Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κλείσιμο εργοστασίου Honda-Διάσπαση από Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κλείσιμο εργοστασίου Honda-Διάσπαση από Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    15
    51
    125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... ws/brexit/

      Ωραιοτατη ευκαιρια.

      Υπαρχει μια χωρα εντος της ευρωζωνης και της ε.ε, με εξαιρετικοτατη γεωγραφικη θεση με τα υλικα και εξαρτηματα απο ιαπωνια να ερχονται πιο γρηγορα και φθηνα.

      Σε λιγο καιρο κιολας δεν θα υπαρχει και δασμος στα ιαπωνικα εξαρτηματα στις εισαγωγες της, βαση συμφωνιας της εε και ιαπωνιας.

      Εχε και ωραιο ηλιο, θαλασσα, ψαρακι

      Και το σημαντικο η βαλκανικη γειτονια της μαζι με την ιδια τη χωρα ειναι σε οικονομικο επιπεδο αγορας των προιοντων.

      Δηλαδη υπαρχει η δυνατοτηα απορροφησης ενος μερους της παραγωγης.
      Σημαντικοτατο για νεες επενδυσεις ελαστικων προιοντων. Σε αντιθεση με αυτα που λενε οι ασχετοι στα καναλια για το υψηλο εργασιακο κοστος και την απομακρυνση των σοβαρων μεγαλων επενδυσεων.

      Ειδαλλως αντι για αυτοκινητοβιομηχανια τοτε φερτε βιομηχανια σπιρτων και καλαμακιων (πουρουφαν), να τα εξαγουμε κιολας με καμαρι, να κανουμε και φορουμ να συζητουμε για τα καλαμακια στην ελλαδα

      Οι αρμοδιοι ας σηκωθουν απο τον ληθαργο τους και ας ξεκινησουν αμεσα σχεδιασμους για προσφορα στη χοντα με ισως ειδικο πακετο φορολογησης και δεσμευσεις για συμπληρωματικα εργοστασια.
      Ευκαιρια να τραβηξει τσοκ και να ξεκινησει η μηχανη της οικονομιας.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... ws/brexit/

        Ωραιοτατη ευκαιρια.

        Υπαρχει μια χωρα εντος της ευρωζωνης και της ε.ε, με εξαιρετικοτατη γεωγραφικη θεση με τα υλικα και εξαρτηματα απο ιαπωνια να ερχονται πιο γρηγορα και φθηνα.

        Σε λιγο καιρο κιολας δεν θα υπαρχει και δασμος στα ιαπωνικα εξαρτηματα στις εισαγωγες της, βαση συμφωνιας της εε και ιαπωνιας.

        Εχε και ωραιο ηλιο, θαλασσα, ψαρακι

        Και το σημαντικο η βαλκανικη γειτονια της μαζι με την ιδια τη χωρα ειναι σε οικονομικο επιπεδο αγορας των προιοντων.

        Δηλαδη υπαρχει η δυνατοτηα απορροφησης ενος μερους της παραγωγης.
        Σημαντικοτατο για νεες επενδυσεις ελαστικων προιοντων. Σε αντιθεση με αυτα που λενε οι ασχετοι στα καναλια για το υψηλο εργασιακο κοστος και την απομακρυνση των σοβαρων μεγαλων επενδυσεων.

        Ειδαλλως αντι για αυτοκινητοβιομηχανια τοτε φερτε βιομηχανια σπιρτων και καλαμακιων (πουρουφαν), να τα εξαγουμε κιολας με καμαρι, να κανουμε και φορουμ να συζητουμε για τα καλαμακια στην ελλαδα

        Οι αρμοδιοι ας σηκωθουν απο τον ληθαργο τους και ας ξεκινησουν αμεσα σχεδιασμους για προσφορα στη χοντα με ισως ειδικο πακετο φορολογησης και δεσμευσεις για συμπληρωματικα εργοστασια.
        Ευκαιρια να τραβηξει τσοκ και να ξεκινησει η μηχανη της οικονομιας.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... ws/brexit/

          Ωραιοτατη ευκαιρια.

          Υπαρχει μια χωρα εντος της ευρωζωνης και της ε.ε, με εξαιρετικοτατη γεωγραφικη θεση με τα υλικα και εξαρτηματα απο ιαπωνια να ερχονται πιο γρηγορα και φθηνα.

          Σε λιγο καιρο κιολας δεν θα υπαρχει και δασμος στα ιαπωνικα εξαρτηματα στις εισαγωγες της, βαση συμφωνιας της εε και ιαπωνιας.

          Εχε και ωραιο ηλιο, θαλασσα, ψαρακι

          Και το σημαντικο η βαλκανικη γειτονια της μαζι με την ιδια τη χωρα ειναι σε οικονομικο επιπεδο αγορας των προιοντων.

          Δηλαδη υπαρχει η δυνατοτηα απορροφησης ενος μερους της παραγωγης.
          Σημαντικοτατο για νεες επενδυσεις ελαστικων προιοντων. Σε αντιθεση με αυτα που λενε οι ασχετοι στα καναλια για το υψηλο εργασιακο κοστος και την απομακρυνση των σοβαρων μεγαλων επενδυσεων.

          Ειδαλλως αντι για αυτοκινητοβιομηχανια τοτε φερτε βιομηχανια σπιρτων και καλαμακιων (πουρουφαν), να τα εξαγουμε κιολας με καμαρι, να κανουμε και φορουμ να συζητουμε για τα καλαμακια στην ελλαδα

          Οι αρμοδιοι ας σηκωθουν απο τον ληθαργο τους και ας ξεκινησουν αμεσα σχεδιασμους για προσφορα στη χοντα με ισως ειδικο πακετο φορολογησης και δεσμευσεις για συμπληρωματικα εργοστασια.
          Ευκαιρια να τραβηξει τσοκ και να ξεκινησει η μηχανη της οικονομιας.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Lap έγραψε:
            Ωραιοτατη ευκαιρια.

            Καμία ευκαιρία. Κλείνει ταυτόχρονα και την μονάδα στην Τουρκία. Γενικά φεύγει κατασκευαστικά από την Ευρώπη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Η χωρα μας ειναι ευρωπαϊκη χωρα με χαμηλο μεν εργατικο κοστος αλλα και μια σχετικη αγοραστικη δυναμη και δυνατοτητα αγορας νεου αυτοκινητου σε τιμες των αυτοινητων της εταιριας απο την ταλαιπωρημε η μεσαια ταξη, οπως και αλλες μεγαλες βαλκανικες χωρες.

              Η ευρωπη ειναι σχεδον μισο δισ. εχοντας απο τα υψηλοτερα μεσα επιπεδα εισοδηματων στον πλανητη.

              Υπαρχουν συμφωνιες που ελαχιστοποιουν την γραφιοκρατια και τους δασμους σε εξαρτηματα για τη χωρα μας.

              Ειναι δηλαδη πολυ καλος τοπος για μια τετοια επενδυαη.
              Αν η χοντα εχει γενικως αλλα σχεδια δεν το ξερουμε ακριβως και με λεπτομερειες.

              Εμεις πρεπει να πιεσουμε και να ερθουμε σε επαφη ως κρατος βλεποντας την ευκαιρια ή ακομα και να την επιβαλουμε με καλο ντηλ.
              Δεν ειναι τοσο το ιδιο το εργοστασιο , παρα τα συμπλητωματικα γυρω απο αυτο αλλα και οι απολυτες τιμες στο ισοζυγιο εξωτερικων πληρωμων.
              Μπουσταρει τα νουμερα και αυτα ριχνουν τα επιτοκια και αυτα επιταγχυνουν τις επενδυσεις που φερνουν ουσιαστικη αναπτυξη, οπως μεγαλα κομβικα εργα υψηλοτατης προστιθεμενης αξιας. κτλ.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                harisma23 last edited by

                Εγώ από την άλλη δεν θεωρώ τη χώρα μας 'πολύ καλό τόπο' για καμία επένδυση! Ούτε περίπτερο δεν θα άνοιγα στην Ελλάδα! Φορολογικό σύστημα που αλλάζει σχεδόν κάθε χρόνο, εν μέσω του οικονομικού έτους, πολύ υψηλές εργοδοτικές εισφορές, αμφίβολη εργασιακή ειρήνη, γραφειοκρατία κ.α.

                Επιπλέον δεν βρίσκω ποιο πλεονέκτημα έχουμε έναντι αρκετών χωρών του πρώην ανατολικού μπλοκ όπως π.χ. η Τσεχία ή η Ουγγαρία, οι οποίες έχουν και βιομηχανική παράδοση και χαμηλότερο μισθολογικό κόστος και σταθερό φορολογικό καθεστώς και ουσιαστικά κίνητρα για ξένες επενδύσεις και χαμηλή φορολόγηση των κερδών και πολύ καλύτερη γεωγραφική θέση, όντας στο κέντρο σχεδόν της Ευρώπης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Το πιο σημαντικο που εχουμε ειναι η θεση μας και οτι εχουμε τα λιμανια.
                  Απιστευτα σημαντικο σε υπερακτιες θυγατρικες με υψηλη τεχνολογια και συνεχομενη τροφοδοτηση μαζικων ογκων. Εξου και ολοι οι πολεμοι του παρελθοντος.

                  Για αυτο λεω για ενα συγκεκριμενο ντηλ. Να το πρπαφερουμε εμεις. Ετοιμο φακελο με συγκεκριμενη φορολογηση και ετοιμα τα γραφιοκρατικα ως πακετο.

                  Ειμαστε καλοι για επενδυση. Σε τετοιου ειδους προιοντα βαθμολογηται πολυ υψηλα η δυνατοτηα του ντομεστικ μαρκετ να στηριξει την αγορα των παραγωμενων προιοντων διοτι υπολογιζουν τη χασουρα απο τον ανταγωνισμο σε πολυ ανταγωνιστικες αγορες και την δυνατοτητα να απορροφα τα πλεονασματικα και φθηνοτερα προιοντα της. Οι υπερβολικα φτωχες χωρες δεν αντεχουν και το μπιζνες πλαν ειναι πολυ δυσκολο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Ο χρήστης Lap έγραψε:
                    Σε τετοιου ειδους προιοντα βαθμολογηται πολυ υψηλα η δυνατοτηα του ντομεστικ μαρκετ να στηριξει την αγορα των παραγωμενων προιοντων διοτι υπολογιζουν τη χασουρα απο τον ανταγωνισμο σε πολυ ανταγωνιστικες αγορες και την δυνατοτητα να απορροφα τα πλεονασματικα και φθηνοτερα προιοντα της. Οι υπερβολικα φτωχες χωρες δεν αντεχουν και το μπιζνες πλαντ ειναι πολυ δυσκολο.

                    Εδώ κάνεις λάθος εκτίμηση: Η ντομέστικ μάρκετ είναι αστείου μεγέθους για μια αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να υποστηρίξει την εγκατάσταση εργοστασίου στην χώρα. 100.000 αυτοκίνητα στο σύνολο της αγοράς είναι peanuts!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Σωστος και παλι αλλα επειδη περιμενα τετοια επισημανση για αυτο ανεφερα πως υπολογιζονται και οι μεγαλες κοντινες ευρωπαϊκες χωρες των βαλκανιων με μια σχετικη καλη αγοραστικη δυναμη.
                      Οντας ευρωπαϊκες, δηλαδη στην ουσια συνομοσπονδια και πολυ κοντινες θεωρουνται ντομεστικ μαρκετ
                      Συνολο ποσο ειναι 30 35 εκατομμυρια, απο αυτα ενα ποσοστο των 6-8 εκατομμυρια ικανουνς αγοραστες φτιαχνουν καπως τα νουμερα.

                      Εχουμε λιμανια φευγουν ρο ρο καραβια απο εδω και γεμιζουν και τα βαλκανια.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ειμαστε καλοι για επενδυση.

                        Σε σχέση με την Ουγκάντα ή το Καράκας, ναι, είμαστε. Σε σχέση με ένα τσουβάλι άλλες χώρες, όχι. Δεν είναι θέμα φορολογίας το θέμα, αλλά κάτι άλλο. Παντελής έλλειψη σοβαρής βιομηχανικής αυτοκινητιστικής παραγωγής, παντελής απουσία ειδικευμένου προσωπικού, ή σχετικής κουλτούρας, πολύ μικρή ντόπια αγορά.
                        Επαρκείς λόγοι για να στρίψει κάποιος και να πάει αλλού, και να μην κάνει πειράματα. Το φορολογικό είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Εχουμε εξαιρετικα πολυτεχνεια, τι σημαινει αυτοκινητιστικη κουλτουρα εν τελη;
                          Δηλαδη τα νεα παιδια που δουλευουν στη σκοντα τι κουλτουρα εχουν με τα προπολεμικα σκοντα.
                          Γνωσεις απο καλες σχολες πολυτεχνειων και πολυ καλων τεχνικων σχολων θελει κατα τη γνωμη μου.
                          Και οντως εχουμε.

                          Τα λιμανια παιδια ειναι φοβερο ασσετ, απιστευτο.

                          Οσο για τον πληθυσμο ανεφερα στο πανω ποστ για την ευρωπαϊκη ομοσπονδια των βαλκανιων.

                          Παιδια αν σοβαρευτουμε μεσα απο συγκεκριμενες ενεργεις. Μπορει η χωρα να γινει βιομηχανικη χωρα με κρατη δορυφορους της βαλκανικης. Θελει να το πιστεψουμε. Οτι δηλαδη και οι χωρες τη κεντρικης ευρωπης. Η θεση μας ειναι α πι στε υτη.
                          Η ελλαδα δεν κανει για αγροτικη οικονομια με τοσους ορεινους ογκους αλλα με τοσα λιμανια μπορει να γινει το υπερτατο χαμπ μεγαλων βιμιομηχανιων, αλλα και βαση θυγατρικων
                          Με απιστευτα νουμερα στο ισοζυγιο εξωτερικων συναλλαγων σε απολυτες τιμες

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Ο χρήστης Lap έγραψε:
                            Τα λιμανια παιδια ειναι φοβερο ασσετ, απιστευτο.

                            Οσο για τον πληθυσμο ανεφερα στο πανω ποστ για την ευρωπαϊκη ομοσπονδια των βαλκανιων.

                            Ναι, τα λιμάνια μετράνε θετικά, αλλά σκέψου ότι βρισκόμαστε και στη γωνία της Ευρώπης. Και για να προωθηθούν τα αυτοκίνητα που θα παράγονται εδώ στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, υπάρχει ένα σημαντικό κόστος σε χρόνο και χρήμα... Οπότε γεωγραφικά, τζίφος!

                            Όσο για την αγοραστική δύναμη όλων των Βαλκανίων μαζί, μπορεί να αντιστοιχεί στο 10-15% της γερμανικής αγοράς και στο 2-3% της ευρωπαϊκής αγοράς μόνο. Peanuts, όπως σου είπα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Οχι το κοστος των ρο ρο σε ετοιμο προιον πρπς καταναλωση δηλαδη ετοιμα αυτοκινητα δεν ειναι μεγαλο και ιδιαιτερα με γεματο πλοιο και με ευρω και χωρις δασμους δεν βαραι ει πολυ.

                              Ενα ανα μηνα γεμιζει ολη την ευρωπη.
                              Απο πλοια και συνεργασια με ναυτηλιακες αλλο τιποτα η χωρα. Ισως προσφερει και εξαιρετικες τιμες ανα τεμαχιο

                              Το θεμα ειναι οι παραγγελιες πρωτων υλων και εξαρτηματων απο ιαπωνια αλλες απο Ταϊλανδη, ασια κτλ

                              Τωρα περιμενουν 10 15 μερες παραπανω να πανε κεντρικη ευρωπη ξεφορτωνοντας και σε αλλα λιμανια στην πορεια. Με διπλασιο κοστος και αναγκη μεγαλου αποθεματικου.
                              Τον χειμωνα δε ακομα περισσοτερο.

                              Ναι ας πουμε στο 10, 15 % το οποιο θα απορροφα τα πλεονασματα που με οικονομια κλιμακος θα προσφερονται σε καλυτερες τιμες και θα αδειαζει η αποθηκη.

                              Δηλαδη οντας ο στοχος η κεντρικη ευρωπη με υψηλες τιμες των αυτοκινητων και υψηλη προστιθεμνη αξια, αν για παραδειγμα οι αντιπαλοι φτιαξουν πιο θελκτικα αυτοκινητα τη χασουρα απο μια υπερβολικη μειωση της τιμης στη γερμανια με αμφιβολη επιτυχια, ισως την καλυψει και αλλη μια εσωτερικη αγορα η οποια δινει μεγαλυτερη σιγουρια στις κινησεις του εργοαστασιου.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Να κλεισει η Honda το εργοστασιο στην Τουρκια και να το φερει στην Ελλαδα
                                Ουτε 1/1,000,000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ξαναλέω ότι η Honda έχει δηλώσει ότι θα επικεντρωθεί στις μεγάλες παραγωγικές μονάδες της (Ιαπωνία και Αμερική), για αυτό κλείνει τις μικρότερες στην Αγγλία και Τουρκία. Ασχέτως αυτού, μόνο για τέτοια επένδυση δεν κάνει η Ελλάδα. Τα είπε και ο dstou και ο harisma.

                                  Η σύγκριση με την Τσεχία είναι συντριπτική κατά ημών. Η Τσεχία έχει συνεχή παραγωγή αυτοκινήτων και βαρέων μηχανημάτων εδώ και 150 χρόνια. Xώρες με πολύ μεγαλύτερη βιομηχανική παράδοση από εμάς (Σερβία, Βουλγαρία) και δεν έχουν αυτοκινητοβιομηχανία. Για να μη πούμε το αυτονόητο, ότι δεν υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να στηρίξουν ένα τέτοιο εγχείρημα ως προμηθευτές. Θα πρέπει να έρχονται όλα από έξω και εδώ απλά να γίνεται η συναρμολόγηση.

                                  Τα λιμάνια δεν λένε τίποτα από μόνα τους. Το θέμα είναι τι διακινείται και προς τα που. Είναι πολύ ευκολότερο να μεταφερθούν στις μεγάλες αγορές τις Ευρώπης τα αυτοκίνητα με τραίνο από μια χώρα της κεντρικής ή Ανατολικής Ευρώπης, ή μέσω ποταμιών, όπως γίνεται τώρα, παρά να ξεκινήσουν από εδώ για Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εννοειται πως τα πρωτα ετη ερχονται ολα απ εξω, αυτο ομως θα παρασυρει με το καιρο και εταιριες οπως για παραδειγμα η ντενσο της τογιοτα κτλ να ανοιξουν θυγατρικες.

                                    Δεν μου λενε τιποτα οι παλιες βιομηχανικες χωρες που πλεον ειναι παλιοσιδερα.

                                    Εδω μιλαω για μπιζνες, που σημαινει πως θα επενδυθει απο την ιδια τη χοντα το εργοστασιο. Δεν ειπα πως οι ελληνες θα φτιαξουν δικο τους αυτοκινητο απο το πουθενα.
                                    Μπιζνες με τους ιαπωνες δηλαδη. Τωρα μαλιστα που ξεκινα ο μηδενικος δασμος σε ιαπωνικα εξαρτηματα ή οταν η τελικη τους επεξαργασια ειναι στην ιαπωνια, για χωρες τις ευρωζωνης, σημαντικη λεπτομερεια.

                                    Εγω θα επιμεινω πως το επιπεδο του μορφωτικου επιπεδου των πολυτεχνειων και των τεχνικων σχολων αρκουν καθως και το πακετο μια συγκεκριμενης συμφωνιας μπορει να δωσουν το πρωτο βηματακι προς μια Ελλαδα βαριας βιομηχανιας.
                                    Πρεπει να το κυνηγησουμε
                                    Οσο για τη δηλωση της χοντα ποσο μεγαλυτερη ευκαιρια απο αυτη; Τωρα προτεινεις ενα μεγαλο πακετο προσφορας με συγκεκριμενο επενδυτικο περιβαλλον.
                                    Τωρα που εχουν φοβο και ισως αμφιβολιες για την κινηση τους, τους παρουσιαζεις τον παραδεισο που τους ανακουφίζει.

                                    Ειναι συντηρητικοι ανθρωποι θελουν σιγουρια για το μελλον, το να φυγουν τελειως απο την ευρωπη πιθανον τους κανει νευρικους σκεπτομενοι τους ανταγωνιστες τους. Μπορουν να καλυψουν την παραγωγη για την ευρωπη φευγοντας απο την ευρωπη αντιθετα με τους ανταγωνιστες τους και με ποια επιβαρυνση;
                                    Φευγουν απο την παραγωγη σε μια αγορα με μισο δις ευπορων καταναλωτων;
                                    Δεν ξερω, εγω ετσι το βλεπω.

                                    Απο τη στιγμη που πετυχει ο πρωτος ο οποιος θα παρει τρομερα ντηλ, οντας ο πρωτος πολυ μαγαλος στρατηγικος επενδυτης θα ακολουθησουν και αλλοι καθως ο πρωτος θα εχει οργωσει το χωραφι.
                                    .
                                    Το εξωτερικο ισοζυγιο πληρωμων της χωρας σιγα σιγα θα φερνει νουμερα που με πορτοκαλια και ελιες και φτωχους τουριστες ουτε σε 1000 χρονια δεν θα βλεπαμε.

                                    Καλεις ως χωρα σοβαρα κεφαλια σε αποδοτικα ντηλ, κανεις κρυφα επαφες με εργοστασια προμυθευτων, τους δινεις φοβερα πακετα προσελκυοντας τους, κλεινεις ενδεχομενες συμφωνιες μαζι τους, οργανωνεις τους εφοπλιστες σε μια συγκεκριμενη προσφορα μεταφορας και γραμμων ανεφοδιασμου, καποιοι θα ανταπεξελθουν, θα το δουν αλλιως το θεμα.
                                    Ετοιμαζεσαι λοιπον ως κρατος με ειδικους του χωρου, και πας ετοιμος και χτυπας την πορτα της χοντα.
                                    Μεινε ευρωπη που πας και κλειδωνεσαι στο σπιτι σου; Προσφέρουμε ευρωζώνη και ε.ε, λιμάνια, γραμμές ανεφοδιασμού από ελληνικα τοναζ και έτοιμο φορολογικό και γραφειοκρατικο πακετο

                                    Η μεταφορα ετοιμων αυτοκινητων με ρο ρο απο ελληνικα λιμανια ειναι φθηνη, μη κολλατε εκει.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Lap, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε.

                                      Εσύ βλέπεις μια ευκαιρία τη δεδομένη στιγμή κι επιπλέον θεωρείς ότι έχουμε κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα λόγω γεωγραφικής θέσης και μεγέθους βαλκανικής αγοράς.

                                      Όλοι οι υπόλοιποι, θεωρούμε ότι έχουμε πολύ περισσότερα συγκριτικά μειονεκτήματα με π.χ. την Τσεχία ή την Ουγγαρία, καθώς και ανυπέρβλητα προβλήματα στην διάρθρωση του ελληνικού κράτους και τη διαχείριση των επενδύσεων στη χώρα.

                                      Επίσης θεωρώ ότι εθελοτυφλείς όταν θεωρείς ότι η παντελή απουσία εγχώριων προμηθευτών μπορεί να καλυφθεί. Γιατί να έρθει π.χ. η Denso να ανοίξει εργοστάσιο στην Ελλάδα, ώστε να καλύψει πιο εύκολα το ένα ελληνικό εργοστάσιο, ενώ θα μεγαλώσει το κόστος παραγωγής και διάθεσης για τα άλλα 30 εργοστάσια των δυνητικών πελατών της που είναι εγκατεστημένα στην κεντρική και Δυτική Ευρώπη; Απλώς δεν πρόκειται να το κάνει. Θα πάει να εγκατασταθεί κοντά στην πλειονότητα των πελατών της και όχι στην εσχατιά (κυριολεκτικά και μεταφορικά) της Ευρώπης!

                                      Υ.Γ.: Θύμισε μου το όνομα σου, σε παρακαλώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Δεν ξερω το βλεπω αλλιως. Το βλεπω με το οραμα να αλλαξει κατι και οτι και αν βγει ως εμποδιο θα νικηθει. Ειναι δυσκολο αλλα γουσταρουμε τα δυσκολα.
                                        Υπαρχει τροπος, το πιστευω, το βλεπω.

                                        Αν δεις αυτα τα εργοστασια πρπμηθευτων ειναι μικρα δεν ειναι κατι φοβερο, δεν γινεται να μην πεσουν σε προσφορες διπλα σε λιμανιαντης χωρας

                                        https://www.denso.com/global/en/about-u ... rk/europe/

                                        Η χωρα πρεπει να γινει αυτο που μπορει συμφωνα με το επιπεδο του εργατικου δυναμικου της ακι των πολιτων της.
                                        Υψηλοτατο μορφωτικο επιπεδο σε μια ερημια.

                                        Το κρατω κρυφω το ονομα μου. Για να μην με μυνησουν οταν τους σπαω τα νευρα με το μπαλενο

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                          Η χωρα πρεπει να γινει αυτο που μπορει συμφωνα με το επιπεδο του εργατικου δυναμικου της ακι των πολιτων της.
                                          Υψηλοτατο μορφωτικο επιπεδο σε μια ερημια.

                                          Το κρατω κρυφω το ονομα μου. Για να μην με μυνησουν οταν τους σπαω τα νευρα με το μπαλενο

                                          Αν η χώρα πρέπει να γίνει αυτό που μπορεί σύμφωνα με το επίπεδο των πολιτών της, τη βάψαμε! Ο μέσος όρος είναι πολύ χαμηλά και το μορφωτικό επίπεδο για κλάματα, δυστυχώς. Η βορειότερη αφρικανική χώρα!

                                          Αφού δεν αποκαλύπτεις το όνομα, θα σε λέω λοιπόν, ο Μπαλένος!

                                          Κατά τ' αλλά χαίρομαι πραγματικά και σε παραδέχομαι για την αισιόδοξη ματιά σου, άσχετα αν εγώ δεν τα βλέπω έτσι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Η αληθεια ειναι οτι πολλους βλαμεμενους βλεπω ανα καιρους αλλα υπαρχει και μια αλλη ελλαδα. Πολυ υψηλου επιπεδου.

                                            Ναι ειμαι αισιοδοξος και παντα το παλευω ως το τελος ακομα και μονος μου. Απο παιδι.
                                            Θυμαμαι εναν καθηγητη μου που με εβλεπε και ελεγε πως

                                            Οι αισιοδοξοι κυβερνουν τον κοσμο αλλα οι απαισιοδοξοι εχουν εν τελη δικιο.
                                            Φωναζα καθε φορα που το ακουγα.

                                            Μπαλενος Σουτζουκις.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr