ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ
ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ή ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΕΤΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΤΣΑΚΩΘΕΙΤΕ.
Ο κανονισμος τον οποιον ΕΓΩ εκπονησα και ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΥΤΟΥΣΙΟΣ απο την ΕΠΑ (οπως μου ανακοινωσαν) ειναι ο παρακατω.
ΕΠΑΘΛΟ ΝΕΩΝ 2014
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ! Είναι η πρόταση μας-σχέδιο κανονισμού προς την ΕΠΑ. Δεχόμαστε κάθε παρατήρηση ή γνώμη σας, με την διευκρίνιση ότι φυσικά την τελική απόφαση θα την πάρει η αρχή του σπορ. Ας ελπίσουμε ότι θα αποτελέσει ένα όμορφο Χριστουγεννιάτικο δώρο…
ΕΠΑΘΛΟ ΝΕΩΝ 2014
Για το 2014 προκηρύσσεται έπαθλο Νέων Οδηγών που θα διεξαχθεί σε ασφάλτινους αγώνες.
-
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ. Οδηγοί που Α) Έχουν γεννηθεί μετά την 1/1/1986 Β) Δεν έχουν ποτέ και μέχρι 31/12/2013 κατακτήσει τις 6 πρώτες θέσεις σε οποιονδήποτε ετήσιο θεσμό (Πρωτάθλημα, Κύπελλο,). Γ) Δεν έχουν ποτέ και μέχρι 31/12/2013 και σε κανέναν μεμονωμένο αγώνα (Πρωταθλήματος, Κυπέλλου,) κατακτήσει μία από τις 3 πρώτες θέσεις γενικής κατάταξης Ομάδας . Δ) Δεν υπόκεινται σε περιορισμό όσοι έχουν διακριθεί σε κάθε λογής Έπαθλα (περιφερειακά κ.λ.π.) σε επίπεδο μεμονωμένου αγώνα ή ετήσιας βαθμολογίας, εφ’ όσον πληρούν τις υπόλοιπες προϋποθέσεις.
-
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ-ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: A) Δεν αποτελεί κριτήριο συμμετοχής ο χρόνος έκδοσης της πρώτης Licence. B) Οι έχοντες διακριθεί σε αγώνες GTCC και εφ όσον πληρούν τις υπόλοιπες προϋποθέσεις, μπορούν να συμμετάσχουν ως Νέοι Οδηγοί. Γ) Όλοι οι προτιθέμενοι να συμμετάσχουν θα πρέπει να καταθέσουν στους υπεύθυνους συντονιστές του επάθλου έγγραφο με το πλήρες αγωνιστικό Palmares τους και μία φωτογραφία, τα οποία θα δημοσιευθούν στο site http://www.ewrc-results.com/index.php. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα είναι εφικτός ο έλεγχος των προϋποθέσεων συμμετοχής. Δ) Οι συνοδηγοί δεν εμπίπτουν σε κανέναν περιορισμό, απαγορεύεται όμως επί ποινή αποκλεισμού να οδηγούν στις ειδικές διαδρομές.
3)ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ: Αυτοκίνητα των ομάδων R, Α, Ν, ΕΑ, ΕΕ, Ιστορικά σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA.
4)ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: Α) Βελτιωμένο σύστημα Πολυνίκους, κλάσεις 0-1400, 0-1600, 0-2000, 0-2000άνω ανεξαρτήτως ομάδας. Β) Βαθμονόμηση σύμφωνη με τον Γενικό Κανονισμό Ραλλύ. Γ) Όλες οι κλάσεις θεωρούνται συμπληρωμένες εάν εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα εκτός της κλάσης 0-1400 που θεωρείται συμπληρωμένη εάν εκκινήσουν 3 πληρώματα. Δ) Σε περίπτωση ισοβαθμίας, Επαθλούχος Νέων αναδεικνύεται ο ηλικιακά νεότερος οδηγός. Την βαθμολογία ανακοινώνουν οι υπεύθυνοι συντονιστές.
-
ΑΓΩΝΕΣ.:Α) Ράλλυ Σπριντ Μπράλλου , Ραλλυ Σπρίντ Αττικής ΑΣΟΑΑΑ, 2ο Φθινοπωρινό Ραλλυ Αμαρύνθου. Β) Προσμετρούν και οι τρείς αγώνες. Οι δύο πρώτοι με βαθμολογικό συντελεστή 1, ενώ το ο τρίτος με συντελεστή 1,5 Γ) Στο έπαθλο βαθμολογείται όποιος έχει συμμετάσχει τουλάχιστον σε 2 αγώνες. Δ) Σε περίπτωση ματαίωσης ενός από τους παραπάνω αγώνες, αυτός αντικαθίσταται από άλλον παρόμοιων προδιαγραφών. Ε) Αν δεν γίνουν και οι τρείς αγώνες δεν απονέμεται το Έπαθλο.
-
ΕΠΑΘΛΑ: (Από πλευράς ΕΠΑ-ΟΜΑΕ και οργανωτών) Στον πρώτο οδηγό κάθε συμπληρωμένης κλάσης σε επίπεδο αγώνα απονέμεται Κύπελλο. Στους τρείς πρώτους οδηγούς της ετήσιας τελικής βαθμολογίας του Επάθλου Νέων, απονέμονται Κύπελλα . Εξάλλου οι υπεύθυνοι συντονιστές θα φροντίσουν με δική τους ευθύνη να εξευρεθούν πόροι κα χορηγίες υπέρ των συμμετεχόντων. Θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση.
-
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ: Α) Ισχύουν οι σχετικοί κανονισμοί και εγκύκλιοι της ΕΠΑ. Β) Για μη σύμφωνη με την προκήρυξη συμμετοχή οδηγού πρέπει να κατατίθεται γραπτή αιτιολογημένη εναντίωση το πολύ 24 ώρες μετά την δημοσίευση των συμμετοχών στους υπεύθυνους συντονιστές οι οποίοι υποχρεούνται να εξετάσουν τις αιτιάσεις και να εκδώσουν απόφαση το αργότερο μέχρι την ώρα έναρξης του Τεχνικού Ελέγχου.
Υπεύθυνοι συντονιστές ορίζονται οι…..
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: To 4Γ προτείνεται ετσι για 2 λόγους 1) Για να υπάρξει κίνητρο και δυνατότητα συμμετοχής σε νέους χαμηλής οικονομικής δυνατότητας. 2) Γιατί όλες οι άλλες κλάσεις μπορούν να συμπληρώσουν με τις πιο κάτω, ενώ η 0-1400 πρέπει να συμπληρώνει μονη της.
ΑΡΑ. Αυτοι που επρεπε, προεβλεψαν τις περιεργες καταστασεις. Αυτοι ομως που επρεπε να γραψουν και να δημοσιευσουν τον κανονισμο ΑΥΤΟΥΣΙΟ, τους επεσε μεγαλος και ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ.
Καταλαβες τωρα φιλε ΛΩΡΗ, φιλε ΧΡΙΣΤΟ, Φιλε Δ. ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΕ γιατι δεν περναω πια ουτε εξω απο αγωνα?
ΓΙΑΤΙ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΖΟΕΓΩΙΣΜΟ ΟΣΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ) ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ή ΠΑΛΗΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ.
**Υ.Γ. Σημειωνω οτι το σχεδιο κανονισμου ειχε δημοσιευθει ΑΥΤΟΥΣΙ στο site του χωματινου που τοτε ηταν το ΕΠΙΣΗΜΟ SITE το επαθλου νεων. Και καθε ενδιαφερομενος νεος και καθε επιδοξος οργανωτης θα ΕΠΡΕΠΕ ( αν οχι θα ειχε υποχρεωση) να το εχει διαβασει. **
Καλη συνεχεια στους χωρις λογο και με δυσαρεστα αποτελεσματα τσακωμους σας...