Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JEEP COMPASS πρόβλημα με turbo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. JEEP COMPASS πρόβλημα με turbo
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    19
    6663
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manos365 last edited by

      Καλησπέρα ! Είπα να σας γράψω το πρόβλημα μου επειδή εγώ δέν έχω πείρα από αυτά να μου πείτε την γνώμη σας ! Αγόρασα το Jeep Compass το 2018 το καινούργιο μοντέλο πετρέλαιο 1,6 multijet ! Προχθές το αμάξι με άφησε στο δρόμο ! Σήμερα με πήρα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι έχει καεί το turbo !!! Και επειδή το αμάξι είναι 2 χρόνων κι 2 μηνών μου είπαν ότι για δυο μήνες η εγγύηση έχει λήξη και δεν το καλύψουν ! Τι πρέπει να κάνω ; Θεωρώ αδιανόητο να καεί το Τούρμπο Σε καινούργιο αμάξι πετρέλαιο ! Μπορώ να τους  κυνηγήσω κάπως ; Είναι πάνω από 2000 ευρώ ζημιά !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manos365 last edited by

        Καλησπέρα ! Είπα να σας γράψω το πρόβλημα μου επειδή εγώ δέν έχω πείρα από αυτά να μου πείτε την γνώμη σας ! Αγόρασα το Jeep Compass το 2018 το καινούργιο μοντέλο πετρέλαιο 1,6 multijet ! Προχθές το αμάξι με άφησε στο δρόμο ! Σήμερα με πήρα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι έχει καεί το turbo !!! Και επειδή το αμάξι είναι 2 χρόνων κι 2 μηνών μου είπαν ότι για δυο μήνες η εγγύηση έχει λήξη και δεν το καλύψουν ! Τι πρέπει να κάνω ; Θεωρώ αδιανόητο να καεί το Τούρμπο Σε καινούργιο αμάξι πετρέλαιο ! Μπορώ να τους  κυνηγήσω κάπως ; Είναι πάνω από 2000 ευρώ ζημιά !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by

          Τι πάει να πει έχει καεί το turbo;

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • M
            manos365 @super-t last edited by

            Προφανώς εννοούν η τουρμπίνα ο κινητήρας είναι 1.600 diesel multijet turbo

            1 Reply Last reply Reply Quote 14
            • 2
              21-quadra last edited by

              Το turbo δεν καίγεται, παθαίνει βλάβη από φθορά στα κουζινέτα του, στον άξονα και στην ροδέλα του thrust, Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες βλάβες, υπάρχουν και άλλες πιο σπάνιες.

              Οι βλάβες αυτές προέρχονται είτε από την πολύ χρήση, μετά από 150-180.000 χλμ λόγω φυσιολογικής φθοράς, είτε από κακή χρήση, η συνηθέστερη είναι το άμεσο σβήσιμο του κινητήρα μετά από μια γρήγορη διαδρομή, όχι μόνο από μια φορά αλλά αν γίνεται συνέχεια, έτσι μειώνεται κατά πολύ η διάρκεια ζωής του αφού η φθορά που προκύπτει είναι μεγάλη λόγω έλλειψης λίπανσης όταν το turbo είναι πολύ ζεστό και σβήσει ο κινητήρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 15
              • M
                manos365 @21-quadra last edited by

                Το αμάξι είναι 2 χρόνων με 40.000 km και οδήγηση από 40 Άρη οικογενειάρχη άντε να έχω πιάσει τα 140 μοα φορά στο δρόμο ! Το θέμα είναι πως μπορώ να βρω το δίκιο μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 15
                • L
                  lemouz75 last edited by

                  Μέσα Γενάρη που πήγα για service στην αντιπροσωπεία της Suzuki στην Θεσσαλονίκη είχε ενα S cross diesel ( φοράτε τον ίδιο κινητήρα) 2 χρόνων με 50000 χλμ αν θυμάμαι καλά με το ίδιο θέμα.Απλα η εγγύηση τον κάλυπτε το ιδιοκτήτη αλλά δεν ήξεραν τι το προκάλεσε ίσως μου είπαν αστοχία υλικού....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Λυπάμαι φίλε που σου έτυχε αυτό. Πολύ φοβάμαι πως νομικά δεν θα μπορέσεις να κάνεις και πολλά, γι αυτό μιλάμε υπέρ των μακροχρόνιων εγγυήσεων σε άλλες συζητήσεις...

                    Κοίτα αν μπορείς με 'διπλωματία' και πίεση κατευθείαν στα κεντρικά της εταιρείας να βρεις ανταπόκριση ή έστω με κάποιο παζάρι να μειώσεις το κόστος. Μη κάθεσαι και μαλώνεις με κάποια συγκεκριμένη αντιπροσωπεία. Μίλησε στο τηλέφωνο ή ετοίμασε μια καλογραμμένη επιστολή στο email στα κεντρικά, και τόνισε τους δύο μήνες.

                    Αν δεν ανταποκριθούν, δες μήπως βρεις μεταχειρισμένο ανταλλακτικό και ένα καλό μάστορα...

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 17
                    • C
                      cson last edited by

                      Στο εταιρικο μας doblo φοραει το ιδιο μοτερ , παθαμε την ιδια βλαβη στα 200Κ κατι χιλιομετρα. Η βλαβη ηταν στην ηλεκτρονικη wastegate και το αμαξι μπηκε μονιμα σε safe mode. Η φιατ ειπε οτι αυτη παει σετ μαζι με ολο το τουρμπο, και ετσι αλλακτηκε ολοκληρο. Το κοστος ηταν πραγματι πολυ υψηλο κοντα 2000 απλα την εταιρια μου δεν την αφορα το υψηλο κοστος για διαφορους λογους και ετσι αλλακτηκε ολοκληρο.

                      Μπορεις να πας σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο να κανεις ερευνα να δεις αν αλλαζει μονο το προβληματικο κομματι. Τελος παντων απομακρυνσου απο την αντιπροσωπεια, το κοστος της ζημιας ειναι πολυ λιγοτερο σιγουρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Επικοινώνησε με την FCA Ελλάς και πες τους ότι για 2 μήνες θα μπορούσαν, λόγω καλής θέλησης, να καλύψουν το κόστος του ανταλλακτικού έστω (την εργασία ας την πληρώσεις εσύ για να δείξεις ότι κάνεις ένα βήμα για να τα βρείτε στην μέση). Πες και μερικές σάλτσες, ότι αν το κάνουν αυτό θα έχεις να λες τα καλύτερα για το after sales τους, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα προτείνεις σε όποιον ξέρεις να μην αγοράσει αυτοκίνητο της FCA και νομίζω ότι κάτι θα γίνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                        • C
                          cson last edited by

                          Εχουν ανοσια στις σαλτσες αυτοι.
                          Μονο με επικοινωνια (mail) και εκφραση δυσαρεσκειας στη μητρικη εταιρια εχει μεγαλες πιθανοτητες να τον καλυψουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • J
                            japanese1 last edited by

                            Λάδι και turbo είναι έννοιες συνυφασμένες.

                            Αν κρατούσες τα λάδια 20,000χλμ, όπως λέει η αντιπροσωπεία, δυστυχώς πρώτο θύμα το turbo.

                            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • M
                              manolis67 last edited by

                              δηλαδή ΟΛΑ  τα turbo ολων τών εταιριών  (βενζίνης η πετρελαίου )  μετά τα 150.000  + χλμ  βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?

                              η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το  παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • J
                                japanese1 last edited by

                                Φίλε μου, suzuki vitara ,διο μοτέρ με το jeep compass, 190,000χλμ σκάβει το εργαλείο.Το turbo δεν ακούγεται, ούτε ακούστηκε ποτέ να σφυρίζει και άλλα χαζα.

                                Άλλαξα λάδια τις προάλλες και μπήκα από κάτω, δεν έχει ούτε δείγμα διαρροής.

                                Αλλαγή λαδιών αυστηρά στις 8500 με 9000χλμ.

                                https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                • realzeus
                                  realzeus @cson last edited by

                                  Εχουν ανοσια στις σαλτσες αυτοι.
                                  Μονο με επικοινωνια (mail) και εκφραση δυσαρεσκειας στη μητρικη εταιρια εχει μεγαλες πιθανοτητες να τον καλυψουν.

                                  Η FCA Greece που ανέφερα είναι η μητρική. Είναι παράρτημα του εργοστασίου. Οι Ιταλοί δεν θα σου πούνε κάτι διαφορετικό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                  • realzeus
                                    realzeus @manolis67 last edited by

                                    δηλαδή ΟΛΑ  τα turbo ολων τών εταιριών  (βενζίνης η πετρελαίου )  μετά τα 150.000  + χλμ  βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?

                                    η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το  παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...

                                    To turbo είναι ένα εξάρτημα. Όπως όλα τα τεξαρτήματα μπορεί να χαλάσει από την 1η μέρα ή μπορεί να πάει για χρόνια. Δεν υπάρχει μπούσουλας. Υπό Κ.Σ. όμως θα πρέπει να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      περίπτωση όπου τα 2 έτη εγγύησης δείχνουν οτι είναι εξαιρετικά λίγα και είναι σαν να μην έχεις εγγύηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Όπως ειπώθηκε, δεν νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη αν πας νομικά. Έληξε η εγγύηση τί ψάχνεις να βρεις? Θα συμφωνήσω ότι ο μόνος τρόπος να κάνεις κάτι είναι με 'νιαουρίσματα'.  Θέλει διπλωματία, καλή θέληση και σας παρακαλω και εγώ που έχω απεριόριστη εκτίμηση και που αγαπάω το αμαξάκι μου και στο τέλος να πεις εαν τουάχιστον μπορείτε να κάνετε μια μικρή έκπτωση κλπ κλπ

                                        Η εμπειρία που έχω εγώ πάντως είναι από το προηγούμενο μοντέλο. Είχαν στραβώσει οι δισκόπλακες, παραγείαμε και περιμέναμε αρκετούς μήνες μέχρι να έρθουν!!! Ελπίζω να έχει αλλάξει τώρα αυτό!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                        • M
                                          manos365 @realzeus last edited by

                                          Αυτό έχω κάνει μίλησα με την αντιπροσωπεία στα κεντρικά τους είπε σάλτσες κλπ τους είπα ότι και τα 3 σέρβις που έχει κάνει το αμάξι είναι στην φιατ ... περιμένω απάντηση θα σας ενημερώσω !ευχαριστω !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                          • M
                                            manolis67 @realzeus last edited by

                                            manolis67 wrote:

                                            δηλαδή ΟΛΑ  τα turbo ολων τών εταιριών  (βενζίνης η πετρελαίου )  μετά τα 150.000  + χλμ  βγάζουν προβλήματα στο trurbo ?

                                            η ειναι λίγες η πολλές η συγκεκριμένες μάρκες που το  παρουσιάζουν πιό συχνά ? παρακαλώ οι γνωρίζοντες ας μάς πούν ...

                                            To turbo είναι ένα εξάρτημα. Όπως όλα τα τεξαρτήματα μπορεί να χαλάσει από την 1η μέρα ή μπορεί να πάει για χρόνια. Δεν υπάρχει μπούσουλας. Υπό Κ.Σ. όμως θα πρέπει να βγάλει άνετα 200.000 χλμ.

                                            ευχαριστώ για την απάντησή σου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr