-
Καλημέρα! Έχω ένα μεταχειρισμένο toyota yaris του '08 κι από τότε που το πήρα αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα λάδια του. Συγκεκριμένα έχει τον κινητήρα 1 kr-fe και καίει πέρι τα 0.8l/1000 χμ. Διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα δεν ανήκει στους αμιγώς προβληματικούς της toyota κι αναρωτιόμουν τι να κάνω. Τα χιλιόμετρά του είναι 107.000 περίπου (αν δεν έχουν πειραχτεί). Τον χρόνο κάνω περίπου 4000-4500 χιλιόμετρα. Υπάρχει όντως θέμα; Τι επισκευή μπορεί να γίνει σε αυτόν τον κινητήρα για να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον; Πόσο κοστίζει; Δεδομένου των λίγων χιλιομέτρων που κάνω κάθε χρόνο μήπως είναι καλύτερα απλά να συμπληρώνω λάδια; Πόσο καιρό λέτε να αντέξει; Σε 3-4 χρόνια σκέφτομαι να πάρω καινούργιο αμάξι ούτως ή άλλως οπότε συμφέρει να επισκευάσω αυτό; Σας ευχαριστώ!
-
Καλημέρα! Έχω ένα μεταχειρισμένο toyota yaris του '08 κι από τότε που το πήρα αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα λάδια του. Συγκεκριμένα έχει τον κινητήρα 1 kr-fe και καίει πέρι τα 0.8l/1000 χμ. Διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα δεν ανήκει στους αμιγώς προβληματικούς της toyota κι αναρωτιόμουν τι να κάνω. Τα χιλιόμετρά του είναι 107.000 περίπου (αν δεν έχουν πειραχτεί). Τον χρόνο κάνω περίπου 4000-4500 χιλιόμετρα. Υπάρχει όντως θέμα; Τι επισκευή μπορεί να γίνει σε αυτόν τον κινητήρα για να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον; Πόσο κοστίζει; Δεδομένου των λίγων χιλιομέτρων που κάνω κάθε χρόνο μήπως είναι καλύτερα απλά να συμπληρώνω λάδια; Πόσο καιρό λέτε να αντέξει; Σε 3-4 χρόνια σκέφτομαι να πάρω καινούργιο αμάξι ούτως ή άλλως οπότε συμφέρει να επισκευάσω αυτό; Σας ευχαριστώ!
-
O 3κυλινδρος 1000αρης δεν ειναι? Κι αυτος εκαιγε λαδι. Η σωστη επισκευη κοστιζει πανω απο 700-800€ . Για μενα αστο οπως ειναι και συμπληρωνε λαδι
-
Δοκιμή με xado και όπου βγει;
Είχε book service; Αλλαγές λαδιών κάθε πότε; Από έμπορο το πήρες;
-
Ο δικός μου στο σίριον καίει 0,3 λίτρα/1000 ΚΜ, έχει 183.000 ΚΜ, λάδι το πολύ καλό ημισυνθετικό λιντλ 5/40, τα τελευταία 50.000Κμ με αέριο, διάκενο στις βαλβίδες άψογο (στο άνω όριο 35+ εξ, 24+ εισ). Άστον έτσι, μεταχειρισμένος από 350 Ε, λαχείο βέβαια αλλά και η επισκευή είναι 50-50
-
Τι λέτε τώρα αυτό το μοτέρ είναι θρύλος , θα δείχνει το ημερολόγιο 2029 κάπου τότε θα αλλάζει το τωρινό Yaris ( 9 χρόνια αν λάβουμε υπόψη ποτέ άλλαξε το 3 ης γενιάς ) σε ηλεκτρικό και πάω στοίχημα ότι η toyota θα έχει μια έκδοση με το 1000αρι ...ακόμα !
Θα είναι το iQ μου είκοσι + ετών και θα βρίσκω μοτέρ 2, 3 ετών από τρακαρισμένα ούτε ρίσκα ούτε τίποτα , τώρα υπάρχουν και καινούργια με 0 χλμ πχ
https://www.car.gr/parts/view/29719665-toyota-1kr-fe-moter-kainoyrio
-
Βέβαια έχει 3-4 revisions o KR από το 2004 αλλά εντάξει.
-
Αν όμως αυξηθεί η κατανάλωση λαδιού καλό είναι να ανέβεις σε ιξωδες
-
το 5/40 του Λιντλ είναι συνθετικό...
Αυτό στο χρυσαφί δοχείο...
Ειναι Γερμανικό της Πεννασόλ
Πολύ καλό λαδι για τα χρήματα του
-
συνθετικής βάσης, όχι 100% συνθετικό όπως το 5/30 του λιντλ που έχει 6ε το λίτρο ,
Κινητήρας 1 kr-fe και κατανάλωση λαδιού