-
Γεια σας παίδες,
θέλω να ρωτήσω σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου μέσα στην πόλη. Ξέρω σχετικά με τους euro 5 και euro 6 και το γεγονός ότι μπορεί να απαγορευτούν αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.
Έχω βρει ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο του 2016, bmw με euro6 κινητήρα και σκέφτομαι σοβαρότατα να το πάρω αλλά χθες που ήμουν στο συνεργείο και μιλούσα με τον μηχανικό είπα να τον ρωτήσω αν με παροτρύνει να το πάρω ή όχι. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα το σύστηνε για αυτοκίνητο πόλης επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι λέει αμάξια για μεγάλες αποστάσεις και αν το χρησιμοποιείς απλά μέσα στην πόλη δεν θα προλάβει λέει να έρχεται σε πλήρη λειτουργία ο εγκέφαλος και η εσωτερική κάψη δεν θα γίνεται πλήρως οπότε θα επιβαρύνεται η μηχανή και κάτι τέτοια που δεν τα θυμάμαι όλα. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν πετρελαιοκίνητα και τα χρησιμοποιούν για πόλη, κανείς δεν μου έχει αναφέρει ότι είχε θέμα λόγω αυτού.
Εσείς τι λέτε; Ισχύουν αυτά; Έχει κάποιος πετρελαιοκίνητο και μπορεί να μου πει την γνώμη του;
Ευχαριστώ
-
Γεια σας παίδες,
θέλω να ρωτήσω σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου μέσα στην πόλη. Ξέρω σχετικά με τους euro 5 και euro 6 και το γεγονός ότι μπορεί να απαγορευτούν αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.
Έχω βρει ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο του 2016, bmw με euro6 κινητήρα και σκέφτομαι σοβαρότατα να το πάρω αλλά χθες που ήμουν στο συνεργείο και μιλούσα με τον μηχανικό είπα να τον ρωτήσω αν με παροτρύνει να το πάρω ή όχι. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν θα το σύστηνε για αυτοκίνητο πόλης επειδή τα πετρελαιοκίνητα είναι λέει αμάξια για μεγάλες αποστάσεις και αν το χρησιμοποιείς απλά μέσα στην πόλη δεν θα προλάβει λέει να έρχεται σε πλήρη λειτουργία ο εγκέφαλος και η εσωτερική κάψη δεν θα γίνεται πλήρως οπότε θα επιβαρύνεται η μηχανή και κάτι τέτοια που δεν τα θυμάμαι όλα. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν πετρελαιοκίνητα και τα χρησιμοποιούν για πόλη, κανείς δεν μου έχει αναφέρει ότι είχε θέμα λόγω αυτού.
Εσείς τι λέτε; Ισχύουν αυτά; Έχει κάποιος πετρελαιοκίνητο και μπορεί να μου πει την γνώμη του;
Ευχαριστώ
-
Μαλλον εχει δικιο ο μηχανικος. Το πετρελαιο θελει χιλιομετρα σε ανοιχτους δρομους και μεσαιες - μεγαλες αποστασεις.
-
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
-
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
-
Πάντως αν κρίνω απο τις πραγματικές καταναλώσεις των βενζινοκίνητων στον αστικό κύκλο ακόμα και η BMW ,πετρελαιοκίνητη, κάνει για πόλη και τι αν χρειάζεται μια βόλτα στον περιφεριακό με τέρμα γκάζια μια φορά την εβδομάδα το 5,8 μέση θα γίνει 6 , μόνο υβριδικά εχουν τέτοιες καταναλώσεις και με 20% ακριβότερο καύσιμο .
-
Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο). Αν το χρησιμοποιείς και για εκτός πόλης διαδρομές τουλάχιστον 50 συνεχόμενων χιλιομέτρων 3-4 φορές το μήνα τότε είναι ok διαφορετικά γύρευε τη δουλειά σου. Εγώ πάντως μεταχειρισμένο diesel δεν θα έπαιρνα εκτός και αν μου το χαρίζανε οπότε και στην πιθανή πολυδάπανη βλάβη θα το πετούσα.
Ένα μπουκωμένο φίλτρο DPF θα σπαταλήσει όλο το κέρδος από την μειωμένη κατανάλωση και πιθανόν θα χρειαστεί και επιπλέον χρήματα. Για αντικατάσταση δεν το συζητώ. Επίσης ευαισθησία έχουν και οι αντλίες πετρελαίου υψηλής πίεσης οι οποίες είναι εξωφρενικά ακριβές. Για το κέρδος από την κατανάλωση έχω να κάνω δύο επισημάνσεις. Έχω παρατηρήσει ότι η κατανάλωση στην πόλη για το diesel αυτοκίνητο που έχω σχεδόν διπλασιάζεται (+90%) συγκριτικά με την εκτός πόλης ενώ στο βενζινοκίνητο που έχω η αντίστοιχη αύξηση είναι περίπου 40%. Θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι καλό είναι να βάζεις μόνο από το 'καλό' πετρέλαιο και όχι το απλό. Έγώ για παράδειγμα βάζω μόνο diesel Avio και μόνο από συγκεκριμένο πρατήριο.
Προσωπικά για μέσα στην πόλη υβριδικό ή ηλεκτρικό. Ακόμα καλύτερα και φθηνότερα (στην αγορά) ένα σύγχρονο χαμηλού κυβισμού μικρό αυτοκίνητο. Δεν καίνε τίποτα και στην ουσία είναι πάμφθηνα. -
Ο μηχανικός έχει εν μέρη δίκιο. Το σύστημα εξαγωγής δεν προφταίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία και όχι ο εγκέφαλος σε πλήρη λειτουργία (άλλο πάλι και τούτο).
Θεωρώ πολύ δύσκολο (όχι απίθανο) να είπε τέτοιο πράγμα, ακόμα και ο πιο άσχετος μηχανικός. Ίσως δεν έγινε σωστά η μεταφορά του σχολίου.
-
Πόσος χρόνος πιστεύετε ότι πρέπει να περάσει για να έρθει το «... σύστημα εξαγωγής ...» ...καταλύτες μάλλον, σε θερμοκρασία λειτουργίας;
-
REALZEUS wrote:
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.
-
REALZEUS wrote:
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
-
cson wrote:
REALZEUS wrote:
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
Ότι και να έχουν, τα μικροσωματίδια και το ΝΟx που παράγουν είναι σε υψηλά επίπεδα σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Υπαρχει καπου συγκριτικο ρυπων παρομοιας ισχυος κινητηρων ντιζελ vs βενζινης με την αναλυση ρυπων να δω το ποσοστο? Euro 5 ή 6 και οι δυο . Ψαχνω καιρο κατι τετοιο και δεν εχω βρει, τωρα με αυτη τη κουβεντα το θυμηθηκα.
-
cson wrote:
REALZEUS wrote:
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.
Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ.
-
Ανάλογα. Έγραψα και πιο πάνω ότι μία διαδρομή συνεχόμενη τουλάχιστον 50χλμ 3-4 φορές το μήνα είναι μάλλον αρκετή.
-
21 Quadra wrote:
cson wrote:
REALZEUS wrote:
Επίσης το πετρέλαιο μέσα στις πόλεις κάνει πολύ κακό στην υγεία μας.
Το πετρελαιο μαλλον εννοεις την μαστιγα των ασυντηρητων ταξι ,φορτηγων και λοιπων επαγγελματικων που κυκλοφορουν και ειναι φρικη οταν εισαι πισω τους. Γιατι εδω μιλαμε για euro 5 & 6.
Ας είναι και euro 100, μετά από 2-3 χρόνια θα είναι euro 0.5, από κακή συντήρηση, από βγαλμένο dpf, από μάστορες που δουλεύουν τη ματσόλα, από οδηγούς που δεν γνωρίζουν ότι τα καινούργια ντηζελάκια θέλουν διαφορετική οδήγηση από τα βενζίνης, από πετρέλαιο σκουπίδια κλπ, κλπ. Καλή η τεχνολογία αλλά για Ελβετούς οδηγούς και Ελβετικά συνεργεία με Ελβετικά καύσιμα.
Αυτο ισχυει παντου σε ολα τα καυσιμα και η σωστη χρηση και συντηρηση εξαρταται απο το επιπεδο του λαου. Μη μπερδευομαστε με τη μαυριλα των ντιζελ και ξεχναμε τα αοσμα εξισου επικυνδινα καυσερια των βενζινων σε ασυντηρητα μοτερ.
Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.
-
...
Δεν τα ξεχνάμε αλλά μην αθωώνουμε τα μικροσωματίδια των ντήζδελ ακόμα και αν είναι αόρατα γιατί λειτουργούν προσθετικά στους πνεύμονες, η ιατρική κοινότητα των πνευμονολόγων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες κρούουν καθημερινά τον κώδωνα του κινδύνου, αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται συζητήσεις για την απαγόρευση των ντήζελ, δεν μπορείς να αγνοοείς αυτούς που ξέρουν καλύτερα για τις επιπτώσεις στον άνθρωπο και να μένεις στις ανακοινώσεις και στις προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι διαφορετικά τα κατάλοιπα στην ατμόσφαιρα ( τα δηλητήρια ) των βενζινοκινητήρων και διαφορετικά τα σωματίδια των ντήζελ, μην μπερδεύουμε τα πορτοκάλια με τις βίδες, είναι τόσο ανόμοια, κανείς δεν ζήτησε ποτέ την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων σε αντίθεση με τους ντήζελ, αυτό από μόνο του κάτι λέει.
-
Το ότι θέλουν να απαγορεύσουν τα ντίζελ, μόνο για ανθρωπιστικό λόγο δεν πιστεύω ότι γίνεται. Μάλλον ότι τα χαμηλά όρια που θέλουν να θεσπίσουν για να επιτευχθούν στα ντίζελ θέλει τεράστιο κόστος γιατί οι ντίζελ στη καύση τους είναι βρώμικοι και απαιτούν πανάκριβα συστήματα καθαρισμού καυσαεριων. Δεν πιστεύω όμως ότι ένα diesel euro 6 σημερα με ένα αντίστοιχο βενζίνης είναι πιο ρυπογόνο. Αν υπάρχουν κάποιες μετρήσεις θα ήθελα να τις αναρτήσετε .
-
Είναι διαφορετικοί οι ρύποι, της βενζίνης είναι αέρια δηλητήρια και των ντήζελ αέρια δηλητήρια + μικροσωματίδια που συσσωεύονται στους πνεύμονες
πχ
-
Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.
-
Το καλό με τους βενζινοκινητήρες είναι ότι δεν βγάζουν σωματίδια, για αυτό δεν έχουν βγει και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης.
Και όμως έχουν βγεί...το Peugeot 308 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φόρεσε και τα Hyundai 1.0t φοράν φίλτρο σωματιδίων...και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι...
Πετρελαιοκίνητο για μέσα στη πόλη