@platis
Διάβασα την απάντηση σας μετά το post της δικιάς μου..
Θα με βρείτε να συμφωνω μαζί σας τώρα που τα είπατε ωραία και αναλυτικά ...
Latest posts made by sikatidaidep
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
Κυριε πλατή,
ποτέ και χωρίς να υπάρξει αντιπαράθεση, θα συμφωνήσω με αυτό που λέτε, αλλά θα αναφερθώ στο εξής..
πόσο καλά μπορείς να βάλεις τσιμέντο στο δρόμο και πόση ώρα θα το σκουπίζεις, μιλάμε για λάδι στο δρόμο το οποίο πρέπει να καλυφθει όσο το δυνατόν καλύτερα, τέλεια δεν γίνεται.. (ήμουν παρών και 3 άτομα σκούπιζαν συνέχεια και πριν και μετά απο το πέρασμα των αυτοκινήτων της οργάνωσης )
σε αυτήν την περίπτωση φταίει η οργάνωση αλλά ο αγωνιζόμενος με το escort ο οποίος απο την Κ8 που έσπασε το μοτερ του συνέχισε αφήνοντας παντού λάδια (πάνω απο 10 λιτρα) μέχρι τον τερματισμό και παρόλο που εφερε τετ α κε στην κ10 πάλι δεν σταμάτησε και συνέχισε για τον τερματισμό (και θα παρακαλούσα να μην ακούσω κανέναν ότι δεν ήξερε γιατί πάνω στα δικά του λάδια πάτησε και γύρισε και σίγουρα έβλεπε και μύριζε τον καπνό που είχε γεμίσει την καμπίνα του) ..
Εγώ απλά δεν θέλω να ρίξω όλη την ευθύνη στην οργάνωση γιατί σε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα ήταν σωστή ...Φιλικά πάντα
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
τσιμέντα ρίξανε και τα σκουπίσανε οσο μπορούσαν, η όλη καθυστέρηση στον αγώνα ήταν για αυτόν ακριβώς το λόγο ..
το φαουλ ήταν τα λόγια του αφέτη ο οποίος δεν ήξερε τι γινόταν πάνω και η όποια πληροφορία είχε πάρει την είχε ή απο τα αυτοκίνητα της οργάνωσης που ανεβοκατέβαιναν για να πατήσουν τα τσιμέντα ή από τον ενδιάμεσο εκεί...
σε καμμία περίπτωση δεν έπρεπε να πει το όχι δεν γλυστράει ... αυτό ειναι στη διάκριση του οδηγού και μόνο και αυτός έχει την ευθύνη ... η οργάνωση έπρεπε να ενημερώσει για το συμβάν τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο ...@reddragon με το προσωπική εμπειρία εννοώ αν ήταν αγωνιζόμενος και λίγο πριν είχε περάσει σε ρυθμό αγώνα ... για να μην παρεξηγηθούμε ...
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Youtube VideoOdhgos: Tsimenta poy exei?
Afeths : Apo thn K-8 kai meta alla DEN GLYSTRAEI.....Kala poy den glystrage.....
P.S. Ayth htan h 8 h pio prin?
Ευτυχώς ο καλός θεούλης μας έσωσε σε εκείνο το σημείο και δεν είχαμε θύματα, όλα έγιναν σε κλάσματα...
Στην Κ10 έφυγε το αυτοκίνητο...
Το escort έσπασε λίγο μετά την Κ8 και δυστυχώς ο οδηγός του δεν σταμάτησε, με αποτέλεσμα να γεμίσει όλο το κομμάτι μέχρι τον τερματισμό με πολλά λίτρα λάδι..
Καλώς ρίξανε τσιμέντο αλλά το σχόλιο στην εκκίνηση έπρεπε να ήταν έχει τσιμέντα απο την Κ8 και πάνω ΠΡΟΣΟΧΗ ..
Το δεν γλιστράει χωρίς να υπάρχει προσωπική εμπειρία ήταν περιττό
5 ή 6 αυτοκίνητα είχαν αλλαγή τελευταία στιγμή πορείας και αποφύγανε τις μπαριέρες λόγω των τσιμέντων ...
Να είναι καλά το παιδί με το SAXO και τόσο να είναι το κακό γιατί θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα τα πράγματα ... για πολύ κόσμο.. -
RE: Octavia5 facelift (2008)
ta autokinita exoun erthei stin ellada kai idi kapoia elaxista kikloforoun stous dromous stin athina (2-3 kommatia konta sti biamar kai sti magoula) mexri telos ianouariou arxes febrouariou tha einai stis ektheseis ...
kali xronia se olous kai sorry gia ta greeklish
-
RE: 3o Sprint Δωδώνης-20 Ιουλίου
Και εγώ από τη σειρά μου να ευχαριστήσω τους Αγωνιζόμενους (αν και τα είπαμε στο ΣΤΟΠ της ειδικής) που μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους, τους θεατές για την παρουσία τους παρόλο τη ζέστη και την εποχή ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ που κάναμε ότι μπορούσαμε για να έχουμε έναν καλό αγώνα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια και καλή οργάνωση.
Ζήταμε συγγνώμη για κάποια μικρολαθάκια που έγιναν και υποσχόμαστε ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.
Όπως έλεγα σε όλους ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ -
RE: Πήγα, είδα, άκουσα - Εντυπώσεις από το 54ο
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Η παρεα των Αθηναίων καραγκιόζηδων που καθησανε πάνω στην κορυφη της δεξιάς πατημένης,σε συνδιασμό με την έλλειψη κριτή ή φύλακα ή αστυνομικού (κατι που χρεώνεται στην οργανωση),λίγο μετα την πρόσβαση 2 της Ασωπίας,έφερε όλους τους αγωνιζόμενουν να περνάνε με πολλά 'άσε' για να μην τους χτυπήσουν.Τι μαλάκες βγαζει ο τόπος μας ρε γμτ.
Περίμενα οτι θα έρθουν να μας την διακόψουνε εξ'αιτίας τους,μόλις ειδοποιούσε κάποιο πλήρωμα για την απίοστευτη μαλακία τους.
Αν ανεβασει φωτογραφίες ο MAGIK θα δείτε τι εννοώ.Δυστυχώς παρ' όλες τις παραινέσεις μας δεν πήγαν ένα μέτρο πιό μέσα να πουλήσουμε καμία φωτογραφία στα ΜΜΕ που διψάνε για κάτι τέτοια...
Μπράβο στον φύλακα του άλματος στην ασωπία...είναι και φορουμάς και έγραψε και πιό πρίν ...παρ' όλη την ζέστη έκανε ΑΨΟΓΑ την δουλειά του...και αντιμετώπισε την κατάσταση των ανεγκέφαλων της προηγούμενης στροφής ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ !!!! βέβαια άν είσαι φύλακας έχεις και τα τυχερά...παρακείμενη παρέα που έψηνε (αυτοί πράγματι το γιόρτασαν με το παραπάνω) έστειλε τον απαραίτητο μεζέ στον φύλακα με τον συμπαθέστατο πιτσιρικά της φωτογραφίας (τώρα άν το πιάτο έπεσε σε λάθος χέρια τι να πω ???)
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια κυριε!
-
RE: Πήγα, είδα, άκουσα - Εντυπώσεις από το 54ο
Σειρά και για τις δικές μου εντυπώσεις.
54ο Ραλλυ Ακρόπολις out , 55ο Ραλλυ Ακρόπολις in.
Πολύ ωραίες ειδικές με ποικιλία στροφών, χώματος και ευτράπελων.
1η μέρα ειδική θήβα χλμ 4,73: ευθέια κατηφορική σε πήδημα σε δεξιά ανοιχτή με πολλά.
Πρώτο πέρασμα θα μπορούσα να πώ οτι με εξαίρεση των Subaru και κανά δύο Ford (Latvala, Henning Solberg) όλοι οι υπόλοιποι φυλαγμένα περάσματα λόγω του ότι ανοίγανε δρόμο μάλλον.
Δεύτερο πέρασμα και όλα άλλαξαν. Πολύ παραπάνω χλμ. πολύ πιο θεαματικό το άλμα και οι χρόνοι δείχναν ότι ήταν όλοι στην προσπάθεια.2η μέρα ειδική Αγ.Θεοδωροι χλμ. 47,56: αριστερή με πολλά σε φρένα για S και σε τσιμεντένια κατηφόρα για 40μ. και χώμα για δεξιά παρατεταμένη. Αρκετός κόσμος (ευτυχώς υπήρχε ύψωμα με αρκετά καλή θέα), μιας και τα 47 χλμ είχαν δείξει τα δόντια τους και οι περισσότεροι είχαν 1 ή 2 κλαταρίσματα και προβλήματα με τα φρένα.
Πρώτο πέρασμα τα Ford δείχναν την ταχύτητα τους, o Atkinson είχε μείνει με τη ζάντα μπροστά δεξιά και ο Σολμπεργ ακριβώς από πίσω του ερχόταν κομμάτια. Τρομάρα για την ασφάλεια των θεατών που φεύγαν για να δούνε αλλες ειδικές γιατό ο ήχος του αυτοκινήτου του Solberg είχε καλυφθεί απο του Ατκινσον και τον καταλάβαμε τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα πριν περάσει απο μπροστα μας.
Δευτερο πέρασμα άλλοι λαβομένοι, άλλοι απλώς προσπαθούσαν να τερματίσουν την ειδική. Παρόλο που πολλοι είχαν κλατάρισμα τα χλμ. που πέρναγαν ήταν πολλά.3η μέρα ειδική Ασσωπία 6,5 χλμ.: Ήμουν ο φύλακας κριτής της επόμενη στροφής από αυτήν που ανέφερε ο Hunter. Ευθεία σε άλμα και ευθελια 200 μ για αριστερή.
Στο πρώτο πέρασμα και για άγνωστο λόγο (μέχρι τότε) πολύ χαλαρά περάσματα και τίποτα το ιδιαίτερο σχεδόν απο κανέναν οδηγό. Στεναχώρια γιατί περιμέναμε καλύτερο θέαμα λόγω της μεγάλης ευθείας που προηγύταν.
Στο δεύτερο πέρασμα ο κόσμος ο πολύς εφυγε εις αναζήτηση καλύτερης στροφής, αλλά ήρθε ο Ηunter και η παρέα του (ευχαριστώ για την παρέα σας παιδιά) και μου αναφέρανε και το περιστατικό της προηγόύμενης στροφής με την παρέα που έμπαινε στη γραμμή των αυτοκινήτων και τους ανάγκαζε να κόβουν. Μετα από επικοινωνία με την ασφάλεια της ειδικής στείλαν 2 αστυνομικούς για φύλαξη στο σημείο, με αποτέλσμα στο δεύτερο πέρασμα τους τα χλμ να ειναι πολυ περισσοτερα και το θέαμα στο αλματάκι σε εμένα πολύ καλύτερο.Απολογισμός .............
Χμμμμ πολύ καλύτερο από το περσινο αλλά ακόμα θέλει δουλειά για να γίνει σαν τα παλαιότερα της Λαμίας. Ελπίζω του χρόνου να είναι ακόμα καλύτερο, ακόμα πιο γρήγορο, με ακόμα περισ΄σότερο κόσμο στα βουνά..
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ >.>>>>>>> -
RE: Τι νόημα έχει η κατοχή ενός υπεραυτοκινήτου;
Όσα δεν φτάνει η αλεπού...
-
RE: Carspotting
4 meres prin ekso apo ksenodoxeio stin Park Road sto londino itan aragmeni mia McLaren - Mercedes SLR se asimi xroma! iperoxo autokinito.
Ligo prin stin antiprosopeia tis Porsche sti bitrina eixe mia Carrera GT episis se asimi !