-
Γεια σας, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Nissan Silvia s15 spec-r του 2000 από Ιαπωνία με 100.000κμ περίπου. Ξέρω πως το αυτοκίνητο είναι δεξιοτίμονο αλλά δεν υπάρχει θέμα με αυτό. Και τα μεταφορικά είναι εντάξει, το μόνο που φοβάμαι είναι ο εκτελωνισμός του αυτοκινήτου και αν θα έχει τις προδιαγραφές τις ΕΕ. Πολλοί μου πρότειναν να πάρω από ευρωπαϊκα σάιτ όπως το mobile και το autoscout, ωστόσο όσα Silvia είδα ήταν «στο δρόμο για Ολλανδία» όπως έλεγαν και τα οποία είχαν αγοραστεί από δημοπρασίες στην Ιαπωνία. Άρα έχοντας υπόψη ότι δεν έχουν οδηγεί καν ακόμα στους δρόμους της Ευρώπης, έχουν και τις προδιαγραφές για την ΕΕ ήδη από Ιαπωνία. Σχετικά με τον εκτελωνισμό εκανα μια έρευνα, αλλά παντου είχαν για παραδείγματα αυτοκίνητα μέχρι δέκα χρόνων. Από ότι ξέρω η ηλικία παίζει ρόλο και το Silvia είναι εικοσαετίας άρα πάλι έχει διαφορά. Αν κάποιος ξερει κάτι παραπάνω ας με βοηθήσει παρακαλώ xD. Σχετικά με το αυτοκίνητο 1999-2001, 2000cc turbo, και εκπομπή 179.7 γρ/km διοξειδίου του άνθρακα.
Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
Γεια σας, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Nissan Silvia s15 spec-r του 2000 από Ιαπωνία με 100.000κμ περίπου. Ξέρω πως το αυτοκίνητο είναι δεξιοτίμονο αλλά δεν υπάρχει θέμα με αυτό. Και τα μεταφορικά είναι εντάξει, το μόνο που φοβάμαι είναι ο εκτελωνισμός του αυτοκινήτου και αν θα έχει τις προδιαγραφές τις ΕΕ. Πολλοί μου πρότειναν να πάρω από ευρωπαϊκα σάιτ όπως το mobile και το autoscout, ωστόσο όσα Silvia είδα ήταν «στο δρόμο για Ολλανδία» όπως έλεγαν και τα οποία είχαν αγοραστεί από δημοπρασίες στην Ιαπωνία. Άρα έχοντας υπόψη ότι δεν έχουν οδηγεί καν ακόμα στους δρόμους της Ευρώπης, έχουν και τις προδιαγραφές για την ΕΕ ήδη από Ιαπωνία. Σχετικά με τον εκτελωνισμό εκανα μια έρευνα, αλλά παντου είχαν για παραδείγματα αυτοκίνητα μέχρι δέκα χρόνων. Από ότι ξέρω η ηλικία παίζει ρόλο και το Silvia είναι εικοσαετίας άρα πάλι έχει διαφορά. Αν κάποιος ξερει κάτι παραπάνω ας με βοηθήσει παρακαλώ xD. Σχετικά με το αυτοκίνητο 1999-2001, 2000cc turbo, και εκπομπή 179.7 γρ/km διοξειδίου του άνθρακα.
Ευχαριστω εκ των προτέρων.
-
To βασικότερο όλων είναι να μάθεις τις προδιαγραφές ρύπων (Euro 4, 5 6 κλπ). Μόνο έτσι θα ξέρεις εαν α) μπορεί να εισαχθεί (εαν δεν έχει αλλάξει κάτι μπορείς να εισάγει από Euro 5 και μετά) και β) το ποσό του φόρου που θα κληθείς να πληρώσεις.
-
Προδιαγραφές euro ρύπων για κάτι που δεν είχε έρθει ποτέ επίσημα Ευρώπη;
-
To βασικότερο όλων είναι να μάθεις τις προδιαγραφές ρύπων (Euro 4, 5 6 κλπ). Μόνο έτσι θα ξέρεις εαν α) μπορεί να εισαχθεί (εαν δεν έχει αλλάξει κάτι μπορείς να εισάγει από Euro 5 και μετά) και β) το ποσό του φόρου που θα κληθείς να πληρώσεις.
Έχετε δίκιο, αλλά ποια θα ήταν η διαδικασία για ένα rx7 fd3s είναι αυτοκίνητο που υπάρχει στην εε και είναι και λίγα κυβικά, επειδή από όλα αυτά που ακούω δεν βλέπω να παίρνω σιλβια :')
-
Το Silvia με τον SR20 πολύ αμφιβάλλω αν είναι Euro 3 πόσο μάλλον Euro 5. Αυτό όμως δε νομίζω απαραίτητα ότι δεν μπορεί να εισαχθεί γιατί είχε πουληθεί πχ εδώ Αγγλία επίσημα οπότε έχει έγκριση τύπου για Ευρώπη.
Εισαγωγή αυτοκινήτου από Ιαπωνία και εκτελωνισμός