-
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες ακριβώς τον ίδιο θόρυβο έχω κ γω...μου παρουσιάστηκε μετα τις 15000 χιλιόμετρα κ σε στροφές 2800-3000 κ μου έχει σπάσει τα νεύρα. Στην αρχή ήταν πολύ έντονο κ παρουσιάστηκε όταν άρχισα να βάζω βενζίνη 98αρα της shell...την σταμάτησα κ ο θόρυβος προς στιγμήν σταμάτησε...τώρα έχω 18000 χιλιόμετρα κ ο θόρυβος πάλι εμφανίστηκε λιγότερος βέβαια κ στις ίδιες στροφές....λογικά τυχαίο με την 98αρα...κ με νεκρά ακίνητος πάλι ακούγεται ο θόρυβος στις 2900 στροφές...κ μόλις ξεπεράσει τις 3000στροφες ο θόρυβος σταματάει. Πολυ παράξενο μου κάνει οτι το κάνει σταθερά στις στροφές αυτές...άρα δεν μπορεί να είναι κάτι με τα πλαστικά
15000 πότε είχες? Την άνοιξη έχει περίπου ίδιο θερμοκρασιακό εύρος με το φθινόπωρο...
Ρωτάω γιατί γενικά έχω συμπεράνει ότι οι περισσότεροι τριγμοί - συντονισμοί σε ένα αυτοκίνητο συμβαίνουν λόγω θερμοκρασιακών διαφορών.
Εγώ εξακολουθώ να ακούω τον συντονισμό εντός καμπίνας - εντός ταμπλό....
Ακούγεται συνέχεια ?
υ.γ. Καλά δεν θα τρελαθούμε κιόλας. Βάζουμε τα bose να παίζουν και δεν ακούγεται καθόλου
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες ακριβώς τον ίδιο θόρυβο έχω κ γω...μου παρουσιάστηκε μετα τις 15000 χιλιόμετρα κ σε στροφές 2800-3000 κ μου έχει σπάσει τα νεύρα. Στην αρχή ήταν πολύ έντονο κ παρουσιάστηκε όταν άρχισα να βάζω βενζίνη 98αρα της shell...την σταμάτησα κ ο θόρυβος προς στιγμήν σταμάτησε...τώρα έχω 18000 χιλιόμετρα κ ο θόρυβος πάλι εμφανίστηκε λιγότερος βέβαια κ στις ίδιες στροφές....λογικά τυχαίο με την 98αρα...κ με νεκρά ακίνητος πάλι ακούγεται ο θόρυβος στις 2900 στροφές...κ μόλις ξεπεράσει τις 3000στροφες ο θόρυβος σταματάει. Πολυ παράξενο μου κάνει οτι το κάνει σταθερά στις στροφές αυτές...άρα δεν μπορεί να είναι κάτι με τα πλαστικά
15000 πότε είχες? Την άνοιξη έχει περίπου ίδιο θερμοκρασιακό εύρος με το φθινόπωρο...
Ρωτάω γιατί γενικά έχω συμπεράνει ότι οι περισσότεροι τριγμοί - συντονισμοί σε ένα αυτοκίνητο συμβαίνουν λόγω θερμοκρασιακών διαφορών.
Εγώ εξακολουθώ να ακούω τον συντονισμό εντός καμπίνας - εντός ταμπλό....
Ακούγεται συνέχεια ?
υ.γ. Καλά δεν θα τρελαθούμε κιόλας. Βάζουμε τα bose να παίζουν και δεν ακούγεται καθόλου
Κ το καλοκαίρι το άκουγα σε υψηλές θερμοκρασίες...μα γιατί να μην το κάνει κ σε άλλες στροφές δηλαδή? Αυτό μου κάνει παράξενο...ακριβώς 2900 στροφές κ σταματάει μετα
-
@lap said in Mazda CX-30:
Είτε είναι μηχανικό, είτε είναι ο σερβομηχανισμος του δείκτη στο στροφόμετρο.
Από που ακούγεται; Από τον πίνακα οργάνων;
Εκεί κάπου μέσα στο ταμπλό νομίζω τον ακούω...
-
@giggs said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες ακριβώς τον ίδιο θόρυβο έχω κ γω...μου παρουσιάστηκε μετα τις 15000 χιλιόμετρα κ σε στροφές 2800-3000 κ μου έχει σπάσει τα νεύρα. Στην αρχή ήταν πολύ έντονο κ παρουσιάστηκε όταν άρχισα να βάζω βενζίνη 98αρα της shell...την σταμάτησα κ ο θόρυβος προς στιγμήν σταμάτησε...τώρα έχω 18000 χιλιόμετρα κ ο θόρυβος πάλι εμφανίστηκε λιγότερος βέβαια κ στις ίδιες στροφές....λογικά τυχαίο με την 98αρα...κ με νεκρά ακίνητος πάλι ακούγεται ο θόρυβος στις 2900 στροφές...κ μόλις ξεπεράσει τις 3000στροφες ο θόρυβος σταματάει. Πολυ παράξενο μου κάνει οτι το κάνει σταθερά στις στροφές αυτές...άρα δεν μπορεί να είναι κάτι με τα πλαστικά
15000 πότε είχες? Την άνοιξη έχει περίπου ίδιο θερμοκρασιακό εύρος με το φθινόπωρο...
Ρωτάω γιατί γενικά έχω συμπεράνει ότι οι περισσότεροι τριγμοί - συντονισμοί σε ένα αυτοκίνητο συμβαίνουν λόγω θερμοκρασιακών διαφορών.
Εγώ εξακολουθώ να ακούω τον συντονισμό εντός καμπίνας - εντός ταμπλό....
Ακούγεται συνέχεια ?
υ.γ. Καλά δεν θα τρελαθούμε κιόλας. Βάζουμε τα bose να παίζουν και δεν ακούγεται καθόλου
Κ το καλοκαίρι το άκουγα σε υψηλές θερμοκρασίες...μα γιατί να μην το κάνει κ σε άλλες στροφές δηλαδή? Αυτό μου κάνει παράξενο...ακριβώς 2900 στροφές κ σταματάει μεταεμένα το κάνει από 2600 έως 2800.
Αν καταφέρεις και βρεις που οφείλεται, ενημέρωσε μας.
Δυστυχώς δεν το κάνει πάντα και πριν μια εβδομάδα που ήμουν Θεσσαλονίκη και το πήγα να το ακούσουν, δεν το έκανε.
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες ακριβώς τον ίδιο θόρυβο έχω κ γω...μου παρουσιάστηκε μετα τις 15000 χιλιόμετρα κ σε στροφές 2800-3000 κ μου έχει σπάσει τα νεύρα. Στην αρχή ήταν πολύ έντονο κ παρουσιάστηκε όταν άρχισα να βάζω βενζίνη 98αρα της shell...την σταμάτησα κ ο θόρυβος προς στιγμήν σταμάτησε...τώρα έχω 18000 χιλιόμετρα κ ο θόρυβος πάλι εμφανίστηκε λιγότερος βέβαια κ στις ίδιες στροφές....λογικά τυχαίο με την 98αρα...κ με νεκρά ακίνητος πάλι ακούγεται ο θόρυβος στις 2900 στροφές...κ μόλις ξεπεράσει τις 3000στροφες ο θόρυβος σταματάει. Πολυ παράξενο μου κάνει οτι το κάνει σταθερά στις στροφές αυτές...άρα δεν μπορεί να είναι κάτι με τα πλαστικά
15000 πότε είχες? Την άνοιξη έχει περίπου ίδιο θερμοκρασιακό εύρος με το φθινόπωρο...
Ρωτάω γιατί γενικά έχω συμπεράνει ότι οι περισσότεροι τριγμοί - συντονισμοί σε ένα αυτοκίνητο συμβαίνουν λόγω θερμοκρασιακών διαφορών.
Εγώ εξακολουθώ να ακούω τον συντονισμό εντός καμπίνας - εντός ταμπλό....
Ακούγεται συνέχεια ?
υ.γ. Καλά δεν θα τρελαθούμε κιόλας. Βάζουμε τα bose να παίζουν και δεν ακούγεται καθόλου
Το άκουγα κ μέσα στο καλοκαίρι σε υψηλή θερμοκρασία...κολλάω το στροφόμετρο στις 2900 κ το ακούω συνεχόμενα...όταν φύγει από αυτές τις στροφές ολα οκ....
-
@giggs said in Mazda CX-30:
@lap said in Mazda CX-30:
Είτε είναι μηχανικό, είτε είναι ο σερβομηχανισμος του δείκτη στο στροφόμετρο.
Από που ακούγεται; Από τον πίνακα οργάνων;
Εκεί κάπου μέσα στο ταμπλό νομίζω τον ακούω...
Μόλις βρω ευκαιρία και βολεύει θα βάλω τη γυναίκα να πατάει γκάζι και θα προσπαθήσω να καταλάβω ακριβώς από που προέρχεται.
Έχεις δοκιμάσει να καταλάβεις αν ακούγεται και από έξω? -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
Παίδες ακριβώς τον ίδιο θόρυβο έχω κ γω...μου παρουσιάστηκε μετα τις 15000 χιλιόμετρα κ σε στροφές 2800-3000 κ μου έχει σπάσει τα νεύρα. Στην αρχή ήταν πολύ έντονο κ παρουσιάστηκε όταν άρχισα να βάζω βενζίνη 98αρα της shell...την σταμάτησα κ ο θόρυβος προς στιγμήν σταμάτησε...τώρα έχω 18000 χιλιόμετρα κ ο θόρυβος πάλι εμφανίστηκε λιγότερος βέβαια κ στις ίδιες στροφές....λογικά τυχαίο με την 98αρα...κ με νεκρά ακίνητος πάλι ακούγεται ο θόρυβος στις 2900 στροφές...κ μόλις ξεπεράσει τις 3000στροφες ο θόρυβος σταματάει. Πολυ παράξενο μου κάνει οτι το κάνει σταθερά στις στροφές αυτές...άρα δεν μπορεί να είναι κάτι με τα πλαστικά
15000 πότε είχες? Την άνοιξη έχει περίπου ίδιο θερμοκρασιακό εύρος με το φθινόπωρο...
Ρωτάω γιατί γενικά έχω συμπεράνει ότι οι περισσότεροι τριγμοί - συντονισμοί σε ένα αυτοκίνητο συμβαίνουν λόγω θερμοκρασιακών διαφορών.
Εγώ εξακολουθώ να ακούω τον συντονισμό εντός καμπίνας - εντός ταμπλό....
Ακούγεται συνέχεια ?
υ.γ. Καλά δεν θα τρελαθούμε κιόλας. Βάζουμε τα bose να παίζουν και δεν ακούγεται καθόλου
Κ το καλοκαίρι το άκουγα σε υψηλές θερμοκρασίες...μα γιατί να μην το κάνει κ σε άλλες στροφές δηλαδή? Αυτό μου κάνει παράξενο...ακριβώς 2900 στροφές κ σταματάει μεταεμένα το κάνει από 2600 έως 2800.
Αν καταφέρεις και βρεις που οφείλεται, ενημέρωσε μας.
Δυστυχώς δεν το κάνει πάντα και πριν μια εβδομάδα που ήμουν Θεσσαλονίκη και το πήγα να το ακούσουν, δεν το έκανε.
Κ γω έκλεισα ραντεβού να το πάω Θεσσαλονίκη να το ακούσουν...κ από την άλλη ημέρα κ για μια εβδομάδα δεν άκουγες τίποτα....φοβήθηκε μάλλον....
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@giggs said in Mazda CX-30:
@lap said in Mazda CX-30:
Είτε είναι μηχανικό, είτε είναι ο σερβομηχανισμος του δείκτη στο στροφόμετρο.
Από που ακούγεται; Από τον πίνακα οργάνων;
Εκεί κάπου μέσα στο ταμπλό νομίζω τον ακούω...
Μόλις βρω ευκαιρία και βολεύει θα βάλω τη γυναίκα να πατάει γκάζι και θα προσπαθήσω να καταλάβω ακριβώς από που προέρχεται.
Έχεις δοκιμάσει να καταλάβεις αν ακούγεται και από έξω?Οχι δεν το έχω ακούσει από έξω...με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω
-
Τι κινητήρα έχεις?
-
-
Ίδιο ακριβώς αμάξι έχουμε.
Χρώμα;Άραγε κάνει και ο skyactive g ίδιο συντονισμό;
Σέρβις που το πηγαίνεις;
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Ίδιο ακριβώς αμάξι έχουμε.
Χρώμα;Άραγε κάνει και ο skyactive g ίδιο συντονισμό;
Σέρβις που το πηγαίνεις;
To machine grey έχω...σέρβις στον Μανωλογλου Θεσσαλονίκη έχω κάνει μόνο το πρώτο στις 10.000
-
Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι Πειρακια.
Για αυτό σας λέω δοκιμάστε να τα πιέσετε λίγο παραπάνω. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι Πειρακια.
Για αυτό σας λέω δοκιμάστε να τα πιέσετε λίγο παραπάνω.Όχι με τίποτα.
Το σκ που μας πέρασε ξανάκατέβηκα Θεσσαλονίκη με πολύ γρήγορους ρυθμούς.Ο ήχος είναι συντονισμός μεταξύ δύο υλικών.
Έριξα μια ματιά κάτω από το αυτοκίνητο.
Πολύ πιθανό να προέρχεται από την μεταλλική προστασία που υπάρχει....
Μακάρι να είχα μπάρα... Θα το είχα διορθώσει ήδη... -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι Πειρακια.
Για αυτό σας λέω δοκιμάστε να τα πιέσετε λίγο παραπάνω.Κ γω το σκέφτηκα για πειρακια...γιαυτό αναφέρθηκα στην 98αρα βενζίνη γιατί καπου αναφέρθηκε ότι την 100αρα καλό είναι να την αποφεύγουμε...
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι Πειρακια.
Για αυτό σας λέω δοκιμάστε να τα πιέσετε λίγο παραπάνω.Όχι με τίποτα.
Το σκ που μας πέρασε ξανάκατέβηκα Θεσσαλονίκη με πολύ γρήγορους ρυθμούς.Ο ήχος είναι συντονισμός μεταξύ δύο υλικών.
Έριξα μια ματιά κάτω από το αυτοκίνητο.
Πολύ πιθανό να προέρχεται από την μεταλλική προστασία που υπάρχει....
Μακάρι να είχα μπάρα... Θα το είχα διορθώσει ήδη...Νομίζω αν ήταν συντονισμός δυο υλικών...θα το έκανε κ σε άλλες στροφές...εδώ μιλάμε ότι το κάνει μόνο στις 2900...είναι δυνατόν?
-
Δε θέλω να σας στεναχωρήσω. Ούτε να σας συγχήσω.
Απλώς αναφέρω από πολυετή εμπειρία σε ατμοσφαιρικά, ότι τα πειράκια εμφανίζονται συνήθως λίγο κάτω απ' τις 3k στροφές.Κάντε δοκιμή με 2α σε ανηφόρα, πατώντας απότομα το γκάζι από 2k στροφές. Αν πλησιάζοντας τις 3k στροφές χειροτερεύει ο ήχος, πολύ πιθανό να εϊναι πειράκια.
-
@giggs said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι Πειρακια.
Για αυτό σας λέω δοκιμάστε να τα πιέσετε λίγο παραπάνω.Όχι με τίποτα.
Το σκ που μας πέρασε ξανάκατέβηκα Θεσσαλονίκη με πολύ γρήγορους ρυθμούς.Ο ήχος είναι συντονισμός μεταξύ δύο υλικών.
Έριξα μια ματιά κάτω από το αυτοκίνητο.
Πολύ πιθανό να προέρχεται από την μεταλλική προστασία που υπάρχει....
Μακάρι να είχα μπάρα... Θα το είχα διορθώσει ήδη...Νομίζω αν ήταν συντονισμός δυο υλικών...θα το έκανε κ σε άλλες στροφές...εδώ μιλάμε ότι το κάνει μόνο στις 2900...είναι δυνατόν?
Νομίζω ότι ο συντονισμός χοντρικά προκύπτει απο συγκεκριμένη δόνηση. Η συγκεκριμένη δόνηση δημιουργείται σε συγκεκριμένες συνθήκες - στροφές.
-
@andya3 said in Mazda CX-30:
Δε θέλω να σας στεναχωρήσω. Ούτε να σας συγχήσω.
Απλώς αναφέρω από πολυετή εμπειρία σε ατμοσφαιρικά, ότι τα πειράκια εμφανίζονται συνήθως λίγο κάτω απ' τις 3k στροφές.Κάντε δοκιμή με 2α σε ανηφόρα, πατώντας απότομα το γκάζι από 2k στροφές. Αν πλησιάζοντας τις 3k στροφές χειροτερεύει ο ήχος, πολύ πιθανό να εϊναι πειράκια.
Άκουσες τον ήχο στο βίντεο που ανέβασα;
Αν είναι πειρακια, θα σταματούσε μετά από 5 10 λεπτά λειτουργίας;
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
Δε θέλω να σας στεναχωρήσω. Ούτε να σας συγχήσω.
Απλώς αναφέρω από πολυετή εμπειρία σε ατμοσφαιρικά, ότι τα πειράκια εμφανίζονται συνήθως λίγο κάτω απ' τις 3k στροφές.Κάντε δοκιμή με 2α σε ανηφόρα, πατώντας απότομα το γκάζι από 2k στροφές. Αν πλησιάζοντας τις 3k στροφές χειροτερεύει ο ήχος, πολύ πιθανό να εϊναι πειράκια.
Άκουσες τον ήχο στο βίντεο που ανέβασα;
Αν είναι πειρακια, θα σταματούσε μετά από 5 10 λεπτά λειτουργίας;
Δεν μπορώ να καταλάβω από τους ήχους στο video. Αν είναι αυτό που ακούγεται σα "βουητό", δε μοιάζει με ήχο από πειράκια.
Τα πειράκια σταματάνε όταν ανεβάζεις στροφές. Όσο είσαι σε στροφές που τα ευνοούν ακούγονται.
Mazda CX-30