Εγώ πάντως με το 180 mh manual έχω στα πρώτα 10000 χλμ μέση κατανάλωση 6,9 και στα επόμενα 7500 6,7. Σε επαρχιακούς δρόμους που η ταχύτητα λόγω αναγλύφου ή κίνησης δεν υπερβαίνει τα 80-100 χλμ οι καταναλώσεις παίζουν από 4,7-5,7 λίτρα. Σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο μεταξύ 115-130 η κατανάλωση είναι μεταξύ 6,2-6,8 λίτρα. Συνήθως με 4 άτομα και φορτωμένο. Αν θες και ξέρεις μπορείς να το οδηγήσεις οικονομικά. Αν γουστάρεις γκάζι και αλλαγές στις 5000 στροφές, το διψήφιο έρχεται για πλάκα. Μέγιστη αυτονομία που έχω πετύχει 916 χλμ με τα 54 λίτρα του ρεζερβουάρ και όχι μέχρι το χείλος το καύσιμο. Και περιλάμβανε εκδρομή στον Προυσσο μέσω ράχης Τυμφρηστού (1200μ) και Πήλιο μέσω Χανίων (1200μ επίσης). Όνειρο η κατοχή του full hybrid όπου στην πόλη και περιαστικά θα έγραφε ιστορία.
Best posts made by skier.72
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Το Tucson dinstinctive έχει πλέον του Sportage titanium keyless entry με start button, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, επαγωγική φόρτιση κινητού (15w), piano black επενδύσεις στις πόρτες, κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση σε ύψος και ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση και στα δύο. 30090 τιμή καταλόγου το Tucson 1,6 T 180ps mild hybrid έναντι 33290 του Sportage Titanium χωρίς τον παραπάνω εξοπλισμό και -30 άλογα! 3200 ευρώ επιπλέον, λιγότερος εξοπλισμός και το κυριότερο για μένα τα -30 άλογα. Αν και φανατικός του Sportage και του προηγούμενου μοντέλου και το νυν, δε μετανιώνω που πήρα το Tucson dinstinctive στα 29090 τιμή καταλόγου και δεν περίμενα τελικά την έλευση του νέου Sportage. Καλές μεν οι οθόνες αλλά για +4200 με λιγότερο εξοπλισμό και ιπποδύναμη προτιμώ το Tucson. Τώρα για τα αδύναμα led και την ηχομόνωση μετά τα 120χλμ όπως έχει ειπωθεί δε θα συμφωνήσω ιδιαίτερα!
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Αντιγράφω τον τιμοκατάλογο από σελίδα του Sportage στο Facebook.
1.6T 150ps 6MT 2WD 48V LX DYNAMIC 29990
1.6T 150ps 6MT 2WD 48V EX TITANIUM 33290
1.6T 150ps 6MT 2WD 48V GT LINE 36290
1.6T 150ps 7DCT 2WD 48V LX DYNAMIC 31590
1.6T 180ps 7DCT 2WD 48V LX DYNAMIC 32290
1.6T 180ps 7DCT 2WD 48V EX TITANIUM 35790
1.6T 180ps 7DCT 2WD 48V GT LINE 38790
1.6D 136ps 6MT 2WD 48V LX DYNAMIC 32190
1.6D 136ps 6MT 2WD 48V EX TITANIUM 35490
1.6D 136ps 6MT 2WD 48V GT LINE 38490
1.6D 136ps 7DCT 2WD 48V DYNAMIC 33890
1.6D 136ps 7DCT 2WD 48V TITANIUM 37490
1.6D 136ps 7DCT 2WD 48V GT LINE 40690
1.6T 150ps 6MT 4WD 48V TITANIUM 35290
1.6T 150ps 6MT 4WD 48V GT LINE 38290
1.6T 180ps 7DCT 4WD 48V TITANIUM 37790
1.6T 180ps 7DCT 4WD 48V GT LINE 40790
1.6D 136ps 6MT 4WD 48V TITANIUM 37790
1.6D 136ps 6MT 4WD 48V GT LINE 40790
1.6D 136ps 7DCT 4WD 48V TITANIUM 40290
1.6T 150ps 6MT 2WD 48V LAUNCH EDITION 35790
Tο HEV από 38990 έως 43990
Το PHEV από 46990 έως 49990
Κουράστηκα να γράφω. Ελπίζω να βοήθησα. Για εμένα το Sportage παρέμεινε όνειρο. θα αρκεστώ με το ξαδερφάκι του που το θεωρώ εξίσου καλό και πιο VFM. -
RE: KIA SPORTAGE 2021
@wendor said in KIA SPORTAGE 2021:
Δεν κατάλαβα παντως αν στην Titanium υπάρχει και το ACC. Νομίζω πως ναι , χωρίς να έιμαι σίγουρος. Δεν έιναι πολύ σαφές από αυτό που ανέβασε ο φίλος χθες.
Όπως το γράφει μόνο σε DCT υπάρχει το smart cruise control για mild hybrid.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Για τα 150 άλογα που λες , έχω δει τη φωτογραφία σε έκθεση της Kia που ανέβασε στις ομάδες του Facebook του Sportage άτομο που πήγε και το είδε. Αν θυμάμαι καλά δε βγαίνει με 180 άλογα αν δεν είναι τετρακίνητο η αυτόματο , ένα απ'τα δύο. Επίσης το Titanium δεν έχει τον ατμοσφαιρικό φωτισμό , επίσης αν θυμάμαι καλά τα specs του Sportage, που έχει το Tucson distinctive. Για τα φώτα επειδή δεν έχω οδηγήσει άλλο αυτοκίνητο με led δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν είναι δυνατά. Επειδή όμως και λόγω δουλειάς έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα , μέχρι και καινούργια του 2020, με συμβατικά θα πω ότι είναι μέρα με τη νύχτα. Όσο για την ηχομόνωση, στο autotriti με βάση τις μετρήσεις τους είναι απ'τα πιο ήσυχα. Δεν περίμενα βέβαια και απόδοση κορυφαίας έκδοσης Mercedes!
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Όσο περιμένετε, τόσο χειρότερο είναι. Οι τιμές θα αυξηθούν κι άλλο, κι άλλο τόσο η αναμονή.
Go for it! Αμαξαρα είναι.
Από την αντιπροσωπεία που το αγόρασα την Παρασκευή που πήγα για τους διακόπτες , μου ανέφερε ο πωλητής ότι ήρθε καινούργιος τιμοκατάλογος με +300 ευρώ πιθανόν και από αύριο. Έχει τρεις μήνες να αλλάξει , από 7/12/21 ενώ συνήθως έβγαινε κάθε μήνα.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Ερώτηση προς ιδιοκτήτες manual (iMT) κατά προτίμηση βενζίνη 150ps. Με το rev matching ή την εκκίνηση του οχήματος από στάση έχει αντιμετωπίσει κάποιος ιδιοκτήτης stollάρισμα;
Και εγώ όταν έκανα test drive ένα manual βενζίνη, μου φάνηκε ιδιαίτερα νωρίς στη διαδρομή το σημείο σύμπλεξης (αν υπάρχει τέτοιος όρος) καθώς και η συνολική διαδρομή. Κατά συνέπεια, μπορεί εύκολα να σου σβήσει η μηχανή με λίγο γκάζι. Αυτό μάλλον οφείλεται στο iMT που έχει ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη και όχι ντίζα. Νομίζω όμως ότι θα το συνηθίσεις.
Στην εκκίνηση όντως υπάρχει ένα θέμα με την αποσυμπλεξη, κυρίως στο eco mode, το οποίο βελτιώνεται με την επιλογή των άλλων οδηγικων προφίλ και κυρίως του sport mode. Ίσως μία αναβάθμιση μελλοντικά βελτιώσει το πρόβλημα. Με τον καιρό το συνηθίζεις, όχι απόλυτα, επιμένοντας λίγο πιο πολύ στο αφημα του συμπλέκτη.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
καθίσματα εμπρός
για να είμαι ειλικρινής , μετά από σχεδόν 15.000 χλμ, θα ήθελα λίγο καλύτερα μπροστά καθίσματα...Αν και σε παλιότερο post δεν είχα εκφράσει παράπονο για το μέγεθος του κατω μέρος του καθίσματος όπου υπήρχαν κάποιες ενστάσεις από φίλους εδώ, θεωρώ ότι η κατηγορία και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου άξιζαν πιο ευμεγέθη και πιο αναπαυτικά εμπρός καθίσματα.
Βλέπω /διαβάζω για την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα ''Advanced Comfort Seats'' του Citroen C5 Aircross αλλά και άλλων Citroen και ζηλεύω λιγάκι (πολύ, θα έλεγα !) γιατί είναι σίγουρο ότι θα αγκάλιαζαν με μεγαλύτερη στοργή το κουρασμένο μου κορμί προς και (ιδίως) μετά τη δουλειά, αλλά και στα μεγάλα ταξίδια...Έχοντας το Tucson 16 σχεδόν μήνες αυτό που έχω παρατηρήσει είναι κυρίως η μέτρια πλευρική στήριξη των καθισμάτων και όχι τόσο η άνεση τους. Όταν κινησε στον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει θέμα αλλά σε επαρχιακό με συχνές στροφές και κλίσεις του οδοστρώματος θα μπορούσε να ήταν καλύτερη η πλευρική στήριξη.
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
καθίσματα εμπρός
για να είμαι ειλικρινής , μετά από σχεδόν 15.000 χλμ, θα ήθελα λίγο καλύτερα μπροστά καθίσματα...Αν και σε παλιότερο post δεν είχα εκφράσει παράπονο για το μέγεθος του κατω μέρος του καθίσματος όπου υπήρχαν κάποιες ενστάσεις από φίλους εδώ, θεωρώ ότι η κατηγορία και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου άξιζαν πιο ευμεγέθη και πιο αναπαυτικά εμπρός καθίσματα.
Βλέπω /διαβάζω για την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα ''Advanced Comfort Seats'' του Citroen C5 Aircross αλλά και άλλων Citroen και ζηλεύω λιγάκι (πολύ, θα έλεγα !) γιατί είναι σίγουρο ότι θα αγκάλιαζαν με μεγαλύτερη στοργή το κουρασμένο μου κορμί προς και (ιδίως) μετά τη δουλειά, αλλά και στα μεγάλα ταξίδια... -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@dublin said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@skier-72 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ πάντως με το 180 mh manual έχω στα πρώτα 10000 χλμ μέση κατανάλωση 6,9 και στα επόμενα 7500 6,7. Σε επαρχιακούς δρόμους που η ταχύτητα λόγω αναγλύφου ή κίνησης δεν υπερβαίνει τα 80-100 χλμ οι καταναλώσεις παίζουν από 4,7-5,7 λίτρα. Σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο μεταξύ 115-130 η κατανάλωση είναι μεταξύ 6,2-6,8 λίτρα. Συνήθως με 4 άτομα και φορτωμένο. Αν θες και ξέρεις μπορείς να το οδηγήσεις οικονομικά. Αν γουστάρεις γκάζι και αλλαγές στις 5000 στροφές, το διψήφιο έρχεται για πλάκα. Μέγιστη αυτονομία που έχω πετύχει 916 χλμ με τα 54 λίτρα του ρεζερβουάρ και όχι μέχρι το χείλος το καύσιμο. Και περιλάμβανε εκδρομή στον Προυσσο μέσω ράχης Τυμφρηστού (1200μ) και Πήλιο μέσω Χανίων (1200μ επίσης). Όνειρο η κατοχή του full hybrid όπου στην πόλη και περιαστικά θα έγραφε ιστορία.
Πρέπει να κάνεις παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς άλλος να τα πιάσει αυτά τα νούμερα πάντως, δεν είναι καθόλου ενδεικτικά.
Οι θεωρητικές, που όπως ξέρουμε δεν ισχύουν σε πραγματικές συνθήκες,
Κατανάλωση καυσίμου Low Phase 7.9
Κατανάλωση καυσίμου Medium Phase 6.3
Κατανάλωση καυσίμου High Phase 5.6
Κατανάλωση καυσίμου Extra High Phase 7.1
Κατανάλωση καυσίμου Συνδυαστικός Κύκλος 6.6
Εκπομπές CO2 (g/km) WLTP* 150και στα reviews οι μέσοι όροι είναι λίγο κάτω από 9 (αν θυμάμαι καλά). 4.7 δηλαδή δεν αναφέρεται πουθενά!
Στις δύο ομάδες του Tucson στο Facebook έχω όντως τις τη χαμηλότερη κατανάλωση.