Το σίγουρο είναι ότι με κάτι Ami που θα «οδηγούν» κατά προτίμηση άσχετοι και θα είναι από κινητά εμπόδια εως δημόσιος κίνδυνος
θα πληρώσουμε τη νύφη οι υπόλοιποι.
Εδώ ένας που παρκάρει τον κουβά.
Youtube Video
Το σίγουρο είναι ότι με κάτι Ami που θα «οδηγούν» κατά προτίμηση άσχετοι και θα είναι από κινητά εμπόδια εως δημόσιος κίνδυνος
θα πληρώσουμε τη νύφη οι υπόλοιποι.
Εδώ ένας που παρκάρει τον κουβά.
Youtube Video
@yem said in Citroen Ami:
εεεε και εσύ τι σκας βάλε κάμερα
Κι εδώ το μανεκέν επιδεικνύει τη σωστή dashcam για το Ami
@bouzou said in Cupra Formentor:
Απ την πρώτη επίσκεψη στην Seat-Cupra Αργυρούπολης ο καλά ενημερωμένος πωλητής μου είπε για τους ενδιασμούς μου περί dsg οτι είναι υγρού τύπου και συνεπώς πολύ πιο ανθεκτικό .
Ναι εξήγησα πόσο εύκολο είνα για ένα πωλητή-τεχνικό σύμβουλο να βρει την απάντηση στο ερώτημα που έκανε ο φίλος και πολλοί άλλοι θα είχαν κάνει πριν το φίλο.
Δε δικαιολογείται τόσο ανυπόστατη απάντηση για ένα επαγγελματία πωλήσεων,
στη χειρότερη πωλητής είσαι και λες αλήθεια δεν ξέρω, δεν απαντάς «το 1500άρι είναι ξηρό» (που δεν είναι).
Και για εκείνους που τυχόν απασχόλησε η εικόνα περί ηχομόνωσης και τον ήχο της μηχανής,
θα φανεί παράξενο αλλά και εκεί κρατάτε ένα μικρό καλάθι πριν την εξαγωγή συμπερασμάτων
γιατί τα αυτοκίνητα αυτά έχουν ένα ηχείο που δημιουργεί τεχνητό ...θόρυβο (και καλά πιο σπορτίφ).
Δεν είναι ότι δεν έχει καλή ηχομόνωση,
είναι ότι ρυθμίζεται η ένταση της φασαρίας που παράγει το ηχείο.
επειδή ειπώθηκε και ξαναειπώθηκε,
λοιπόν η μόνη προπαγάνδα είναι από την ανάποδη :
αφήνουμε εκτός πεδίου κριτικής το υποκείμενο Ami
και δικάζουμε προθέσεις εκείνων που το κρίνουν το Ami
τις χρήσεις του Ami κρίναμε, και την ικανότητά του να επιτελέσει με επάρκεια αυτό που πουλάει
ε πώς να το κάνουμε;...
@k-m said in Cupra Formentor:
Επίσης μου ειπε για το DSG οτι στην εκπαιδευση τους ειχαν ενημερωσει πως το 1500 είναι ξυρου και τα μεγαλυτερα υγρου, αλλα προς το παρον οτι 1500 εχουν ελέγξει με το πλαισιο ειναι υγρου.
Είτε δεν ξέρουν, είτε δεν θέλουν να πουλήσουν αν έχουν άλλες μάρκες που προωθούν.
Γιατί μια απλή ματιά στον κατάλογο των ανταλλακτικών,
θα επιβεβαίωνε πως όλα τα Formentor έχουν μόνο υγρού τύπου DSG
και συγκεκριμένα τα DQ381, DQ400E, DQ500 που είναι όλα υγρού τύπου.
Επί τη ευκαιρία
πριν μερικές βδομάδες είχα πετύχει ένα λευκό Formentor στο ΙΚΕΑ Αεροδρομίου Αθήνας απογευματινές ώρες
πραγματικά εντυπωσιακή αύρα και πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Ήρθε πάρκαρε παραδίπλα, και δημιουργούσε αίσθηση.
@jg4 said in Cupra Formentor:
cholo ευχαριστώ για την πληροφορία, όντως δεν το γνώριζα! Αφορμή για το σχόλιο μου ήταν όντως η ανύψωση τους όταν χιονίζει, όπως είπε ο k-m
Το κατάλαβα και γι' αυτό στο παρέθεσα από το εγχειρίδιο.
Όπως αναφέρει,
η service position είναι και για τις περιπτώσεις με την παγωνιά.
Και δεν ανοίγεις το καπό, ίσα ίσα με κλειστό καπό λειτουργεί η service position.
Η ιδέα είναι καλή.
Δεν είναι καινοτόμα ιδέα.
Φτηνό στη φορολογία, με δίπλωμα τύπου μηχανής έχουν υπάρξει ΙΧ και παλιότερα.
Στο συγκεκριμένο εδώ, η εκτέλεση της ιδέας είναι άπειρες φορές κακή.
Κατασκευαστική ξεπέτα. Πανάκριβη στην τελική.
Και κατά τη γνώμη μου,
δε θα δεχόταν να το κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο ούτε ο έφηβος της Εκάλης ούτε ο πατέρας του εφήβου για το παιδί του.
Από άχρηστες χρήσεις,
θα αγόραζε το Ami
είτε ο έφηβος της Εκάλης για να πεταχτεί στον κήπο μέχρι το σπιτάκι του σκύλου
είτε κάποιος ψωνισμένος της μπουρζουαζίας που θα νόμιζε ότι επιδεικνύει την εξυπνάδα του.
Από λιγότερο άχρηστες δραστηριότητες,
θα το έβλεπα ως εναλλακτική για τα ηλεκτρικά πατίνια στους τουρίστες για τα κέντρα των πόλεων.
Καλές δουλειές Citroen!
Ειδικά με τις κρατικές επιδοτήσεις.
Αυτό πού το πας;
Λέει
Βασικός Εξοπλισμός Εκθέματος
Αποθηκευτικός χώρος 63Lεμπρός από το συνοδηγό
και εννοεί τον κενό χώρο της καμπίνας...
Τροχοί 14"
και θα μπορούσε να εννοεί ότι οι τροχοί είναι εξοπλισμός...
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (D,N,R)
και θα μπορούσε να εννοεί ότι έχει ταχύτητες και αλλάζουν αυτόματα...
Ποιόν νομίζουν ότι κοροιδεύουν;...
Δες προηγούμενο βίντεο πώς τα πάει στις ανηφόρες.
Μελίσσια μόνο χαμηλά, Κερατσίνι το ξεχνάτε και Κατεχάκη αν πάρεις γερή φόρα...
Super market το αφήνεις έξω, δεν πας πολύ υπόγειο !
H Alfa; Πέρυσι κερδοφόρα; Για πείτε και πόσα ήταν τα κέρδη...
Fake news.
Επί δεκαετίες αυτό που γίνεται είναι πως είναι ζημιογόνα.
Και παλαιότερα ακόμα, πάλι ζημιογόνα ήταν.
Μέχρι που στο τέλος κατά καιρούς περνούσε στο ιταλικό δημόσιο.
Στο τέλος κατέληξε και στη Fiat, και πάλι είναι ζημιογόνα.
Και από τη Fiat στη Stellantis, να παίρνει μια ευκαιρία σε ορίζοντα 10ετίας.
"Stellantis Gives Its Alfa Romeo, Lancia And DS Brands One Last Chance"
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/17/stellantis-gives-its-alfa-romeo-lancia-and-ds-brands-one-last-chance/?sh=623df997761d
Τέλος πάντων
πέρυσι στην ημερίδα των Financial Times «Future of the Car»
ο Carlos Tavares (CEO της Stellantis) αυτό που είπε ήταν
“My clear management stance is that we give a chance to each of our brands, under the leadership of a strong CEO, to define their vision, build a roadmap and make sure they use the valuable assets of Stellantis to make their business case fly,”
“We’re giving each a chance, giving each a time window of 10 years and giving funding for 10 years to do a core model strategy."
“If they succeed, great. Each brand is given the chance to do something different and appeal to customers.”