Η καδένα δεν είναι εφόρου ζωής??
Εκτός και αν μιλάμε για βλάβη
Στο Ελληνικό site δεν υπάρχει το i30
Ούτε το hatchback ούτε το fastback μέσα στον διαμορφωτή εννοω
Πάει και αυτό τέλος ?
Η καδένα δεν είναι εφόρου ζωής??
Εκτός και αν μιλάμε για βλάβη
Στο Ελληνικό site δεν υπάρχει το i30
Ούτε το hatchback ούτε το fastback μέσα στον διαμορφωτή εννοω
Πάει και αυτό τέλος ?
Έκανα αναζήτηση στο φόρουμ, βρήκα σχετικά ποστ με αυτήν την τεχνολογία σε διάφορα θεματα αλλά δεν βρήκα να έχει ανοιχτεί thread που να ασχολείται εξ ολοκλήρου με το θέμα αυτό.
Να ξεκινήσω ρωτώντας:
Κυκλοφορούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια μοντέλα που χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό αντί για έμμεσο πολλαπλών σημείων
Θα ήθελα από κατόχους να μας πουν αν αντιμετώπισαν πρόβλημα με καρβουνιλα και πως το αντιμετώπισαν.
Με.ενδιαφερει τι συμβαίνει στη πράξη
Στη θεωρία διαβάζω και στο ίντερνετ
Στο VW.gr δεν υπάρχει το polo
Καταργήθηκε τέλος ή σταμάτησε η εισαγωγή του ?
Σε περίπτωση που ο καταλύτης θέλει ξεκαπνισμα και δεν χρήζει αντικατάστασης
πόσο βοηθούν τα υγρά καθαριστικα αισθητηρα λαμδα & Καταλυτη που τα ρίχνεις στο ρεζερβουάρ
Σε συνδιασμό με Italian tuneup ?
Ο καθαρισμός με υδρογόνο κάνει δουλειά ?
Μιλάμε για ατμοσφαιρικό Alfa Romeo 145 twin spark
@a-d-p said in Skoda Scala:
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Skoda Scala 1.0 DSG των 116 ίππων
https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-ananeomeno-skoda-scala-1-0-dsg-ton-116-ippon/
1670 κιλά ??
Επιλογή για στρογγυλά όργανα ταχύτητας και στροφών δεν έχει στην οθόνη ?
Ανταλλακτικά θα υπάρχουν άραγε για αυτούς που αγόρασαν hyundai και αλλες μάρκες πριν το ξέσπασμα του πολέμου και τις κυρώσεις ?
Και τι χρήματα σου κόβουν σε απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου ?
Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
Έχει γυρίσει σε καδένα ?
Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
έπαψαν να είναι προβληματικά ?
Ναι, είναι αλήθεια! Ο μεγάλος Έλληνας ποιητής Οδυσσέας Ελύτης έγραψε ένα ποίημα με τίτλο «Η Alfa Romeo». Το ποίημα υμνεί την ταχύτητα και την ομορφιά του σπορ αυτοκινήτου, μεταφέροντας την αίσθηση της ελευθερίας και της ταχύτητας, παρομοιάζοντας την εμπειρία με την ομορφιά της φύσης και την αστραπή.
Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόνα
Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo
Καλοκαίρια και χειμώνες
να 'ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου όλ' οι αιώνες
Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δώσ' του να πατάω το γκάζι
Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα
Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.
Από τη συλλογή Τα ρω του έρωτα (1972)
[πηγή: Οδυσσέας Ελύτης, Ποίηση, Ίκαρος, Αθήνα 2002, σ. 292-293]
@slowmotion said in ALFA ROMEO FORUM:
Γιατί δεν βγαίνουν πλέον τόσο ωραία αμάξια ?
Ειδικά στο εσωτερικό ?
Βλέπεις αρκετά κ νομίζεις ότι έχουν μείνει στα 90sΛίγες οι εξαιρέσεις π.χ giulia
Ξέχασα την 159 έρωτας....
Youtube Video
Ίσως και την Stelvio για κάποιους
Γιατί δεν βγαίνουν πλέον τόσο ωραία αμάξια ?
Ειδικά στο εσωτερικό ?
Βλέπεις αρκετά κ νομίζεις ότι έχουν μείνει στα 90s
Λίγες οι εξαιρέσεις π.χ giulia
τι φόρο πολυτελείας πληρώνει πλέον το δίλιτρο Mazda 3 ? Είναι στάνταρ ποσό ή υπολογίζεται σε συνάρτηση με το εισόδημα του καθενός φορολογούμενου ?
Επίσης τα τέλη του ποια είναι ?
Ασφάλιστρα για δίλιτρο είναι πολύ αυξημένα σε σχέση με ένα 1500 1600 ?
Τα τέλη κυκλοφορίας του mazda 3 και ο φόρος πολυτέλειας 2λιτρου πόσο είναι παιδιά?
Τα ασφάλιστρα χωρίς μικτή σε 2λιτρο είναι αυξημένα?
Αμαξάρα υπεροχο μεσα εξω και λογικα αξιοπιστο για να το κρατήσεις μια ζωή
Καλοτάξιδο φίλε!!!!!!!
Παιδιά για το ατμοσφαιρικό εχει καποιος πρόσφατη εμπειρία/γνωμη ?
Απο επιδόσεις πως παει ?
για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?
από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?
από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?