-
Εδω ειναι τα δυσκολα χαχαχαχα. Μιλαμε παντα για βενζινη με το yaris 1500cc 111hp ,i20 1000cc/100hp και το swift 1200cc 90hp .Τωρα το i20 (14800 ευρω) 5 χρονια εγγυηση το βλεπω εχει καλυτερους χωρους με σχεδον ιδια τιμη με το yaris (15170 ευρω) 3 χρονια ολικη + 3 χρονια μηχανικα και απο οτι διαβαζω πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα το μονο που με εχει σε σκεψεις ειναι η προθηκη τουρμπο σε τοσα λιγα κυβικα .Το yaris ελαφρως μικροτερους χωρους με πλαστικα λενε που τριζουν και το ονομα toyota σαν εγγυηση παρολο που τα περισσοτερα σημερα ειναι μπασταρδεμενα να με συγχωρεσετε την λεξη .Το swift (13940 ευρω) μολις χτες μου πηγε στο μυαλο οποτε δεν εχω πληρη εικονα ακομα μονο το οτι εχει 7 χρονια ολικη εγγυηση και japan (αν ειναι) .Αυτονομιες απο αυτους που τα εχουν μιλανε για το i20 περιπου στα 850χιλ με ενα ρεζερβουαρ στο yaris καπου στα 600 και το swift δεν ξερω .Επειδη θα ειναι κατα 99,9% το τελέυταιο οχημα και για πολλα χρονια ηθελα και απο εσας την γνημη σας και για οποιον φυσικα εχει βρεθει στο παραπανω διλημμα .Οι τιμες ειναι με το κλειδι στο χερι
-
Εδω ειναι τα δυσκολα χαχαχαχα. Μιλαμε παντα για βενζινη με το yaris 1500cc 111hp ,i20 1000cc/100hp και το swift 1200cc 90hp .Τωρα το i20 (14800 ευρω) 5 χρονια εγγυηση το βλεπω εχει καλυτερους χωρους με σχεδον ιδια τιμη με το yaris (15170 ευρω) 3 χρονια ολικη + 3 χρονια μηχανικα και απο οτι διαβαζω πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα το μονο που με εχει σε σκεψεις ειναι η προθηκη τουρμπο σε τοσα λιγα κυβικα .Το yaris ελαφρως μικροτερους χωρους με πλαστικα λενε που τριζουν και το ονομα toyota σαν εγγυηση παρολο που τα περισσοτερα σημερα ειναι μπασταρδεμενα να με συγχωρεσετε την λεξη .Το swift (13940 ευρω) μολις χτες μου πηγε στο μυαλο οποτε δεν εχω πληρη εικονα ακομα μονο το οτι εχει 7 χρονια ολικη εγγυηση και japan (αν ειναι) .Αυτονομιες απο αυτους που τα εχουν μιλανε για το i20 περιπου στα 850χιλ με ενα ρεζερβουαρ στο yaris καπου στα 600 και το swift δεν ξερω .Επειδη θα ειναι κατα 99,9% το τελέυταιο οχημα και για πολλα χρονια ηθελα και απο εσας την γνημη σας και για οποιον φυσικα εχει βρεθει στο παραπανω διλημμα .Οι τιμες ειναι με το κλειδι στο χερι
-
Έχοντας στην κατοχή μου το φτωχό πλην τιμιο Baleno με ακριβώς ίδιο κινητήρα με αυτόν του swift, και έχοντας οδηγήσει πολύ το τελευταίο αλλά και το Yaris, θα σου πω swift με κλειστά μάτια. Τουλάχιστον όσον αφορά τη λειτουργία του κινητήρα, και το στήσιμο των οχημάτων.
-
Εγώ πάω με κλειστά μάτια για το yaris 1, 5 active!
-
Αλλαζει ρε συ το toyota...σταματησε να παραγεται στην ιαπωνια...
Δες στα 'μελλοντικα μοντελα'
-
Από την άλλη όμως επειδή ακριβώς σταματάει η παραγωγή να μπορεί να βρει σε λίγο καιρό πολύ καλές προσφορές , επίσης το απερχόμενο yaris είναι από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα του 21 αιώνα που σημαίνει πολλά πράγματα με το κυριότερο την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και την τεχνογνωσία των συνεργείων ακόμα και των γενικών , νομίζω αν κάποιος δηλώνει ότι θα είναι το τελευταίο του αυτοκίνητο είναι κρίσιμο πλεονέκτημα το παραπάνω.
Τέλος είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο αφού κάνει τα πάντα πολύ καλά και σε κάποια είναι κορυφαίο ακόμα και τώρα στην δύση της καριέρας του.
-
Ειναι καλο αυτοκινητο και σωστα αυτα που λες για καποιον που απλα θελει ενα μεταφορικο μεσο για τα επομενα 25 ετη.
Απο την αλλη να σκασεις τουλαχιστον 15.000+++ ευρω και σε δυο μηνες να εχεις το προηγουμενο μοντελο, οπου το νεο εχει, νεους κινητηρες, νεα πλατφορμα, νεες τεχνολογιες, υψηλοτερη ασφαλεια, πιο ομορφο (υποκειμενικο), και υψηλοτερη μεταπωλιτικη αξια.....
Θελει πολυ σκεψη πριν την αγορα.
-
Πριν 1 μήνα εκανα τεστ drive το υβριδικό yaris.
Μειονεκτήματα έχει δύο:
-
Χτυπάει στις λακκούβες και αλλοιώνεται η πορεία δημιουργώντας δυσφορία στον οδηγό
-
Για να πιάσω τα 100 μου πήρε πάρα μα πάρα πολύ ώρα. Είναι τραγικό σε γκάζια.
Το ίδιο και του πατερα μου 1.3 με 100 άλογα. Απλά δεν μπορείς να κάνεις προσπέραση.
Και επειδή έρχομαι και εγω απο Yaris diesel. Στις λακκούβες τραγικό κι αυτό αλλά απο γκαζι και ροπή έχει το diesel. 5,8 μεικτη κατανάλωση με ανεβασμένο περίπου στα 130 άλογα και ίσως 25 ή και παραπάνω ροπή. Δηλαδή στα 970 χιλιομετρα το μήνα έβαζα 80 ευρω v power diesel.
-
-
-
Ενταξει 11,1' 0-100, δεν ειναι τοσο χαλια για 100 αλογα και τοσα κιλα.
Από τη δική σου οπτική γωνία (συνηθέστατα προκατειλημένη για να είμαστε ειλικρινείς, φίλε Λάπη) μπορεί να μην είναι χάλια. Υπό το πρίσμα όμως ενός από τα πιο ακριβά supermini, με τιμή που πλησιάζει τα 20 χιλιάρικα, το λες και ψιλοαργό... Σε αυτά τα λεφτά σχεδόν όλα τα υπερτροφοδοτούμενα supermini του ανταγωνισμού πέφτουν κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα για το 0-100.
Και να σου πω και κάτι; Κανείς δεν βγαίνει να αγοράσει αυτοκίνητο βάσει ιπποδύναμης (π.χ. θέλω ένα supermini στα 100 άλογα) αλλά όλοι αγοράζουν βάσει προϋπολογισμού (π.χ.θέλω ένα supermini στα 18 χιλιάρικα).
-
Πεφτουν κατω απο τα 10 δευτερα, οντως, αλλα καταναλωνουν 50% παραπανω σε αστικες μετακινησεις και 20% σε υπεραστικες.
Συνεπως, ως επενδυση (μιας και εβαλες ως βασικο κρητηριο το οικονομικό) ειναι πιο συμφερουσα. Αν βαλεις στην εξισωση και την ευχαριστηση, τοτε να το δεχτώ.
Βεβαια η ευχαριστηση πηγαζει κατα κυριο λογο απο την ιπποδυναμη...
Οποτε, οικονομικως εξεταζόμενο το θέμα, ειναι καλά τα 11 δευτερα,
Καθως επισης και για τα 100 αλογα που ανηκουν στην ιδια συνολικη εξισωση αγορας, πάλι καλά είναι τα 11 δευτερα.
Οποτε η οικονομια κερδιζει και παρασερνει την ευχαριστηση μαζι της...
......
Ζαλιστηκα .....ΧαΧαΧαΧαΧα
Αχ κουλα! Που χτυπαγες κατω απο 10αρι και εκαιγες σαν υβριδικο....Αχ
Υ.γ Ερχεται ολοκαινουργιο i20
-
Πεφτουν κατω απο τα 10 δευτερα, οντως, αλλα καταναλωνουν 50% παραπανω σε αστικες μετακινησεις και 20% σε υπεραστικες.
Συνεπως, ως επενδυση (μιας και εβαλες ως βασικο κρητηριο το οικονομικό) ειναι πιο συμφερουσα. Αν βαλεις στην εξισωση και την ευχαριστηση, τοτε να το δεχτώ.
Βεβαια η ευχαριστηση πηγαζει κατα κυριο λογο απο την ιπποδυναμη...
Οποτε, οικονομικως εξεταζόμενο το θέμα, ειναι καλά τα 11 δευτερα,
Καθως επισης και για τα 100 αλογα που ανηκουν στην ιδια συνολικη εξισωση αγορας, πάλι καλά είναι τα 11 δευτερα.
Οποτε η οικονομια κερδιζει και παρασερνει την ευχαριστηση μαζι της...
Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι όσα emoticons κι αν βάλεις για να το διασκεδάσεις, όταν στερείσαι επιχειρημάτων (γιατί σίγουρα κατάλαβες πολύ καλά τι λέω) και διαστρέφεις τα επιχειρήματα του άλλου, τελικά απλώς αυξάνεις το 'θόρυβο' του forum. Το είπα όσο πιο κομψά μπορούσα. Μακάρι να υπήρχε και άλλος τρόπος επικοινωνίας μαζί σου (pm δεν υποστηρίζει το κάτι σαν πλατφόρμα που έχουν οι 4Τ και email δεν έχεις στα στοιχεία σου) γατί ήθελα να μιλήσουμε λίγο.
-
Δεν διαστρεφω το επιχειρημα βρε χαρη απλα λεω πως η οικονομια που προσφερει ειναι τεραστια σε συγκριση με ενα τουρμποβενζινης και εκει αυτο παρασερνει και την ευχαριστηση που λες και ολα μαζι... ως συντελεστης δηλαδη ειναι πολυ μεγαλος.
Οταν σου λεει πως μεσα στην πολη εχεις 50- 60% λιγοτερη καταναλωση.....εεεε τι συζηταμε για αυτοκινητα πολης;;;;
Ειδαλλως οποιος δεν νοιαζεται για οικονομια παει κατευθειεαν σε εκδοσεις οπως fr ibiza 1,5 tsi και τελειωνει η δουλεια. Δεν κοιτα καθολου 1.0 τουρμπατα των 110 και 120 αλογων.
Ειχα κοψει το mail διοτι γεμιζε.... δεν ξερω πως να το ξαναανοιξω....στειλε μλυ μεσω chat οτι θες
-
Διαστρέφεις 100% αυτά που σου έγραψα και ήταν απάντηση αυτού του ποστ σου:
Ενταξει 11,1' 0-100, δεν ειναι τοσο χαλια για 100 αλογα και τοσα κιλα.
Συζητούσες και συζητούσα για τις επιδόσεις και μόνο! Όπου έθεσες το κριτήριο της ιπποδύναμης και εγώ σου είπα ότι κανείς δεν αγοράζει με αυτό το κριτήριο, αλλά με το κριτήριο του προϋπολογισμού του. Κι εκεί, επειδή δεν σου έβγαινε η επιχειρηματολογια, στηρίχτηκες σε μια λέξη και το γύρισες στην οικονομία χρήσης. Αυτό λέγεται 'πετάω τη μπάλα στην εξέδρα'.
Η ουσία είναι ότι το υβριδικό Yaris είναι από τα πιο αργά supermini που μπορείς να αγοράσεις κοντά στα 20 χιλιάρικα. Άλλα είναι τα προσόντα του, αλλά δεν είναι αυτά το θέμα της αντιπαράθεσης μας,,,
-
Βρε Χαρη.......
Ειπα οτι ειναι μετρια επιδοση αλλα οχι κακη (χαλια) για τα αλογα, το βαρος κτλ (τεχνικο επιχειρημα), ειπες οτι ο κοσμος αγοραζει συμφωνα με τα χρηματα του...και απαντησα πως με το επιχειρημα αυτο (το οικονομικο, ) και παλι το yaris εχει δυνατο χαρτι το οποιο ειναι το κοστος χρησης μετα την αγορα (οικονομικο)....το οποιο μπορει να παρασυρει στην τελικη επιλογη και να επικρατησει εναντι του 1,5 δευτεροπλεπτου γρηγοροτερου 0-100.
Δηλαδη συνεχισα το σκεπτικο σου που εθεσες (οικονομικο)
Αν παλι καποιος ψαχνει απολυτη ευχαριστηση και πεταξει το οικονομικο επιχειρημα....ε φυσικα το yaris δεν του κανει.
-
Πριν 1 μήνα εκανα τεστ drive το υβριδικό yaris.
Μειονεκτήματα έχει δύο:
- Χτυπάει στις λακκούβες και αλλοιώνεται η πορεία δημιουργώντας δυσφορία στον οδηγό
- Για να πιάσω τα 100 μου πήρε πάρα μα πάρα πολύ ώρα. Είναι τραγικό σε γκάζια.
Το ίδιο και του πατερα μου 1.3 με 100 άλογα. Απλά δεν μπορείς να κάνεις προσπέραση.
Και επειδή έρχομαι και εγω απο Yaris diesel. Στις λακκούβες τραγικό κι αυτό αλλά απο γκαζι και ροπή έχει το diesel. 5,8 μεικτη κατανάλωση με ανεβασμένο περίπου στα 130 άλογα και ίσως 25 ή και παραπάνω ροπή. Δηλαδή στα 970 χιλιομετρα το μήνα έβαζα 80 ευρω v power diesel.
Τουλάχιστον δεν είμαι μόνο εγώ που το θεωρώ ψυχοβγάλτη, αν και με τις καθημερινές μου συνθήκες μετακίνησης, τέτοιο έπρεπε να έχω -καθαρά οικονομοτεχνικά μιλώντας - και να καταπίνω την οργή μου. Αλλά δεν το μπόρεσα.
Βγάζω το καπέλο στην ΤΟΥΟΤΑ που κατέφερε και καθιέρωσε στην παγκόσμια αγορά το υβριδικό της σύστημα, παρόλ' αυτά. -
Δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα πάντως diesel κόντρα με hybrid Yaris πήγαιναν κόπιες ρεμπριζ ανοίγματα στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης , το πετρέλαιο εγώ το υβρίδιο συνφορουμιτης το αποτέλεσμα με εξέπληξε γιατί από αίσθηση το υβριδικό έδειχνε πιο αργό.
Αποτέλεσμα έβαλα πρόγραμμα στο δικό μου για να τσαγιαζω τα υβριδικά ,τουλάχιστον μέχρι σε κάνα δυο χρόνια να κυκλοφορήσει το καινούργιο που οι πληροφορίες λένε πως θα έχει πιο πολλά γκάζια άλογα αλλά και καλλίτερη οικονομία .
-
Παιδιά το έχετε οδηγήσει το Yaris το υβριδικό; Όταν λέω οτι είναι αργό το εννοώ με μια ευρύτερη έννοια. Δηλαδή δεν το πάτησα τερμα το αυτοκίνητο από 0 για να πάω 100, απλά εκεί που πήγαινα εθνική με περίπου 60 το πάτησα για προσπέραση και για να δώ πως ανοίγει. Ε στην περίπτωση αυτή το αυτοκίνητο είναι τάφος.
Το diesel Yaris (το πούλησα) πριν το τσιπώσω ανέβαινα ανηφόρες στην εθνική με 4η και 120-130 χλμ. Αυτοκίνητα με 90-100 άλογα πάνε μέχρι 90 εκεί και 3η στον κόφτη. Τους πατούσα όλους στη σειρά. No way να σκολουθήσει εκεί το υβριδικό με τα 14 κιλά ροπή.
-
Τα 90 είναι δεύτερη στον κόφτη...
-
Πραγματικά δύσκολη η επιλογή. Θα πάθαινα 'κοκομπλόκο' αν έπρεπε να διαλλέξω ένα από αυτά. Το Yaris έχει το όνομα, αλλά τα άλλα 2 είναι τρομερά αυτοκινητα. Η Suzuki έχει πολύ καλή αξιοπιστία. Μιλάω γιατί έχω μεγάλη πείρα τόσο στο καινούργιο Baleno όσο και στο Celerio. 2 μοντέλα που που είναι τέρατα αξιοπιστίας, ειδικά το Celerio αφού το Baleno είναι σχετικά φρέσκο. Το i20 από την άλλη δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε άνεση, ποιότητα, επιδόσεις.
Βασικά πήγαινε να τα οδηγήσεις και τα 3 και αν μπορείς όχι μόνο μια φορά. Κάτι μου λέει όμως ότι θα πάρεις αυτό που έχει το ...όνομα τελικά,
Yaris vs i20 vs swift