-
https://www.peugeot.gr/range/car-selector/new-suv-2008.html
Αύριο έχουν εκπαίδευση οι πωλητές του δικτύου για το νέο 2008
-
https://www.peugeot.gr/range/car-selector/new-suv-2008.html
Αύριο έχουν εκπαίδευση οι πωλητές του δικτύου για το νέο 2008
Απορώ πάντα γιατι γίνονται αυτές οι εκπαιδεύσεις, αφού και μετά συνεχίζουν να είναι άσχετοι και να μην ξέρουν τις τους γίνεται!?!?
Πάντως, εκπαιδευτικό υλικό που είχα δει από εκπαιδεύσεις της BMW Hellas, ήταν για γέλια. Καμία πληροφορία για το αυτοκίνητο, μόνο τι θα πούν για να πουλήσουν και πως θα το 'πλασάρουν' στην αγορά έναντι του ανταγωνισμού. Πληροφορίες ουσίας μηδέν.
-
Έτσι ακριβώς. Εκπαίδευση προπαγάνδας. Τips για το τι λέμε και τι δεν λέμε. Τι απαντάμε αν μας ρωτήσουν αυτό τι για το άλλο. Ποια αυτοκίνητα του ανταγωνισμού χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα και ποια όχι κοκ.
Πραγματική ενημέρωση για το τι πουλάνε στα χοντροκομμένα. Αν τον ρωτήσεις τι λάστιχο φορά το αμάξι θα πρέπει να σκύψει να το δει εκείνη την ώρα!
-
Θα τους εκπαιδεύσουν να απαντάνε στην ερώτηση γιατί το αυτοκίνητο είναι τόσο ακριβό
-
καποτε ειχα βαλει βιογραφικο και ημουν πολυ κοντα να μπω σε εισαγωγική ...στην συνεντευξη ελεγα πως ηθελα αυτον τον ρολο..
Ηθελα να ειμαι σε αυτο το κομματι και οχι τοσο στην τοποθετηση του προιοντος
Να τους μεταφερω τα εργαλεια πωλησεων, και πειθους ( εχω κανει σπουδες συμβατες με αυτά τα διαβολικα πραγματα, αλλα σιγουρα θα υπαρχουν και καλυτεροι, ασχετα αν καποτε ενα φεγγαρι σε αλλη εταιρια εσπασα ολα τα ρεκορ με 245 % αποδοση. Αυτοδιαφημίζομαι τωρα ) αλλα επειδη τους ηξερα καπως εκει πέρα, τους ειπα εξω απο τα δοντια, οτι θα τους κανω τους πωλητες γατες στα αυτοκινητα....οποιος δεν αγαπαει τα αυτοκινητα, δεν φαινεται το παθος του, δεν νιωθει ασφαλεα ο πελατης στην αποψη τους και δεν ξερει απ εξω μεχρι την λεπτομερεια του τι πουλα, θα τον σουταρα χωρις πολλα πολλα.
Και πιστεψτε με ξερω να καταλαβω αν γνωριζουν απο αυτοκιντα.
τελικα βρηκα αλλου καλυτερη εγασια...μπουχαχαχα, σωθηκαν οι ανθρωποι
αλλα ακομα μου εχει μεινει απωθημενο
-
καποτε ειχα βαλει βιογραφικο και ημουν πολυ κοντα να μπω σε εισαγωγική ...στην συνεντευξη ελεγα πως ηθελα αυτον τον ρολο..
Ηθελα να ειμαι σε αυτο το κομματι και οχι τοσο στην τοποθετηση του προιοντος
Να τους μεταφερω τα εργαλεια πωλησεων, και πειθους ( εχω κανει σπουδες συμβατες με αυτά τα διαβολικα πραγματα, αλλα σιγουρα θα υπαρχουν και καλυτεροι, ασχετα αν καποτε ενα φεγγαρι σε αλλη εταιρια εσπασα ολα τα ρεκορ με 245 % αποδοση. Αυτοδιαφημίζομαι τωρα ) αλλα επειδη τους ηξερα καπως εκει πέρα, τους ειπα εξω απο τα δοντια, οτι θα τους κανω τους πωλητες γατες στα αυτοκινητα....οποιος δεν αγαπαει τα αυτοκινητα, δεν φαινεται το παθος του, δεν νιωθει ασφαλεα ο πελατης στην αποψη τους και δεν ξερει απ εξω μεχρι την λεπτομερεια του τι πουλα, θα τον σουταρα χωρις πολλα πολλα.
Και πιστεψτε με ξερω να καταλαβω αν γνωριζουν απο αυτοκιντα.
τελικα βρηκα αλλου καλυτερη εγασια...μπουχαχαχα, σωθηκαν οι ανθρωποι
αλλα ακομα μου εχει μεινει απωθημενο
Αρα είσαι Influencer ! Το νουμερο 1 στοιχείο για κάθε πωλητή!
-
Οχι δεν ειμαι, δεν ασχολουμαι καθολου με αυτον τον κλαδο.
Απλα, οταν εμεινα απο δουλεια, εστελνα βιογραφικα παντου και μιας και μ αρεσουν τα αυτοκινητα και μου ειπε καποιος ''για δοκιμασε, θα ησουν καλος'' πηγα και εδωσα συνεντευξη.
Αιώνιος υποψήφιος πελάτης είμαι για τη πάρτη μου μόνο και μαλιστα παριστάνω τον ασχετο καθε φορα που βλέπω αυτοκινητο, και κοβω συμπεριφορές και τροπους πωλησης.
Το μεγαλυτερο λαθος που εντωπιζω σχεδον σε ολους...ειναι αυτο το που καθετε ο πωλητης σαν τον Μπάτλερ εξω απο το αυτοκινητο και σε κοιτα την ωρα που δοκιμαζεις το αυτοκινητο.
ΜΕΓΑ λαθος, εκεινη την ωρα ο αγοραστης δημιουργει την σχεση του με το προϊον, οποια και αν ειναι αυτή και για καθε ειναν ειναι μοναδικη, η φαντασια και η παρατηρητικότητα του ενεργοποιείται, θελει τον αποκλειστικό του χωρο, δεν πρεπει να εχει την μαπα σου στο οπτικο του πεδίο, και δη αν εισαι και μπουχεσας. Δεν πρεπει ενας ξενος να ειναι μεσα σε αυτην τη σχεση που αναπτύσσεται.
Οι σχειδαστες εχουν σκεφτεί τι αισθηση θελουν να εχει το αυτοκινητο τους...Ασε τον πελατη να το ζησει.
Οταν ερθει η ωρα του πωλητη, τοτε ξεκινουν τα εργαλεια πειθούς, το ταλεντο του, αλλα και η γνωση για την επίκληση της λογικής.
Το αυτοκιντο ειναι προϊον αλλης τιμολογιακη κλασης και δεν συμφωνω πως μπαινει στις κατηγοριες, influence, εκτος αυτων που δηλώνουν κοινωνικό status
-
Οταν λεω influence το παω πιο βαθια. Ειναι δυο τυποι ανθρωπων, αυτοι που μπορουν κ επηρεαζουν/εμπνεουν και αυτοι που εχουν καλη σχεση με τα αντικειμενα. Οι περισσοτεροι influencers ειναι απο πωλητες, πωλητικοι μεχρι επιχειρηματιες και αυτοι που εχουν καλη σχεση με τα αντικειμενα(αγοραζω/πουλω) ασχολουνται συνηθως με το εμποριο. Γιαυτο λενε οτι χρειαζεται επαγγελματικος προσανατολισμος απο μικρη ηλικια για να δουν την κλιση καθε ανθρωπου κ δεν εννοω κλιση προς τεχνη.
-
Α, μιλάς γενικώς για το Influencer marketing ...νόμιζα πως έλεγες πως εγω ειμαι influencer. Δεν είμαι...αν γίνω θα σας το πω.
Πλέον, πιστεύω πως και αυτό θα ερθει στα φυσιολογικά του μεγέθη...διότι ολοι πλέον ξέρουν οτι τα παίρνουν για να προβάλλουν κατι. Δεν ειναι οπως πριν απο 10 ετη που όντως έγινε χαμός
Απλά ο κοινός παρανομαστής που εντοπίζω στους influencers και στις επιτυχημένες σε πωλήσεις εκστρατείες marketing ειναι αυτή της ανάπτυξης του μηνύματος (με απλο τροπο, 5 με 7 λεξεις) της τεχνικής και τεχνολογικής ανωτερότητας. Αυτό θα φερει αυξηση και Loyalty και οχι τοσο ο influencer ...απλα ειναι η δικη μου άποψη αυτό
Θα πω αυτό το υπερκλασσικο που λένε ολοι οι υπερ-μεσηλικες marketing advisors (που ζητούν 3χιλιαρα και το άρωμα που φορούν μυρίζει σε απόσταση εκατοντάδων χιλιομετρων), πως ζουμε στην εποχή της πληροφορίας..
Πληροφορία όμως κύριοι σημαίνει ...ψάξιμο....ψάξιμο σημαίνει..... τεχνική ανάλυση....οπότε βλέπεις τη σύνδεση.
Ως προς την τελευταία πρόταση σου, έχεις απόλυτο δίκιο. Έβλεπα το εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας, και αν δεις θα διαπιστώσεις πως ο απώτερος σκοπός δεν είναι η γνώση, αυτή θα έρθει αν πραγματικά το θέλεις και στο τομέα που ασχολείσαι, αλλά το να μάθεις και να αγαπήσεις τον εγκέφαλο σου και τον εαυτό σου.
-
Φιλε lap εχεις απολυτο δικιο!
-
-
στον τιμοκαταλογο δεν εχουν βαλει το αυτοματο 130 gtline den ξερω τον λογο.
-
Ούτε τα αυτόματα ντίζελ . Ισως παίξει κάτι στις τιμές τους .
-
Ούτε τα αυτόματα ντίζελ . Ισως παίξει κάτι στις τιμές τους .
δυσκολο οταν το gt line χειροκινητο ειναι στα 27400.Μετα τα 28k περναει φορολογικο σκαλοπατι και παει στα 31000 εστω και αν λτπφ ειναι ενα ευρω παραπανω απο τις 20k
-
Μικρό ντεπόζιτο 41 μόνο λίτρα, πραγματικά το 4.30 είναι εικονικό ο προφυλακτήρας προσθέτει χωρίς λόγω τουλάχιστον 7-8 εκ χωρίς να κερδίζεις τπτ.
Προσπάθησαν δλδ να του αλλάξουν οριακά κατηγορία στο μήκος ώστε να είναι το μεγαλύτερο b suv ή το μικρότερο c εικονικά για να δικαιολογήσει εν μέρει και την τιμή. Σου λέει κοστίζει όσο ένα καλοεξοπλισμενο c suv αλλά έχει οριακά και τις διαστάσεις του!
Στενό φάρδος μπρος πίσω 1.37- 1.31
-
τις ξεφουρνιζουν σιγα σιγα τις τιμες για να απορροφηθεί σταδιακα το κράξιμο!!! δεν έχουν βρει ακομα όλες τις δικαιολογιες για οτι το οτι το πλουσιο αυτοματο ντιζελ θα ειναι μονο κανα 2 χιλιαρικα φθηνοτερο απο το 3008....και απο την αλλη ξέρουν οτι με τις τιμες που θα βγαλουν θα λακισει ο κοσμος...τα ιδια κανιε και η κια με το xceed. Eμενα μου εχουν δωσει εδώ και κοντα δυο μηνες τωρα τιμες για τα υβριδικα ντιζελ και ακομα να τις ανεβάσουν ....
και η κια και η πεζω εφεραν μια φουρνια συγκεκριμενα αμαξια κατα βαση βενζινες φθηνες εκδοσεις και προσπαθουν να τα πουλησουν. Οταν τα πουλησουν θα ανεβασουν τιμες και για τα επι παραγγελια. Προσπαθουν να κοψουν τις επιλογες.
Εχω αυτα τα αμαξια που εχω ηδη πληρωμενα σου κανω και 500 ευρω εκπτωση και παρτα . Μην με ρωτας για αλλα αν δεν φυγουν πρωτα αυτα!
Είναι η λογική του μαναβη αν δεν φυγουν αυτα που εχω δεν βγαζω φρεσκα.
-
τις ξεφουρνιζουν σιγα σιγα τις τιμες για να απορροφηθεί σταδιακα το κράξιμο!!! δεν έχουν βρει ακομα όλες τις δικαιολογιες για οτι το οτι το πλουσιο αυτοματο ντιζελ θα ειναι μονο κανα 2 χιλιαρικα φθηνοτερο απο το 3008....και απο την αλλη ξέρουν οτι με τις τιμες που θα βγαλουν θα λακισει ο κοσμος...τα ιδια κανιε και η κια με το xceed. Eμενα μου εχουν δωσει εδώ και κοντα δυο μηνες τωρα τιμες για τα υβριδικα ντιζελ και ακομα να τις ανεβάσουν ....
και η κια και η πεζω εφεραν μια φουρνια συγκεκριμενα αμαξια κατα βαση βενζινες φθηνες εκδοσεις και προσπαθουν να τα πουλησουν. Οταν τα πουλησουν θα ανεβασουν τιμες και για τα επι παραγγελια. Προσπαθουν να κοψουν τις επιλογες.
Εχω αυτα τα αμαξια που εχω ηδη πληρωμενα σου κανω και 500 ευρω εκπτωση και παρτα . Μην με ρωτας για αλλα αν δεν φυγουν πρωτα αυτα!
Είναι η λογική του μαναβη αν δεν φυγουν αυτα που εχω δεν βγαζω φρεσκα.
Τι τιμες εχουν τα Xceed;
Tα αυτοκινητα εχουν ακριβύνει πάντως, ειναι μια γενικη αλήθεια, αλλα ταυτοχρονα εχουν ανεβει αρκετα κ σε ποιοτητα κ ασφαλεια απο προηγούμενες γενιές.
-
H πλούσια έκδοση ελληνική ,μεσαία και κάτω έξω σε ντίζελ 48v αυτόματο 30500! Βέβαια με αυτά που ακούμε στο 2008 στο τέλος θα τρέχουμε να πάρουμε του xceed ! Θα φαντάζει ως ευκαιρία!
-
Γνωριζει κανεις τι περιλαμβανει τελικα το launch pack για την εκδοση Allure?
Ενδιαφερομαι για το 1,2 ΑΤ8 που απο οτι καταλαβαινω θα ειναι διαθεσιμο απο τον Φεβρουαριο και μετα.
Θα ισχυουν αραγε τοτε αυτα τα πακετα?
-
H πλούσια έκδοση ελληνική ,μεσαία και κάτω έξω σε ντίζελ 48v αυτόματο 30500! Βέβαια με αυτά που ακούμε στο 2008 στο τέλος θα τρέχουμε να πάρουμε του xceed ! Θα φαντάζει ως ευκαιρία!
Εχεις καμια τιμη χωρις auto;! Το Xceed ειναι παρα πολυ καλα στημενο. CUV και οχι SUV βέβαια, αλλα 17,2cm απο το εδαφος κ ωραιο εσωτερικο με ικανοποιητικους χωρους.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)