Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.
Best posts made by theopan
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@theopan said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.
Ίσως να μην το έχω καταλάβει σωστά.
Πέραν της εντύπωσης που έχω σχηματίσει, πάντα από τα γραφόμενα στο φόρουμ, είχα διαβάσει και για ανάπτυξη μυκήτων στο ντεπόζιτο, όταν το αμάξι δεν κινείται συχνά.
Για αυτό έθεσα ως ένα από τα κριτήρια τον βενζινοκινητήρα.
Δεν ισχύει αυτό παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις καυσίμου με μεγάλο ποσοστού βιοντίζελ. Βάζε τα "ενισχυμένα" πετρέλαια. Και τέλος πάντων βάζε λίγο-λίγο (μη γεμίζεις) αν δεν θέλεις να μένει πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ.
-
RE: Jeep Renegade 2015
@sonia_afent said in Jeep Renegade 2015:
Καλησπέρα, πριν 3 χρόνια περίπου αγόρασα το jeep renegade 1,6 diesel limited edition. Μένω Μυτιλήνη όπου δεν έχει εξουσιοδοτημένο service της jeep . Έκανα τα service που ήταν πάνω στην εγγύηση σε ένα συνεργαζόμενο συνεργείο εδώ στο νησι και τώρα που αλλάξα συνεργείο μου είπαν πως λείπει η ποδια που προστατεύει τη μηχανή κτλ. Η απάντηση από το εδώ συνεργείο που έκανα τα service της εγγύησης και από ένα εξουσιοδοτημένο που επικοινώνησα στην Αθήνα ήταν πως δεν έχουν τα renegade πόδια παρά μόνο τα compass. Παρόλα αυτά ο δικός μου μηχανικός επιμένει πως και υπάρχουν οι υποδοχές για τη πόδια και πως φαίνεται να είχε και να έχει βγει. Μπορεί κάποιος που να έχει renegade να μου πει αν το δικό του εχει πόδια η οχι;;;
ΕυχάριστωΑρκετούς μήνες μετά αλλά μόλις το είδα. Έχω το ίδιο σε longitude του 2020. Όχι δεν έχει ποδιά κανένα Renegade facelift (μετά το 2018-2019) πλην του Trailhawk αν δεν κάνω λάθος. Παλιότερα δηλαδή τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας είχαν αλλά την κατήργησαν για λόγους οικονομίας μαζί με τις χειρολαβές πίσω και κάποια άλλα πράγματα. Ο δικός σου μηχανικός έχει μείνει προφανώς πίσω σε ενημέρωση. Στο facelift βέβαια έχουν προστεθεί άλλα χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως νέο uconnect με τηλεματική, διζωνικός κλιματισμός ακόμα και στις εκδόσεις που δεν είχαν και κάποια άλλα.
Latest posts made by theopan
-
RE: Jeep Renegade 2015
@sonia_afent said in Jeep Renegade 2015:
Καλησπέρα, πριν 3 χρόνια περίπου αγόρασα το jeep renegade 1,6 diesel limited edition. Μένω Μυτιλήνη όπου δεν έχει εξουσιοδοτημένο service της jeep . Έκανα τα service που ήταν πάνω στην εγγύηση σε ένα συνεργαζόμενο συνεργείο εδώ στο νησι και τώρα που αλλάξα συνεργείο μου είπαν πως λείπει η ποδια που προστατεύει τη μηχανή κτλ. Η απάντηση από το εδώ συνεργείο που έκανα τα service της εγγύησης και από ένα εξουσιοδοτημένο που επικοινώνησα στην Αθήνα ήταν πως δεν έχουν τα renegade πόδια παρά μόνο τα compass. Παρόλα αυτά ο δικός μου μηχανικός επιμένει πως και υπάρχουν οι υποδοχές για τη πόδια και πως φαίνεται να είχε και να έχει βγει. Μπορεί κάποιος που να έχει renegade να μου πει αν το δικό του εχει πόδια η οχι;;;
ΕυχάριστωΑρκετούς μήνες μετά αλλά μόλις το είδα. Έχω το ίδιο σε longitude του 2020. Όχι δεν έχει ποδιά κανένα Renegade facelift (μετά το 2018-2019) πλην του Trailhawk αν δεν κάνω λάθος. Παλιότερα δηλαδή τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας είχαν αλλά την κατήργησαν για λόγους οικονομίας μαζί με τις χειρολαβές πίσω και κάποια άλλα πράγματα. Ο δικός σου μηχανικός έχει μείνει προφανώς πίσω σε ενημέρωση. Στο facelift βέβαια έχουν προστεθεί άλλα χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως νέο uconnect με τηλεματική, διζωνικός κλιματισμός ακόμα και στις εκδόσεις που δεν είχαν και κάποια άλλα.
-
RE: Multiecuscan Διαγνωστικό Fiat Alfa Romeo Lancia Suzuki Jeep
Φίλε το πουλάς ακόμα; Υποστηρίζει Jeep Renegade Multijet 1.6 του 2020;
-
RE: Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV
@gatoz said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
@realzeus said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Το αδικείς το Compass. Ειδικά εκτός δρόμου θα είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αν πας δε στην έκδοση Tailhawk δεν συγκρίνεται παρά μόνον με τα αντίστοιχα Land Rover: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-jeep-compass-4xe-limited
πλεον το εχω 'παει'
και εχω παραγγειλει και ενα.
οχι, δεν ειναι αυτο που νομιζεις.
σκεψου κατι σε 3008 με αλλο καλουπι
το κανανε οι γαλλοι μουτιΔεν έχουν καμία εμπλοκή οι Γάλλοι με τις τρέχουσες γενιές -όλων- των Jeep. Η εξαγορά από την PSA έγινε πολύ αργότερα.
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
@antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
@theopan said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.
Ίσως να μην το έχω καταλάβει σωστά.
Πέραν της εντύπωσης που έχω σχηματίσει, πάντα από τα γραφόμενα στο φόρουμ, είχα διαβάσει και για ανάπτυξη μυκήτων στο ντεπόζιτο, όταν το αμάξι δεν κινείται συχνά.
Για αυτό έθεσα ως ένα από τα κριτήρια τον βενζινοκινητήρα.
Δεν ισχύει αυτό παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις καυσίμου με μεγάλο ποσοστού βιοντίζελ. Βάζε τα "ενισχυμένα" πετρέλαια. Και τέλος πάντων βάζε λίγο-λίγο (μη γεμίζεις) αν δεν θέλεις να μένει πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ.
-
RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@storm said in Suzuki Vitara 2015:
Δεν ξέρω αν είναι ή όχι γκέικο το Vitara, πάντως από ότι φαίνεται ένα γενικό λάδωμα το χρειάζεται γιατί μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίζει και "γρατζουνάει".
Η γκρίνια για τους τριγμούς που σπάνε καρύδια δεν λέει να σταματήσει στο Vitara Club.
Και άντε να είναι από την εταζέρα και εύκολα το λύνεις. Στο ταμπλό όμως; Μέσα στο ταμπλό; Κάθεσαι και το ξηλώνεις;
Εγώ ταξίδι με ένα τριζόνι μέσα στο ταμπλό δεν θα μπορούσα να κάνω.
Για αυτό λέω. Test drive σε κάποιο με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη του, για ευνόητους λόγους.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ! Ο Μεγαλοδύναμος με φύλαξε και δεν το πήρα τελικά πέρυσι που αγόρασα αυτοκίνητο...
-
RE: Προς αναζήτηση αυτοκινητου
Καλησπέρα. Είμαι προς αναζήτηση αυτοκινήτου 4μελης οικογένειας.
Είμαι ανάμεσα σε QQ, 2008,Kamiq, και t rock.
Ποιο θεωρείτε ως πιο ολοκληρωμένη πρόταση ανάμεσα σε αυτά τα 4 αυτοκίνητα?
Υποθετικά... για το ποια μας αρέσουν κατά σειρά προτεραιότητας θα ήταν.. t rock, 2008,kamiq,QQ.. οπότε μένει να εξετάσουμε προσφορές, εξοπλισμούς κτλ.
Βέβαια μπορεί να υπάρχει και άλλη πρόταση που μας διαφεύγει.. γι αυτό τα φώτα σας!
Qasqai και T-Roc φίλε. Με αυτή τη σειρά θα έλεγα. Ξέχνα Captur και 2008 (σε αξιοπρεπείς εκδόσεις εξοπλισμού). ΠΟΛΥ ακριβά για αυτό που είναι. Οι Γάλλοι έχουν ξεφύγει (θες 26.000 για βενζινοκίνητες εκδόσεις και 30κ+ για πετρελαιοκίνητες με αυτόματα κιβώτια). Και το T-Roc φεύγει λίγο αν πας σε 1.5 αλλά έχει τους χώρους που θέλεις πιστεύω. Επίσης κοίτα ακόμα και στο Juke. Δεν είναι όσο μικρό δείχνει. Κάπου 430 λίτρα πορτ μπαγκάζ αν θυμάμαι καλά. Και το Fiat 500X δες επίσης.
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
164gr CO2 γράφει. Δεν θυμόμουν καλά. 401,80€ τέλη για το 2020 έχει (ναι το είδα τυπωμένο και πληρωμένο). Η 'απλή' 1400 με τους 120 είναι. Ένα megane με 100 ίππους είχα πριν και Jeep Renegade 1,6 diesel πολύ πρόσφατα (δηλαδή από αυτό βγήκα και μπήκα στην alfa). Το πάτημα, το κράτημα και η συνολική αίσθηση είναι που ξεγελάει. Απορώ πραγματικά με αυτούς που σε τέτοια λεφτά και κατηγορία πάνε και παίρνουν κάτι γερμανογαλλικές μπανιέρες -κυριολεκτικά- με ρόδες...
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
Μου έδωσαν σήμερα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης μια Giulietta βενζινοκίνητη με χειροκίνητο 6άρι. Η άδεια γράφει ότι είναι 11/2019, 1368 κ.εκ και CO2 κάπου 183-184gr αν είδα καλά, Τέλη 400κάτι ευρώ. Πύραυλος σκέτος. Πριν ψάξω να βρω τη φωτοτυπία της άδειας πίστεψα ότι μπορεί να ήταν και καμιά QV. Και πραγματικά εξαιρετικό τιμόνι, κράτημα και φρένα. Ποιό μοτέρ και με πόσα άλογα φοράει λέτε αυτό; 940B7000 γράφει κωδικό μοτέρ το ταμπελάκι στο μηχανοστάσιο.
-
RE: φλατζα κεφαλης
Ρε παιδιά το δίλημμα-ερώτηση ήταν σαφές: καινούργια κεφαλή η επισκευή της ψωριασμένης (στα δαχτυλίδια που ασφαλίζουν από τη συμπίεση); Το αμάξι θα φτιαχτεί άλλη λύση δεν υπάρχει.
Δεν τίθεται θέμα να το πάρω ανοιχτό (να πληρώσω και 100€ για το 'λύσε' το συνεργείο) και να ψάχνω να βρω να πουλάω ανταλλακτικά κομμάτι-κομμάτι. Δεν μπορεί να γίνει οριστική διαγραφή σε τέτοια περίπτωση και έχω ήδη ένα αμάξι σε προσωρινή ακινήσια στο όνομα μου το οποίο δεν υπάρχει πια γιατί πουλήθηκε για ανταλλακτικά εδώ και 10 χρόνια. Δεν θα φορτωθώ και 2ο...