρες τις Ασίας, Ινδίας κλπ.

Το μηχανάκι είναι καλό όπου δεν τηρείται ο ΚΟΚ. Αλλιώς τρώς ακριβώς τήν ίδια κίνηση, γλυτώνεις ίσως λίγο χρόνο με το παρκάρισμα και τρως στην μούρη βροζή, ζέστη, κρύο και καυσαέρια.

up
3 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 57 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

Σίγουρα. Αλλά θα είχαμε και πολύ περισσότερους θανάτους και ανάπηρους ανθρώπους. Για όλα υπάρχει ένα τίμημα.

ΥΓ: Και η Μπανγκόγκ έχει φουλ μηχανάκια (λόγω φτώχιας), αλλά συνεχίζει να έχει απίστευτη κίνηση και καυσαέρια.

up
2 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

Dublin wrote:

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

 

Σίγουρα. Αλλά θα είχαμε και πολύ περισσότερους θανάτους και ανάπηρους ανθρώπους. Για όλα υπάρχει ένα τίμημα.

ΥΓ: Και η Μπανγκόγκ έχει φουλ μηχανάκια (λόγω φτώχιας), αλλά συνεχίζει να έχει απίστευτη κίνηση και καυσαέρια.

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

up
2 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 57 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

Άυτό όμως ισχύει και για τους οδηγούς δικύκλων, οπότε εαν μιλάμε για Ευρωπαϊκες προδιαγραφές και τήρηση ΚΟΚ, τότε απαγορεύεται η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Άρα αντίο το πλεονέκτημα του χρόνου στην κίνηση. Για αυτό και στην Ευρώπη δεν είναι διαδεδομένα τα μικρά μηχανάκια για την πόλη (σε αντίθεση με τις μηχανές για ταξίδι), παρά μόνο σε Ελλάδα, Ιταλία (που δεν τηρείται τίποτα από ΚΟΚ) και σε χώρες τις Ασίας, Ινδίας κλπ.

Το μηχανάκι είναι καλό όπου δεν τηρείται ο ΚΟΚ. Αλλιώς τρώς ακριβώς τήν ίδια κίνηση, γλυτώνεις ίσως λίγο χρόνο με το παρκάρισμα και τρως στην μούρη βροζή, ζέστη, κρύο και καυσαέρια.

up
2 users have voted.
Storm
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 44 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Χωρίς να θέλω να βγούμε

Χωρίς να θέλω να βγούμε offtopic...

Το 200αρι μου SYM σκούτερ καίει μέσα στην πόλη ακριβώς 3,2lt/100km.

3 ετήσια σέρβις έχουν κοστίσει το καθένα 25euro.

Τέλη κυκλοφορίας 25euro.

Ασφάλεια ετήσια 88euro.

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

- έχει καλό καιρό

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

up
1 user has voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 14 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Να προσθέσω κάτι

Storm wrote:

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

- έχει καλό καιρό

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

- να είναι προς μεταφορά μέχρι 2 άτομα. Πχ αφήνεις παιδί - παιδιά στο σχολείο, γυναίκα στη δουλειά και μετά πας εσύ στη δική σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το κάνουν αυτό

up
1 user has voted.

And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

Storm
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 44 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
nickthetrib wrote:

nickthetrib wrote:

Storm wrote:

 

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

 

- έχει καλό καιρό

 

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

 

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

 

 

- να είναι προς μεταφορά μέχρι 2 άτομα. Πχ αφήνεις παιδί - παιδιά στο σχολείο, γυναίκα στη δουλειά και μετά πας εσύ στη δική σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το κάνουν αυτό

+1 αν και εγώ δεν έχω ανεβάσει ποτέ συνεπιβάτη στο σκούτερ. Και δεν πρόκειται. Καθαρά για λόγους ασφαλείας.

up
3 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 14 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Να προσθέσω κάτι

Storm wrote:

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

- έχει καλό καιρό

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

- να είναι προς μεταφορά μέχρι 2 άτομα. Πχ αφήνεις παιδί - παιδιά στο σχολείο, γυναίκα στη δουλειά και μετά πας εσύ στη δική σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το κάνουν αυτό

up
2 users have voted.

And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

Storm
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 44 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
nickthetrib wrote:

nickthetrib wrote:

Storm wrote:

 

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

 

- έχει καλό καιρό

 

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

 

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

 

 

- να είναι προς μεταφορά μέχρι 2 άτομα. Πχ αφήνεις παιδί - παιδιά στο σχολείο, γυναίκα στη δουλειά και μετά πας εσύ στη δική σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το κάνουν αυτό

+1 αν και εγώ δεν έχω ανεβάσει ποτέ συνεπιβάτη στο σκούτερ. Και δεν πρόκειται. Καθαρά για λόγους ασφαλείας.

up
3 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 6 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

Dublin wrote:

Αν τα μισά αυτοκίνητα Αθήνα ήταν μηχανές, πολύ λιγότερα καυσαέρια, προβλήματα παρκαρίσματος, μποτιλιαρισματα.

 

Σίγουρα. Αλλά θα είχαμε και πολύ περισσότερους θανάτους και ανάπηρους ανθρώπους. Για όλα υπάρχει ένα τίμημα.

ΥΓ: Και η Μπανγκόγκ έχει φουλ μηχανάκια (λόγω φτώχιας), αλλά συνεχίζει να έχει απίστευτη κίνηση και καυσαέρια.

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

up
1 user has voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 57 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

Άυτό όμως ισχύει και για τους οδηγούς δικύκλων, οπότε εαν μιλάμε για Ευρωπαϊκες προδιαγραφές και τήρηση ΚΟΚ, τότε απαγορεύεται η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Άρα αντίο το πλεονέκτημα του χρόνου στην κίνηση. Για αυτό και στην Ευρώπη δεν είναι διαδεδομένα τα μικρά μηχανάκια για την πόλη (σε αντίθεση με τις μηχανές για ταξίδι), παρά μόνο σε Ελλάδα, Ιταλία (που δεν τηρείται τίποτα από ΚΟΚ) και σε χώρες τις Ασίας, Ινδίας κλπ.

Το μηχανάκι είναι καλό όπου δεν τηρείται ο ΚΟΚ. Αλλιώς τρώς ακριβώς τήν ίδια κίνηση, γλυτώνεις ίσως λίγο χρόνο με το παρκάρισμα και τρως στην μούρη βροζή, ζέστη, κρύο και καυσαέρια.

up
2 users have voted.
Storm
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 44 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
nickthetrib wrote:

nickthetrib wrote:

Storm wrote:

 

Για μέσα στην πόλη για μένα είναι το ιδανικό μεταφορικό μέσο αρκεί να:

 

- έχει καλό καιρό

 

- μην υπάρχει ανάγκη μεταφοράς πολλών πραγμάτων.

 

- μην σχετίζεται με καλό ρουχισμό π.χ. σακάκια, γραβάτες και καλά παντελόνια.

 

 

- να είναι προς μεταφορά μέχρι 2 άτομα. Πχ αφήνεις παιδί - παιδιά στο σχολείο, γυναίκα στη δουλειά και μετά πας εσύ στη δική σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το κάνουν αυτό

+1 αν και εγώ δεν έχω ανεβάσει ποτέ συνεπιβάτη στο σκούτερ. Και δεν πρόκειται. Καθαρά για λόγους ασφαλείας.

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo