-
Καλησπέρα ! Είπα να σας γράψω το πρόβλημα μου επειδή εγώ δέν έχω πείρα από αυτά να μου πείτε την γνώμη σας ! Αγόρασα το Jeep Compass το 2018 το καινούργιο μοντέλο πετρέλαιο 1,6 multijet ! Προχθές το αμάξι με άφησε στο δρόμο ! Σήμερα με πήρα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι έχει καεί το turbo !!! Και επειδή το αμάξι είναι 2 χρόνων κι 2 μηνών μου είπαν ότι για δυο μήνες η εγγύηση έχει λήξη και δεν το καλύψουν ! Τι πρέπει να κάνω ; Θεωρώ αδιανόητο να καεί το Τούρμπο Σε καινούργιο αμάξι πετρέλαιο ! Μπορώ να τους κυνηγήσω κάπως ; Είναι πάνω από 2000 ευρώ ζημιά !!!
-
Καλησπέρα ! Είπα να σας γράψω το πρόβλημα μου επειδή εγώ δέν έχω πείρα από αυτά να μου πείτε την γνώμη σας ! Αγόρασα το Jeep Compass το 2018 το καινούργιο μοντέλο πετρέλαιο 1,6 multijet ! Προχθές το αμάξι με άφησε στο δρόμο ! Σήμερα με πήρα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι έχει καεί το turbo !!! Και επειδή το αμάξι είναι 2 χρόνων κι 2 μηνών μου είπαν ότι για δυο μήνες η εγγύηση έχει λήξη και δεν το καλύψουν ! Τι πρέπει να κάνω ; Θεωρώ αδιανόητο να καεί το Τούρμπο Σε καινούργιο αμάξι πετρέλαιο ! Μπορώ να τους κυνηγήσω κάπως ; Είναι πάνω από 2000 ευρώ ζημιά !!!
-
Τι πάει να πει έχει καεί το turbo;
-
Προφανώς εννοούν η τουρμπίνα ο κινητήρας είναι 1.600 diesel multijet turbo
-
Το turbo δεν καίγεται, παθαίνει βλάβη από φθορά στα κουζινέτα του, στον άξονα και στην ροδέλα του thrust, Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες βλάβες, υπάρχουν και άλλες πιο σπάνιες.
Οι βλάβες αυτές προέρχονται είτε από την πολύ χρήση, μετά από 150-180.000 χλμ λόγω φυσιολογικής φθοράς, είτε από κακή χρήση, η συνηθέστερη είναι το άμεσο σβήσιμο του κινητήρα μετά από μια γρήγορη διαδρομή, όχι μόνο από μια φορά αλλά αν γίνεται συνέχεια, έτσι μειώνεται κατά πολύ η διάρκεια ζωής του αφού η φθορά που προκύπτει είναι μεγάλη λόγω έλλειψης λίπανσης όταν το turbo είναι πολύ ζεστό και σβήσει ο κινητήρας.
-
Το αμάξι είναι 2 χρόνων με 40.000 km και οδήγηση από 40 Άρη οικογενειάρχη άντε να έχω πιάσει τα 140 μοα φορά στο δρόμο ! Το θέμα είναι πως μπορώ να βρω το δίκιο μου
-
Μέσα Γενάρη που πήγα για service στην αντιπροσωπεία της Suzuki στην Θεσσαλονίκη είχε ενα S cross diesel ( φοράτε τον ίδιο κινητήρα) 2 χρόνων με 50000 χλμ αν θυμάμαι καλά με το ίδιο θέμα.Απλα η εγγύηση τον κάλυπτε το ιδιοκτήτη αλλά δεν ήξεραν τι το προκάλεσε ίσως μου είπαν αστοχία υλικού....
-
Λυπάμαι φίλε που σου έτυχε αυτό. Πολύ φοβάμαι πως νομικά δεν θα μπορέσεις να κάνεις και πολλά, γι αυτό μιλάμε υπέρ των μακροχρόνιων εγγυήσεων σε άλλες συζητήσεις...
Κοίτα αν μπορείς με 'διπλωματία' και πίεση κατευθείαν στα κεντρικά της εταιρείας να βρεις ανταπόκριση ή έστω με κάποιο παζάρι να μειώσεις το κόστος. Μη κάθεσαι και μαλώνεις με κάποια συγκεκριμένη αντιπροσωπεία. Μίλησε στο τηλέφωνο ή ετοίμασε μια καλογραμμένη επιστολή στο email στα κεντρικά, και τόνισε τους δύο μήνες.
Αν δεν ανταποκριθούν, δες μήπως βρεις μεταχειρισμένο ανταλλακτικό και ένα καλό μάστορα...
-
Στο εταιρικο μας doblo φοραει το ιδιο μοτερ , παθαμε την ιδια βλαβη στα 200Κ κατι χιλιομετρα. Η βλαβη ηταν στην ηλεκτρονικη wastegate και το αμαξι μπηκε μονιμα σε safe mode. Η φιατ ειπε οτι αυτη παει σετ μαζι με ολο το τουρμπο, και ετσι αλλακτηκε ολοκληρο. Το κοστος ηταν πραγματι πολυ υψηλο κοντα 2000 απλα την εταιρια μου δεν την αφορα το υψηλο κοστος για διαφορους λογους και ετσι αλλακτηκε ολοκληρο.
Μπορεις να πας σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο να κανεις ερευνα να δεις αν αλλαζει μονο το προβληματικο κομματι. Τελος παντων απομακρυνσου απο την αντιπροσωπεια, το κοστος της ζημιας ειναι πολυ λιγοτερο σιγουρα.
-
Επικοινώνησε με την FCA Ελλάς και πες τους ότι για 2 μήνες θα μπορούσαν, λόγω καλής θέλησης, να καλύψουν το κόστος του ανταλλακτικού έστω (την εργασία ας την πληρώσεις εσύ για να δείξεις ότι κάνεις ένα βήμα για να τα βρείτε στην μέση). Πες και μερικές σάλτσες, ότι αν το κάνουν αυτό θα έχεις να λες τα καλύτερα για το after sales τους, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα προτείνεις σε όποιον ξέρεις να μην αγοράσει αυτοκίνητο της FCA και νομίζω ότι κάτι θα γίνει.
-
Εχουν ανοσια στις σαλτσες αυτοι.
Μονο με επικοινωνια (mail) και εκφραση δυσαρεσκειας στη μητρικη εταιρια εχει μεγαλες πιθανοτητες να τον καλυψουν. -
Λάδι και turbo είναι έννοιες συνυφασμένες.
Αν κρατούσες τα λάδια 20,000χλμ, όπως λέει η αντιπροσωπεία, δυστυχώς πρώτο θύμα το turbo.
-
δηλαδή ΟΛΑ τα turbo ολων τών εταιριών (βενζίνης η πετρελαίου ) μετά τα 150.000 + χλμ βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?
η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...
-
Φίλε μου, suzuki vitara ,διο μοτέρ με το jeep compass, 190,000χλμ σκάβει το εργαλείο.Το turbo δεν ακούγεται, ούτε ακούστηκε ποτέ να σφυρίζει και άλλα χαζα.
Άλλαξα λάδια τις προάλλες και μπήκα από κάτω, δεν έχει ούτε δείγμα διαρροής.
Αλλαγή λαδιών αυστηρά στις 8500 με 9000χλμ.
-
Εχουν ανοσια στις σαλτσες αυτοι.
Μονο με επικοινωνια (mail) και εκφραση δυσαρεσκειας στη μητρικη εταιρια εχει μεγαλες πιθανοτητες να τον καλυψουν.Η FCA Greece που ανέφερα είναι η μητρική. Είναι παράρτημα του εργοστασίου. Οι Ιταλοί δεν θα σου πούνε κάτι διαφορετικό.
-
δηλαδή ΟΛΑ τα turbo ολων τών εταιριών (βενζίνης η πετρελαίου ) μετά τα 150.000 + χλμ βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?
η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...
To turbo είναι ένα εξάρτημα. Όπως όλα τα τεξαρτήματα μπορεί να χαλάσει από την 1η μέρα ή μπορεί να πάει για χρόνια. Δεν υπάρχει μπούσουλας. Υπό Κ.Σ. όμως θα πρέπει να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.
-
περίπτωση όπου τα 2 έτη εγγύησης δείχνουν οτι είναι εξαιρετικά λίγα και είναι σαν να μην έχεις εγγύηση.
-
Όπως ειπώθηκε, δεν νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη αν πας νομικά. Έληξε η εγγύηση τί ψάχνεις να βρεις? Θα συμφωνήσω ότι ο μόνος τρόπος να κάνεις κάτι είναι με 'νιαουρίσματα'. Θέλει διπλωματία, καλή θέληση και σας παρακαλω και εγώ που έχω απεριόριστη εκτίμηση και που αγαπάω το αμαξάκι μου και στο τέλος να πεις εαν τουάχιστον μπορείτε να κάνετε μια μικρή έκπτωση κλπ κλπ
Η εμπειρία που έχω εγώ πάντως είναι από το προηγούμενο μοντέλο. Είχαν στραβώσει οι δισκόπλακες, παραγείαμε και περιμέναμε αρκετούς μήνες μέχρι να έρθουν!!! Ελπίζω να έχει αλλάξει τώρα αυτό!!!
-
Αυτό έχω κάνει μίλησα με την αντιπροσωπεία στα κεντρικά τους είπε σάλτσες κλπ τους είπα ότι και τα 3 σέρβις που έχει κάνει το αμάξι είναι στην φιατ ... περιμένω απάντηση θα σας ενημερώσω !ευχαριστω !
-
manolis67 wrote:
δηλαδή ΟΛΑ τα turbo ολων τών εταιριών (βενζίνης η πετρελαίου ) μετά τα 150.000 + χλμ βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?
η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...
To turbo είναι ένα εξάρτημα. Όπως όλα τα τεξαρτήματα μπορεί να χαλάσει από την 1η μέρα ή μπορεί να πάει για χρόνια. Δεν υπάρχει μπούσουλας. Υπό Κ.Σ. όμως θα πρέπει να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.
ευχαριστώ για την απάντησή σου
JEEP COMPASS πρόβλημα με turbo