Καλησπέρα σε όλους!
Συμμετείχα ως συνοδηγός στον αγώνα (Νο 44-Fiat Seicento) και θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποια γεγονότα ακούγοντας έπειτα την άποψή σας.
-
Στο πρώτο ανέβασμα, στα πρώτα χλμ του αγώνα, συναντήσαμε ένα κοπάδι κατσίκια με αποτέλεσμα να σταματήσουμε αφού ήταν μέσα στη μέση περιμένοντας να κάνουν στην άκρη για να συνεχίσουμε.
Στο σημείο αυτό υπήρχε ενδιάμεσος. ο οποίος στο κατέβασμα μας ζήτησε συγγνώμη λέγοντας ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Αν δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι'αυτό και να διασφαλίσει την κανονική ροή των αγωνιστικών τότε ποια είναι η θέση του εκεί?? Ρωτώ ειλικρινά γιατί δεν καταλαβαίνω.
Η απάντηση του προέδρου της λέσχης στο περιστατικό ήταν ότι αυτά συμβαίνουν και στο wrc. Έχει δίκιο, όμως εκεί μιλάμε για 20-25 ειδικές 25-30 χλμ και όχι για μία των12. Επίσης, είχα την εντύπωση ότι θα είναι αυτονόητο ο ενδιάμεσος να ενημερώσει την εκκίνηση ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για άλλο αυτοκίνητο. Αυτό δεν έγινε αφού ο πρόεδρος όταν μιλούσαμε για το περιστατικό έφτασε σε σημείο να αμφιβάλει μήπως λέγαμε ψέμματα!! Όταν ρωτήσαμε αν υπήρχε δυνατότητα να ανεβούμε και πάλι μας είπε ότι είναι αδύνατο γιατί είναι εκτός κανονισμών.
Σωστό, αφού όμως είναι έτσι νομίζω είναι εκτός κανονισμών να μη χρησιμοποιηθεί το road book του αγώνα και το rally να γίνει ανάβαση (θα μου πείτε έγινε για να μην ταλαιπωρηθούμε, συμφωνώ, δεν παύει όμως να είναι εκτός κανονισμών).
-
Κάτι ακόμη που ισχύει για όλους τους αγωνιζόμενους. Το αγροτικό μετά την αριστερή στροφή μέσα από την κορδέλα, τι ήταν???? Μετά το τέλος του αγώνα το κατέβασε αυτοκίνητο της ελπα. Δε θα πρεπε να έχει γίνει πριν απ' τον αγώνα. Ή έστω να υπάρχει κάποια ενημέρωση στους αγωνιζομένους??
Τελειώνοντας, για να μην σας κουράζω, θέλω να πω ότι οι αγώνες αυτοκινήτου μπορεί να είναι χόμπι για όλους μας, το οποίο όμως απαιτεί υπευθυνότητα, ωριμότητα, ετοιμότητα και οργανωτικότητα.
Αυτό όμως δεν πρέπει να ισχύει και για τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν να τους οργανώσουν??
Ευχαριστώ πολύ,
Νίκος Λαδογιάννης