Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 314
    • Best 10
    • Groups 0

    panos-pure-clio

    @panos-pure-clio

    34
    Reputation
    8
    Profile views
    314
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos-pure-clio Unfollow Follow

    Best posts made by panos-pure-clio

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      E-ε-έφτασε

      Ε-ε-έφτασε

      Ξεφόρτωμα πριν απο λίγο στην αντιπροσωπεία!

      3 ολοκαίνουργιες c4! Οι 2 έκδοση feel pack και η δική μου σε shine pack!

      Eπιτέλους 5 μήνες + υπομονή φτάνουν στο τέλος τους!

      Επίσης να προσθέσω πως η citroen μου επιφύλαξε μια τεράστια έκπληξη την οποία θα σας αποκαλύψω αφού παραλάβω με το καλό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Είχα στην κατοχή μου τη νέα c4 για test drive και μάλιστα για 7 ημέρες οπότε έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Το αμάξι πραγματικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου απο θέμα άνεσης, ηχομόνωσης ποιότητα κύλισης αλλά και απτής ποιότητας υλικών εσωτερικού. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μου ήταν το bluehdi 130 ps EAT8 σε έκδοση shine pack.

      -Oδική συμπεριφορά:Είναι μαλακό όσο πρέπει αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει την νωθρότητα που εμφάνιζε στο εμπρός μέρος  η προηγούμενη c4 στις στροφές, ενώ οι  κλίσεις σε σχέση πάλι με την προηγούμενη c4 που είχαμε στην κατοχή μας επί 4 χρόνια είναι εμφανώς πολύ πιο περιορισμένες.  Τα υδραυλικά ωστήρια στα αμορτισέρ εδω έχουν καλύτερη εφαρμογή απο ότι στον Κάκτο αλλά και στο c5 aircross που είχα οδηγήσει κατά το παρελθόν μιάς και σε φρεναρίσματα πανικού δεν 'βουτάει' με τα μούτρα.Μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό σε σχέση πάντα με την προγούμενη γενιά c4 με πολύ μικρότερες κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλύτερη πληροφόρηση απο το τιμόνι.

      -Άνεση: Το αμάξι συνδιάζει με την νέα ανάρτηση και τα καθίσματα advance comfort ενισχυμένα με πυκνό αφρό και πραγματικα νιώθεις ότι οδηγείς απο την πολυθρόνα του σαλονιού σου.Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι εκπληκτική πραγματικά εκεί οι Γάλλοι δίνουν ρεσιτάλ. Κλείνεις την βαριά σε αίσθηση πόρτα και απομονώνεις κάθε εξωτερικό θόρυβο απο έξω, κάθε τι που θα σου χαλάσει την ηρεμία και την οδηγική απόλαυση.

      -Κινητήρας - Κιβώτιο: O γνωστός πασπαρτού κινητήρας της PSA με άφθονη ροπή, ραφιναρισμένη λειτουργία, και πραγματική κατανάλωση με το δικό μου στυλ οδήγησης απο 5,3 έως 6,0 λ/100 (με αρκετό ζόρισμα και φορτίο),Το αυτόματο απλά απόλαυση ενώ διαθέτει 3 λειτουργίες eco, normal και sport.

      -Εσωτερικό:Η ποιότητα που αντιλαμβάνεσαι απο το αμάξι ξεκινά απο την ώρα που ανοίγεις την Γερμανική σε αίσθηση πόρτα και τον βαθύ ήχο που παράγει καθώς την κλέινεις, αφήνοντας απο έξω κάθε θόρυβο που θα σου χαλάσει την μαγική αίσθηση της άνεσης και ηρεμίας.Καταντάει γραφικό αλλά πραγματικά στην ηχομόνωση οι Γάλλοι σε αυτό το αμάξι δίνουν ρεσιτάλ.Στην έκδοση shine pack που είχα στην κατοχή μου όλο το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό αφρώδους αίσθησης δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, απο την μέση και κάτω είναι πιο σκληρό σαν όλα τα υπόλοιπα αμάξια της κατηγορίας, ενώ οι πόρτες στο πάνω μέρος έχουν μαλακό πλαστικό και πολύ ωραίο ύφασμα.Γενικά η απτή ποιότητα που αντιλαμβάβεσαι είναι σε εξαιρετικό επίπεδο ενώ στις πίσω πόρτες τα πλάστικά είναι κατώτερης ποιότητας μάλλον για λόγους οικονομίας.Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας είναι πληρέστατος  στην έκδοση shine και shine pack ενώ η ηλιοροφή που διέθετε το αμάξι της δοκιμής που είχα στην διάθεση μου, έδινε μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας  και ελευθερίας.Ωραία και ξεχωριστή  προσθήκη αποτελεί η βάση στήριξης tablet με το συρόμενο συρταράκι τόσο για την αποθήκευση του όσο και για την αποθήκευση εγγράφων.

      -Χώροι:Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετός που σου  επιτρέπει να καθίσεις άνετα  ακόμα και σταυροπόδι, το πλάτος είναι αρκετό, ενώ ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερος.  Έχει όμως μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.

      Ειλικρινά μετά απο μία εβδομάδα συνεχούς χρήσης το αμάξι ξεπέρασε τις αρχικές μου προσδοκίες. Είναι διαφορετικό απο οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, άνετο, ήσυχο, οικονομικό  καλοεξοπλισμένο, ταξιδιάρικο και ποιοτικότατο.Στα αρνητικά του η έλλειψη πίσω υλοκαθαριστήρα και για άλλους (όχι για εμένα) οι μικρές ενδείξεις απο τον εμπρός πίνακα όργάνων.Sorry για το σεντόνι. Περισσότερα θα πούμε με την παραλαβή του δικού μου αυτοκινήτου 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Καλησπέρα και καλή Κυριακή σε όλους!Μετά απο σχεδόν 4 μήνες με το αυτοκίνητο, και έπειτα απο ένα μακρύ χρονικό διάστημα απουσίας απο το forum,επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο να συγκεντρώσω εμπειρίες και φωτογραφίες προκειμένου να το παρουσιάσω και να βοηθήσω με την εμπειρία μου όσους σκέφτονται να προχωρήσουν στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου!
      Ήταν 26 Γενάρη όταν η citroen άνοιξε το σύστημα παραγγελιών στην Ελλάδα και εγώ με σπασμένο το δεξί πόδι επισκέφτηκα με την γυναίκα μου την τοπική αντιπροσωπεία για να παραγγείλουμε την νέα c4.
      5 μήνες και κάτι ημέρες αργότερα το αυτοκίνητο ήρθε ολοκαίνουργιο στην αντιπροσωπεία, γυαλισμένο έτοιμο για παραλαβή ενώ το κοντέρ έγραφε μόλις 2χλμ!
      Να θυμήσω ότι το αμάξι είναι στην πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση του shine + με έξτρα το χρώμα elixir rouge, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, αυτόματο παρκάρισμα ενώ απο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας έχει κυριολεκτικά τα πάντα!!!!
      Πάμε λοιπόν στο κυρίως πιάτο που είναι οι εντυπώσεις.

      1. Άνεση
        Εδώ το τρίπτυχο ανάρτηση με progresive hydraulic cushions σε όλα τα αμορτισέρ σε συνδιασμό με τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα ενισχυμένου αφρού και την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση (ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τωρα για τα citroen) κάνει θαύματα.Please συγχωρέστε με οι υδροπνευματικοί αλλά είναι πραγματικά σαν να ταξιδεύεις σε μαγικό χαλί. Επίσης το γεγονός ότι στην δική μου έκδοση υπάρχει και το ηχομονωτικό παρμπριζ ως στάνταρ εξοπλισμός σε αντίθεση με τις φθηνότερες εκδόσεις έρχεται και ενισχύει την ήδη εξαιρετική άνεση του αυτοκινήτου.Tα μεγάλα καθίσματα πολυθρόνες δεν αφήνουν κανένα περιθώριο κούρασης ενώ απο άποψη πλευρικής στήριξης εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα, προβληματισμό ίσως δημιουργήσουν σε κάποιον που οδηγεί όλη την ώρα επιθετικά με την ταυτότητα στο στόμα.
        2.Εσωτερικό
        Το ταμπλό είναι σοβαρό και ποιοτικό με μαλακά πλαστικά. Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα-τακτοποιημένα, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι γενναιόδωροι και εύκολα προσβάσιμοι ενώ επιτέλους η citroen στράφηκε στην επιστροφή φυσικών- κανονικών χειριστηρίων για τον κλιματισμό. Η ανάγνωση των πληροφοριών είναι καλά μελετημένη: η ταχύτητα εμφανίζεται καθαρά στη μικρή οθόνη 5" πίσω από το τιμόνι (ή στην οθόνη head-up) και τα πολυμέσα είναι απλά κατανοητά στην οθόνη αφής. Ευχάριστο είναι επίσης το ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο και το μικρό συρταράκι με το συρόμενο κλείστρο στην κεντρική κονσόλα. Η ατμόσφαιρα που αποπνέει η καμπίνα παραείναι σοβαρή για τα πρότυπα της Citroen, πλησιάζει περισσότερο τα Γερμανικά stantard στα πρότυπα της VW θα τολμούσα να πω, τα υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι ευχάριστα και μαλακά το ίδιο και στο επάνω μέρος των θυρών, ενώ σκληραίνουν όσο πας προς τα κάτω κάτι που συμβαίνει στα περισσότερα αμάξια της κατηγορίας.
        3.Κινητήρας-Κιβώτιο
        Το αμάξι φοράει το πασίγνωστο μοτέρ 1,5 bluehdi 110 ps.Eχει καλή ροπή και τράβηγμα, με το δικό μου στυλ οδήγησης 80-20 αντιστοιχία αυτοκινητόδρομου-πόλης εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 4,3 λ/100 χλμ με μ.ω.τ 120 χλμ/ω.Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ ανώτερο απο το αντίστοιχο του c3 aircross με πιο ωραία ελαστική αίσθηση και ελαφρύτερο συμπλέκτη. Σε γρήγορες εναλλαγές εμφανίζει ένα μικρό ανεπαίσθητο σκάλωμα απο 5η σε 6η αλλά θεωρώ ότι είναι θέμα συνήθειας.
        4.Φωτισμός
        Εδώ ότι και να γράψω είναι λίγο. Το αμάξι είναι εξοπλισμένο με υπέροχα full led παντού. Κυριολεκτικά μέσα και έξω απο το αμάξι η νύχτα γίνεται μέρα, χαίρεσαι πραγματικά να οδηγείς την νύχτα :love
        Η πανοραμική ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή είναι απόλαυση δίνει άπλετο φως στο αυτοκίνητο αλλά και μια έξτρα αίσθηση ελευθερίας :love
        5.Χώροι
        Εμπρός και πίσω το αμάξι είναι αρκετά ευρύχωρο, 4 ενήλικες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, 5 με κάποιες παραχωρήσεις,οι χώροι για τα πόδια είναι εξαιρετικοί ειδικά πίσω, λίγο προσοχή χρειάζεται στο μπες -βγες ειδικά σε οδηγούς όπως εγώ που έχουν συνηθίσει σε αυτοκίνητα όπως το c3 aircross και αυτό λόγω της coupe σχεδίασης του αυτοκινήτου.Το πορτ μπαγκάζ ειναι στα όρια της κατηγορίας ενώ εμένα προσωπικά μου λείπουν τόσο το μετακινούμενο πίσω κάθισμα που έχω στο aircross όπως επίσης και το πλήρως ανακλινούμενο κάθισμα συνοδηγού που επίσης υπάρχει στο aircross ενώ εδώ ούτε ως extra.
        6.Τι δεν μου αρέσει
        -Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.
        -Η λειτουργία των εμπρός υαλοκαθαριστήρων, το εύρος λειτουργίας τους δεν τους επιτρέπει να κινηθούν έως τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να υπάρχει μια λωρίδα βρώμική και υγρή στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
        -Η σπάνια διάσταση των ελαστικών.
        -Ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής.
        Υ.Γ Το ονόμασα εξωγήινο! Γιατί εξωγήινο? Γιατί την 1η μέρα βγαίνοντας απο την αντιπροσωπεία μια κοπέλα σταματημένη στα φανάρια επάνω σε μηχανή γυρίζει και λέει στον φίλο της,"Κοίτα ένα ωραίο αυτοκίνητο πολύ διαφορετικό απο τα άλλα, μοιάζει με εξωγήινο" -Μετά γύρισε πρός το μέρος μου, είχα και το ποαράθυρο ανοιχτό και μου είπε "Να το χαίρεστε κύριε πολύ ωραίο πολύ διαφορετικό σαν εξωγήινος είναι"χαχαχαχαχαχαχαχα!
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/dVXWHmWg/IMG-7975.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/qgHJbjY0/IMG-7977.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/yXd05gP][img]https://i.ibb.co/80NM2Ps/IMG-7988.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/MpS69Wn][img]https://i.ibb.co/TR2Lrpc/IMG-8292.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/2jsFZ5fv/IMG-8291.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/6v1r4nx][img]https://i.ibb.co/LQJYCkW/IMG-7978.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/]post pics[/url]
        [url=https://ibb.co/VxxtN5M][img]https://i.ibb.co/hccyMw2/citroen-c4-2021-27-1.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/wj6H1yYW/citroen-c4-2021-28-1.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/Sn1trJ1][img]https://i.ibb.co/58zrF2z/FA4-AEFDD-B253-494-D-B301-070-EFB73254-C.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/MGCFjNjW/44532297-28-D4-43-D9-9-F69-0446777-FAD96.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/yqnXLcK][img]https://i.ibb.co/tDM4yTn/17-citroen-c4-2021-rt-climate-controls.jpg[/img][/url]
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Σήμερα με τον εξωγήινο 👽 μου απολαύσαμε ένα πανέμορφο ηλιοβασίλεμα με καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα 😍
      Παίδες για εμένα όποιος ενδιαφέρεται για αγορά νέου αυτοκινήτου, πρέπει να το βάλει υποψήφιο στις επιλογές του, είναι απολαυστικό, απόλυτα χαλαρωτικό τόσο διαφορετικό σαν γνήσια σιτρόνα και very comfy 😍
      [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G2gFtmSC/IMG-9789.jpg[/img][/url]
      [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/6p0LFKxC/IMG-9788.jpg[/img][/url]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Εγώ πάντως απορώ γιατί προσπαθούν κάποιοι να μας κάνουν το άσπρο μαύρο, απο την στιγμή που δεν έχουν δει απο κοντα το αυτοκίνητο, δεν το έχουν οδηγήσει , δεν θέλουν να πιστέψουν όσους το έχουν δει απο κοντα και το εχουν δοκιμάσει !Παρόλα αυτά κραζουν ένα ολοκάινουργιο αυτοκίνητο το οποίο  έχει αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια απο Ελληνικό και ξένο τύπο!Λες και ο υπόλοιπος ανταγωνισμός έχει μόνο θετικά και καθολου αρητικά ! Κάποιοι θεωρούν οτι επειδη η citroen έβγαλε ένα καθόλα αξιόλογο αυτοκίνητο με τα θετικά του και τα αρνητικά του, ευθύνεται για όλα τα στραβά της αυτοκίνησης!Ημαρτον!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Μόλις γύρισα απο αντιπροσωπεία!Είχα το αμάξι στα χέρια μου για 3 ολοκληρες ώρες, το πήγα άσφαλτο, χώμα, ανηφόρες, κατηφόρες μπήκα σε λακούβες, κρατήρες, σπαστήρια το αμάξι είναι   με μια λέξη Citroen! Αφράτο, άνετο με πολύ άνετα καθισματα πολυθρόνες ;ότι βρίσκει στο διάβα του το 'καταπίνει με χαρακτηριστική ευκολία και χωρίς να εμφανίζει πλαδαρή συμπεριφορά αν το πιέσεις και του ζητήσεις πρισσότερα. Το τιμόνι δεν είναι σαν του φόκους αλλά απείρως καλύτερο τόσο σε πληροφόρηση και συμμετοχικότητα απο οποιοδήποτε άλλο citroen των τελευταίων ετών!Τα progresisve hydraulic Cushions κάνουν πολύ καλή δουλειά ενώ σε δυνατό φρενάρισμα πανικού που επιχείρησα δεν κατέβασε 'μούτρα' σε σχέση με το c5 aircross που είχα οδηγήσει λίγους μήνες πριν.Γενικά το αυτοκίνητο φωνάζει ¨ησυχία-τάξη και ασφάλεια'.Απο εξοπλισμό είχα αμάξι με shine pack που έχει τα πάντα σχεδόν standard. Πήρα προσφορά για το 1,5 bluehdi 110 ps manual σε έκδοση shine pack με έξτρα το rouge elixir και ηλεκτρική ηλιοροφή τελική τιμή με πινακίδες κλπ 26900 

      Y.Γ Τα πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των θυρών στο επάνω μέρος είναι απο το επάνω ράφι'μαλακά και ωραία στην αφή ,όσο πηγαίνεις προς τα κατω σκληραίνουν όπως φυσικά στα περισσότερα αμάξια αυτής της κατηγορίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Καλησπέρα σας είχα τάξει την τελευταία φορά φωτογραφίες με τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου.
      Στην 1η φώτο βλέπουμε την μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου μου από το τελευταίο φουλάρισμα έχοντας διανύσει 782 χλμ έχει γράψει κατανάλωση 4,4 λιτρα/100 χλμ και υπολοιπονται ακόμη 390 χλμ μέχρι το επόμενο Φουλάρισμα.
      Στην 2η φωτογραφία φαίνεται η συνολική κατανάλωση του αυτοκινήτου από την αγορά του μέχρι και σήμερα, επίσης στα 4,4 λίτρα /100χλμ! Σημειώνεται ότι τα χλμ έχουν γίνει σε αναλογία 75-25% υπεραστικές - αστικές μετακινήσεις και με ανοιχτό κλιματισμό!
      [img]https://i.postimg.cc/brxZjTgt/EB9-E53-DE-632-B-48-B7-B143-E4-BF4-D2338-BD.jpg[/img][/url]
      [url=https://postimg.cc/w3mbBCCv][img]https://i.postimg.cc/c19qFZTQ/15-BFA547-7044-4975-827-F-7-B85-A643004-D.jpg[/img][/url]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: Μεταχειρισμένο 10.000 ευρώ;

      Δύο ερωτησουλες:

      1. Πώς θα κάνω τσεκ στα χλμ σε ένα αυτοκίνητο που δίνει μεταχειρο η ίδια αντιπροσωπεία;

      Θα τους πω δείτε τον εγκέφαλο;

      Ή θα πάω κάπου αλλού;

      1. Γνωρίζετε κάτι περί κατάργησης τεκμηρίων διαβίωσης που ακούγεται;

      Θα γίνει ή απλά αιωρείται;

      Διότι με ενδιαφέρει πολύ...

      1Κατ'αρχήν θα δείς το βιβλίο με τα service να δεις αν συμφωνεί με τα τωρινά χλμ.

      2 Θα δεις το χαρτί ελέγχου του ΚΤΕΟ

      3 Θα το πάρεις και θα πας σε συνεργείο και φανοποιείο να το ελέγξουν εξονυχιστικά

      4.Θα πάρεις τηλέφωνο ή θα το πας σε μία άλλη αντιπροσωπεία citroen να ελέγξουν ιστορικό -σέρβις και χλμ.

      Όλα τα παραπάνω ισχύουν  εφόσον το αμάξι είναι Ελλήνικό

      Για τα υπόλοιπα που ρωτας δεν έχω ιδέα ...sorry

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το πόδι πως είναι;

      Δόξα τω θεό μετά απο πάρα πολλές φυσιοθεραπείες και υπομονή έστρωσε, δύσκολα αλλά έστρωσε.Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Πάνο καλοτάξιδο...
      Το 4,3 πώς το πετυχες; Νομίζω ότι πρώτη φορά αναφέρεται τόσο χαμηλή κατανάλωση.

      Εδώ που μένω είναι πανεύκολο πραγματικά!Το αμάξι κινείται σχεδόν καθημερινα σε ένα ποσοστό 80-85% αυτοκινητόδρομο με μέση ταχύτητα απο 110 έως 125 χλμ/ω και 15 έως 20% εντός αστικού ιστού. Αύριο θα βγάλω φώτο με την μέση κατανάλωση απο την αγορά του έως και σήμερα και θα ποστάρω να την δείτε. Σε σχέση με το aircross που είναι πιο ψηλό, πιο βαρύ και με τον 16άρι 120ps είμαι 1 με 1,5 λίτρο πιο κάτω αναλόγως των συνθηκών!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio

    Latest posts made by panos-pure-clio

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Σήμερα με τον εξωγήινο 👽 μου απολαύσαμε ένα πανέμορφο ηλιοβασίλεμα με καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα 😍
      Παίδες για εμένα όποιος ενδιαφέρεται για αγορά νέου αυτοκινήτου, πρέπει να το βάλει υποψήφιο στις επιλογές του, είναι απολαυστικό, απόλυτα χαλαρωτικό τόσο διαφορετικό σαν γνήσια σιτρόνα και very comfy 😍
      [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G2gFtmSC/IMG-9789.jpg[/img][/url]
      [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/6p0LFKxC/IMG-9788.jpg[/img][/url]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Καλησπέρα σας είχα τάξει την τελευταία φορά φωτογραφίες με τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου.
      Στην 1η φώτο βλέπουμε την μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου μου από το τελευταίο φουλάρισμα έχοντας διανύσει 782 χλμ έχει γράψει κατανάλωση 4,4 λιτρα/100 χλμ και υπολοιπονται ακόμη 390 χλμ μέχρι το επόμενο Φουλάρισμα.
      Στην 2η φωτογραφία φαίνεται η συνολική κατανάλωση του αυτοκινήτου από την αγορά του μέχρι και σήμερα, επίσης στα 4,4 λίτρα /100χλμ! Σημειώνεται ότι τα χλμ έχουν γίνει σε αναλογία 75-25% υπεραστικές - αστικές μετακινήσεις και με ανοιχτό κλιματισμό!
      [img]https://i.postimg.cc/brxZjTgt/EB9-E53-DE-632-B-48-B7-B143-E4-BF4-D2338-BD.jpg[/img][/url]
      [url=https://postimg.cc/w3mbBCCv][img]https://i.postimg.cc/c19qFZTQ/15-BFA547-7044-4975-827-F-7-B85-A643004-D.jpg[/img][/url]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @victor1 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Πάνο είχες κανένα θέμα με τα ηλεκτρονικά; Ας πούμε εγώ που το πήρα την ίδια περίοδο με σένα είχα θέμα στο μασάζ συνοδηγού και στα προβολάκια.

      Όχι φίλε μου κανένα απολύτως θέμα πουθενά, φτου κιόλας να μην το ματιάσω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @giocitroen91 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Καλοτάξιδο! Υπέροχες φώτο και πολύ ωραία περιγραφή! Εκεί που λες ότι έχει εξαιρετική ηχομόνωση και ξεχάστε ότι ξέρατε για Citroën θα διαφωνήσω λίγο... Αναμενόμενο ότι θα είχε πολύ καλή ηχομόνωση το νέο C4 c cross.. Ανεκαθεν τα Citroën είχαν πολύ καλή ηχομόνωση! Δεν είναι τυχαίο που και το C4 πρώτης γενιάς του 2004 αλλά και το 2ης γενιάς του 2010 είχαν την καλύτερη ηχομόνωση στην κατηγορία τους σύμφωνα με μετρήσεις που αφορούν τα επιπεδα θορύβου στο εσωτερικό της καμπίνας

      οκ δεν θα διαφωνήσω για την c4 mk ii έχω άλλωστε την καλύτερη γνώμη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @lap said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το πόδι πως είναι;

      Δόξα τω θεό μετά απο πάρα πολλές φυσιοθεραπείες και υπομονή έστρωσε, δύσκολα αλλά έστρωσε.Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Πάνο καλοτάξιδο...
      Το 4,3 πώς το πετυχες; Νομίζω ότι πρώτη φορά αναφέρεται τόσο χαμηλή κατανάλωση.

      Εδώ που μένω είναι πανεύκολο πραγματικά!Το αμάξι κινείται σχεδόν καθημερινα σε ένα ποσοστό 80-85% αυτοκινητόδρομο με μέση ταχύτητα απο 110 έως 125 χλμ/ω και 15 έως 20% εντός αστικού ιστού. Αύριο θα βγάλω φώτο με την μέση κατανάλωση απο την αγορά του έως και σήμερα και θα ποστάρω να την δείτε. Σε σχέση με το aircross που είναι πιο ψηλό, πιο βαρύ και με τον 16άρι 120ps είμαι 1 με 1,5 λίτρο πιο κάτω αναλόγως των συνθηκών!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Καλησπέρα και καλή Κυριακή σε όλους!Μετά απο σχεδόν 4 μήνες με το αυτοκίνητο, και έπειτα απο ένα μακρύ χρονικό διάστημα απουσίας απο το forum,επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο να συγκεντρώσω εμπειρίες και φωτογραφίες προκειμένου να το παρουσιάσω και να βοηθήσω με την εμπειρία μου όσους σκέφτονται να προχωρήσουν στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου!
      Ήταν 26 Γενάρη όταν η citroen άνοιξε το σύστημα παραγγελιών στην Ελλάδα και εγώ με σπασμένο το δεξί πόδι επισκέφτηκα με την γυναίκα μου την τοπική αντιπροσωπεία για να παραγγείλουμε την νέα c4.
      5 μήνες και κάτι ημέρες αργότερα το αυτοκίνητο ήρθε ολοκαίνουργιο στην αντιπροσωπεία, γυαλισμένο έτοιμο για παραλαβή ενώ το κοντέρ έγραφε μόλις 2χλμ!
      Να θυμήσω ότι το αμάξι είναι στην πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση του shine + με έξτρα το χρώμα elixir rouge, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, αυτόματο παρκάρισμα ενώ απο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας έχει κυριολεκτικά τα πάντα!!!!
      Πάμε λοιπόν στο κυρίως πιάτο που είναι οι εντυπώσεις.

      1. Άνεση
        Εδώ το τρίπτυχο ανάρτηση με progresive hydraulic cushions σε όλα τα αμορτισέρ σε συνδιασμό με τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα ενισχυμένου αφρού και την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση (ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τωρα για τα citroen) κάνει θαύματα.Please συγχωρέστε με οι υδροπνευματικοί αλλά είναι πραγματικά σαν να ταξιδεύεις σε μαγικό χαλί. Επίσης το γεγονός ότι στην δική μου έκδοση υπάρχει και το ηχομονωτικό παρμπριζ ως στάνταρ εξοπλισμός σε αντίθεση με τις φθηνότερες εκδόσεις έρχεται και ενισχύει την ήδη εξαιρετική άνεση του αυτοκινήτου.Tα μεγάλα καθίσματα πολυθρόνες δεν αφήνουν κανένα περιθώριο κούρασης ενώ απο άποψη πλευρικής στήριξης εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα, προβληματισμό ίσως δημιουργήσουν σε κάποιον που οδηγεί όλη την ώρα επιθετικά με την ταυτότητα στο στόμα.
        2.Εσωτερικό
        Το ταμπλό είναι σοβαρό και ποιοτικό με μαλακά πλαστικά. Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα-τακτοποιημένα, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι γενναιόδωροι και εύκολα προσβάσιμοι ενώ επιτέλους η citroen στράφηκε στην επιστροφή φυσικών- κανονικών χειριστηρίων για τον κλιματισμό. Η ανάγνωση των πληροφοριών είναι καλά μελετημένη: η ταχύτητα εμφανίζεται καθαρά στη μικρή οθόνη 5" πίσω από το τιμόνι (ή στην οθόνη head-up) και τα πολυμέσα είναι απλά κατανοητά στην οθόνη αφής. Ευχάριστο είναι επίσης το ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο και το μικρό συρταράκι με το συρόμενο κλείστρο στην κεντρική κονσόλα. Η ατμόσφαιρα που αποπνέει η καμπίνα παραείναι σοβαρή για τα πρότυπα της Citroen, πλησιάζει περισσότερο τα Γερμανικά stantard στα πρότυπα της VW θα τολμούσα να πω, τα υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι ευχάριστα και μαλακά το ίδιο και στο επάνω μέρος των θυρών, ενώ σκληραίνουν όσο πας προς τα κάτω κάτι που συμβαίνει στα περισσότερα αμάξια της κατηγορίας.
        3.Κινητήρας-Κιβώτιο
        Το αμάξι φοράει το πασίγνωστο μοτέρ 1,5 bluehdi 110 ps.Eχει καλή ροπή και τράβηγμα, με το δικό μου στυλ οδήγησης 80-20 αντιστοιχία αυτοκινητόδρομου-πόλης εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 4,3 λ/100 χλμ με μ.ω.τ 120 χλμ/ω.Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ ανώτερο απο το αντίστοιχο του c3 aircross με πιο ωραία ελαστική αίσθηση και ελαφρύτερο συμπλέκτη. Σε γρήγορες εναλλαγές εμφανίζει ένα μικρό ανεπαίσθητο σκάλωμα απο 5η σε 6η αλλά θεωρώ ότι είναι θέμα συνήθειας.
        4.Φωτισμός
        Εδώ ότι και να γράψω είναι λίγο. Το αμάξι είναι εξοπλισμένο με υπέροχα full led παντού. Κυριολεκτικά μέσα και έξω απο το αμάξι η νύχτα γίνεται μέρα, χαίρεσαι πραγματικά να οδηγείς την νύχτα :love
        Η πανοραμική ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή είναι απόλαυση δίνει άπλετο φως στο αυτοκίνητο αλλά και μια έξτρα αίσθηση ελευθερίας :love
        5.Χώροι
        Εμπρός και πίσω το αμάξι είναι αρκετά ευρύχωρο, 4 ενήλικες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, 5 με κάποιες παραχωρήσεις,οι χώροι για τα πόδια είναι εξαιρετικοί ειδικά πίσω, λίγο προσοχή χρειάζεται στο μπες -βγες ειδικά σε οδηγούς όπως εγώ που έχουν συνηθίσει σε αυτοκίνητα όπως το c3 aircross και αυτό λόγω της coupe σχεδίασης του αυτοκινήτου.Το πορτ μπαγκάζ ειναι στα όρια της κατηγορίας ενώ εμένα προσωπικά μου λείπουν τόσο το μετακινούμενο πίσω κάθισμα που έχω στο aircross όπως επίσης και το πλήρως ανακλινούμενο κάθισμα συνοδηγού που επίσης υπάρχει στο aircross ενώ εδώ ούτε ως extra.
        6.Τι δεν μου αρέσει
        -Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.
        -Η λειτουργία των εμπρός υαλοκαθαριστήρων, το εύρος λειτουργίας τους δεν τους επιτρέπει να κινηθούν έως τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να υπάρχει μια λωρίδα βρώμική και υγρή στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
        -Η σπάνια διάσταση των ελαστικών.
        -Ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής.
        Υ.Γ Το ονόμασα εξωγήινο! Γιατί εξωγήινο? Γιατί την 1η μέρα βγαίνοντας απο την αντιπροσωπεία μια κοπέλα σταματημένη στα φανάρια επάνω σε μηχανή γυρίζει και λέει στον φίλο της,"Κοίτα ένα ωραίο αυτοκίνητο πολύ διαφορετικό απο τα άλλα, μοιάζει με εξωγήινο" -Μετά γύρισε πρός το μέρος μου, είχα και το ποαράθυρο ανοιχτό και μου είπε "Να το χαίρεστε κύριε πολύ ωραίο πολύ διαφορετικό σαν εξωγήινος είναι"χαχαχαχαχαχαχαχα!
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/dVXWHmWg/IMG-7975.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/qgHJbjY0/IMG-7977.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/yXd05gP][img]https://i.ibb.co/80NM2Ps/IMG-7988.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/MpS69Wn][img]https://i.ibb.co/TR2Lrpc/IMG-8292.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/2jsFZ5fv/IMG-8291.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/6v1r4nx][img]https://i.ibb.co/LQJYCkW/IMG-7978.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/]post pics[/url]
        [url=https://ibb.co/VxxtN5M][img]https://i.ibb.co/hccyMw2/citroen-c4-2021-27-1.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/wj6H1yYW/citroen-c4-2021-28-1.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/Sn1trJ1][img]https://i.ibb.co/58zrF2z/FA4-AEFDD-B253-494-D-B301-070-EFB73254-C.jpg[/img][/url]
        [url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/MGCFjNjW/44532297-28-D4-43-D9-9-F69-0446777-FAD96.jpg[/img][/url]
        [url=https://ibb.co/yqnXLcK][img]https://i.ibb.co/tDM4yTn/17-citroen-c4-2021-rt-climate-controls.jpg[/img][/url]
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Φτου φτου μη το ματιάσουμε.

      Αϊντε πείτε κάτι κακό να σπάσει το μάτι.

      Λοιπόν μάλλον δε του έβαλες γυαλλινη οροφή οπότε δεν λέει τέτοιο αμάξι χωρίς οροφή. Ένα το από εμενα

      χαχαχααχαχχα κι όμως έχει και μάλιστα ηλεκτρική   

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Απίστευτο χρώμα! Μήπως το έχεις πειράξει στην φωτογραφία; Δείχνει πραγματικά εξωπραγματικό!

      να σου πω την αλήθεια όταν πήγα λίγο να πειράξω την φωτογραφία δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα σε σχέση με την φυσική, οπότε την άφησα έτσι! Απλά το χρώμα είναι υπέροχο και μεταμορφώνει το αμάξι 

      Υ.Γ Παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια και τις ευχές με συγκινείτε πραγματικά! Αύριο που θα πάω ταξιδάκι 400 χλμ θα σας πω εμπειρίες - εντυπώσεις, αφού όμως ξαπλώσω αναπαυτικά στην ξαπλώστρα στην υπέροχη παραλία στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Παιδιά σας παρουσιάζω τον εξωγηϊνο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos-pure-clio
      panos-pure-clio
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr