Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φλατζα κεφαλης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. φλατζα κεφαλης
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    30
    23728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      Οπως τα λεει ο Παναγιωτης αλλα σε αυτα τα χιλιομετρα εγω θα ανοιγα και απο κατω τον κινητηρα για ξεκαπνισμα στα εμβολα και μια νεα σειρα ελατηρια και μεταλλα μπιελας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        theopan last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

        ΥΓ. Αν είναι ψωριασμένη η κεφαλή θέλει άλλαγμα αλλά και πάλι πρέπει να πάει στο ρεκτιφιέ για ένα ελαφρύ πέρασμα από την πλάνη για να είσαι σίγουρος ότι θα πατάει σε όλη την επιφάνεια, δεν γίνεται να μην γίνει καθάρισμα του προσώπου της γιατί το πιθανότερο είναι να φλατζάρει πολύ σύντομα αφού είναι μεταχειρισμένο, και σίγουρα πρέπει να γίνουν όλες οι εργασίες στην κεφαλή όπως λέω πιο πάνω.

        Αν δεν γίνει σωστά η δουλειά κάποιος πρέπει να πάρει την ευθύνη, ή το συνεργείο που θα σου τάξει λαγούς με πετραχείλια και στην επόμενη ζημιά θα ρίξει σε εσένα το φταίξιμο, ή εσύ γιατί έκανες οικονομία εκεί που δεν έπρεπε και πίεσες το συνεργείο να κάνει κάτι μη σωστό.

        Αυτό μου είπε κι ο μάστορας. Ότι και η καινούργια/μεταχειρισμένη κεφαλή θα χρειαστεί πλάνη και το καταλαβαίνω και συμφωνώ κι εγώ. Η αμφιβολία μου ήταν μεταξύ μεταχειρισμένης και της υπάρχουσας με επισκευή/'γέμισμα' από το μηχανουργείο (λύση η οποία 'δεν θα κρατήσει πολύ' όπως μου είπε). Άρα εσύ προτείνεις αγορά μεταχειρισμένης αν κατάλαβα καλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          theopan last edited by

          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
          Οπως τα λεει ο Παναγιωτης αλλα σε αυτα τα χιλιομετρα εγω θα ανοιγα και απο κατω τον κινητηρα για ξεκαπνισμα στα εμβολα και μια νεα σειρα ελατηρια και μεταλλα μπιελας.

          Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση ή δυνατότητα. Ήδη υπολογίζω να πηγαίνει 500€ (ίσως και παραπάνω) για ένα αυτοκίνητο που έχει αξία -μετά βίας- 1000-1200€ (του 2001 είναι το coupe). Μάλλον έκανα λάθος που ασχολήθηκα και δεν το έστειλα όπως ήταν για ανακύκλωση. Το αυτοκίνητο έχει μάλλον ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του. Μπάλωμα θέλω να κάνω για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να το διώξω -εντός του έτους οπωσδήποτε κι αυτό επειδή έκανα το λάθος να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας- ενδεχομένως σε όποιον ...χομπίστα ενδιαφέρεται να κάτσει να ασχοληθεί. Γιατί τώρα απλά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            ilias-a last edited by

            Αν το υπολοιπο αυτοκινητο ειναι σε καλη κατασταση τοτε αξιζει, αν ειναι χρεπι ή πλεον το εχεις βαρεθει τοτε οχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • xenos
              xenos last edited by

              Μτχ μοτερ; Παει πολυ; Θα κρατησει περισσοτερο λογικα.

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                theopan last edited by

                Ο χρήστης xenos έγραψε:
                Μτχ μοτερ; Παει πολυ; Θα κρατησει περισσοτερο λογικα.

                Τουλάχιστον 800€. Και έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στα μεταχειρισμένα. Το μοτέρ που έχει πάνω τώρα είναι αλλαγμένο (κάρφωσε βαλβίδες το αρχικό) πριν 8 χρόνια. Από την 1η μέρα γέμιζε σκουριά το παγούρι και τα τελευταία χρόνια μου βούλωσε ψυγείο καλοριφέρ 3 φορές. Ε δεν είναι τυχαίο που 'ψώριασε' και η κεφαλή. Προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το δούλευε με νερό. Το αμάξι είναι 18 χρονών πλέον και δουλεμένο πολύ. Απλά έχω πληρώσει όπως είπα τέλη για το 2019 (αυτό είναι το πρόβλημα όταν σκάνε τέτοιες ζημιές σε παλιά αυτοκίνητα στα τέλη ενός έτους), έχει αλλαγμένα αμορτισέρ και λάστιχα και το κυριότερο είναι ότι η κατάσταση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα πλέον λόγω του ότι είναι ανοιγμένο το μοτέρ στο συνεργείο. Πρέπει να γίνει λειτουργικό με το μικρότερο δυνατό κόστος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ποιον κινητηρα έχεις? Με μια πρόχειρη ματια 300-500€ εχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    theopan last edited by

                    K4J (1400 16V). Θέλει κι άλλα 300€+ εργασία/παρελκόμενα/αναλώσιμα. Αλλάζεις και σετ ιμάντες-αντλία νερού (η κατάρα των K4 μοτέρ) οπωσδήποτε σε αυτά καθώς δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι αυτοί που θα φοράει από την αχρηστία το μεταχειρισμένο. Γενικά δεν μπορείς να ξέρεις σε τι γενική κατάσταση είναι ένα τόσο παλιό -πλέον- μεταχειρισμένο μοτέρ και τι θα βγει. Δεν συμφέρει άστο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis55 last edited by

                      Βγάλε τα πάντα και δώστα ξεχωριστά...με λίγο υπομονή θα κάνεις μια ψιλοαπόσβεση.
                      Με αμορτισέρ και λάστιχα, αν στα πάρουν στο 50% της αρχικής τιμής, θα έχεις σώσει κάποια χρήματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theopan last edited by

                        Ρε παιδιά το δίλημμα-ερώτηση ήταν σαφές: καινούργια κεφαλή η επισκευή της ψωριασμένης (στα δαχτυλίδια που ασφαλίζουν από τη συμπίεση); Το αμάξι θα φτιαχτεί άλλη λύση δεν υπάρχει.
                        Δεν τίθεται θέμα να το πάρω ανοιχτό (να πληρώσω και 100€ για το 'λύσε' το συνεργείο) και να ψάχνω να βρω να πουλάω ανταλλακτικά κομμάτι-κομμάτι. Δεν μπορεί να γίνει οριστική διαγραφή σε τέτοια περίπτωση και έχω ήδη ένα αμάξι σε προσωρινή ακινήσια στο όνομα μου το οποίο δεν υπάρχει πια γιατί πουλήθηκε για ανταλλακτικά εδώ και 10 χρόνια. Δεν θα φορτωθώ και 2ο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης theopan έγραψε:
                          Ρε παιδιά το δίλημμα-ερώτηση ήταν σαφές: καινούργια κεφαλή η επισκευή της ψωριασμένης (στα δαχτυλίδια που ασφαλίζουν από τη συμπίεση); Το αμάξι θα φτιαχτεί άλλη λύση δεν υπάρχει.
                          Δεν τίθεται θέμα να το πάρω ανοιχτό (να πληρώσω και 100€ για το 'λύσε' το συνεργείο) και να ψάχνω να βρω να πουλάω ανταλλακτικά κομμάτι-κομμάτι. Δεν μπορεί να γίνει οριστική διαγραφή σε τέτοια περίπτωση και έχω ήδη ένα αμάξι σε προσωρινή ακινήσια στο όνομα μου το οποίο δεν υπάρχει πια γιατί πουλήθηκε για ανταλλακτικά εδώ και 10 χρόνια. Δεν θα φορτωθώ και 2ο...

                          'χάθηκε '

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr