-
Αν και πιο βαρυ το Mazda καιει λιγοτερο δηλαδη.....
Καλη βολτα
Ε ναί καίει λίγο λιγότερο το Mazda, το Golf πάει λίγο καλύτερα
Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις, έτσι πάνε αυτά..
Ευχαριστώ!
-
Κοίταγα λίγο τις ροπές και για να πάρεις τα 240nm που έχει τώρα το γκολφάκι μου (mk6 160HP) πρέπει να πας στον κινητήρα με τα 186 άλογα.
Δεν υποτίθεται ότι ατμοσφαιρικός και σε μεγάλα κυβικά θα μπορούσε να βγάλει καλύτερες ροπές; Το έχουν κάνει έτσι για κάποιο λόγο;
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί στους κινητήρες με τα 122HP και 150HP έχουν βγάλει την ίδια ροπή. Ποιο το νόημα να πάει κάποιος στον 150αρι με κέρδος μόνο τα παραπανήσια άλογα;
Είναι όμως ωραίο αυτοκίνητο και μέσα και έξω. Και με πλούσιο εξοπλισμό.
Από την άλλη και το XC40 T3 και το 3008 1.2 PureTech και το X1, ωραία είναι και δεν πληρώνουν και φόρο πολυτελείας.
Ωραία διλλήματα. Τα λεφτά μας λείπουν.
-
Οι λόγοι είναι οι εξής:
- Η γραμμικότητα της ατμόσφαιρας.
- Ποιότητα λειτουργίας τετρακύλινδρου (πολλοί μικροί turbo είναι τρικύλινδροι).
- Φόβος για τα τούρμπο και την αξιοπιστία τους (όχι για να σκάσει το μοτέρ, αλλά για την ύπαρξη επιπλέον εξαρτημάτων που μπορεί να χαλάσουν).
Βέβαια δεν είναι αυτός ο καλύτερος δίλιτρος της Mazda. Ο καλύτερος δίλιτρός της υπάρχει στο ΜΧ5 που στροφάρει ως τις 7500 και από ότι λένε είναι περίπου σαν Vtec εκεί ψηλά.
Ευχαριστω που μου απάντησες εξ αρχής.
-
Το δέχομαι γιατί κάποιοι το βλέπουν σαν πλεονέκτημα
-
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ποιότητα λειτουργίας. Ο τρκύλινδροι δεν έχουν ποιότητα λειτουργίας???? εννοείς ήχο λειτουργίας? πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς. Αν και εγώ τον συγκρίνω μόνο με αντίστοιχους κινητήρες σε ισχύ όχι με μικρότερους καθώς ειναι εξαρχης λάθος η σύγκριση.
-
Εδώ όχι μόνο με βρίσκεις αντίθετο αλλά πιστεύω ότι οι Turbo έχουν πολλά χρόνια που είναι στο προσκήνιο, έχουν λύσει όλα τα προβλήματα που είχαν τα αρχικα turbo (απο lag, αξιοπιστία κτλ) και θεωρούνται πλέον πολύ αξιόπιστα. Αντιθέτως αυτός ο κινητήρας για τον οποίο μιλάμε δεν έχει αποδείξει ακόμα την αξιοπιστία του καθώς είναι πολύ καινούργιος και δεν ξέρουμε ακόμα. Επίσης είναι αρκετά πολύπλοκος κινητήρας με αρκετά επιπλέον εξαρτήματα που καταρρίπτουν τον ισχυρισμό σου επίσης
-
Κοίταγα λίγο τις ροπές και για να πάρεις τα 240nm που έχει τώρα το γκολφάκι μου (mk6 160HP) πρέπει να πας στον κινητήρα με τα 186 άλογα.
Δεν υποτίθεται ότι ατμοσφαιρικός και σε μεγάλα κυβικά θα μπορούσε να βγάλει καλύτερες ροπές; Το έχουν κάνει έτσι για κάποιο λόγο;
...
Πόσο θα έπρεπε να είναι η ροπή από ένα ατμοσφαιρικό ή 'ατμοσφαιρικό' ;
-
Katafractos17 wrote:
Κοίταγα λίγο τις ροπές και για να πάρεις τα 240nm που έχει τώρα το γκολφάκι μου (mk6 160HP) πρέπει να πας στον κινητήρα με τα 186 άλογα.
Δεν υποτίθεται ότι ατμοσφαιρικός και σε μεγάλα κυβικά θα μπορούσε να βγάλει καλύτερες ροπές; Το έχουν κάνει έτσι για κάποιο λόγο;
...
Πόσο θα έπρεπε να είναι η ροπή από ένα ατμοσφαιρικό ή 'ατμοσφαιρικό' ;
Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο, ούτε είμαι τρομερά γνώστης, απλά έχω την εντύπωση ότι οι μεγάλου κυβισμού ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπορούν να δώσουν πιο εύκολα μεγαλύτερες ροπές.
Δηλαδή 2λιτρος κινητήρας με 150 άλογα και να βγάζει 213nm όταν για παράδειγμα η Peugeot στον 1.2 PureTeck με τα 100 άλογα βγάζει 205nm, μου φαίνεται κάπως.
-
Ολοι οι 2λιτροι ατμοσφαιρικοι , γυρω στα 200nm βγαζουν (180 εως 240 βαριά)
-
Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο, ούτε είμαι τρομερά γνώστης, απλά έχω την εντύπωση ότι οι μεγάλου κυβισμού ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπορούν να δώσουν πιο εύκολα μεγαλύτερες ροπές.
Δηλαδή 2λιτρος κινητήρας με 150 άλογα και να βγάζει 213nm όταν για παράδειγμα η Peugeot στον 1.2 PureTeck με τα 100 άλογα βγάζει 205nm, μου φαίνεται κάπως.
Καταλαβαίνεις ότι συγκρίνεις ένα turbo κινητήρα με έναν ατμοσφαιρικό;
Ολοι οι 2λιτροι ατμοσφαιρικοι , γυρω στα 200nm βγαζουν (180 εως 240 βαριά)
Αν μου βρεις άλλον ατμοσφαιρικό δίλιτρο παραγωγής που βγάζει πάνω από 220 Nm σου βγάζω το καπέλο. Και αυτό κάτι πρέπει να μας λέει.
-
Κοίταγα λίγο τις ροπές και για να πάρεις τα 240nm που έχει τώρα το γκολφάκι μου (mk6 160HP) πρέπει να πας στον κινητήρα με τα 186 άλογα.
Δεν υποτίθεται ότι ατμοσφαιρικός και σε μεγάλα κυβικά θα μπορούσε να βγάλει καλύτερες ροπές; Το έχουν κάνει έτσι για κάποιο λόγο;
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί στους κινητήρες με τα 122HP και 150HP έχουν βγάλει την ίδια ροπή. Ποιο το νόημα να πάει κάποιος στον 150αρι με κέρδος μόνο τα παραπανήσια άλογα;
240 Nm ροπής είναι κορυφαία τιμή για δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με τούρμπο, εντελώς διαφορετικά πράγματα. Σε γενικές γραμμές οι καλοί ατμοσφαιρικοί βγάζουν περίπου 100 Nm ανά 1000 cc. Αυτός εδώ βγάζει 120!
Φυσικά πας στον 150 για τα άλογα. Για τι άλλο θα πήγαινες δηλαδή;
-
REALZEUS wrote:
Οι λόγοι είναι οι εξής:
- Η γραμμικότητα της ατμόσφαιρας.
- Ποιότητα λειτουργίας τετρακύλινδρου (πολλοί μικροί turbo είναι τρικύλινδροι).
- Φόβος για τα τούρμπο και την αξιοπιστία τους (όχι για να σκάσει το μοτέρ, αλλά για την ύπαρξη επιπλέον εξαρτημάτων που μπορεί να χαλάσουν).
Βέβαια δεν είναι αυτός ο καλύτερος δίλιτρος της Mazda. Ο καλύτερος δίλιτρός της υπάρχει στο ΜΧ5 που στροφάρει ως τις 7500 και από ότι λένε είναι περίπου σαν Vtec εκεί ψηλά.
Ευχαριστω που μου απάντησες εξ αρχής.
-
Το δέχομαι γιατί κάποιοι το βλέπουν σαν πλεονέκτημα
-
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ποιότητα λειτουργίας. Ο τρκύλινδροι δεν έχουν ποιότητα λειτουργίας???? εννοείς ήχο λειτουργίας? πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς. Αν και εγώ τον συγκρίνω μόνο με αντίστοιχους κινητήρες σε ισχύ όχι με μικρότερους καθώς ειναι εξαρχης λάθος η σύγκριση.
-
Εδώ όχι μόνο με βρίσκεις αντίθετο αλλά πιστεύω ότι οι Turbo έχουν πολλά χρόνια που είναι στο προσκήνιο, έχουν λύσει όλα τα προβλήματα που είχαν τα αρχικα turbo (απο lag, αξιοπιστία κτλ) και θεωρούνται πλέον πολύ αξιόπιστα. Αντιθέτως αυτός ο κινητήρας για τον οποίο μιλάμε δεν έχει αποδείξει ακόμα την αξιοπιστία του καθώς είναι πολύ καινούργιος και δεν ξέρουμε ακόμα. Επίσης είναι αρκετά πολύπλοκος κινητήρας με αρκετά επιπλέον εξαρτήματα που καταρρίπτουν τον ισχυρισμό σου επίσης
Κι εγώ ευχαριστώ για την συζήτηση. Μας πιάσανε οι ευγένειες... Χαχα.
Ποιότητα λειτουργίας = κραδασμοί και ήχος. Οι τρικύλινδροι είναι εγγενώς αζύγιστοι (για αυτό πολλοί έχουν άξονα εξισορρόπησης), ενώ παράγουν και τον χαρακτηριστικό τους τραχύ ήχο, που σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι.
Δεν φοβάμαι την αξιοπιστία των κινητήρων τούρμπο, άλλωστε έχω αυτοκίνητο με τέτοιον κινητήρα, αλλά ότι έχουν παραπάνω εξαρτήματα που μπορεί να χαλάσουν είναι γεγονός. Ο SkyactiveX μπορεί να έχει πολύπλοκη λειτουργία, αλλά δεν έχει πολύπλοκα εξαρτήματα. Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής του τύπου Roots είναι ό,τι πιο απλό υπάρχει, καμία σχέση με την πολυπλοκότητα των turbo και των σωληνώσεών τους. Η διαφορά γίνεται ουσιαστικά από το λογισμικό, ως hardware δεν έχει κάτι περίεργο ο εν λόγω κινητήρας (διπλό ψεκασμό μόνο, που έχουν πολλοί συμβατικοί κινητήρες). Μία παράμετρος που θα μπορούσε να φοβήσει είναι η πολύ υψηλή του συμπίεση (14:1 πλέον, στον 180άρη ήταν σχεδόν ντιζελίσια - 16:1) σε συνδυασμό με κακό καύσιμο που μπορεί να οδηγήσει σε πυράκια, αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα δώσει εντολη ο εγκέφαλος να καθυστερήσει απλά το αβανς, όπως κάνουν όλοι οι κινητήρες. Κατά τα άλλα ένας κανονικός κινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Miller είναι (ο Miller είναι ένας Atkinson με την προσθήκη υπερσυμπίεσης). Κινητήρα Miller είχε η Mazda από το 1993 στο Xedos 9 και ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα.
-
Κι εγώ ευχαριστώ για την συζήτηση. Μας πιάσανε οι ευγένειες... Χαχα.
Ποιότητα λειτουργίας = κραδασμοί και ήχος. Οι τρικύλινδροι είναι εγγενώς αζύγιστοι (για αυτό πολλοί έχουν άξονα εξισορρόπησης), ενώ παράγουν και τον χαρακτηριστικό τους τραχύ ήχο, που σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι.
Δεν φοβάμαι την αξιοπιστία των κινητήρων τούρμπο, άλλωστε έχω αυτοκίνητο με τέτοιον κινητήρα, αλλά ότι έχουν παραπάνω εξαρτήματα που μπορεί να χαλάσουν είναι γεγονός. Ο SkyactiveX μπορεί να έχει πολύπλοκη λειτουργία, αλλά δεν έχει πολύπλοκα εξαρτήματα. Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής του τύπου Roots είναι ό,τι πιο απλό υπάρχει, καμία σχέση με την πολυπλοκότητα των turbo και των σωληνώσεών τους. Η διαφορά γίνεται ουσιαστικά από το λογισμικό, ως hardware δεν έχει κάτι περίεργο ο εν λόγω κινητήρας (διπλό ψεκασμό μόνο, που έχουν πολλοί συμβατικοί κινητήρες). Μία παράμετρος που θα μπορούσε να φοβήσει είναι η πολύ υψηλή του συμπίεση (14:1 πλέον, στον 180άρη ήταν σχεδόν ντιζελίσια - 16:1) σε συνδυασμό με κακό καύσιμο που μπορεί να οδηγήσει σε πυράκια, αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα δώσει εντολη ο εγκέφαλος να καθυστερήσει απλά το αβανς, όπως κάνουν όλοι οι κινητήρες. Κατά τα άλλα ένας κανονικός κινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Miller είναι (ο Miller είναι ένας Atkinson με την προσθήκη υπερσυμπίεσης). Κινητήρα Miller είχε η Mazda από το 1993 στο Xedos 9 και ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα.
οκ κραδασμούς και ήχο αν εννοεις σίγουρα υπερτερει ενας τετρακίλυνδρος αλλά είναι κάτι που λύνεται με ηχομόνωση και αντικραδασμικά δεν είναι κατι τρομερο αυτο αλλά στο δίνω και αυτο μιας και το διευκρίνησες.
Αυτό δεν στο δίνω. Ειναι καινούργιος κινητήρας που δεν έχει δοκιμαστει στον χρόνο (ασχετος που βασίζεται σε κινητήρα του 1993 σε ένα από τα ποιο άσχημα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν, ασχετο το ξερω αλλα ηθελα να το πω) απέναντι σε turbo που έχουν δοκιμαστει και είναι αξιόπιστα. Μην μου αρχιζεις με τον κύκλο miller atkinson κτλ, στην μανα σου το πες ότι έχει περίοδο ο κινητήρας miller? δεν είμαι μηχανολόγος αγαπητε και σε χάνω............. αμα σου αρχίσω και γω πάνω στην δική μου ειδικότητα θα με κοιτάς σαν εξωγήινο επίσης χαχαχαχαχαχαχ
-
To HCCI ή όπως το λέει η Mazda δεν είναι κάτι τετριμμένο πάντως.
-
Ούτε εγώ είμαι μηχανολόγος, απλά ερασιτεχνικά ασχολούμαι και διαβάζω εδώ και δεκαετίες. Άλλωστε για να είμαστε σε αυτό το φόρουμ, οι περισσότεροι είμαστε πυροβολημένοι με τα αυτοκίνητα και την μηχανολογία, και ας μην το έχουμε σπουδάσει. Υπάρχουν εδώ μέσα και μηχανολόγοι που μπορούν να μας τα εξηγήσουν πολύ καλύτερα από τα λίγα που σκαμπάζω εγώ. Αν θες να με δεις πάντως να μιλάω για στην ειδικότητα μου, πέρασε κάποια στιγμή από τα Οπλικά Συστήματα και γενικά τα στρατιωτικά θέματα στον Αντίλογο.
Πάντως ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα άνθρωπο να θεωρεί το Xedos 9 άσχημο. Όλοι το θεωρούσαν το πιο ωραίο στην κατηγορία του (μαζί με την 164) τότε. Σχετικά με τον κινητήρα Miller πάντως, είναι ένας απλός βενζινοκινητήρας, δεν έχει κάτι περίεργο για να πεις ότι πρέπει να δοκιμαστεί περισσότερο, απλά έχει διαφορετική περίοδο, ε κύκλο εννοώ.
-
Δεν το ήξερα.
Είχα την εντύπωση ότι ατμοσφαιρικός και μεγάλα κυβικά μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες ροπές.
Όσο ζεις μαθαίνεις.
-
Δεν το ήξερα.
Είχα την εντύπωση ότι ατμοσφαιρικός και μεγάλα κυβικά μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες ροπές.
Όσο ζεις μαθαίνεις.
Προφανώς υπάρχει ένα όριο στο πόσος αέρας μπορεί να μπει σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Το CI στο SPCCI πάντως στην Mazda, Compression Ignition σημαίνει. Σε κινητήραε με βενζίνη. Δεν είναι κάτι απλό.
-
Ούτε εγώ είμαι μηχανολόγος, απλά ερασιτεχνικά ασχολούμαι και διαβάζω εδώ και δεκαετίες. Άλλωστε για να είμαστε σε αυτό το φόρουμ, οι περισσότεροι είμαστε πυροβολημένοι με τα αυτοκίνητα και την μηχανολογία, και ας μην το έχουμε σπουδάσει. Υπάρχουν εδώ μέσα και μηχανολόγοι που μπορούν να μας τα εξηγήσουν πολύ καλύτερα από τα λίγα που σκαμπάζω εγώ. Αν θες να με δεις πάντως να μιλάω για στην ειδικότητα μου, πέρασε κάποια στιγμή από τα Οπλικά Συστήματα και γενικά τα στρατιωτικά θέματα στον Αντίλογο.
Πάντως ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα άνθρωπο να θεωρεί το Xedos 9 άσχημο. Όλοι το θεωρούσαν το πιο ωραίο στην κατηγορία του (μαζί με την 164) τότε. Σχετικά με τον κινητήρα Miller πάντως, είναι ένας απλός βενζινοκινητήρας, δεν έχει κάτι περίεργο για να πεις ότι πρέπει να δοκιμαστεί περισσότερο, απλά έχει διαφορετική περίοδο, ε κύκλο εννοώ.
Λοιπόν εγώ θα το γράψω και πείτε ότι θέλετε, έχει πάρει φωτιά το νήμα του cx30 τις τελευταίες μέρες, διαβάζω διαβαζω με προσοχή τα πάντα. Εεε... αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση είναι τα ποστ του δια που έχουν φατσουλες και σε τακτά διαστήματα μάλιστα. 2 χρόνια που είμαι εδώ και διαβάζω (τονίζω) τα ποστ που με ενδιαφέρουν ζήτημα να έχω δει 2 ποστ του δια με φατσουλες.
Υ. Γ Δία φιλικά πάντα τα γράφω.
-
Δεν το ήξερα.
Είχα την εντύπωση ότι ατμοσφαιρικός και μεγάλα κυβικά μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες ροπές.
Όσο ζεις μαθαίνεις.
Κατά γενικό κανόνα τα ατμοσφαιρικά έχουν πάντα χαμηλότερη ροπή από τα υπερτροφοδοτούμενα.
-
REALZEUS wrote:
Πάντως ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα άνθρωπο να θεωρεί το Xedos 9 άσχημο. Όλοι το θεωρούσαν το πιο ωραίο στην κατηγορία του (μαζί με την 164) τότε. Σχετικά με τον κινητήρα Miller πάντως, είναι ένας απλός βενζινοκινητήρας, δεν έχει κάτι περίεργο για να πεις ότι πρέπει να δοκιμαστεί περισσότερο, απλά έχει διαφορετική περίοδο, ε κύκλο εννοώ.
Μην βάζεις την πανέμορφη Alpha στην ίδια πρόταση με αυτό το τερατούργημα. Απο τοτε το έβρισκα πολυ ασχημο
Εγω αν δεν έχουν περάσει 5-8 έτη σε έναν καινούργιο κινητήρα (οτι και να είναι αυτός βενζινη, πετρελαιο κτλ) δεν μιλάω για αν είναι αξιόπιστος ή όχι.
Αν γουσταρα κάτι στην Mazda είναι που δεν έχει το έχει βάλει κάτω με τον Wankel κινητήρα ακόμα και σημερα. Φήμες λένε ότι προσπαθεί λέει τώρα να τον κάνει να δουλέψει με κυψέλες υδρογόνου. Μακαρι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.
Εχω κάτσει να δω ντοκυμαντερ σαν πυροβολημένος γιατι θαύμαζα πάντα τα μηχανολογικά μυαλά πίσω από τον Wankel τον περιστροφικό κινητηρα , δεν θυμάμαι πάρα πολλά αλλά είχα ενθουσιαστεί με τον περιστροφικο κινητήρα της NSU και της Mazda σαν πυροβολήμένος όπωςπεριέγραψες και συ
Είμαι βέβαιος ότι είσαι στην μειοψηφία σχετικά με το design του Xedos 9, αλλά φυσικά η ομορφιά είναι υποκειμενική.
Σχετικά με τον Wankel, εννοείς μάλλον καύσιμο υδρογόνο, όχι κυψέλες υδρογόνου. Οι κυψέλες υδρογόνου παράγουν ηλεκτρική ενέργεια που τροφοδοτεί ηλεκτρομοτέρ.
-
Katafractos17 wrote:
Δεν το ήξερα.
Είχα την εντύπωση ότι ατμοσφαιρικός και μεγάλα κυβικά μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες ροπές.
Όσο ζεις μαθαίνεις.
Κατά γενικό κανόνα τα ατμοσφαιρικά έχουν πάντα χαμηλότερη ροπή από τα υπερτροφοδοτούμενα.
Nαι, σε 'κοντινά' κυβικά ισχύει πως έχουν χαμηλότερη ροπή τα άτμο, αλλά σε σχετικά μεγάλες διαφορές κυβικών π.χ. ένας 1000-1200 τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει τη ροπή ενός 2λιτρου ατμοσφαιρικού.
-
Πάντως ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα άνθρωπο να θεωρεί το Xedos 9 άσχημο. Όλοι το θεωρούσαν το πιο ωραίο στην κατηγορία του (μαζί με την 164) τότε. Σχετικά με τον κινητήρα Miller πάντως, είναι ένας απλός βενζινοκινητήρας, δεν έχει κάτι περίεργο για να πεις ότι πρέπει να δοκιμαστεί περισσότερο, απλά έχει διαφορετική περίοδο, ε κύκλο εννοώ.
Μην βάζεις την πανέμορφη Alpha στην ίδια πρόταση με αυτό το τερατούργημα. Απο τοτε το έβρισκα πολυ ασχημο
Εγω αν δεν έχουν περάσει 5-8 έτη σε έναν καινούργιο κινητήρα (οτι και να είναι αυτός βενζινη, πετρελαιο κτλ) δεν μιλάω για αν είναι αξιόπιστος ή όχι.
Αν γουσταρα κάτι στην Mazda είναι που δεν έχει το έχει βάλει κάτω με τον Wankel κινητήρα ακόμα και σημερα. Φήμες λένε ότι προσπαθεί λέει τώρα να τον κάνει να δουλέψει με καυσιμο υδρογόνο. Μακαρι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.
Εχω κάτσει να δω ντοκυμαντερ σαν πυροβολημένος γιατι θαύμαζα πάντα τα μηχανολογικά μυαλά πίσω από τον Wankel τον περιστροφικό κινητηρα , δεν θυμάμαι πάρα πολλά αλλά είχα ενθουσιαστεί με τον περιστροφικο κινητήρα της NSU και της Mazda σαν πυροβολήμένος όπως περιέγραψες και συ
-
Είμαι βέβαιος ότι είσαι στην μειοψηφία σχετικά με το design του Xedos 9, αλλά φυσικά η ομορφιά είναι υποκειμενική.
Σχετικά με τον Wankel, εννοείς μάλλον καύσιμο υδρογόνο, όχι κυψέλες υδρογόνου. Οι κυψέλες υδρογόνου παράγουν ηλεκτρική ενέργεια που τροφοδοτεί ηλεκτρομοτέρ.
Μπορεί και να είμαι στην μειοψηφία που έχει γούστο lol
Ναι υδρογόνο σαν καύσιμο ηθελα να γραψω, θα το διορθώσω. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον.
Mazda CX-30