Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    teo_np

    @teo_np

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    teo_np Unfollow Follow

    Latest posts made by teo_np

    • RE: Εισαγωγή αυτοκινήτου από Ιαπωνία και εκτελωνισμός

      To βασικότερο όλων είναι να μάθεις τις προδιαγραφές ρύπων (Euro 4, 5 6 κλπ). Μόνο έτσι θα ξέρεις εαν α) μπορεί να εισαχθεί (εαν δεν έχει αλλάξει κάτι μπορείς να εισάγει από Euro 5 και μετά) και β) το ποσό του φόρου που θα κληθείς να πληρώσεις.

      Έχετε δίκιο, αλλά ποια θα ήταν η διαδικασία για ένα rx7 fd3s είναι αυτοκίνητο που υπάρχει στην εε και είναι και λίγα κυβικά, επειδή από όλα αυτά που ακούω δεν βλέπω να παίρνω σιλβια :')

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      teo_np
    • Εισαγωγή αυτοκινήτου από Ιαπωνία και εκτελωνισμός

      Γεια σας, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Nissan Silvia s15 spec-r του 2000 από Ιαπωνία με 100.000κμ περίπου. Ξέρω πως το αυτοκίνητο είναι δεξιοτίμονο αλλά δεν υπάρχει θέμα με αυτό. Και τα μεταφορικά είναι εντάξει, το μόνο που φοβάμαι είναι ο εκτελωνισμός του αυτοκινήτου και αν θα έχει τις προδιαγραφές τις ΕΕ. Πολλοί μου πρότειναν να πάρω από ευρωπαϊκα σάιτ όπως το mobile και το autoscout, ωστόσο όσα Silvia είδα ήταν «στο δρόμο για Ολλανδία» όπως έλεγαν και τα οποία είχαν αγοραστεί από δημοπρασίες στην Ιαπωνία. Άρα έχοντας υπόψη ότι δεν έχουν οδηγεί καν ακόμα στους δρόμους της Ευρώπης, έχουν και τις προδιαγραφές για την ΕΕ ήδη από Ιαπωνία. Σχετικά με τον εκτελωνισμό εκανα μια έρευνα, αλλά παντου είχαν για παραδείγματα αυτοκίνητα μέχρι δέκα χρόνων. Από ότι ξέρω η ηλικία παίζει ρόλο και το Silvia είναι εικοσαετίας άρα πάλι έχει διαφορά. Αν κάποιος ξερει κάτι παραπάνω ας με βοηθήσει παρακαλώ xD. Σχετικά με το αυτοκίνητο 1999-2001, 2000cc turbo, και εκπομπή 179.7 γρ/km διοξειδίου του άνθρακα.

      Ευχαριστω εκ των προτέρων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      teo_np
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr