-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Γεια σας παιδια.
Ηρθε η ωρα να αποχωρηστω την παλια πλην τιμια αλφα 146 μου.Ψαχνω κατι με 4 πορτες οικογενειακο χωρις να θελω σενταν οπωςδηποτε.Εχω καταληξει η αληθεια ειναι σε 3 μοντελα.
Peugeot 308 απο 08 μεχρι 10 με τα 175 αλογα το και την ηλιοροφη ή ακομη και μετα 150
Fiat Bravo 1400 150 αλογα.
Και Honda Civic 1800 140 αλογα
Εχω οδηγησει το Honda και το Fiatm το πεζω που η αληθεια ειναι μου αρεσει αισθητικα περισσοτερο απο ολα δεν το εχω οδηγησει.Στο Honda οι χωροι ειναι νομιζω οι καλυτεροι και απο τα 3.Στο πεζω δεν εχω μπει καν μεσα απο οτι βλεπω απο φωτογραφιες λογικα ειναι στα επιπεδα του Bravo?
Ποια η αποψη σας για τα συγκεκριμενα?Τα χρηματα πανω κατω 7000-7500 χιλιαρικα.
Bρησκω και μερικα Leon σε αυτη την τιμη 1800 160 αλογα αλλα εκτος οτι εσωτερικα δεν μου αρεσουν καθολου νομιζω δεν μου χρειαζεται ενα τοσο δυνατο αυτοκινητο +οτι λογικα θα καιει και πολυ περισσοτερο.
Golf και Focus ψιλοξεφευγουν τιμολογιακα.Διαβαζω και για το mazda 6 καλα λογια αλλα λιγο ο αδυναμος κινητρας λιγο οτι δεν μου αρεσει λιγο η ελλεψη αντιπροσωπειας με απομακρυνουν. -
Έχω οδηγήσει το Bravo και το Civic. Πολύ ωραία και τα δύο. Εκρηκτικός ο κινητήρας του Fiat, πολύ γραμμικός ως τον κόφτη αυτός του Honda. Κιβώτιο πολύ καλύτερο το Honda, αλλά σε φρένα ανώτερο το Fiat. Και τα δύο σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, με μικρό περιθώριο παιχνιδιού, αλλά ευχάριστα συνολικά (κανένα δεν είναι Giulietta ή Focus πάντως).
Το 308 με τα 175 άλογα πρέπει να είναι πολύ ωραίο πάντως οδηγικά.
-
Πάντως το 308 με τα 150 άλογα είναι τόσο μέτριο οδηγικά, που με προβληματίζει το πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το 175άρι. Ότι θα είναι καλύτερο, θα είναι, αλλά θα πρέπει να κάνει άλματα σε σχέση με το 150άρι για να είναι πραγματικά καλό.
Κατά τ' αλλά πρόκειται για εφιάλτη αξιοπιστίας, όπως έχει αναφερθεί συχνά εδώ μέσα. Απόφυγέ το!
Μεταξύ των άλλων δύο, εγώ θα προτιμούσα το Bravo, λόγω δυνατού και αξιόπιστου κινητήρα. Επίσης μου αρέσει και σαν εμφάνιση.
-
To 175 ειναι αρκετα σκληρο.
Κοπαναει αλλα στις στροφες πραγματικα παει αερα. Ποτε δεν με απογοητευσε οποτε το οδηγησα.
Η ανεση ομως ηταν μετρια σε σημειο που νομιζα πως ξεφουσκωσε λαστιχο.
Μετριο κιβωτιο, καλουτσικο τιμονι, ψηλοκακοι χωροι αλλα και μια primium αισθηση. -
Όντως το εσωτερικό του είναι καλοσχεδιασμένο και δίνει αυτή την ψευδο-premium αίσθηση.
Επίσης όντως η καλή ρύθμιση της ανάρτησης δεν συμπεριλαμβάνεται στα ατού της πρώτης γενιάς 308.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Κατά τ' αλλά πρόκειται για εφιάλτη αξιοπιστίας, όπως έχει αναφερθεί συχνά εδώ μέσα. Απόφυγέ το!.Tο οποίο 98% των συχνων αρνητικων τα εχεις γραψει εσυ και μονο
To 175 ειναι αρκετα σκληρο.
Κοπαναει αλλα στις στροφες πραγματικα παει αερα. Ποτε δεν με απογοητευσε οποτε το οδηγησα.
Η ανεση ομως ηταν μετρια σε σημειο που νομιζα πως ξεφουσκωσε λαστιχο.Με τους 18αρηδες τροχους φανταζομαι
-
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας.Η αληθεια ειναι περισσότερες πληροφορίες θα ηθελα για το Πεζω γιατι τα αλλα τα βρίσκω να τα δω και να τα οδηγήσω ενω το πεζω σε αυτα τα κυβικά ειναι πιο δυσευρεστο ειμαι και επαρχια.
Εχω βρει και ενα Gt με 17αρα ζαντα.Γενικα να προτιμήσω το 308 με τα 150 ή με τα 175?
Επισης εχετε ακουσει κατι για το αυτοματο του που εβγαινε τοτε?Γιατι βρηκα και 2 με αυτοματο και η αληθεια ειναι οτι μια μικρη εμπειρια απο αυτοματο που ειχα απο αυτοκινητο αντικαταστασης με εχει καταβολεψει αν και δεν το ζόρισα για να δω τις αλλαγές ή τα κατεβάσματα που κανει σε υψηλές ταχύτητες. -
Το 308 gt (175hp) ειναι το πιο γρηγορο απο ολα οσα συζηταμε
Αλλά ισως ειναι και το πιο 'μπελαλιδικο'
Λογω άμεσου ψεκασμου θελει καθαρισμα αυλων και βαλβιδων εισαγωγης καθε 40-50,000χλμ (Κοστος 150-200€)
Αν δεν εχει προσεχτει το μοτερ, σιγουρα θα καιει λαδι
Αν δεν εχει χρονιστει ποτέ το μοτερ, θελει χρονισμα και ακομα καλυτερα αντικατασταση ολου του σετ χρονιμου (κοστος 500€)
Αυτα τα ολιγα
Αν τελικα καταληξεις στο 308 προτιμησε σιγουρα το GT και οσο γινεται πιο προσφατης χρονολογιας μοντελοΓια το αυτοματο δεν ξερω κατι
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Κατά τ' αλλά πρόκειται για εφιάλτη αξιοπιστίας, όπως έχει αναφερθεί συχνά εδώ μέσα. Απόφυγέ το!.
Tο οποίο 98% των συχνων αρνητικων τα εχεις γραψει εσυ και μονο
Αν εσύ πιστεύεις ότι ο THP τουλάχιστον την πρώτη 5ετία της παραγωγής του ήταν ένας αξιόπιστος κινητήρας, καλά θα κάνεις να μοιραστείς μαζί μας τις εμπειρίες σου για το θέμα.
Το ίδιο ισχύει και αν έχεις διαφορετική άποψη για την οδική συμπεριφορά του πρώτου 308, η οποία κατάφερε να συνδυάζει μέτρια άνεση με αδιάφορη (αξιοπρεπή αλλά σίγουρα όχι σπορτίφ) οδική συμπεριφορά.
Σε τελική ανάλυση, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να μπορεί στο σχετικό φόρουμ του ελληνικού club της Peugeot και να αποκτήσει άποψη, ειδικά για την αξιοπιστία του ΤΗΡ.
Σε κάθε περίπτωση, εγώ fanboy καμίας εταιρίας δεν γίνομαι...
Υ.Γ.1: Εσύ 207 δεν έχεις/είχες; Έχεις εμπειρία από 308; Δεν το λέω για να σου την πω, εννοείται...
Υ.Γ.2: Για τον ΟΡ, θα πω ότι αν παρόλ' αυτά κολλήσει με το 308, σίγουρα καλύτερα να πάει στο GT με τα 175 άλογα. Για κάποιον λόγο που μόνο η Peugeot γνωρίζει ο κινητήρας ήταν γενικά λίγο πιο αξιόπιστος από τον 150άρη. Και ο 200άρης του εξαιρετικά σπάνιου GTi ακόμη πιο αξιόπιστος (μάλλον ως μεταγενέστερος).
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Κατά τ' αλλά πρόκειται για εφιάλτη αξιοπιστίας, όπως έχει αναφερθεί συχνά εδώ μέσα. Απόφυγέ το!.
Tο οποίο 98% των συχνων αρνητικων τα εχεις γραψει εσυ και μονο
Αν εσύ πιστεύεις ότι ο THP τουλάχιστον την πρώτη 5ετία της παραγωγής του ήταν ένας αξιόπιστος κινητήρας, καλά θα κάνεις να μοιραστείς μαζί μας τις εμπειρίες σου για το θέμα.
Το ίδιο ισχύει και αν έχεις διαφορετική άποψη για την οδική συμπεριφορά του πρώτου 308, η οποία κατάφερε να συνδυάζει μέτρια άνεση με αδιάφορη (αξιοπρεπή αλλά σίγουρα όχι σπορτίφ) οδική συμπεριφορά.
Σε τελική ανάλυση, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να μπορεί στο σχετικό φόρουμ του ελληνικού club της Peugeot και να αποκτήσει άποψη, ειδικά για την αξιοπιστία του ΤΗΡ.
Σε κάθε περίπτωση, εγώ fanboy καμίας εταιρίας δεν γίνομαι...
Υ.Γ.1: Εσύ 207 δεν έχεις/είχες; Έχεις εμπειρία από 308; Δεν το λέω για να σου την πω, εννοείται...
Υ.Γ.2: Για τον ΟΡ, θα πω ότι αν παρόλ' αυτά κολλήσει με το 308, σίγουρα καλύτερα να πάει στο GT με τα 175 άλογα. Για κάποιον λόγο που μόνο η Peugeot γνωρίζει ο κινητήρας ήταν γενικά λίγο πιο αξιόπιστος από τον 150άρη. Και ο 200άρης του εξαιρετικά σπάνιου GTi ακόμη πιο αξιόπιστος (μάλλον ως μεταγενέστερος).
Η ένστασή μου ηταν στο οτι 'έχει αναφερθεί συχνά εδώ μέσα' , διοτι μονον εσυ το 'θάβεις' μονιμως στο παρων φορουμ. Δεν θυμαμαι να υπηρξε καποιος αλλος
Δεν ειπα οτι ειναι τερας αξιοπιστίας, αλλά δεν ειναι και τοσο χαλια που το παρουσιαζεις
Ηδη ανεφερα παραπανω καποια σημεια που πασχει
Ναι 207 εχω με το ιδιο μοτερ που φοραγε και το 308
Εγω που το εχω απο καινουριο δεν μου βγηκε τοσο χαλια και την ιδια γνωμη με μενα εχουν και καποιοι αλλοι
Οπως υπαρχουν και καποιοι που εχουν την αποψη την δικη σου
Σιγουρα δεν ειναι μοτερ που θελει μονο βενζινη και τιποτε άλλο -
Το θέμα δεν είναι αν είναι λίγο ή πολύ αναξιόπιστο. Το θέμα είναι ότι για τα δεδομένα της εποχής του είναι σαφώς πολύ πιο κάτω από το μέσο όρο αξιοπιστίας. Γιατί λοιπόν κάποιος να μπει σε (πιθανές έστω για σένα, σίγουρες δε για μένα) περιπέτειες αγοράζοντας ένα τέτοιο μεταχειρισμένο, όταν υπάρχουν πολύ πιο αξιόπιστες επιλογές; Πόσο μάλλον για το 308 mk1 που δεν πρόκειται και για κάτι εξαιρετικό ως σύνολο, αλλά κινείται κάπου στο μέσο όρο της κατηγορίας (πλην αξιοπιστίας)...
Υ.Γ.: Δεν 'θάβω' τίποτα! Καταγράφω την άποψη μου, χωρίς φτιασίδια. Και εδώ μέσα έχω διαβάσει κι από άλλους αντίστοιχα για την αξιοπιστία, αλλά βαριέμαι να ψάξω. Επίσης προφανώς όπως όλα τα αυτοκίνητα, είναι λαχείο. Σε κάποιον θα βγάλει λιγότερα και σε κάποιον περισσότερα προβλήματα.
-
Τα THP το μόνο που χρειάζονται είναι ευλαβική συντήρηση και μάστορα που ξέρει τι κάνει. Δεν είναι και TSI στην τελική,απλά θέλει την προσοχή του.
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Τα THP το μόνο που χρειάζονται είναι ευλαβική συντήρηση και μάστορα που ξέρει τι κάνει. Δεν είναι και TSI στην τελική,απλά θέλει την προσοχή του.Και ευλαβική συντήρηση του έκανα και μάστορα εξειδικευμένο σε Peugeot είχα.
Παρόλ'αυτά το μήνυμα 'depolution system faulty' ήταν σχεδόν μόνιμος σύντροφος μου, χωρίς κανένα προφανή λόγο. Το αμάξι τη μια μέρα τραβούσε καλά, τη δεύτερη όχι και την τρίτη ξανά καλά, χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα πάνω του. Κατανάλωση λαδιού περί τα 150-200 ml/1000Km, με πολύ προσεκτική χρήση. Ο προκαταλύτης επνιγε το αμάξι και ο κανονικός καταλύτης ήταν για πέταγμα στα 70.000 Km. Καθαρισμός αυλών και βαλβίδων εισαγωγής εννοείται στα 50.000 Km (και άργησε). Σετ χρονισμού είχε γίνει πολύ νωρίς (πριν το αγοράσω, γύρω στα 25.000 Km) και ο επόμενος αγοραστής από μένα (το πούλησα με 87.000 Km) ξαναέκανε λίγο μετά. Ψαχνόταν γιατί δεν τραβάει...
Σαφώς πιο αναξιόπιστος και από TSi (εξαιρουμένου ίσως του 1.4 με τη διπλή υπερτροφοδότηση).
-
Χωρίς φυσικά να αμφισβητώ τα λεγόμενα σου,οι λίγοι που γνωρίζω με αυτό το μοτέρ τόσα θέματα δεν είχαν...τι να πω...ένας φίλος μάλιστα έφτασε τα 550.000χλμ χωρίς να του καίει σχεδόν σταγόνα λάδι! (200-300 ml μεταξύ αλλαγών)
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Χωρίς φυσικά να αμφισβητώ τα λεγόμενα σου,οι λίγοι που γνωρίζω με αυτό το μοτέρ τόσα θέματα δεν είχαν...τι να πω...ένας φίλος μάλιστα έφτασε τα 550.000χλμ χωρίς να του καίει σχεδόν σταγόνα λάδι! (200-300 ml μεταξύ αλλαγών)Μιλάμε για το ίδιο μοτέρ; Το 1.6 ΤΗΡ βενζίνης;
Αν ναι, τότε το αμάξι του φίλου σου είναι για το μουσείο της Peugeot!
Κ Υ Ρ Ι Ο Λ Ε Κ Τ Ι Κ Α !!! -
Καλημέρα σας. Ήμουν και εγώ ανάμεσα στα αυτοκίνητα του τίτλου πριν έναν χρόνο. Στην εξίσωση υπήρχε και το leon. Εν τέλει κατέληξα στο bravo για λόγους οικονομικούς καθώς βρήκα ένα καλό αυτοκίνητο με 80.000 χλμ. στα 7.000 ευρώ. Έκδοση tjet 150 hp sport.
Το Honda μου άρεσε πολύ αλλά για να το βρω σε αντίστοιχη κατάσταση έπρεπε να ανέβει 1.500-2000 ευρώ το κασέ + τα επιπλέον τέλη κυκλοφορίας + τεκμήρια, το απέρριψα μετά από πολύ σκέψη.
Το 308 επίσης μου άρεσε. Λίγο πιο πολιτισμένο από το bravo στα 150 άλογα αλλά αυτό το ψευτοpremium που αναφέρετε του γυρνούσε boomerang στα πλαστικά στο εσωτερικό. Η πανοραμική του είναι όλα τα λεφτά... Το καθοριστικό σημείο που το απέρριψα ήταν ο κινητήρας του. Νομίζω πως το Citroen C4 με τον ίδιο κινητήρα δεν είχε τα ίδια θέματα. Μάλλον υπήρξε κάποιο θέμα στην αρχή της παραγωγής σε θέματα υλοποίησης από την pegeuot, τα οποία μετά βελτιώθηκαν. Δεν ήθελα όμως να το ρισκάρω και δεν το πήρα.
Όσον αφορά το leon με ενδιέφερε κυρίως το 1.8 tsi. Σε κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση είναι κοντά στο bravo αλλά όταν το πιέσεις νομίζω ότι το leon είναι πιο οικονομικό. Το bravo έχει πολύ υψηλή κατανάλωση σε σπορ οδήγηση. Απορρίφθηκε και το leon για παρόμοιους λόγους με το honda + κάποια θέματα αξιοπιστίας (ψάξε για το γνωστό πρόβλημα με τις κλειδαριές στα leon). Επειδή όμως μου άρεσε πολύ οδηγικά το leon τα λίγα θέματα αξιοπιστίας που έχει θα τα ξεπαιρνουσα αν είχα βρει μεταχειρισμένο που να μου εμπνέει εμπιστοσύνη και δεν είχα θέμα με το τεκμήριο.
Το bravo μετά από 13.000 χλμ. πλέον μπορώ να πω οτι ήταν πολύ καλή επιλογή σε σχέση με τα χρήματα που έδωσα. Δεν έχει βγάλει προβλήματα πέρα από μια φούσκα ημιαξονίου και μια βάση εξάτμισης. Υψηλή κατανάλωση όταν πιέζεται αλλά μπορείς να το οδηγήσεις και οικονομικά. Έχω κάνει ταξίδι με 6.5 λίτρα/100 χλμ κατανάλωση και έχω κάνει το ίδιο ταξίδι και με 10 λίτρα. Στο επόμενο σέρβις θα χρειαστεί αμορτισέρ και ίσως μια βάση μηχανής για προληπτικούς λόγους. Εκτός από τις φούσκες ημιαξονίου που θέλει προσοχή, γνωστά ελαττώματα έχει και σε κάποια μοτεράκια του εξαερισμού που είναι και μπελαλίδικα στην επισκευή. Value for money επιλογή που προσφέρει συγκινήσεις όταν έχεις κέφια
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αμορτισέρ στα 93 χιλιάδες χιλιόμετρα; Τόσο πεσμένα είναι;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αμορτισέρ στα 93 χιλιάδες χιλιόμετρα; Τόσο πεσμένα είναι;Δεν το ξέρω ακόμα σίγουρα, επίκειται αμορτισερομέτρηση. Πεσμένα δεν τα νιώθω, ίσως λίγο πιο μαλακά από ότι ήταν αλλά αυτό δεν θα είναι καθοριστικός παράγοντας μιας και το θέλω λίγο μαλακό και ξεκούραστο. Εκτίμηση του μηχανικού μου είναι και θα κάνω και μια μέτρηση αλλού πριν τα αλλάξω.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηonda civic 1800 vs Fiat Bravo vs Peugeot 308(GT)