Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 8
    • Best 1
    • Groups 0

    Topics created by johngav

    • J

      Frontera vs Dolphin
      Κατασκευαστές και Μοντέλα • • johngav 720

      33
      0
      Votes
      33
      Posts

      I

      @a-d-p said in Frontera vs Dolphin:

      @cirus said in Frontera vs Dolphin:

      @dettol said in Frontera vs Dolphin:

      @a-d-p said in Frontera vs Dolphin:

      Η αλλαγές από γενιά σε γενιά, εμένα μου θυμίζουν παλιές εποχές υπολογιστών και την σημερινή εποχή των κινητών. Μόνο η apple έχει σοβαρή δευτερογενή αγορά, πλέον ούτε η Samsung.

      Επι τη αφορμη του ποστ σου και επειδη το εχω διαβασει αρκετα τελευταια, βλεπεις εσυ τιποτα φοβερες διαφορες;

      Βλεπουμε πολλα περισσοτερα μοντελα απο οτι πριν και σε τιμες ανταγωνιστικες. Αυτο ναι. Προ διετιας, στην ελλαδα, η μονη επιλογη, πρακτικα, ηταν τα τεσλα. Τωρα εχουμε μεγαλυτερη ποικιλια αμαξωματων και σε τιμες που δεν ξεφευγουν. Σε καποιες περιπτωσεις, εχουμε πραγματικα καλες τιμες (πχ με τα byd).

      Σε επιπεδο τεχνολογιας, μπαταριας, αυτονομιας, ειδαμε καποια κοσμογονικη διαφορα; Εγω θα πω οχι. Τα byd εχουν καλες τιμες, αλλα τα φτηνα ουτε μεγαλη μπαταρια εχουν, ουτε φορτιζουν ιδιαιτερα γρηγορα. Τα μεγαλα, ειναι σε τιμες αντιστοιχες των τεσλα αλλα προσφερουν διαφορετικα πραγματα ωστε να καλυψουν λιγο διαφορετικες αναγκες ενος επιδοξου αγοραστη.

      Τα κορεατικα μεγαλα (ioniq, ev6) εχουν μεν 800v αρχιτεκτονικη, αλλα πρακτικα ελαχιστη διαφορα εχουν για την ελλαδα, ενω οι μπαταριες τους και η αυτονομια τους δεν προσφερουν κατι πολυ διαφορετικο απο τα τεσλα ή τα μεγαλα byd.

      Οι ευρωπαιοι εχουν ενδιαφερον ειτε στα πολυ φτηνα (πχ ec3) ειτε στα πολυ ακριβα (i4, eqs, taycan, macan, etron) χωρις ομως και αυτοι να εχουν να προσφερουν τεχνολογικα ενα προϊον ταξεις μεγεθους ανωτερο. Σε επιπεδο ποιοτητας εσωτερικου, χλιδας κτλπ, ναι βεβαιως! Σε επιπεδο εμπειριας οδηγησης, επισης, δεν το αμφιβαλλω. Στα θεματα ομως EV, οχι ιδιαιτερα ή τουλαχιστον οχι τοσο μεγαλη διαφορα, που να δικαιολογειται απο την διαφορα τιμης τους.

      Οποτε τι μενει; δημοσιευματα και βιντεακια που βλεπουμε απο την κινα, να δειχνουν φοβερα και τρομερα πραγματα που ισως καποια στιγμη να δουμε εδω. Quantum leap στην τεχνολογια των μπαταριων δεν βλεπω να εχει κανει καποιος. Στην ισχυ φορτισης παιζεται το παιχνιδι αυτην τη στιγμη, αλλα αυτο απαιτει καταλληλες υποδομες.

      Δεν ξερω αν εξηγησα καλα αυτο που ειχα στο μυαλο μου, αλλα θελω να καταληξω οτι προς το παρον, πολυ λαδι και απο τηγανιτα τιποτα...

      Αν παρομοιάσεις την τεχνολογία των αυτοκινήτων με τα κινητά

      Έχουμε φύγει από τις γκουμουτσες που ήταν μεγαλύτερες από το κεφάλι ενός ανθρώπου και με κεραια μισό μέτρο

      Είμαστε τώρα αντίστοιχα στα αυτοκίνητα σε μεσαία μεγέθη , αρκετά βαριά και με ασπρόμαυρες οθόνες . Η Τέσλα είναι η Nokia

      Τώρα στο μέλλον στα κινητά έγιναν , μικρότερα , αναδιπλούμενα , ελαφρύτερα , με χρώματα, με touch screen , με κάμερες κτλ κτλ

      Κάτι ανάλογο πιστεύω και για τα αυτοκίνητα . Έχουν να βελτιωθούν πάρα πολύ ακόμα, δεν είναι στην αρχή αλλά δεν είναι και σε πολύ ανεπτυγμένη κατάσταση ώστε να βλέπουμε μικρές αλλαγες. Έχουμε να δούμε τεράστιες διαφορές στο μελλον. Το πρόβλημα είναι ο άνθρωπος που τα θέλει όλα από την αρχή και δεν μπορεί να περιμένει λίγο. Από ατμο θέλει κατευθείαν πυρηνική ενέργεια. Στάσου ρε παιδάκι μου , θέλει χρόνο δεν μπορεί να ζητάς ένα τέλειο προϊόν με τεράστια αυτονομία, πύραυλοκινητό , να φορτίζει σαν αστραπή και να έχει να φορτίζεις όπου μπορείς να κλάσεις

      Ακριβώς και να προσθέσω ότι τα κινητά ξεκίνησαν από τούβλα, στη συνέχεια μίκρυναν υπερβολικά και άρχισαν να μεγαλώνουν ξανά με τις οθόνες αφής και έφτασαν σχεδόν τις 7 ίντσες

      Ericsson T66 το μικρότερο κινητό πο είχα ποτέ, η μπαταρία δεν έφτανε απόγευμα !
      alt text

    • J

      Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου Opel Corsa C
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • johngav 323

      2
      0
      Votes
      2
      Posts

      N

      @johngav said in Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου Opel Corsa C:

      Χαιρετίζω όλους

      Έχω Corsa C Twinport 1.4L του 2004. Πολλές φορές στην εκκίνηση κλωτσάει και μπουκώνει. Ο μάστορας λέει οτι φταίει ο ρυθμιστής πίεσης καυσιμου και πρέπει να αλλαχτεί όλο το καβούκι της μονάδας καυσίμου. Καινούργιο πια η OPEL δεν βγάζει και δυσκολευόμαστε να βρούμε μεταχειρισμένο. Ξέρει κανείς που μπορούμε να βρούμε;

      Δες τα μηνύματα σου

    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr