-
@manasta : Για οθόνες , έξτρα κτλ δεν είπε κάτι ουσιαστικό , μόνο γενικόλογα ???
Τελικά η τιμή που έδωσαν για το 1.4 είναι με χειροκίνητο κιβώτιο ??? Ακριβό....
-
Μετά γιατί γκρινιάζουμε! Δεν υπάρχει δυνατότητα για την ψηφιακή οθόνη γιατί η τιμή θα ξέφευγε! Τώρα αυτό είναι απάντηση;
Και οι άλλες εταιρείες πως την έχουν διαθέσιμη; Μόνο σε εσας ξεφεύγει; Αν την χρεώνεις πχ 800-900 όταν οι άλλοι 450-550 ναι θα ξεφύγει!
Δεν ξέρω εκεί στην Κια μήπως νομίζουν ότι προσφέρουν κάτι μοναδικά κενοτομο; Ψηφιακή οθόνη μπαίνει εδώ και 3-4 χρόνια χωρίς να το ψάξω! Δεν ξέρω με την δική τους λογική ίσως να μην είναι τελικά δυνατόν να πάρεις πχ αυτόματο ντίζελ όπως το βλέπουμε στα βίντεο στην Ελλάδα.
Να μην συζητήσουμε για τα υβριδικά του 2020αυτα θα σαρανταριζουν ....
-
Η αλήθεια είναι πως το t roc το παίρνεις αυτόματο με 150 άλογα με 27250, που περιλαμβάνει και το φανταστικό ψηφιακό καντράν της vw, το οποίο είναι πολύ ανώτερο της ΚΙΑ. Το xceed αυτόματο στα 140 άλογα θέλει 28000 με το ψηφιακό καντράν extra.
-
Μετά γιατί γκρινιάζουμε! Δεν υπάρχει δυνατότητα για την ψηφιακή οθόνη γιατί η τιμή θα ξέφευγε! Τώρα αυτό είναι απάντηση;
Και οι άλλες εταιρείες πως την έχουν διαθέσιμη; Μόνο σε εσας ξεφεύγει; Αν την χρεώνεις πχ 800-900 όταν οι άλλοι 450-550 ναι θα ξεφύγει!
Δεν ξέρω εκεί στην Κια μήπως νομίζουν ότι προσφέρουν κάτι μοναδικά κενοτομο; Ψηφιακή οθόνη μπαίνει εδώ και 3-4 χρόνια χωρίς να το ψάξω! Δεν ξέρω με την δική τους λογική ίσως να μην είναι τελικά δυνατόν να πάρεις πχ αυτόματο ντίζελ όπως το βλέπουμε στα βίντεο στην Ελλάδα.
Να μην συζητήσουμε για τα υβριδικά του 2020αυτα θα σαρανταριζουν ....
Σαν απατημένη γκομενα κανεις , μεγάλη γκρίνια. Αφού αν έχουν 500€ την ψηφιακή οθόνη πάει πάνω από τα 17Κ προ φόρων και η τιμή πάει στα ύψη.
-
Απογοητευτικές οι τιμές του.
Για να είμαι ειλικρινής από την ΚΙΑ περίμενα το περισσότερο αυτοκίνητο με τα λιγότερα λεφτά.
Σε τιμές ανταγωνισμού, με aftersales στα επίπεδα του ανταγωνισμού και με μια όχι καλή μεταπώληση, δεν βρίσκω λόγο να μην κοιτάξει κάποιος το αντίστοιχο Focus ή σε κάτι πιο primium όπως την GLA ή όλο τον αξιόλογο ανταγωνισμό QQ, CHR, Troc κλπ.
-
Απογοητευτικές οι τιμές του.
Για να είμαι ειλικρινής από την ΚΙΑ περίμενα το περισσότερο αυτοκίνητο με τα λιγότερα λεφτά.
Σε τιμές ανταγωνισμού, με aftersales στα επίπεδα του ανταγωνισμού και με μια όχι καλή μεταπώληση, δεν βρίσκω λόγο να μην κοιτάξει κάποιος το αντίστοιχο Focus ή σε κάτι πιο primium όπως την GLA ή όλο τον αξιόλογο ανταγωνισμό QQ, CHR, Troc κλπ.
εγω από την άλλη δεν βλέπω τον λόγο να μην κοιτάξει κάποιος,μαζί με όλα αυτά που αναφέρεις και το κια.
-
Tkin73 wrote:
Μετά γιατί γκρινιάζουμε! Δεν υπάρχει δυνατότητα για την ψηφιακή οθόνη γιατί η τιμή θα ξέφευγε! Τώρα αυτό είναι απάντηση;
Και οι άλλες εταιρείες πως την έχουν διαθέσιμη; Μόνο σε εσας ξεφεύγει; Αν την χρεώνεις πχ 800-900 όταν οι άλλοι 450-550 ναι θα ξεφύγει!
Δεν ξέρω εκεί στην Κια μήπως νομίζουν ότι προσφέρουν κάτι μοναδικά κενοτομο; Ψηφιακή οθόνη μπαίνει εδώ και 3-4 χρόνια χωρίς να το ψάξω! Δεν ξέρω με την δική τους λογική ίσως να μην είναι τελικά δυνατόν να πάρεις πχ αυτόματο ντίζελ όπως το βλέπουμε στα βίντεο στην Ελλάδα.
Να μην συζητήσουμε για τα υβριδικά του 2020αυτα θα σαρανταριζουν ....
Σαν απατημένη γκομενα κανεις , μεγάλη γκρίνια. Αφού αν έχουν 500€ την ψηφιακή οθόνη πάει πάνω από τα 17Κ προ φόρων και η τιμή πάει στα ύψη.
Τους χαρακτηρισμούς στα φιλαράκια σου.
Οι τιμές προ φόρων είναι επιλογή τοτ εισαγωγέα . Ας τις βάλει πιο χαμηλά να χωρέσουν κάποια έξτρα. Οι άλλοι πως το κάνουν;
Και μην κολλάμε στα ψηφιακά όργανα όπως έχω γράψει υπάρχουν πανω από δέκα κωδικοί εξοπλισμού που υπάρχουν στις πλούσιες έκδοσεις έξω που εδώ λείπουν εντελώς.
Η LE III είναι μια μέτρια έκδοση που υστερεί από όλες τις πλούσιες εκδόσεις του ανταγωνισμού εδώ.
-
Οι τιμές προ φόρων είναι επιλογή του εισαγωγέα.
Όχι ακριβώς! Είναι βασικά επιλογή του εργοστασίου και ο εισαγωγέας (ανάλογα με την σχέση που έχει με το εργοστάσιο) έχει κάποια περιθώρια να πιέσει. Ο Βασιλάκης είναι νέος εισαγωγέας για τον όμιλο της ΚΙΑ και ακόμα έχει δρόμο για να αποκτήσει τέτοιες σχέσεις με την μητρική που του επιτρέπουν να πιέζει (όπως π.χ. μπορεί ο Συγγελίδης που είναι 40 χρόνια εισαγωγέας της Σιτροέν).
Ο εισαγωγέας μπορεί μόνο να μειώσει το κέρδος του, όταν είναι οριακά στα σκαλοπάτια, αλλά δεν μπορεί να κάνει και τεράστιες μειώσεις. Μην ξεχνάμε ότι από την ΛΤΠΦ, πρέπει να βγεί το κέρδος τόσο του εισαγωγέα όσο και του εμπόρου.
-
Εννοείται Φανη όταν έγραφα εισαγωγέα εννοούσα την τιμή που διαμορφώνει με το εργοστάσιο. Αυτός έμπορος είναι αγοράζει πουλά.
Το ότι δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με την κια φαίνεται από τις εκπτώσεις λανσαρισματος που εδώ πρακτικά δεν υπάρχουν και έξω είναι 5500 - 6000 και φυσικά έξω τα δίνουν όλα εξοπλιστικά πρακτικά με 26000 έξω παίρνεις 1.6 ντίζελ αυτόματο με τα πάντα όλα! Και εδώ δεν υπάρχει καν η επιλογή θα υπάρχει μετά από τις 15/11 και δεν νομίζω να τολμήσουν να δώσουν την πλούσια έκδοση. Το οποίο δεν το καταλαβαίνω. Το qq ας πούμε που οργώνει σε πωλήσεις ξεκινά από τα 21000 αλλά η τέκνα που είναι αλλού εξοπλιστικά έχει 35000! Οκ δεν είναι για όλους αλλά υπάρχει.
Το συγκεκριμένο αμάξι λόγω του σχεδιασμού που είναι ξεχωρίζει ειδικά από το πλάι και πίσω θα είχε το κοινό του και στα 32000 στην Ελλάδα. Παίρνεις αξιοπιστία άκαμπτο σασί καλά φρένα οδηγική συμπεριφορά από το πάνω ράφι καλούς χώρους σβελταδα στα 1.4 1.6 όχι ιδιαίτερα βαρύ με πολύ καλή ποιότητα και φουλ εξοπλισμό.
-
Αυτά είναι τα 'κουλά' του Βασίλάκη (έχει διάφορα κολλήματα), τα ίδια κάνει και με την Seat. Στο εξωτερικό π.χ. υπάρχει Αρόνα Φ.Α σε όλες τιε εκδόσεις εξοπλισμού, εδώ μόνο σε 1 και δεν δέχεται καν παραγγελιά για τις άλλες. Είναι 'παλαιάς κοπής' και δεν έχει δυστυχώς συγχρονιστεί με το 2019.
Και ο Θεοχαράκης της ίδια 'κοπής' και φιλοσοφίας είναι, αλλά τελευταία έχει βελτιωθεί λίγο (πάλι βέβαια στο QQ δεν σε αφήνει να βάλεις έξτρα, μόνο ότι φέρνει, αλλά τουλάχιστον φέρνει αρκετές εκδόσεις).
-
KIA XCeed 1.4 T-GDi (140 hp) - 6 gear manual Avg. consumption: 7,8 l
-
Το είδα χτες στο Χαλάνδρι παρκαρισμένο σε φαρδύ δρόμο σε ωραίο μπλέ χρώμα και είναι ένα ωραίο ψηλό χάτς-μπακ της C κατηγορίας .
Αλλά μέχρι εκεί . Γιατί τα χατς της C κατηγορίας έχουν τους χώρους των SUV της Β κατηγορίας , ενώ το αμάξι έχει τις τιμές αυτών της C κατηγορίας ενώ δεν έχει τους χώρους τους .
Οι πωλήσεις δείχνουν ότι ο κόσμος θέλει αυτή την λογική , δηλαδή μεγαλύτερους χώρους σε μικρότερο μήκος και το αμάξι δεν είναι σε αυτή την κατηγορία , ενώ οι τιμές του είναι πολύ ψηλές για την λογική του κόσμου .
-
Το αδικείς ως προς τις διαστάσεις και τους χώρους ότι είναι της b suv. Η μόνη διάσταση που είναι οριακή για την κατηγορία του είναι αυτή του χώρου αποσκευών στα 426 λτ. Σε φάρδος για ώμους μπρος πίσω είναι μόλις 1 εκ λιγότερο από το qq που θεωρείται στο μέσο όρο της κατηγορίας ενώ έχει σχεδόν ίδια νούμερα με x1-2. Τα b suv είναι στενότερα . Και το xceed όπως λένε οι κορεάτες ανήκει στην κατηγορία cuv!
Η μονη έκπτωση χώρων , χωρις να το εχω δει απο κοντα, είναι μάλλον για τα κεφάλια των πίσω που λόγω της κλίσης που έχουν δώσει στην οροφή αν είσαι πάνω από 1.82-1.85 θα βρίσκεις.
Επίσης μια ένσταση είναι ως προς το φάρδος το ενω είναι 1.82 και κάτι συνολικά έναντι 1.80 του qq το δευτερο κατεφερνει να ειναι 1 εκ φαρδύτερο σε καθαρό ωφελιμο χώρο που δείχνει ότι το xceed είναι απλα λίγο πρησμένο στις λαμαρίνες απλά σχεδιαστικά ενώ η καμπίνα σε φάρδος έχει την ιδια ευρυχωρία του άνετου ceed.
-
Πήρε κάνεις προσφορά ; Τι επιτόκιο παίζει ; Το 5.9% που βλέπω γενικά στο σάιτ τους;
Edit:Τ μου είπαν για 8.5! Όταν τους είπα για το 5.9 που διαφημίζουν είπαν αυτό ισχύει για το σπορτατζ....αλλά θα το δούμε από κοντά....για το θέμα του εξοπλισμού μου είπε ότι βάζεις ότι θες επιπλέον αλλά θα καθυστερήσει η παράδοση...δλδ τουλάχιστον δεν είναι αρνητικοί φυσικά με τον τρόπο τους σε οδηγούν να πάρεις αυτά που έφεραν!
Όταν η κουβέντα πήγε σε ποια αμάξια χτυπά και του ανέφερα το qq μου είπε δεν ανταγωνίζεται αυτό αλλά το hrv kai troc . Εντάξει να ανταγωνίζεται το troc το καταλαβαίνω αν και το κια είναι μεγαλυτι αμάξι . Να λες το hrv με τις μηδενικές πωλήσεις είναι λίγο αστείο....(το hrv είναι μια χαρά αμάξι, το ότι δεν πουλάει οφείλεται στους γνωστούς λόγους που δεν πουλάνε και τα υπόλοιπα Χόντα στην Ελλάδα, καπέλο στην τιμή και απροθυμία του κόσμου να συνάψει σχέση με το μαγαζί).
Για παραδόσεις ντιζελ μιλάνε για 6 μηνο (αυτό πρέπει να είναι της λογικής αν βιάζεστε σας αποτρέπουμε από την αγορά ντιζελ).
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου για εμένα το παιχνίδι είναι αν το 1.6 ντίζελ το χειροκίνητο θα μείνει κάτω από 20000 λτπφ μαζί με μεταλλικό. Αν μείνει κάτω από 20000 θα βγάλει 27500 τελικη αλλιώς πάμε για κοντά στα 30000. Αν μείνει 27.5 με συν 2000 έξτρα ψηφιακά τυφλό σημείο , uvo connect , acc πιάνεις όριακα τα 30 και έχεις οικονομία , σχεδιασμό, αξιοπιστία ,εξοπλισμό βάρβαρο , οδηγική συμπεριφορά
-
Και μόλις μου έστειλε εμαιλ η προϊσταμένη πωλήσεων από Αθήνα ότι δεν θα έρθει στην Ελλάδα ντίζελ!!! Μόνο το υβριδικό το 2020!!! Βγαλε δλδ αλλά 30λτ από χώρο αποσκευών πιάνουμε τον χώρο του ceed!
Μάλλον έχει να κάνει με το μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου της εταιρείας που πρέπει να κατεβάσουν όλες οι εταιρείες και έχουν αρχίσει τα κοφτιρια....
Μάλιστα να πάμε στο υβριδικό αφού έτσι επιτάσσουν οι Γερμανοί αλλά δώστε και κανένα κίνητρο...
Βλέποντας τους ρυπους του σπορτατζ έχει να πέσει πολύ κλάμα ...
-
Εξαιρετικό και από κοντά στο πίσω από το πλάι μπροστά οκ.
Μέσα η απτή ποιότητα υλικών είναι ψηλά. Χώρους για κεφάλι όταν μπήκα 1.92 κατέβασα την χειροκίνητη ρύθμιση για να είμαι άνετα στο κεφάλι. Πίσω από την δική μου θέση οδήγησης εβρισκαν αρκετά τα πόδια μου , κεφάλι 1 με 1 1/2 πόντο αέρα (περίμενα ότι θα έβρισκα).
Χώρος αποσκευών μου φάνηκε μικρός.
Κατά τα λοιπά ντίζελ απλό γιοκ. Από την νέα χρονιά υβριδικό ντίζελ οι μπαταρίες στην θέση της ρεζερβας οπότε δεν θα χαθεί χώρος σύμφωνα με τους πωλητές.
Τιμές για υβριδικό στα 27 πρώτη έκδοση 30 ίσως και λίγο πάνω η τρίτη έκδοση ίσως είναι πιο πλούσια από την υφιστάμενη του 1.4.
Η καμπίνα αν εξαιρέσουμε την οθόνη πολυμέσων είναι ίδια του ceed , το οποίο μου φάνηκε αμαξαρα και απορώ για τις λίγες πωλήσεις του.
Φοβερό και το proceed για όποιον τον παίρνει το 4.60μ με ωραίο βαθύ χώρο αποσκευών με διαρρύθμιση από κάτω αν και κάπως ρηχο.
-
Φωτογραφίες. Υπάρχουν και 3 δίπλα από το σπορτατζ και τουσον![](https://ibb.co/WsJmP4w https://ibb.co/Lx8WS3j https://ibb.co/PzRT8xF https://ibb.co/zP5mdTh https://ibb.co/JKmnTYQ https://ibb.co/yfpSv3J https://ibb.co/JBm1jKx https://ibb.co/z2c56Jq https://ibb.co/XXDzmZz https://ibb.co/BBQ8kst https://ibb.co/wSD1dQV)
-
Δεν θα έλεγα ότι το κολακεύει κιόλας η τοποθέτηση ανάμεσα από τα άλλα 2, ειδικά αν σκεφτεί κάποιος ότι εχουν παραπλήσια τιμή!
-
Ναι δείχνει αισθητά μικροτερο. Είναι από τις περιπτώσεις που παίρνεις το λιγότερο αυτοκίνητο για τα περισσότερα χρήματα.
Αλλά όπως ήταν πλάι σε δυο κλασικά suv είχε πολύ ενδιαφέρον η φωτογραφία
-
Στα υπέρ των δύο καλύτερων εκδόσεων ότι έχει αρκετο συνθετικό δέρμα στα καθίσματα , δεν είναι απλά κάποια φιλετακια. Όλη η πλάτη των μπροστινών καθισμάτων είναι από δέρμα (συνθετικό μεν αλλά δέρμα).
Kia XCeed - crossover