-
Μάλλον οι 50άρες είναι καλό να υπάρχουν...
Γνωρίζει κανείς που υπάρχει λίστα με τα 'Best Rally of the year' όπως τα ψηφίζουν οι κατασκευαστές και η ISC;
_
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για τους Έλληνες οδηγούς:
Ευχαριστούμε Άρη για τα ωραία και θεαματικά περάσματα.
Χατζητσοπάνης και Αθανασουλας γρήγοροι και θεαματικοί.
Οι υπόλοιποιΕΕΕεεεεε....!!!
Είσαι άδικος ή δεν έκατσες μέχρι τέλους.
Respect στους Λαδογιάννηδες που όπου μπορούσαν απογείωναν τον μικρό πύραυλο! Στη Θήβα Ι, στο πεδίο βολής ξεσήκωσαν τον κόσμο!
Ευχαριστούμε!+1
Στο 2ο Σχηματάρι πήραν το πιο δυνατό χειροκρότημα (κατηφόρα!) -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για τους Έλληνες οδηγούς:
Ευχαριστούμε Άρη για τα ωραία και θεαματικά περάσματα.
Χατζητσοπάνης και Αθανασουλας γρήγοροι και θεαματικοί.
Οι υπόλοιποιΕΕΕεεεεε....!!!
Είσαι άδικος ή δεν έκατσες μέχρι τέλους.
Respect στους Λαδογιάννηδες που όπου μπορούσαν απογείωναν τον μικρό πύραυλο! Στη Θήβα Ι, στο πεδίο βολής ξεσήκωσαν τον κόσμο!
Ευχαριστούμε!Εχεις δίκιο. Τους σέβομαι πάρα πολύ εδώ και αρκετά χρόνια. Πραγματικά κάνουν υπερπροσπάθεια και τα δίνουν όλα.
ΟΚ τώρα;;
Πιστεύω ότι κατάλαβες σε τι αναφέρθηκα
-
Ο χρήστης piko έγραψε:
Για τους Έλληνες οδηγούς:
Ευχαριστούμε Άρη για τα ωραία και θεαματικά περάσματα.
Χατζητσοπάνης και Αθανασουλας γρήγοροι και θεαματικοί.
Οι υπόλοιποιΕΕΕεεεεε....!!!
Είσαι άδικος ή δεν έκατσες μέχρι τέλους.
Respect στους Λαδογιάννηδες που όπου μπορούσαν απογείωναν τον μικρό πύραυλο! Στη Θήβα Ι, στο πεδίο βολής ξεσήκωσαν τον κόσμο!
Ευχαριστούμε!Εχεις δίκιο. Τους σέβομαι πάρα πολύ εδώ και αρκετά χρόνια. Πραγματικά κάνουν υπερπροσπάθεια και τα δίνουν όλα.
ΟΚ τώρα;;
Πιστεύω ότι κατάλαβες σε τι αναφέρθηκα
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
ο αγωνας σε σχεσει με περισυ σαφως ηταν καλυτερος και αυτο φανηκε
και απο τους χρονους τις 2 πρωτες μερες που ηταν ολοι κοντα,αλλα απο την αλλη αν δεν δεις τον καμπο της λιλαιας κατι απο παυλιανη,ελευθεροχωρι,βωξιτες κτλ δεν πιστευω οτι χορταινεις ραλι ακροπολις.καποιος εγραψε οτι σημερα ειχε παρα πολυ κοσμο,για θυμηθητε
κυριακη πανω απο τη στιρφακα ειδ.γραμμενη για τι κοσμο μιλαγαμε... και αυτα πριν 2 χρονια.....ευχομε του χρονου να γυρισει ο αγωνας στα βουνα της λαμιας....
H άποψή μου είναι ότι θα αργήσει πολύ να γυρίσει, αν γυρίσει ποτέ.
Aν νομίζεις ότι ο πάρα πολύ κόσμος στις ειδικές είναι θετικό για την αξιολόγηση του Acropolis κάνεις λάθος. Mπορεί για τις παρέες των θεατών να είναι συγκινητικό να βλέπουν γεμάτα βουνά, αλλά για τους οδηγούς και τις ομάδες είναι από αδιάφορο έως αρνητικό.
Πρώτον, οι ειδικές κινδυνεύουν με ακύρωση, γιατί ακόμα και αν εσύ και η παρέα σου ξέρει που να κάθεται και να πειθαρχεί, υπάρχουν δεκάδες κρετίνοι που έρχονται καθυστερημένοι, περπατάνε στο δρόμο σε κοπάδια όταν περάσουν οι πρώτοι 20 και ακολούθως παίρνουν τον κάγκουρά τους και πηγαίνοντας να προφτάσουν την επόμενη κάνουν κοντρίτσες με τα N4 και τα A6/A5 σε στενούς ορεινούς δρόμους. O γραφικός κάμπος της Λιλαίας που αναπολείς έχει γνωρίσει το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα που μας έκανε ρεζίλι (το 2003 νομίζω).
Δεύτερον, μπορεί στη δική σου την παρέα να αρέσει να μένει σε αντίσκηνα, αλλά για πληρώματα και μηχανικούς η περιοχή είναι ότι χειρότερο από άποψη υποδομών. Tα ξενοδοχεία της περιοχής είναι άθλια, υπερτιμημένα, σε μεγάλη απόσταση από το service park και οι ταβέρνες μπορεί να είναι γραφικές, αλλά μερικοί που τρέχουν ή δουλεύουν όλη μέρα και πληρώνουν κάποια χιλιάρικα για τη συμμετοχή τους θα ήθελαν να έχουν κάτι διαφορετικό από παϊδάκια, τζατζίκι και κρύες πατάτες και δεν έχουν όρεξη για ηρωική μάχη για να εξασφαλιστεί τραπέζι.
Oι καιροί έχουν αλλάξει, στο WRC και όχι μόνο. -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
- Παρά λίγο και θα είχαμε μεγάλη ακούσια συνάντηση του Φόρουμ στην 5Β των ΑΓ. Θεοδώρων. Από σπόντα με είδε ο msamaro και έμαθα ότι ήταν κι άλλοι εκεί κοντά. Κρίμα που ο χρόνος πίεζε.
Τώρα που το λες παρατήρησα μία φωτό που έχω και αναρωτιέμαι:
Σε αυτή τη φωτό -κατα 90%- υπάρχει ένα καπελάκι που μάλλον είναι 4TF και δυστυχώς ήταν πολύ κοντά μου, κρίμα που δεν το αντιλήφθηκα...Αν αναγνωρίσει κάποιος τον εαυτό του ας το πει ή ας στείλει ένα πμ...
-
Ήμουν κι εγώ με τους προλαλήσαντες στο Σχηματάρι 1 & 2. Ενδιάμεσα πετάχτηκα στη Χαλκίδα με άλλους φίλους που συνάντησα στο βουνό για να 'τσιμπήσουμε' κάτι (τα θαλασσινά δε μετράνε ως φαγητό, ειδικά σε Ακρόπολις ), και επιστροφή στο δεύτερο πέρασμα σε άλλο σημείο.
Χάρηκα που είδα τα παιδιά από τη Β. Ελλάδα στο SD την Πέμπτη, αλλά και την Παρασκευή.
Και του χρόνου! -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
- Παρά λίγο και θα είχαμε μεγάλη ακούσια συνάντηση του Φόρουμ στην 5Β των ΑΓ. Θεοδώρων. Από σπόντα με είδε ο msamaro και έμαθα ότι ήταν κι άλλοι εκεί κοντά. Κρίμα που ο χρόνος πίεζε.
Τώρα που το λες παρατήρησα μία φωτό που έχω και αναρωτιέμαι:
Σε αυτή τη φωτό -κατα 90%- υπάρχει ένα καπελάκι που μάλλον είναι 4TF και δυστυχώς ήταν πολύ κοντά μου, κρίμα που δεν το αντιλήφθηκα...Αν αναγνωρίσει κάποιος τον εαυτό του ας το πει ή ας στείλει ένα πμ...
Πιο πάνω από εσένα στην ίδια πλευρά υπήρχα 6-7 από το φόρουμ και ακριβώς απένατι άλλοι 8-9 που ήμουν και εγώ . Θα έχω σίγουρα φωτό με τους ίδιους από απέναντι.
Στην φωτο δεν φαίνεται τίποτα. Βάλε την κανονική.
-
Μελαγχολία με έχει πιάσει σήμερα.
Κάθε μέρα κάθε χρόνο το ίδιο και για τον ίδιο λόγο. Θα περιμένουμε ένα χρόνο για να ξαναέχουμε Ακρόπολις με ότι καλό αυτό σημαίνει. Αλλά φέτος και για ένα ακόμα λόγο. Το ότι στα μάτια μου τουλάχιστον το WRC έγινε παραπάνω χλωμό από ότι πρέπει και ότι θα πρέπει σύντομα να γίνουν κινήσεις για να ξαναβρεί την χαμένη του λάμψη.
Μέχρι τότε νομίζω, ότι σχετικά καλός ήταν ο φετεινός αγώνας, καλύτερος από πέρυσι και πάνω κάτω το ίδιο πράγμα θα βλέπουμε κάθε χρόνο.
Ας το πάρουμε απόφαση, ότι για όσο μείνει στο παγκόσμιο καλεντάρι θα γίνεται στην Αθήνα.Οι θεατές σχετικά επέστρεψαν αλλά ετούτη την χρονιά είχαμε ένα καινούργιο φρούτο που ονομάζεται «Βούλγαροι θεατές»
Πραγματικοί κάφροι. Καταβρόμισαν με τα κουτιά από μπύρα τα βουνά, πέταγαν αναμένα αποτσίγαρα μέσα στους θάμνους, έκαναν αυτοσχέδιους αγώνες με τα παρτάλια τους στις διακοπές ανάμεσα στις ss. Άκουγαν στην διαπασών Βουλγάρικα σκυλάδικα, ούρλιαζαν όταν έβλεπαν καμία ωραία κοπέλα και γενικά μας έκαναν να νοιώθουμε ξένοι μέσα στο σπίτι μας.
Ευρωπαϊκή Ένωση γαρΤέλος παντων
Και του χρόνου για όλους καλύτερα -
Πρώτο μου τετραήμερο 'ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ'.
Απο το σέηκ-ντάουν ακόμα φανηκε οτι τα Subaru έχουν τρομερη δύναμη κάτω απο τα καπώ τους.Ειδικά του Ατκινσον το αυτοκίνητο έμοιαζε να 'πλαναρει' στο χωμα στα πατηματα του γκαζιού.
Στο Σχηματαρι (Χ2) χορτασαμε παρακολούθηση,μιάς και βλέπαμε τα αυτοκίνητα για ώρα.Στο πρώτο,είχε τετ-α-κε και ο Λέμπ,το οποίο ισως να τον έβγαλε εκτος ρυθμού.Είδαμε και τις κολοτούμπες τoυ Kouzaj,ενω οι Taz και ΓΚΑΛΛΟ είχαν έξοδο στο ίδιο σημειο.Στην επαναληψη είχε μία και ο Araujo στο ίδιο σημειο.Μετα το χασιμο είχε κατηφορική πολύ κλειστη αριστερη,με ρίζες δεντρων στο οδόστρωμα.
Μελανό σημειο,το γνωστο:Πολλά σκουπίδια.Είμαστε ζωα και δεν αφηνουμε ευκαιρία να το αποδείξουμε.
Αγιοι Θεόδωροι (στην εκκλησία).Πρωτο πέρασμα παρακολούθησα μετα τη δεξια της εκκλησίας,και ενω καθόμουνα στην είσοδο της αριστερης.Πολύ καλό σημειο για φωτογραφία (αλλά φαγαμε και πέτρες),μιας και απο τη δεξια κατεβηκανε οι περισσότεροι με πολύ δυναμικο τρόπο.Ειδαμε και τον Βέλγο πάνω στο δεντρο σε ύψος δεκαπέντε μέτρων
Στο δεύτερο πέρασμα έκατσα στην αλλαγη πορείας λίγο κάτω απο το εκκλησάκι.Καί εκει χορτασαμε πέτρες και θεάματα,ενω η σκόνη μας παραχωσε στο χωμα.Είδαμε γκρούπ Βελγων (με ενδυμασία της φόρντ) να περνανε πέρα δωθε το δρόμο αγνοώντας τους φύλακες και την αστυνομία,ενω ο αγώνας είχε αρχίσει και περνούσανε τα WRC.Είδα και Αγγλο πατερα μικρου παιδιου,να αφηνει τα σκουπίδια του εκει που ειχανε κάτσει.Τελικά το φαινόμενο της μαλακίας δεν ειναι αποκλειστικά Ελληνικό.
τρίτη μερα στην Ασωπία.
Η παρεα των Αθηναίων καραγκιόζηδων που καθησανε πάνω στην κορυφη της δεξιάς πατημένης,σε συνδιασμό με την έλλειψη κριτή ή φύλακα ή αστυνομικού (κατι που χρεώνεται στην οργανωση),λίγο μετα την πρόσβαση 2 της Ασωπίας,έφερε όλους τους αγωνιζόμενουν να περνάνε με πολλά 'άσε' για να μην τους χτυπήσουν.Τι μαλάκες βγαζει ο τόπος μας ρε γμτ.
Περίμενα οτι θα έρθουν να μας την διακόψουνε εξ'αιτίας τους,μόλις ειδοποιούσε κάποιο πλήρωμα για την απίοστευτη μαλακία τους.
Αν ανεβασει φωτογραφίες ο MAGIK θα δείτε τι εννοώ.Στην επαναληψη ενημερωσαμε τους κριτες,και στείλανε δύο αστυνομικούς στο σημείο.
Αυτο είχε σαν αποτέλεσμα να περνανε όλοι με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απο την πατημένη και συνέπεια αυτού ήταν τα πολλά χιλιόμετρα που μαζεύανε λίγο πάρακάτω στο 'γιάμπ'.Αυτα τα λίγα και επιγραμματικά.Αμα καθησω να τα πώ με λεπτομέρεια,θα γραφω μια ολόκληρη μερα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Παρά λίγο και θα είχαμε μεγάλη ακούσια συνάντηση του Φόρουμ στην 5Β των ΑΓ. Θεοδώρων. Από σπόντα με είδε ο msamaro και έμαθα ότι ήταν κι άλλοι εκεί κοντά. Κρίμα που ο χρόνος πίεζε.
Τώρα που το λες παρατήρησα μία φωτό που έχω και αναρωτιέμαι:
Σε αυτή τη φωτό -κατα 90%- υπάρχει ένα καπελάκι που μάλλον είναι 4TF και δυστυχώς ήταν πολύ κοντά μου, κρίμα που δεν το αντιλήφθηκα...Αν αναγνωρίσει κάποιος τον εαυτό του ας το πει ή ας στείλει ένα πμ...
Πιο πάνω από εσένα στην ίδια πλευρά υπήρχα 6-7 από το φόρουμ και ακριβώς απένατι άλλοι 8-9 που ήμουν και εγώ . Θα έχω σίγουρα φωτό με τους ίδιους από απέναντι.
Στην φωτο δεν φαίνεται τίποτα. Βάλε την κανονική.
Μπροστά σου ήμουν αγαπητέ.
Είμαι ο δεύτερος από δεξιά, δίπλα σε αυτόν με το πράσινο, με το καπελάκι του forum.Όλοι οι υπόλοιποι ήταν απέναντι.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για τους Έλληνες οδηγούς:
Ευχαριστούμε Άρη για τα ωραία και θεαματικά περάσματα.
Χατζητσοπάνης και Αθανασουλας γρήγοροι και θεαματικοί.
Οι υπόλοιποιΕΕΕεεεεε....!!!
Είσαι άδικος ή δεν έκατσες μέχρι τέλους.
Respect στους Λαδογιάννηδες που όπου μπορούσαν απογείωναν τον μικρό πύραυλο! Στη Θήβα Ι, στο πεδίο βολής ξεσήκωσαν τον κόσμο!
Ευχαριστούμε!Εμείς ευχαριστούμε!
Η αλήθεια είναι ότι προσπαθούσαμε να πάμε γρήγορα στα καλά κομμάτια και να το φυλάμε πολύ στο κακό, άλλωστε δεν μας παίρνει να κάνουμε κ κάτι αλλο. Παρολαυτά 500m πριν τον τερματισμό στους Αγ Θεόδωρους 2 χτυπήσαμε σε ένα μεγάλο χαντάκι που είχαν ανοίξει οι παγκόσμιοι κ μετά το τέλος της ειδικής μείναμε. Έτσι κάναμε χρήση του super rally κ συνεχίσαμε την Κυριακή.
Και του χρόνου σε όλους!
Νίκος Λαδογιάννης -
Ηταν πολύ όμορφα !!!
Την πρώτη μέρα πήγα Παύλιανη και Ελευθεροχώρι, τη δεύτερη Βωξίτες και Ελάτεια, την τρίτη Ρεγγίνι και Αγ. Στέφανο.
Ο κόσμος ήταν όπως πάντα φοβερός. Ακόμα και σχεδόν ξημερώματα στην Παύλιανη με αρκετό κρύο, τουλάχιστον 3000 περιμέναμε να ξεκινήσει το 54ο Ράλλυ Ακρόπολις και να περάσουν τα τέρατα. Το ίδιο σκηνικό συνάντησα και στις υπόλοιπες ΕΔ. Περίμεναν. Και περιμέναμε...
Ομως κανείς δεν πέρασε!
Κανείς!
Και κανείς δεν έφυγε!
Κανείς!
Περιμέναμε όλοι μέχρι το βράδυ, και τις τρεις μέρες, γιατί πιστεύαμε ότι -δεν μπορεί- το Ράλλυ Ακρόπολις θα περάσει από τα γνωστά του πατήματα!
Ομως δεν πέρασε!
Του χρόνου ίσως?
Πάντως τέτοιες μέρες το 2008 θα είμαστε και πάλι όλοι εκεί, στα γνώριμα μέρη.
Και θα περιμένουμε... -
Ο χρήστης Jimmy_Caesar έγραψε:
Ηταν πολύ όμορφα !!!
Την πρώτη μέρα πήγα Παύλιανη και Ελευθεροχώρι, τη δεύτερη Βωξίτες και Ελάτεια, την τρίτη Ρεγγίνι και Αγ. Στέφανο.
Ο κόσμος ήταν όπως πάντα φοβερός. Ακόμα και σχεδόν ξημερώματα στην Παύλιανη με αρκετό κρύο, τουλάχιστον 3000 περιμέναμε να ξεκινήσει το 54ο Ράλλυ Ακρόπολις και να περάσουν τα τέρατα. Το ίδιο σκηνικό συνάντησα και στις υπόλοιπες ΕΔ. Περίμεναν. Και περιμέναμε...
Ομως κανείς δεν πέρασε!
Κανείς!
Και κανείς δεν έφυγε!
Κανείς!
Περιμέναμε όλοι μέχρι το βράδυ, και τις τρεις μέρες, γιατί πιστεύαμε ότι -δεν μπορεί- το Ράλλυ Ακρόπολις θα περάσει από τα γνωστά του πατήματα!
Ομως δεν πέρασε!
Του χρόνου ίσως?
Πάντως τέτοιες μέρες το 2008 θα είμαστε και πάλι όλοι εκεί, στα γνώριμα μέρη.
Και θα περιμένουμε...Υπογραφω!
Δεν ξερω αν ολα αυτα που λεει ο φιλος ειναι αληθεια ή αιχμες, αλλα εγω περυσι πηγα το Σαββατο του Αcropolis Rally of Athens μεχρι την Ιτεα.
Οπως καθε χρονο τετοια εποχη εκανα την διαδρομη του Μπραλου. Χωρις ομως να δω κανενα αγωνιστικο.
Προτιμησα τις αναμνησεις απο το Acropolis Rally of Athens. -
Ας επανέλθω όμως στην πραγματικότητα του 54ου Ράλλυ Ακρόπολις.
Το χάρηκα κι εγώ αρκετά.
Μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν καλύτερο από πέρσυ, και σίγουρα είδα περισσότερο κόσμο στα σημεία που πήγα. Ο κόσμος όμως ήταν αρκετά απειθάρχητος, πολύ περισσότερο από άλλες φορές, ενώ οι κριτές μάλλον φάνηκαν... κουρασμένοι στην 'επιβολή της τάξης'. Τα δε αστυνομικά όργανα ήταν απλά παρόντα. Πιστεύω ότι ήταν αρκετά μεγάλο πρόβλημα αυτό και μου έκανε εντύπωση.
Ειδικά τη δεύτερη μέρα, στους Αγιους Θεόδωρους, όπου προφανώς όλοι ήμαστε γνωστοί, εκεί στη γωνία στο σημείο 2 έγινε κακός χαμός. Ημουν με φίλο από το βράδυ εκεί και στήσαμε νωρίς νωρίς τα πράγματά μας κοντά στη γωνία (γύρω στα 3-4 μέτρα πριν τη γωνία). Δυστυχώς μαζεύτηκε πολύς κόσμος ακριβώς στη γωνία, σημείο αρκετά -έως πολύ- επικίνδυνο. Βέβαια όλοι μα όλοι οι οδηγοί είχαν ακριβώς το ίδιο πάτημα και τα πράγματα τελικά πήγαν καλά, αλλά άν...?...
Οι Ισπανοί που ήταν ακριβώς στη γωνία δεν έφευγαν με τίποτα από εκεί, ούτε μετά τις χαλαρές παροτρύνσεις του συμπαθούς κριτή, ούτε μετά από τις δικές μου επανειλλημένες προσπάθειες. Εκαναν στην κυριολεξία ότι δεν καταλάβαιναν τι τους λέγαμε. Μετά από 2-3 περάσματα έβαλα μια καρέκλα που είχα, για να τους απομακρύνω έστω και για μισό μέτρο, πράγμα που φάνηκε να λειτουργεί.
Μετά το τέλος της ΕΔ μίλησα στον κριτή και του είπα ότι καλό θα ήταν να βάλει κορδέλλα στη γωνία κάνοντας ένα τρίγωνο για να μην πηγαίνει ο κόσμος εκεί, αλλά δεν φάνηκε να ευαισθητοποιείται γιατί τόσο εκείνος όσο και η κυρία της Ασφάλειας του Ράλλυ είχαν το μυαλό τους στο πώς θα... ισοπεδώσουν τις ανωμαλίες, τα σκαψίματα από τις ρόδες στη γωνία, για να περνούν πιο άνετα τα αγωνιστικά. Η αστυνομία απλά παρούσα.
Και καλά, το εσωτερικό της στροφής ήταν αρκετά επικίνδυνο. Οι ίδιοι οι κριτές, η ασφάλεια, το ασθενοφόρο, η αστυνομία και όλοι οι 'σχετικοί' που είχαν σταθμεύσει στην ευθεία του δρόμου (εκεί που θα πήγαιναν τα αγωνιστικά αν δεν έστριβαν) δεν κατάλαβαν ότι παίζουν και αυτοί με τη ζωή τους??? Βέβαια τα χρειάστηκαν όταν ένας αγωνιζόμενος από λάθος πήγε ευθεία και κατάφερε να σταματήσει λίγο πριν τους θερίσει, (να μην πω και ότι ο αέρας γέμισε... μεθάνιο) αλλά μισό λεπτό αργότερα ήταν πάλι εκεί. Τι να πω?
Στο αντίθετο άκρο ήταν ο Φ11 του Αυλώνα, που έκανε καλή δουλειά και μόνο ξύλο που δεν έφαγε (στην κυριολεξία) όταν προσπαθούσε να επιβάλλει την τάξη. (ειδικά από κάποιον κο Δημάκη)
Πάντως εκείνο που διαπίστωσα είναι ότι πολλοί ξένοι που έρχονται για να δουν το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ιδιαίτερα απείθαρχοι και δεν δίνουν σημασία σε κανέναν, αρκετοί μάλιστα έχουν περίσσιο 'ελληνικό τσαμπουκά' στη συμπεριφορά τους. Καμία σχέση με παλιά. Απαράδεκτο!
Τέλος, σχετικά με τα σκουπίδια.
Για πρώτη φορά είδα τόσο μεγάλη αδιαφορία για τα σκουπίδια μας. Τα αφήναμε, μερικές φορές και με τις σακούλες τους εκεί που βρισκόμαστε λίγο πριν και παρακολουθούσαμε, στην καταπράσινη ελληνική ομορφιά δηλαδή. Και περισσότερο οι ξένοι!
Ντροπή!!!
Οσον αφορά στον αγώνα αυτόν καθεαυτόν μάλλον μου άρεσε, αν και την πρώτη μέρα το πεδίο βολής στη Θήβα ήταν αποτυχημένη επιλογή. Οι Αγιοι Θεόδωροι είχαν θέαμα τόσο στο σημείο 2 όπως άλλαξε φέτος, όσο και πιο ψηλά στις γρήγορες φουρκέτες. Ο Αυλώνας κι αυτός ήταν πολύ καλός και τα σημεία θέασης πολλά και καλά!
Τα αυτοκίνητα έκαναν ό,τι μπορούσαν και τα πήγαν αρκετά καλά στα χέρια των οδηγών τους στους 'Αθηναϊκούς' 'βουνίσιους' δρόμους.Και του χρόνου καλύτερα!
-
Σειρά και για τις δικές μου εντυπώσεις.
54ο Ραλλυ Ακρόπολις out , 55ο Ραλλυ Ακρόπολις in.
Πολύ ωραίες ειδικές με ποικιλία στροφών, χώματος και ευτράπελων.
1η μέρα ειδική θήβα χλμ 4,73: ευθέια κατηφορική σε πήδημα σε δεξιά ανοιχτή με πολλά.
Πρώτο πέρασμα θα μπορούσα να πώ οτι με εξαίρεση των Subaru και κανά δύο Ford (Latvala, Henning Solberg) όλοι οι υπόλοιποι φυλαγμένα περάσματα λόγω του ότι ανοίγανε δρόμο μάλλον.
Δεύτερο πέρασμα και όλα άλλαξαν. Πολύ παραπάνω χλμ. πολύ πιο θεαματικό το άλμα και οι χρόνοι δείχναν ότι ήταν όλοι στην προσπάθεια.2η μέρα ειδική Αγ.Θεοδωροι χλμ. 47,56: αριστερή με πολλά σε φρένα για S και σε τσιμεντένια κατηφόρα για 40μ. και χώμα για δεξιά παρατεταμένη. Αρκετός κόσμος (ευτυχώς υπήρχε ύψωμα με αρκετά καλή θέα), μιας και τα 47 χλμ είχαν δείξει τα δόντια τους και οι περισσότεροι είχαν 1 ή 2 κλαταρίσματα και προβλήματα με τα φρένα.
Πρώτο πέρασμα τα Ford δείχναν την ταχύτητα τους, o Atkinson είχε μείνει με τη ζάντα μπροστά δεξιά και ο Σολμπεργ ακριβώς από πίσω του ερχόταν κομμάτια. Τρομάρα για την ασφάλεια των θεατών που φεύγαν για να δούνε αλλες ειδικές γιατό ο ήχος του αυτοκινήτου του Solberg είχε καλυφθεί απο του Ατκινσον και τον καταλάβαμε τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα πριν περάσει απο μπροστα μας.
Δευτερο πέρασμα άλλοι λαβομένοι, άλλοι απλώς προσπαθούσαν να τερματίσουν την ειδική. Παρόλο που πολλοι είχαν κλατάρισμα τα χλμ. που πέρναγαν ήταν πολλά.3η μέρα ειδική Ασσωπία 6,5 χλμ.: Ήμουν ο φύλακας κριτής της επόμενη στροφής από αυτήν που ανέφερε ο Hunter. Ευθεία σε άλμα και ευθελια 200 μ για αριστερή.
Στο πρώτο πέρασμα και για άγνωστο λόγο (μέχρι τότε) πολύ χαλαρά περάσματα και τίποτα το ιδιαίτερο σχεδόν απο κανέναν οδηγό. Στεναχώρια γιατί περιμέναμε καλύτερο θέαμα λόγω της μεγάλης ευθείας που προηγύταν.
Στο δεύτερο πέρασμα ο κόσμος ο πολύς εφυγε εις αναζήτηση καλύτερης στροφής, αλλά ήρθε ο Ηunter και η παρέα του (ευχαριστώ για την παρέα σας παιδιά) και μου αναφέρανε και το περιστατικό της προηγόύμενης στροφής με την παρέα που έμπαινε στη γραμμή των αυτοκινήτων και τους ανάγκαζε να κόβουν. Μετα από επικοινωνία με την ασφάλεια της ειδικής στείλαν 2 αστυνομικούς για φύλαξη στο σημείο, με αποτέλσμα στο δεύτερο πέρασμα τους τα χλμ να ειναι πολυ περισσοτερα και το θέαμα στο αλματάκι σε εμένα πολύ καλύτερο.Απολογισμός .............
Χμμμμ πολύ καλύτερο από το περσινο αλλά ακόμα θέλει δουλειά για να γίνει σαν τα παλαιότερα της Λαμίας. Ελπίζω του χρόνου να είναι ακόμα καλύτερο, ακόμα πιο γρήγορο, με ακόμα περισ΄σότερο κόσμο στα βουνά..
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ >.>>>>>>> -
Ως Λαμιώτης να ενημερώσω το παληκάρι που μίλησε για την έλλειψη υποδομών ξενοδοχείων κάφρων επιχειρηματιών κ κρύας πατάτας με τζατζίκι περσινό,οτι μάλλον αντιλήφθηκαν τον τόπο καταγωγής σου κ όντας κακοί κ άπληστοι σε εκμεταλλεύτηκαν! (αυτά που περιέγραψες υπάρχουν παντού απλά τα υπερπροβάλλουμε όταν τα βλέπουμε στην επαρχία!)
Γνωρίζω οτι τα πράγματα αλλάζουν αλλά η εξέλιξη δεν οδηγεί πάντα προς το καλύτερο!Προτιμώ το μποτιλιάρισμα κ τις στερήσεις στις θεικές περιοχές του τόπου μου παρά το άχρωμο περιβάλλον με την επάρκεια υποδομών!
Προς Θεού το πόστ δεν έχει προσβλητική διάθεση αλλά εφορμώμενος από το πόστ του φίλου προσπάθησα να δώσω μια άλλη οπτική αναφορικά με το Ακρόπολις!
-
Μεγαλη απογοητευση για ολους.....
Με οποιον μιλησα κανεις δεν θα πηγαινε
Μιλουσα με εναν φιλο που ανακαλυψαμε οτι πηγαιναμε στο ιδιο μερος στην Παυλιανη (Πηγες του Ηρακλεως) και νοσταλγισαμε
Περυσι πηγα Αθήνα να δω και εφυγα τσατισμένος
Φετος προτιμησα το σπιτι
Να το χαιρεστε ολοι εκει κάτω
Εμεις εχουμε και τα δικά μας Ραλλυ και αποδεικνειουμε τι επρεπε να γινει.
Οταν θα χαθει να δουμε τι θα πειτε........
Σε οσους πηγαν ελπιζω να μην το μετανιωσανε και να περασαν καλα -
Πέμπτη 31/05
SSS: Ελπίζω η τελευταία φορά που έγιναν εκεί οι SSS. Πολύ μακριά και συνεπώς αποστειρωμένη η εικόνα που είχαμε, τελείως αθόρυβα ( τα άλογα πάω στοίχημα δεν ξύπνησαν καν, το πολύ να γύρισαν πλευρό στα Σουμπαρού). Γενικώς χάλια. Κρίμα γιατί όντως τα αυτοκίνητα προσέφεραν θέαμα που δεν μπορούσες να απολαύσεις.
Παρασκευή 01/06
Θήβα 1: Απλά το καλύτερο κομμάτι του αγώνα στο πεδίο βολής Πολύ θέαμα για πολύ ώρα! Το κακό ότι φρακάραμε στο φεύγα στην κοπάνα από κάτι SUV που φοβούνταν ν'ανέβουν ένα μικρό ανάχωμα!
Σχηματάρι 2: Στην πλαγιά μετά τον πρώτο ενδιάμεσο στη χωματερή στο 3 της εδ. Βλέπαμε για αρκετή ώρα σε 3 σημεία το αυτοκίνητο. Ωραία ήταν και εκεί.
Σάββατο 02/06
Αγ.Θεόδωροι 1: Ήμασταν στον πρώτο ενδιάμεσο περίπου στο 3χλμ της εδ. Τρελή ευθεία σε μέτρια αριστερή όπου το έδαφος από φλατ άλλαζε σε σκληρό κομμάτι. Θαυμάσαμε φρένα WRC και στρίψιμο με γραμμές δυστυχώς, πλην του μεγάλου Σόλμπεργκ που τό χασε λίγο και μας πρόσφερε μια ωραιότατη πλαγιολίσθηση.
Ολ. εγκαταστάσεις 2 : Ωραία ειδική αλλά δυστυχώς έξω από το συρματόπλεγμα. Κάτσαμε απέναντι από το flying οπου έβλεπες σχετικά καλά.
Αγ. Τριάδα 2 : Αν και κάτσαμε στην απέναντι πλαγιά μετά την εκίνηση ήταν πολύ καλά γιατί έβλεπες για αρκετή σχετικά ώρα το αυτοκίνητο ενώ και η αντήχηση στα βράχια ήταν τρομερή.
Κυριακή 03/06
Ασωπία 1 : Ήμασταν στο 1,7 της εδ στη δεξια που έφτανε η κοπάνα. Πολύς κόσμος και ωραία περάσματα και από τα Ν. Τρομάξαμε με τη γιαγιά που μπήκε μέσα την ώρα που εχόταν ο Ζήσης. Πέρασε ξυστά δίπλα της ευτυχώς αλλά η γιαγιά πρέπει να έχασε τα μισά χρόνια από αυτά που της μένουν!!!
Αυλώνας 2 : Στο 18 της εδ στην κατηφορική αριστερή στο δέντρο με πολύ κόσμο. Πολύ ωραία περάσματα και πολύ χειρόφρενο με τον Vertunof να σβουρίζει.
Γενικά: Περισσότερος κόσμος από πέρσι, πολύ ωραία η πρώτη μέρα, καλή η κατάσταση των ειδικών και ευτυχώς καμία ακύρωση. Μπράβο στον ψηλό και στον Solberg για το comeback που δείχνει να άλλαξε και αυτός το οδηγικό του στυλ με τις γραμμές να κυριαρχούν έναντι της πλαγιολίσθησης . Μπράβο στο Βωβό για τα θεαματικά αν μη τι άλλο περάσματά του και στο Χατζητσοπάνη για την καλή επίδοση ανάμεσα σε Ν που ακολουθούν το παγκόσμιο όπως και σε όλους τους Έλληνες άτυχους και μη. Κρίμα για τους θεατές που έφευγαν μετά τον ψηλό και ντροπή στους βρωμιάρηδες που άφηναν πίσω τους ένα κάρο σκουπίδια
Άντε και του χρόνου στα παλιά λημέρια! (χλωμό ως αδύνατο...)
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
ΔΕΝ ΠΗΓΑ,
ΔΕΝ ΕΙΔΑ,
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ.....!!!ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ..ΑΣΑΝΣΕΡ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ
Πήγα, είδα, άκουσα - Εντυπώσεις από το 54ο