Ωραία να μην φυσάει μόνο...
Best posts made by monman2
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
-
RE: Toyota Yaris Cross
Να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και τις ευχές με μια φωτογραφία
MADE IN FRANCE είναι τελικά ...
Ένα κανονικό κλειδί και ένα "παλιό καλό" κλειδί ...
-
RE: Toyota Yaris Cross
Η άδεια κυκλοφορίας λέει πως έχω ΠΡΑΣΙΝΟ αυτοκίνητο...
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Οι συνθήκες που αναφέρεις είναι ιδανικές και δεν δημιουργούν κανένα απολύτως στρες ούτε σε κινητήρες με 500000 χλμ !
Κίνηση με 5 άτομα με σταθερή ταχύτητα επιβαρύνει τις αναρτήσεις και τα φρένα αν τα χρειαστείς ξαφνικά .
Κίνηση με 130 εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση του συστήματος ψύξης , σε αυτά τα χλμ πολλά αυτοκίνητα να ξέρεις κλείνουν με περσίδες ανοίγματα σε μάσκες κλπ για καλλίτερη αεροδυναμική . η ψύξη είναι και παραπάνω από όσο χρειάζονται!
Τα 130 κοντερέσια είναι ούτε το 75% της τελικής ταχύτητας το ζόρι είναι όταν κυνηγάς τελικές , στα υβριδικά σε αυτά τα χλμ στο παραμικρό ισιάδι ,στο απειροελάχιστο άφημα του πεταλ του γκαζιού με την ελάχιστη αλλαγή της κλίσης του δρόμου σβήνει το συμβατικό μοτερ και πας με το ρεύμα ., οχι μόνο ζόρι δεν τραβάνε ψάχνουν ευκαιρία να αδειάσουν το ρεύμα από την φουλ φορτισμένη μπαταρία !
Στους σαράντα βαθμούς να έχεις επιλέξει σωστό χρώμα - άσπρο, τα Yaris μόνο άσπρα- και να έχεις βάλει αντιηλιακές μεμβράνες στα τζάμια -αξία ανεκτίμητη- το 0W 8 εκεί που είναι ξέρει τι κάνει αλλά το κυριότερο ξέρουν αυτοί που το έβαλαν εκεί και φυσικά εχεις ΕΓΓΥΗΣΗ το είπες μόνος σου
-
RE: Toyota Yaris Cross
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μας έχεις κάνει την καρδιά περιβόλι.
Μη φοβάσαι είναι σκυλιά λέμε ...
το πολύ να ρίξουν καμμιά ασφάλεια πάνε και με πλημμυρισμένη μπαταρία ...My-man ως περήφανος Toyota-κιας, πρέπει να δείξεις συνέπεια λόγων και έργων. Άνοιξε το καπώ στο YC, πάρε ένα λάστιχο και ξεκίνα να καταβρέχεις το inverter, τη μπαταρία και τα καλώδια.
Μετά άστο να στεγνώσει και πες μας αν θα πάρει μπροστά. Εννοείται θα μας στείλεις και βιντεάκι!
Μην ξεκινήσεις ακόμα. Να πάρω τηλ. την Toyota να διαπραγματευτω το ποσοστό μου. 10k € δουλειά θα τους δώσω στο πιάτο...ΜΟΝΜΑΝ με λενε οχι ΜΑΛΑΚΑΜΑΝ ...
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
...
- πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...
Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους , -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Έχω κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου εδώ και ένα χρόνο και 30000 χλμ σε ένα Yaris που έχω.
Είμαι ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις αλλά κυρίως από την οικονομία ,τα 300 € τα έχω κάνει απόσβεση γιατί είμαι σχεδόν 1 λίτρο κάτω σε μέση κατανάλωση .
Προβλήματα 0 μέχρι τώρα απλα καμμιά φορά ξεχνιέμαι και επειδή μπορεί το αυτοκίνητο πια και δεν ανάβει βελάκι για κατέβασμα, πάω με 90 και 6η πράγμα που δεν είναι καλό ούτε για το μοτέρ ούτε για την μετάδοση , αυτό πρέπει να το κόψω!
-
RE: Toyota C-HR 2016
Καλά πήγα να φάω κάτι μπριτζόλες ,γύρισα και γίνεται χαμός
μη γίνεστε fampiatou και βαράτε το χέρι στο μαχαίρι
να γίνεται trc off και car talk να βρίσκεται διεξόδους στα απαγορευτικά και τους αποκλεισμούςκαι να βγάλετε και τις παρωπίδες μπορεί να μην καταλαβαίνεται πως δουλεύει το υβριδικό σύστημα της Toyota αλλα μη το ακυρώνεται , ούτε εγω κατανοώ το βάθος του μόνο ο Lap δείχνει να καταλαβαίνει τι κρύβεται πίσω απο τα περίπλοκα γραφικά και επεξηγηματικά βίντεο που ανεβάζει για να εξηγήσει τα ακόμα πιο ακαταλαβίστικα "βουντού" της Toyota
Καλή Χρονιά να έχουμε και εύχομαι σε όλους ενα δίλιτρο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ και γρήγορους χρόνους παράδοσης!
-
RE: Toyota Yaris Cross
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
Ωραίος monman, αλλά σε πάω μια κοντρίτσα με το e-power..
Αυτές είναι κόντρες ο realzeus μόλις έκοψε τις φλέβες του με κουτάκι μπύρας
-
RE: Χρόνια πολλά
Χριστός Ανέστη εκ νεκρών,
θανάτω θάνατον πατήσας
και τοις εν τοις μνήμασι,
ζωήν χαρισάμενος.Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι,
προσκυνήσωμεν Άγιον, Κύριον, Ιησούν
τον μόνον αναμάρτητον.
Τον Σταυρόν Σου Χριστέ προσκυνούμεν
και την Αγίαν σου Ανάστασιν
υμνούμεν και δοξάζωμεν.
Συ γαρ ει ο Θεός ημών,
Εκτός Σου άλλον ουκ οίδαμεν,
το όνομά Σου ονομάζομεν.
Δεύτε, πάντες οι πιστοί, προσκυνήσωμεν
Την του Χριστού Αγίαν Ανάστασην.
Ιδού γαρ ήλθε δια του Σταυρού
χαρά εν όλω τω κόσμω.
Δια παντός ευλογούντες τον Κύριον,
Υμνούμεν την Ανάστασιν Αυτού.
Σταυρόν γαρ υπομείνας δι’ ημάς,
θανάτω, θάνατον ώλεσεν.Αναστάς ο Ιησούς από του τάφου καθώς προείπεν,
έδωκε ημίν την αιώνιον ζωήν και το μέγα έλεος.
Latest posts made by monman2
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
@vagkirk said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Είναι που δεν γίνονται αυτά στα πανεπιστήμια του εξωτερικού...
φοβερά μυαλά με αιτιολογημένη επιχειρηματολογία χωρίς οργή και ακρότητες που πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να αντιπαρατεθεί.
Τα βλέπω...
Youtube Video -
RE: MG3 Hybrid+ 2024
@vdx said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το νέο MG3 είναι μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο
Λες και ξέραμε το απερχόμενο
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με την ονομασία Hybrid+ της MG καθιστά το MG3 το υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας Β με την καλύτερη επιτάχυνση ... Ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα ...
Δεν μας νοιάζει κύριε απο το κοινό της toyota δεν θα πάρετε πελάτες επειδή είναι γρήγορο ...
To νέο MG3 Hybrid+ καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,4 λιτ./100 χλμ. και έχει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όχι υψηλότερες και 100 gr/χλμ. Η μπαταρία δε η οποία υποστηρίζει το υβριδικό σύστημα έχει χωρητικότητα 1,83 kWh.
Αυτό μας νοιάζει
Το νέο MG3 αποτελεί καρπό της δουλειάς του στούντιο σχεδιασμού της εταιρείας στη Σαγκάη αντλώντας επιρροές από τα υπάρχονται crossover και hatchback μοντέλα της κινεζικής μάρκας. Με μήκος λίγο παραπάνω από τα 4,1 μ., είναι ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από το απερχόμενο MG3, ενώ διευρυμένο κατά 50 χλστ. είναι και το μεταξόνιο του.
μπλα μπλα μπλα θα τα δούμε αν δουλέυουν αν αντέχουν αν κάνουν οικονομία
Συνοψίζοντας αν το δώσουν σε τιμή toyota δεν πρόκειτε να δουν Toyotαίους στην έκθεση
Αν και εφόσον και οταν μετα απο 5-6 χρόνια αποδειχθεί
οτι είναι αξιόπιστα
οτι καίνε όπως τα toyota hybrid
οτι θα υπάρχει τεχνική υποστήριξη ισάξια του τεράστιου δικτύου της toyota , επίσημου εξειδικευμένου, ανταλλακτικά μεταχειρισμένα αφτερ μαρκετ
μπορεί οι καμένοι της stellas
εγω οχι γιατί -
RE: Toyota Corolla Cross
Το πρόβλημα στην ρυμούλκηση ήταν είναι και θα είναι το φρενάρισμα
γιαυτό πάντα για διαφήμιση δείχνουν φορτηγάκια να τραβάνε αεροπλάνα γιατί αυτό είναι το εύκολοΤα υβριδικά toyota μη ξεχνάμε οτι φορτίζουν με το άφημα του γκαζιού οπότε το εξτρα βάρος θα καταπονήσει το ecvt που μεσα του εχει το mg1 mg2 .
Κάπου διάβασα οτι τα καινούργια highlander hybrid για να το αντιμετωπίσουν εχουν ενεργή ψύξη στο ecvt και έτσι μπορούν και ρυμουλκούν 3500 lb -
RE: Toyota Yaris Cross
Επαρχιακός δρόμος πηγαίνοντας με το όριο ταχύτητας ...
και όταν μπήκα στην άδεια πόλη σταθερά 40-50 γιατί οι πεζοί κυκλοφορούσαν όπως στην καραντίνα ... για θυμηθείτεΤελικά είναι οικονομικό και χωρίς μποτιλιάρισμα!
-
RE: Χρόνια πολλά
Χριστός Ανέστη εκ νεκρών,
θανάτω θάνατον πατήσας
και τοις εν τοις μνήμασι,
ζωήν χαρισάμενος.Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι,
προσκυνήσωμεν Άγιον, Κύριον, Ιησούν
τον μόνον αναμάρτητον.
Τον Σταυρόν Σου Χριστέ προσκυνούμεν
και την Αγίαν σου Ανάστασιν
υμνούμεν και δοξάζωμεν.
Συ γαρ ει ο Θεός ημών,
Εκτός Σου άλλον ουκ οίδαμεν,
το όνομά Σου ονομάζομεν.
Δεύτε, πάντες οι πιστοί, προσκυνήσωμεν
Την του Χριστού Αγίαν Ανάστασην.
Ιδού γαρ ήλθε δια του Σταυρού
χαρά εν όλω τω κόσμω.
Δια παντός ευλογούντες τον Κύριον,
Υμνούμεν την Ανάστασιν Αυτού.
Σταυρόν γαρ υπομείνας δι’ ημάς,
θανάτω, θάνατον ώλεσεν.Αναστάς ο Ιησούς από του τάφου καθώς προείπεν,
έδωκε ημίν την αιώνιον ζωήν και το μέγα έλεος. -
RE: Mazda CX-30
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ωραίος ο turbo με τα 250 άλογα και την τετρακίνηση
και πάντα εχει ενδιαφέρον οταν κοιτάς απο κάτω με τέτοια σχολαστική λεπτομέρεια
-
RE: Ayrton Senna
Τότε παρακολουθούσα F1 και είδα live το ατύχημα στην TV , όπως και πολλοί άλλοι βέβαια ...
ακόμα θυμάμαι την αίσθηση
που γινόταν ποιο δυσάρεστη επειδή κατάλαβα αμέσως πως game over απο το πως κουνιούνταν το κεφάλι του πριν πέσουν τα replayκαι γινόταν αβάστακτη οταν πέσαν τα replay και έλεγες δεν μπορεί να ήταν μοιραίο δεν είχε τόσο μεγάλη επιβράδυνση πήγε δεκάδες μέτρα μέχρι να σταματήσει τελείως αλλα το γαμωκομμάτι απο την ανάρτηση είχε τον τελευταίο λόγο
-
RE: LEXUS LBX
Αυτοί που αγοράζουν lexus αγοράζουν κύρος τεχνολογία πολυτέλεια με κοινό παρανομαστή την αξιοπιστία , τ'άλογα και η τελική είναι το τελευταίο που τους νοιάζει.
Αν και ο Πρόεδρος δεν είναι μονοφάης θα δώσει το πρωτότυπο καθημερινό του και στον "λαό" με κανένα 70άρι χιλιάδες €
Ο κανονικός λαός θα περιμένει τα μεταχειρισμένα LBX - γιατί τα ct200h εχουν παλιώσει- για να πάρει μια τζούρα ανώτερης τάξης ...
-
RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.
@dimsabas said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Με το μάτι, φαίνεται αρκετά παραπάνω από 3-4 μέτρα. Στη χειρότερη, το υψώνει στα άκρα και το κάνει νησί-Κάτω Χώρες.
απο αυτή την γωνία το πολύ 3 μέτρα ...
βαλτότοπος τον έπιασαν Κώτσο...