-
konstantinosnov wrote:
Όσο αφορά στο design όλα είναι υποκειμενικα.Τι αρέσει σε κάποιον και τι όχι . Σίγουρα δέντρο βρίσκω τρομερό αλλά ποιο suv έχει το τρομερό design κ να διαθέτει και κάποια ποιότητα/ τεχνολογία ;.Εξαιρω το Formentor που έχει ένα ιδιαίτερο design .
Όσο αφορά στο focal δεν το επέλεξα γι'αυτους τους λόγους που προειπες δρΝικ κ γιατί και αυτό που φοράει focal είναι .Κεραμικές που έβαλες;
Εκτός του Cupra πολύ εμένα μου αρέσουν και τα Stelvio & Velar ...Kai ta mazda είναι αρκετά όμορφα.
Σωστός αλλά μιλάμε για δίλιτρα , εξοπλισμένα με τον αναλόγως του Ds ξεπερνανε τα 68000€ εάν δεν κάνω λάθος
-
kostis20 wrote:
konstantinosnov wrote:
Όσο αφορά στο design όλα είναι υποκειμενικα.Τι αρέσει σε κάποιον και τι όχι . Σίγουρα δέντρο βρίσκω τρομερό αλλά ποιο suv έχει το τρομερό design κ να διαθέτει και κάποια ποιότητα/ τεχνολογία ;.Εξαιρω το Formentor που έχει ένα ιδιαίτερο design .
Όσο αφορά στο focal δεν το επέλεξα γι'αυτους τους λόγους που προειπες δρΝικ κ γιατί και αυτό που φοράει focal είναι .Κεραμικές που έβαλες;
Εκτός του Cupra πολύ εμένα μου αρέσουν και τα Stelvio & Velar ...Kai ta mazda είναι αρκετά όμορφα.
Σωστός αλλά μιλάμε για δίλιτρα , εξοπλισμένα με τον αναλόγως του Ds ξεπερνανε τα 68000€ εάν δεν κάνω λάθος
Ναι εγω για το design μίλησα που αναφέρθηκες για suv με design .
.Αλλά μια που το συζητάμε το Cupra κάνει 45.000 me 310 PS ,τετρακίνηση και πολυ καλο εξοπλισμό.
Τα αλλά ξεφευγουν σε τιμή ειναι αλήθεια...
-
Όσο αφορά στο design όλα είναι υποκειμενικα.Τι αρέσει σε κάποιον και τι όχι . Σίγουρα δέντρο βρίσκω τρομερό αλλά ποιο suv έχει το τρομερό design κ να διαθέτει και κάποια ποιότητα/ τεχνολογία ;.Εξαιρω το Formentor που έχει ένα ιδιαίτερο design .
Όσο αφορά στο focal δεν το επέλεξα γι'αυτους τους λόγους που προειπες δρΝικ κ γιατί και αυτό που φοράει focal είναι .Κεραμικές που έβαλες;
Στην εισοδο του Αγιου Στεφάνου, στο inguanas. Πολυ καλα παιδια και μου κανανε και πολυ καλη δουλεια.Όσον αφορα στο design, μακράν το χειροτερο ,κατα τη γνωμη μου παντα ,ειναι αυτο της Glb....ΑΙΣΧΟΣ!!!Σαν παλαιωμένο tiguan ειναι.Τίγκα στην πλαστικουριά και κανει αυτοκίνητα του 2010 να φαινονται κουκλιά δίπλα του.Άσε που εμένα αυτή η ενιαία κονσόλα-οθόνη που εχει βαλει η Mercwdes στα καινούργια μοντέλα της δεν μου αρέσει καθόλου.Αν προσέξεις, είναι 70 εκατοστά μακριναρίκι, όρθιο σαν την σφηνό@#+σα πάνω στο ταμπλό, με οφέλιμη οθόνη τα 40 εκατοστα...ολο το υπολοιπο ειναι μαύρο πλαστικό να ξεγελά το ματι οταν ειναι σβηστό το αυτοκίνητο....
-
Το cupra πού το κοίταξα είναι στα 52000€ σχεδόν φουλ έξτρα .Το μόνο που με φοβίζει είναι το 'δίλιτρο' και το πολύ σπορ στήσιμο μου (για την Αθήνα το λυπάμαι)
-
Όσον αφορα στο design, μακράν το χειροτερο ,κατα τη γνωμη μου παντα ,ειναι αυτο της Glb....ΑΙΣΧΟΣ!!!Σαν παλαιωμένο tiguan ειναι.
+1.000!! Δεν βλέπεται, εμένα μου θυμίζει Hyundai περασμένης δεκαετίας. Γενικά τα νέα σχέδια της ΜΒ είναι τραγικά, δεν βλέπονται τα αυτοκίνητα.
-
Καλημέρα σε όλους! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι δέρμα φοράει το RIVOLI... Μου είπαν ότι είναι τεχνόδερμα αλλά μου φαίνεται πολυ φτηνιάρικο γιά τέτοιου είδους αυτοκίνητο.....
-
Καλημέρα σε όλους! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι δέρμα φοράει το RIVOLI... Μου είπαν ότι είναι τεχνόδερμα αλλά μου φαίνεται πολυ φτηνιάρικο γιά τέτοιου είδους αυτοκίνητο.....
Δέρμα Nappa κανόνικοττα.
-
Ηθελα να ρωτησω τους κατοχους DS-7: Επειδη σκεφτομαι σοβαρα να προβω σε αγορα του. Λογω δουλειας εχω συνεχη μετακινηση εντος και εκτος Αττικης. Αυτο σημαινει πως τουλαχιστον 1-2 φορες τη βδομαδα περναω απο περιοχες με στενους δρομους. Δηλαδη πρεπει να κυκλοφορησω (και να παρκαρω) σε περιοχες οπως Πατησια, Κυψελη, Αμπελοκηποι, οπου οι καποιοι δρομοι ειναι στενοι και με παρκαρισμενα αμαξια εκατερωθεν.Ζει κανεις στις περιοχες αυτες να μου πει πώς το αντιμετωπιζει; ή χρειαζεται να κυκλοφορησει οπως εγω σε γειτονιες με στενους δρομους;
Εχω Tiguan (το τελευταιο), και με αυτο κινουμαι καθημερινα. Με δυσκολια μεν αλλα εχω συνηθισει. Αλλα το Tiguan ειναι κατα καποια εκατοστα μικροτερο και στο μηκος και στο πλατος.
-
Alantin wrote:
Καλημέρα σε όλους! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι δέρμα φοράει το RIVOLI... Μου είπαν ότι είναι τεχνόδερμα αλλά μου φαίνεται πολυ φτηνιάρικο γιά τέτοιου είδους αυτοκίνητο.....
Δέρμα Nappa κανόνικοττα.
αρε κωντσταντινε, παρελαβε τη χλιδα και καρωνη θελοντος θελω βολτιτσα...
-
Tiguolf πως την 'παλεύεις' στις περιοχές που λες με τέτοια αμάξια και μάλιστα να παρκάρεις.. Ούτε με yaris δε παλεύεται..
-
Tiguolf πως την 'παλεύεις' στις περιοχές που λες με τέτοια αμάξια και μάλιστα να παρκάρεις.. Ούτε με yaris δε παλεύεται..
Χαχα! Εγώ σε αυτές τις περιοχές μόνο μηχανάκι, και ας ρίχνει ελέφαντες και έχει τυφώνες! Προτιμώ να βραχω πάρα να παρκάρω εκεί αυτοκίνητο (και C3/B max, όχι το 2008!).
-
Δεν ειναι το καλυτερο, οριακα παλευεται, πλεον μετα απο 4 χρονια το εχω συνηθισει.
Θεωρητικα θα πει καποιος γιατι να μην εχω ενα μικρο αμαξι για εκει. Well, οταν λογω δουλειας ειμαι σε ενα αμαξι και μπορει να κανω 100-150 χλμ τη μερα σε διαφορα σημεια στην Αττικη, την αλλη μερα να φυγω να παω στη Λαμια ξερωγω και να γυρισω, και τελοσπαντων οταν κανω 30,000 χλμ το μηνα, δε θελω να τα κανω με ενα yaris για να προσεξω το SUV μου. Θελω να το χαρω κ να το ζησω εγω, οχι ο επομενος που θα το παρει αχρησιμοποιητο. Οποτε αναγκαστικα και για το 10-15% των περιπτωσεων που πρεπει να κυκλοφορω στια γειτονιες της Αθηνας, θα παρω αυτο το αμαξι. Απλα αντικειμενικα, με το Tiguan το χειριζομαι οριακα. Με DS7 φευγω απο το οριο; Αυτο ηθελα να μαθω αλλα μεχρι τωρα κατοχος DS7 δεν απαντησε
-
*3,000 χλμ το μηνα εννοω προφανως
-
konstantinosnov wrote:
Alantin wrote:
Καλημέρα σε όλους! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι δέρμα φοράει το RIVOLI... Μου είπαν ότι είναι τεχνόδερμα αλλά μου φαίνεται πολυ φτηνιάρικο γιά τέτοιου είδους αυτοκίνητο.....
Δέρμα Nappa κανόνικοττα.
αρε κωντσταντινε, παρελαβε τη χλιδα και καρωνη θελοντος θελω βολτιτσα...
Και εγώ όταν με το καλό παραλάβεις βόλτα με το Λέοντα!
-
Δεν ειναι το καλυτερο, οριακα παλευεται, πλεον μετα απο 4 χρονια το εχω συνηθισει.
Θεωρητικα θα πει καποιος γιατι να μην εχω ενα μικρο αμαξι για εκει. Well, οταν λογω δουλειας ειμαι σε ενα αμαξι και μπορει να κανω 100-150 χλμ τη μερα σε διαφορα σημεια στην Αττικη, την αλλη μερα να φυγω να παω στη Λαμια ξερωγω και να γυρισω, και τελοσπαντων οταν κανω 30,000 χλμ το μηνα, δε θελω να τα κανω με ενα yaris για να προσεξω το SUV μου. Θελω να το χαρω κ να το ζησω εγω, οχι ο επομενος που θα το παρει αχρησιμοποιητο. Οποτε αναγκαστικα και για το 10-15% των περιπτωσεων που πρεπει να κυκλοφορω στια γειτονιες της Αθηνας, θα παρω αυτο το αμαξι. Απλα αντικειμενικα, με το Tiguan το χειριζομαι οριακα. Με DS7 φευγω απο το οριο; Αυτο ηθελα να μαθω αλλα μεχρι τωρα κατοχος DS7 δεν απαντησε
Το DS7 είναι λίιιιιιιγο μεγαλύτερο. Εγώ θα σου πρότεινα να πέσεις από τα 4.5μ. Όσο μπορείς πιο κάτω. Τώρα, να πας που θα μου πεις; το Karoq αν σε ικανοποιεί είναι καταπληκτικό σε χώρους για το μέγεθός του, το μόνο μοντέλο VΑG (και το Arona παλιότερα) που σκέφτηκα σοβαρά. Μετά, λίγο μικρότερο από το δικό σου (και μεγαλύτερο από το Karoq) είναι το 3008, εξαιρετική επιλογή που με το face lift που έρχεται σε λίγες εβδομάδες γίνεται ακόμη ομορφότερο και πιο σύγχρονο (καινούργια 10' οθόνη, καλύτερα υλικά μέσα, ίσως την καλύτερη μάσκα της αυτοκίνησης, για μένα), led παντού και τα λοιπά.
Εμείς κοιτάγαμε B/C suv και αποφασίσαμε ότι τα 4.5μ (Citroen C5/Sportage κοιτάγαμε) ΔΕΝ βολεύουν Αθήνα, αλλά και επαρχία σε 2 σπίτια που πηγαίνουμε ΔΕΝ χώραγε να παρκάρει. Το 2008 που πήραμε στο πατρικό μου μένει 10πόντους έξω από το πάρκινγκ (σε δρόμο, και βάζω κάτι κουκούλες για να φαίνεται μην το πάρει κάνα αγροτικό), και στο άλλο σπίτι που ζούμε κανονικά (μαζί με Αθήνα που ζω και εργάζομαι κυρίως) ίσα που βρίσκουμε για το 2008, με δυσκολία και άγχος. Αθήνα η είσοδος του πάρκινγκ (ακάλυπτος, με μουριές και πεύκα από πάνω που τα κάνουν χάλια τα αυτοκίνητα, και πουλιά και όλα) ίσα που χωράει το 2008, μερικές φορές κάνω μανούβρα για να μπω, οπότε δεν θέλαμε αντί να βελτιώσουμε τη ζωή μας να τη δυσκολέψουμε.
B suv δεν σε ενδιαφέρει; τι ακριβώς ψάχνεις και τι κινητήρα;
-
Το DS7 είναι λίιιιιιιγο μεγαλύτερο. Εγώ θα σου πρότεινα να πέσεις από τα 4.5μ. Όσο μπορείς πιο κάτω. Τώρα, να πας που θα μου πεις; το Karoq αν σε ικανοποιεί είναι καταπληκτικό σε χώρους για το μέγεθός του, το μόνο μοντέλο VΑG (και το Arona παλιότερα) που σκέφτηκα σοβαρά. Μετά, λίγο μικρότερο από το δικό σου (και μεγαλύτερο από το Karoq) είναι το 3008, εξαιρετική επιλογή που με το face lift που έρχεται σε λίγες εβδομάδες γίνεται ακόμη ομορφότερο και πιο σύγχρονο (καινούργια 10' οθόνη, καλύτερα υλικά μέσα, ίσως την καλύτερη μάσκα της αυτοκίνησης, για μένα), led παντού και τα λοιπά.
Εμείς κοιτάγαμε B/C suv και αποφασίσαμε ότι τα 4.5μ (Citroen C5/Sportage κοιτάγαμε) ΔΕΝ βολεύουν Αθήνα, αλλά και επαρχία σε 2 σπίτια που πηγαίνουμε ΔΕΝ χώραγε να παρκάρει. Το 2008 που πήραμε στο πατρικό μου μένει 10πόντους έξω από το πάρκινγκ (σε δρόμο, και βάζω κάτι κουκούλες για να φαίνεται μην το πάρει κάνα αγροτικό), και στο άλλο σπίτι που ζούμε κανονικά (μαζί με Αθήνα που ζω και εργάζομαι κυρίως) ίσα που βρίσκουμε για το 2008, με δυσκολία και άγχος. Αθήνα η είσοδος του πάρκινγκ (ακάλυπτος, με μουριές και πεύκα από πάνω που τα κάνουν χάλια τα αυτοκίνητα, και πουλιά και όλα) ίσα που χωράει το 2008, μερικές φορές κάνω μανούβρα για να μπω, οπότε δεν θέλαμε αντί να βελτιώσουμε τη ζωή μας να τη δυσκολέψουμε.
B suv δεν σε ενδιαφέρει; τι ακριβώς ψάχνεις και τι κινητήρα;
B Suv εχουμε στην οικογενεια, το TRoc. Μαλιστα ουσιαστικα ημουνα μονο αναμεσα σε 2 αμαξια, το δικο σου 2008 και αυτο που πηρα (ειχα δει και το Puma αλλα το απερριψα). Ουσιαστικα διαλεξα TRoc γιατι μπορουσα να το παρω ετοιμοπαραδοτο (για το 2008 μου ειπανε για 3-4 μηνες αναμονη το καλοκαιρι), γιατι αισθανομαι familiar οδηγωντας αμαξι της VW και γιατι νομιζω υπηρχαν 2-3 critical για μενα καλουδια που για να τα εχω επρεπε να παω στο GT Line και η τιμη ξεφευγε.
Ο κινητηρας δε θα ειναι το κριτηριο αποφασης. Προφανως αν βρω κατι να με καλυπτει και ειναι ηλεκτρικο θα παει κατα εκει. Ενα απο τα πρωτα αμαξια που ειδα ηταν το Tesla (το μονο μη SUV). Ομως το γεγονος οτι πρεπει ΤΑ ΠΑΝΤΑ να περνανε απο μια και μονη οθονη, δε το βρισκω χρηστικο, ειδικα οταν καποιες κινησεις εγω τις κανω μηχανικα (πχ προσαρμοζω 30 φορες τη μερα θερμανση/ψυξη στο αμαξι, ποτε δεν ειμαι ικαντοποιημενος..αντε αυτο να το κανω τωρα μεσω οθονης ενω οδηγω στα στενα). Αν δε βρω ηλεκτρικο, κοιταω πετρελαιο/βενζινη, εξαρταται απο τις διαφορες που θα εχουν στην τελικη τιμη, και παλι δεν αποκλειω καποιο κινητηρα ομως, κι ας κοστισει η βενζινη λιγο ακριβοτερα μετα.
Το DS7 ειναι 7 ποντους μεγαλυτερο, αλλα (και αυτο ειναι που φοβαμαι περισσοτερο) και 5 ποντους φαρδυτερο. Αν επιλεξω τελικα αυτο, ισως αυτες τις 1-2 φορες τη βδομαδα που θα πηγαινω δουλεια να παιρνω της συζυγου το αμαξι. Δεν ειναι και το καλυτερο μας γιατι ο καθενας μας αφηνει μεσα προσωπικα αντικειμενα, αλλα αν δεν υπαρξει αλλη λυση...
-
Dublin wrote:
Το DS7 είναι λίιιιιιιγο μεγαλύτερο. Εγώ θα σου πρότεινα να πέσεις από τα 4.5μ. Όσο μπορείς πιο κάτω. Τώρα, να πας που θα μου πεις; το Karoq αν σε ικανοποιεί είναι καταπληκτικό σε χώρους για το μέγεθός του, το μόνο μοντέλο VΑG (και το Arona παλιότερα) που σκέφτηκα σοβαρά. Μετά, λίγο μικρότερο από το δικό σου (και μεγαλύτερο από το Karoq) είναι το 3008, εξαιρετική επιλογή που με το face lift που έρχεται σε λίγες εβδομάδες γίνεται ακόμη ομορφότερο και πιο σύγχρονο (καινούργια 10' οθόνη, καλύτερα υλικά μέσα, ίσως την καλύτερη μάσκα της αυτοκίνησης, για μένα), led παντού και τα λοιπά.
Εμείς κοιτάγαμε B/C suv και αποφασίσαμε ότι τα 4.5μ (Citroen C5/Sportage κοιτάγαμε) ΔΕΝ βολεύουν Αθήνα, αλλά και επαρχία σε 2 σπίτια που πηγαίνουμε ΔΕΝ χώραγε να παρκάρει. Το 2008 που πήραμε στο πατρικό μου μένει 10πόντους έξω από το πάρκινγκ (σε δρόμο, και βάζω κάτι κουκούλες για να φαίνεται μην το πάρει κάνα αγροτικό), και στο άλλο σπίτι που ζούμε κανονικά (μαζί με Αθήνα που ζω και εργάζομαι κυρίως) ίσα που βρίσκουμε για το 2008, με δυσκολία και άγχος. Αθήνα η είσοδος του πάρκινγκ (ακάλυπτος, με μουριές και πεύκα από πάνω που τα κάνουν χάλια τα αυτοκίνητα, και πουλιά και όλα) ίσα που χωράει το 2008, μερικές φορές κάνω μανούβρα για να μπω, οπότε δεν θέλαμε αντί να βελτιώσουμε τη ζωή μας να τη δυσκολέψουμε.
B suv δεν σε ενδιαφέρει; τι ακριβώς ψάχνεις και τι κινητήρα;
B Suv εχουμε στην οικογενεια, το TRoc. Μαλιστα ουσιαστικα ημουνα μονο αναμεσα σε 2 αμαξια, το δικο σου 2008 και αυτο που πηρα (ειχα δει και το Puma αλλα το απερριψα). Ουσιαστικα διαλεξα TRoc γιατι μπορουσα να το παρω ετοιμοπαραδοτο (για το 2008 μου ειπανε για 3-4 μηνες αναμονη το καλοκαιρι), γιατι αισθανομαι familiar οδηγωντας αμαξι της VW και γιατι νομιζω υπηρχαν 2-3 critical για μενα καλουδια που για να τα εχω επρεπε να παω στο GT Line και η τιμη ξεφευγε.
Ο κινητηρας δε θα ειναι το κριτηριο αποφασης. Προφανως αν βρω κατι να με καλυπτει και ειναι ηλεκτρικο θα παει κατα εκει. Ενα απο τα πρωτα αμαξια που ειδα ηταν το Tesla (το μονο μη SUV). Ομως το γεγονος οτι πρεπει ΤΑ ΠΑΝΤΑ να περνανε απο μια και μονη οθονη, δε το βρισκω χρηστικο, ειδικα οταν καποιες κινησεις εγω τις κανω μηχανικα (πχ προσαρμοζω 30 φορες τη μερα θερμανση/ψυξη στο αμαξι, ποτε δεν ειμαι ικαντοποιημενος..αντε αυτο να το κανω τωρα μεσω οθονης ενω οδηγω στα στενα). Αν δε βρω ηλεκτρικο, κοιταω πετρελαιο/βενζινη, εξαρταται απο τις διαφορες που θα εχουν στην τελικη τιμη, και παλι δεν αποκλειω καποιο κινητηρα ομως, κι ας κοστισει η βενζινη λιγο ακριβοτερα μετα.
Το DS7 ειναι 7 ποντους μεγαλυτερο, αλλα (και αυτο ειναι που φοβαμαι περισσοτερο) και 5 ποντους φαρδυτερο. Αν επιλεξω τελικα αυτο, ισως αυτες τις 1-2 φορες τη βδομαδα που θα πηγαινω δουλεια να παιρνω της συζυγου το αμαξι. Δεν ειναι και το καλυτερο μας γιατι ο καθενας μας αφηνει μεσα προσωπικα αντικειμενα, αλλα αν δεν υπαρξει αλλη λυση...
ναι, το μεγαλύτερο Β είναι το Τ-Roc, αν σου φαίνεται μικρό τότε πρέπει να πας σε μεγάλο αμάξι. το 3008 το κοίταξες (πολύ καλούς και οικονομικούς diesel επίσης); Είναι μικρότερο από το δικό σου και πλούσιο μέσα (να δοκιμάσεις και λίγο Γαλλικά, έχουν κάνει άλματα μπροστά!). DS7 σίγουρα ξεχωριστό και ωραίο αυτοκίνητο. Skoda μάλλον θα το θεωρείς υποβάθμιση. ΧC40 ανεβαίνει πολύ; είναι μικρότερο από το Tiguan (σε μήκος) και πας ξεκάθαρα σε premium κατηγορία. Εγώ αυτό θα κοίταγα σχεδόν 100%, νομίζω κάνει τη διαφορά.
To Τ-Roc καλό σας έχει βγει; από τα VW θεωρώ ότι είναι το καλύτερο (δηλαδή στην κατηγορία του και αναλογικά με χώρους/ομορφιά), λίγο το εσωτερικό του δεν ξεχωρίζει για την τιμή. Εξωτερικά είναι σούπερ και με μεγάλο χώρο αποσκευών.
Αυτό είναι καταπληκτικό, αλλά μάλλον θα είναι πολύ ακριβό, δεν έχω ιδέα, είναι στα μέτρα σου πάντως.
https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Odhgoyme-Lexus-UX-300e_211001.asp
'Το UX έχει μήκος 4,50 m, όντας τόσο μακρύ όσο το VW Tiguan, αλλά είναι, παρόλα αυτά, στενό, με περιορισμένους χώρους.'
-
ναι, το μεγαλύτερο Β είναι το Τ-Roc, αν σου φαίνεται μικρό τότε πρέπει να πας σε μεγάλο αμάξι. το 3008 το κοίταξες (πολύ καλούς και οικονομικούς diesel επίσης); Είναι μικρότερο από το δικό σου και πλούσιο μέσα (να δοκιμάσεις και λίγο Γαλλικά, έχουν κάνει άλματα μπροστά!). DS7 σίγουρα ξεχωριστό και ωραίο αυτοκίνητο. Skoda μάλλον θα το θεωρείς υποβάθμιση. ΧC40 ανεβαίνει πολύ; είναι μικρότερο από το Tiguan (σε μήκος) και πας ξεκάθαρα σε premium κατηγορία. Εγώ αυτό θα κοίταγα σχεδόν 100%, νομίζω κάνει τη διαφορά.
To Τ-Roc καλό σας έχει βγει; από τα VW θεωρώ ότι είναι το καλύτερο (δηλαδή στην κατηγορία του και αναλογικά με χώρους/ομορφιά), λίγο το εσωτερικό του δεν ξεχωρίζει για την τιμή. Εξωτερικά είναι σούπερ και με μεγάλο χώρο αποσκευών.
Αυτό είναι καταπληκτικό, αλλά μάλλον θα είναι πολύ ακριβό, δεν έχω ιδέα, είναι στα μέτρα σου πάντως.
https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Odhgoyme-Lexus-UX-300e_211001.asp
'Το UX έχει μήκος 4,50 m, όντας τόσο μακρύ όσο το VW Tiguan, αλλά είναι, παρόλα αυτά, στενό, με περιορισμένους χώρους.'
Ναι το 3008 το εχω δει απο κοντα ενω το εχουν και αρκετοι φιλοι. Βασικα το εχει παρει η μιση Ελλαδα και κυκλοφορει και σε ταξι και ισως λιγο με ξενερωνει. Οχι οτι αυτα που οδηγω δεν κυκλοφορουν, αλλα με το 3008 παραγινε! Το facelift δε το εχω δει, δε ξερω καν αν βγηκε. Ισως απλα επειδη συγκρινω τα 2 γαλλικα, και ξεκαθαρα η καρδια μου παει για το DS7 να ειναι ο λογος που δεν εχω ασχοληθει περισσοτερο.
Το TRoc το εχουμε μολις 3 μηνες, αλλα εβγαλε ηδη μια σοβαρη ζημια, και φοβαμαι οτι μπορει να την ξαναβγαλει: δισκο πλατο ρουλεμαν. Απο την αντιπροσωπεια μας ειπαν οτι ισως κολλησε μια εκ των αντλιων και εγινε η ζημια ή καναμε καταχρηση του δισκου. Αλλα στη θεση αυτου ειχαμε ενα Golf που το κρατησαμε για 12 χρονια και 200,000 και δεν αλλαξαμε ουτε μια φορα, δε μπορει να καναμε κατι λαθος!! και λεω οτι φοβαμαι οτι θα ξαναβγει διοτι αυτο που παρατησω ειναι οτι επειδη στο γκαραζ μπαινει με την οπισθεν και ειναι ανηφορικο, ζοριζεται ο κινητηρας και βγαινοντας εξω καταλαβαινεις οτι μυριζει (στην αρχη νομιζα οτι ηταν τα λαστιχα αλλα δεν ειναι). Και αν η γυναικα μου μπορει στην προσπαθεια της να το πιεζει παραπανω, εγω μπορω να το παρκαρω χωρις πιεση και παλι μυριζει καμμενο. Στην ιδια θεση επαναλαμβαβω το Golf, 12 χρονια τιποτα. Επισης το Tiguan που το εχω 4 χρονια και 110,000, δεν εχει βγαλει τιποτα ακομα - ενω το TRoc ηδη εβγαλε. Μπορει να ειμαι ατυχος τί να σου πω...
Το Lexus UX πηγα και το ειδα, Θα σου πω γιατι το απορριπτω: 1) Για να φτασεις επιπεδα εξοπλισμου αποδεκτα, πρεπει να πας σε εκδοση executive, δηλαδη στα 46,000. Ακομα και στην εκδοση στα 42, δεν εχει αισθητηρες παρκαρισματος μπροστά! . 2) Εμφανισιακα δε μου αρεσει καθολου. Μου θυμιζει το Auris. 3) Ειναι χαμηλο αρκετα (πηγαινω και καποια off road λογω δουλειας, σε αιολικα παρκα).
-
Dublin wrote:
ναι, το μεγαλύτερο Β είναι το Τ-Roc, αν σου φαίνεται μικρό τότε πρέπει να πας σε μεγάλο αμάξι. το 3008 το κοίταξες (πολύ καλούς και οικονομικούς diesel επίσης); Είναι μικρότερο από το δικό σου και πλούσιο μέσα (να δοκιμάσεις και λίγο Γαλλικά, έχουν κάνει άλματα μπροστά!). DS7 σίγουρα ξεχωριστό και ωραίο αυτοκίνητο. Skoda μάλλον θα το θεωρείς υποβάθμιση. ΧC40 ανεβαίνει πολύ; είναι μικρότερο από το Tiguan (σε μήκος) και πας ξεκάθαρα σε premium κατηγορία. Εγώ αυτό θα κοίταγα σχεδόν 100%, νομίζω κάνει τη διαφορά.
To Τ-Roc καλό σας έχει βγει; από τα VW θεωρώ ότι είναι το καλύτερο (δηλαδή στην κατηγορία του και αναλογικά με χώρους/ομορφιά), λίγο το εσωτερικό του δεν ξεχωρίζει για την τιμή. Εξωτερικά είναι σούπερ και με μεγάλο χώρο αποσκευών.
Αυτό είναι καταπληκτικό, αλλά μάλλον θα είναι πολύ ακριβό, δεν έχω ιδέα, είναι στα μέτρα σου πάντως.
https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Odhgoyme-Lexus-UX-300e_211001.asp
'Το UX έχει μήκος 4,50 m, όντας τόσο μακρύ όσο το VW Tiguan, αλλά είναι, παρόλα αυτά, στενό, με περιορισμένους χώρους.'
Ναι το 3008 το εχω δει απο κοντα ενω το εχουν και αρκετοι φιλοι. Βασικα το εχει παρει η μιση Ελλαδα και κυκλοφορει και σε ταξι και ισως λιγο με ξενερωνει. Οχι οτι αυτα που οδηγω δεν κυκλοφορουν, αλλα με το 3008 παραγινε! Το facelift δε το εχω δει, δε ξερω καν αν βγηκε. Ισως απλα επειδη συγκρινω τα 2 γαλλικα, και ξεκαθαρα η καρδια μου παει για το DS7 να ειναι ο λογος που δεν εχω ασχοληθει περισσοτερο.
Το TRoc το εχουμε μολις 3 μηνες, αλλα εβγαλε ηδη μια σοβαρη ζημια, και φοβαμαι οτι μπορει να την ξαναβγαλει: δισκο πλατο ρουλεμαν. Απο την αντιπροσωπεια μας ειπαν οτι ισως κολλησε μια εκ των αντλιων και εγινε η ζημια ή καναμε καταχρηση του δισκου. Αλλα στη θεση αυτου ειχαμε ενα Golf που το κρατησαμε για 12 χρονια και 200,000 και δεν αλλαξαμε ουτε μια φορα, δε μπορει να καναμε κατι λαθος!! και λεω οτι φοβαμαι οτι θα ξαναβγει διοτι αυτο που παρατησω ειναι οτι επειδη στο γκαραζ μπαινει με την οπισθεν και ειναι ανηφορικο, ζοριζεται ο κινητηρας και βγαινοντας εξω καταλαβαινεις οτι μυριζει (στην αρχη νομιζα οτι ηταν τα λαστιχα αλλα δεν ειναι). Και αν η γυναικα μου μπορει στην προσπαθεια της να το πιεζει παραπανω, εγω μπορω να το παρκαρω χωρις πιεση και παλι μυριζει καμμενο. Στην ιδια θεση επαναλαμβαβω το Golf, 12 χρονια τιποτα. Επισης το Tiguan που το εχω 4 χρονια και 110,000, δεν εχει βγαλει τιποτα ακομα - ενω το TRoc ηδη εβγαλε. Μπορει να ειμαι ατυχος τί να σου πω...
Το Lexus UX πηγα και το ειδα, Θα σου πω γιατι το απορριπτω: 1) Για να φτασεις επιπεδα εξοπλισμου αποδεκτα, πρεπει να πας σε εκδοση executive, δηλαδη στα 46,000. Ακομα και στην εκδοση στα 42, δεν εχει αισθητηρες παρκαρισματος μπροστά! . 2) Εμφανισιακα δε μου αρεσει καθολου. Μου θυμιζει το Auris. 3) Ειναι χαμηλο αρκετα (πηγαινω και καποια off road λογω δουλειας, σε αιολικα παρκα).
Δίσκο πλατό ρουλεμάν στους 3 μήνες; Βαρύ..
https://www.autoblog.gr/2020/09/01/peugeot-3008-facelift-2021/
Ειδικά έχει ένα black pack (δηλαδή μαύρα περιφερειακά σε ότι χρώμα θες) που λέει πολύ. Νομίζω ότι ειδικά η μούρη του δίνει πολύ περισσότερο από πριν. Θα το πάρεις κ φθηνότερα και είναι 10cm μικρότερο από το DS7 χωρίς να χάνεις σε χώρους αποσκευές.
Εμένα το DS7 στο εσωτερικό (και γενικά τα DS) μου φαίνονται φλύαρα με εργονομικές ατέλειες και υπερβολές.
Κοίτα και το Volvo, και μας ενημερώνεις.
Ευχάριστα διλήμματα έχεις! Εύγε!
-
Tiguolf wrote:
Dublin wrote:
Δίσκο πλατό ρουλεμάν στους 3 μήνες; Βαρύ..
Ουτε καν στους 3 μηνες. Στο, 1,5, με λιγοτερο απο 2,000 χλμ. Και το κακο ειναι οτι δε πειθομαι οτι δε θα ξαναβγει το προβλημα.
DS7 CROSSBACK