Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 3
    • Groups 0

    Best posts made by theopan

    • RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA

      Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theopan
    • RE: ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA

      @antoniokon said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

      @theopan said in ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ VITARA:

      Δεν υπάρχει καμία σοβαρή τεκμηρίωση ότι το πετρέλαιο "θέλει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο". Μόνο στην περίπτωση που το κόστος κτήσης είναι υψηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητου (κι αυτό για να αποσβεστεί κάποια στιγμή αυτή η διαφορά). Αυτό που ισχύει είναι ότι θέλει αρκετά χιλιόμετρα ανά διαδρομή ώστε να μην επιβαρύνεται το DPF με τα σταμάτα-ξεκίνα που δεν προλαβαίνει να ανεβάζει θερμοκρασίες. Να σου το πω απλά: ακόμα και μόνο 200 χλμ. το χρόνο να κάνεις σε 1 και μοναδικό ταξίδι π.χ. Αθήνα-Κόρινθο και πίσω μια χαρά θα είσαι με το πετρέλαιο κι ας κάθεται στο γκαράζ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό μήπως και αφαιρέσεις ένα αχρείαστο κριτήριο και διευκολυνθείς στην επιλογή σου.

      Ίσως να μην το έχω καταλάβει σωστά.

      Πέραν της εντύπωσης που έχω σχηματίσει, πάντα από τα γραφόμενα στο φόρουμ, είχα διαβάσει και για ανάπτυξη μυκήτων στο ντεπόζιτο, όταν το αμάξι δεν κινείται συχνά.

      Για αυτό έθεσα ως ένα από τα κριτήρια τον βενζινοκινητήρα.

      Δεν ισχύει αυτό παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις καυσίμου με μεγάλο ποσοστού βιοντίζελ. Βάζε τα "ενισχυμένα" πετρέλαια. Και τέλος πάντων βάζε λίγο-λίγο (μη γεμίζεις) αν δεν θέλεις να μένει πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theopan
    • RE: Jeep Renegade 2015

      @sonia_afent said in Jeep Renegade 2015:

      Καλησπέρα, πριν 3 χρόνια περίπου αγόρασα το jeep renegade 1,6 diesel limited edition. Μένω Μυτιλήνη όπου δεν έχει εξουσιοδοτημένο service της jeep . Έκανα τα service που ήταν πάνω στην εγγύηση σε ένα συνεργαζόμενο συνεργείο εδώ στο νησι και τώρα που αλλάξα συνεργείο μου είπαν πως λείπει η ποδια που προστατεύει τη μηχανή κτλ. Η απάντηση από το εδώ συνεργείο που έκανα τα service της εγγύησης και από ένα εξουσιοδοτημένο που επικοινώνησα στην Αθήνα ήταν πως δεν έχουν τα renegade πόδια παρά μόνο τα compass. Παρόλα αυτά ο δικός μου μηχανικός επιμένει πως και υπάρχουν οι υποδοχές για τη πόδια και πως φαίνεται να είχε και να έχει βγει. Μπορεί κάποιος που να έχει renegade να μου πει αν το δικό του εχει πόδια η οχι;;;
      Ευχάριστω

      Αρκετούς μήνες μετά αλλά μόλις το είδα. Έχω το ίδιο σε longitude του 2020. Όχι δεν έχει ποδιά κανένα Renegade facelift (μετά το 2018-2019) πλην του Trailhawk αν δεν κάνω λάθος. Παλιότερα δηλαδή τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας είχαν αλλά την κατήργησαν για λόγους οικονομίας μαζί με τις χειρολαβές πίσω και κάποια άλλα πράγματα. Ο δικός σου μηχανικός έχει μείνει προφανώς πίσω σε ενημέρωση. Στο facelift βέβαια έχουν προστεθεί άλλα χρήσιμα χαρακτηριστικά όπως νέο uconnect με τηλεματική, διζωνικός κλιματισμός ακόμα και στις εκδόσεις που δεν είχαν και κάποια άλλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theopan
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr