Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    89
    696
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madhorse last edited by

      Ο χρήστης billbill έγραψε:
      παιδια υπαρχει κατι σε χρονολογία 2009 -2013 στα 10000 χιλιαρικα με πολλαπλούς συνδέσμους ?

      Το kia ceed από την πρώτη του κιόλας γενιά (2007) έχει πολλαπλούς...ceed σε καλή κατάσταση βρίσκεις με πολύ λιγότερα από 10.000.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilis-type-r last edited by

        Καλημερα,ειχα civic σενταν 1.8 χειροκινητο(Διπλα ψαλιδια πισω),ειναι πολυ πιο ανετο απο το χατσμπακ το οποιο εκτος απο πισω που εχει θεμα κ μπροστα το υποπλαισιο οπως εχει κατασκευαστει κ εκει περναει κραδασμους σε ανωμαλιες που το σενταν δεν εχει.
        Λιγο αρνητικο για εμενα θα ελεγα οτι ειναι αρκετα μαλακο πισω το σενταν κ αν πιεστει αρκετα σε στροφες κ εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα νιωθεις μια μικρη πλευση,για το νορμαλ οδηγο που δεν θα πιεσει ιδιαιτερα το αμαξι παταει κ αντιδραει παρα πολυ καλα.Απλα δινει την εντυπωση οτι χρειαζεται λιγο σκληροτερα ελατηρια πισω τα οποια υπαρχουν στην αγορα κ βελτιωνουν την συμπεριφορα.
        Εχει ωραια θεση οδηγησης, καλη ορατοτητα μπρος πισω,καλα φωτα,δυνατα φρενα,τα κουμπια στο τιμονι για μουσικη cruise control αλλα κ τα υπολοιπα στο ταμπλο ειναι πολυ ευκολα στο χειρισμο.
        Εχει πιο μικρο πορτμπαγκαζ το σενταν με βαθος αλλα οχι υψος λογω κ κανονικης ρεζερβας,επισης κακως δεν εχει μονωση η πορτα του πορτμπαγκαζ κ φαινονται καλωδια κτλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis-type-r last edited by

          Αρκετα οικονομικο για 1.8 σε ταξιδι με ταχυτητες 100-120 καιει απο 5,5 εως 6 λιτρα ,εχω δει κ 4.9 στο τριπ,πηγαινα σταθερα με 100χλμ/ω για αποσταση 100χλμ.
          1.4 σιβικ με 1300κιλα βαρος δεν αξιζει,ειναι πολυ αργο κ κακως που εβαλε αυτο το μοτερ η χοντα στο fn ,αν φορτωθει θα καψει κ παραπανω απο το 1.8

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouladi last edited by

            Ο χρήστης billbill έγραψε:
            Kαλημερα παιδια.Να μαι παλι.
            Σε ευχαριστώ φιλε Κωστα για την εμπειρία σου.Μου έφτιαξες την διάθεση μπορώ να πω
            Λοιπον οδήγησα Focus του 10 1600 και ενα Civic 1400 ομως γιατι δεν βρήκα 1800.Απο τα δυο σαν εμπειρια το Φοκους μου φανηκε αρκετα μπροστα.Το Civic και πολύ σκληρό ηταν και ειχε αρκετούς θορυβους,απο δυναμη λιγα πραγματα.Το φοκους ηταν ενα οκ απλο αμαξι αλλα πανω κατω ηταν σαν το Auris μου δεν ειχε καποιο WOW factor οπως αυτο της Giullieta.Διαβαζω παντου οτι τα Φοκους ειναι οτι πιο κοντα οδηγηκα σε Αλφα γιατι τοση διαφορα ?Πρεπει να πας σε Φοκους RS κλπ?Αν και ηταν πιο ανετο απο αλφα και αρκετα πιο μαλακο.Αll around μπορω να πω.
            Τωρα μπήκα στην πριζα να δοκιμάσω καποιο Fiat Bravo .Δεν ξερω άλλα ολο και υπερισχύει η ιδεα μου να πάω σε μια καλη 156 αν βρω να μου μείνουν και χρήματα στην άκρη να μου βγάλει 2 3 χρονια και μετα να κοιταξω κατι σε καινουργιο.Να δωσω τωρα 8 9 χιλιαδες και να μην με καλυπτει το αυτοκινητο ή να παρω φοκους πετρελαιο που ποιος ξερει απο που εχει ερθει ,δεν ξερω εχω μπερδευτει.Eπισης βρήκα ενα civic sedan του 8 αυτοματο 1800 αξιζει να το δοκιμασω ?Τι λεει το συγκεκριμενο αυτοματο?Τωρα που μπηκα στον χώρο και δοκιμάζω αυτοκίνητα έχετε κάποιο αλλο να προτείνετε ?

            Πολύ καλά αυτοκίνητα τα Ford αλλά η οδική τους συμπεριφορά αρχίζει να ξεχωρίζει κυρίως στα πολλά χιλιόμετρα. Άμα ψάχνεις άμεση αίσθηση και το αμάξι να βγάζει μια αλητεία και στις μικρές ταχύτητες, υπάρχει απόσταση ακόμα σε σύγκριση με μια Alfa Romeo.

            Μου θύμισες ιστορία τώρα... Χρόνια πριν έτυχε να βρεθώ στο τιμόνι μιας νέας (τότε) Alfa Romeo και στο ξεπαρκάρισμα με πετυχαίνει ένας γέρο-αλφίστι και μου αρχίζει τα γνωστά, τι ωραίο αμάξι και πως πάει και πως είναι κλπ. και μου έπιανε κουβέντα, του απαντούσα και εγώ τυπικά για να είμαι ευγενικός, στο τέλος λοιπόν πριν φύγει μου λέει 'το αμάξι το σωστό το καταλαβαίνεις όχι από το πώς στρίβει στα πολλά χιλιόμετρα αλλά από το πώς στρίβει στα λίγα', βέβαια τότε δεν σκάμπαζα και πολλά από οδήγηση και δεν το έπιασα τί ήθελε να πει, τώρα νομίζω τον καταλαβαίνω.

            Τέλος πάντων εγώ βρήκα πρόσφατα μια καλοδιατηρημένη 156 και την πήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billbill last edited by

              καλημερα παιδια και ομως ειμαι ακομη εδω οπως λεει και το ασμα.Δεν μπορω να αποφασισω με τιποτα και εχω δει παρα παρα πολλα αυτοκινητα ,εχει μπει στην εξισωση και η γυναικα μου και παμε μαζι τωρα σε μαντρες κλπ .
              Φιλε techon1 ποιες οι εντυπωσεις σου απο την 156?Μιας ψαχνω και εγω αν βρω κατι καλο αλλα κοιταω κυριως για την 1800.
              Να ρωτησω το Α3 1800 με τα 160 αλογα ειχε βγει καλο σαν αυτοκινητο?
              https://www.car.gr/18336117-audi-a3-5
              Και μετα μου αρεσε και η lancia delta 140 150hp απο οτι διάβασα είναι ο ιδιος κινητήρας με fiat bravo απλα ειναι πιο μαλακό σαν αυτοκίνητο και με λιγο καλύτερους χωρους?
              https://www.car.gr/14048982-lancia-delt ... bo-platino

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouladi last edited by

                Είναι λογικό. Εδώ δεν μπορούμε να αποφασίσουμε όταν παίρνουμε καινούριο αυτοκίνητο, θα αποφασίσουμε όταν παίρνουμε μεταχειρισμένο, που οι επιλογές είναι πολλαπλάσιες; Απλά μην βιαστείς και πάρε το χρόνο σου.

                Όσον αφορά τα 2 που παρέθεσες: Μακράν πιο αξιόπιστη η Delta, ειδικά στο θέμα του μοτέρ, όσο παράξενο και αν σου ακούγεται αυτό. Το μοτέρ αυτό είναι έμμεσου ψεκασμού και χωρίς multiair, δοκιμασμένο και σε πολύ μεγαλύτερες πιέσεις, σε μαμά μορφή δεν παθαίνει τίποτα. Ναι, βασικά η Delta είναι ένα μεγαλύτερο πιο άνετο και λιγότερο σπορ Bravo.

                Όσον αφορά την 156, εμένα με ικανοποίησε απόλυτα αλλά είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ που να ψάχνει αυτά που έψαχνα εγώ: Έμφαση μόνο στην οδηγική αίσθηση με λίγο (έως καθόλου) σημασία στα υπόλοιπα, αυστηρά ατμοσφαιρικό (αν και αργό με τα σημερινά δεδομένα) μοτέρ, τιμόνι 2,2 στροφών απ' άκρη σε άκρη, διπλά (αλλά πανάκριβα στην αλλαγή τους) ψαλίδια, ανάρτηση που καταλαβαίνεις τα πάντα κλπ... Σε όποιον δεν είναι τρελαμένος και ψάχνει ομοιογενές πακέτο, θα έλεγα, απλά, μακριά...

                Εάν τελικά κάνεις την κουταμάρα και αποφασίσεις να πάρεις 156 πάντως, κοίτα πρώτα την καλή κατάσταση (γιατί είναι ήδη σαν να ψάχνεις ψύλλους στ' άχυρα) και μετά τα κυβικά του ούτως ή άλλως αδύναμου χαμηλά κινητήρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hlias_3 last edited by

                  Ο χρήστης billbill έγραψε:
                  καλημερα παιδια και ομως ειμαι ακομη εδω οπως λεει και το ασμα.Δεν μπορω να αποφασισω με τιποτα και εχω δει παρα παρα πολλα αυτοκινητα ,εχει μπει στην εξισωση και η γυναικα μου και παμε μαζι τωρα σε μαντρες κλπ .
                  Φιλε techon1 ποιες οι εντυπωσεις σου απο την 156?Μιας ψαχνω και εγω αν βρω κατι καλο αλλα κοιταω κυριως για την 1800.
                  Να ρωτησω το Α3 1800 με τα 160 αλογα ειχε βγει καλο σαν αυτοκινητο?
                  https://www.car.gr/18336117-audi-a3-5
                  Και μετα μου αρεσε και η lancia delta 140 150hp απο οτι διάβασα είναι ο ιδιος κινητήρας με fiat bravo απλα ειναι πιο μαλακό σαν αυτοκίνητο και με λιγο καλύτερους χωρους?
                  https://www.car.gr/14048982-lancia-delt ... bo-platino

                  Για το Α3 που ρωτάς φίλε μου θα σου πω ότι το είχα σχεδόν 11 χρόνια από Γενάρη του 2008 μέχρι πριν 3 μήνες. Έκανα 180.000 χλμ και μου έβγαλε μια τρόμπα νερού στα 85.000χλμ, μια βαλβίδα υψηλής πίεσης (αναπάντεχο) περίπου στα 110.000χλμ και ένα πολλαπλασιαστη στον 3 κύλινδρο περισυ ίσως επειδή δεν είχα αλλάξει μπουζί (δεν θυμάμαι αν είχα αλλάξει όπως προβλέπεται) Εγώ από το συγκεκριμένο αμάξι έμεινα super ευχαριστημένος.

                  Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    poliviosfp last edited by

                    https://www.car.gr/20822908-suzuki-bale ... full-extra
                    10.900glx 1.2 full extra και σε γαματο σπανιο χρωμα

                    10200 το σπαρτιατικο 1.2
                    https://www.car.gr/20820506-suzuki-baleno-gl

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreasg last edited by

                      @poliviosfp
                      Ακριβως το ιδιο με αυτο της πρωτης αγγελιας εχει συναδελφος. Οντως το χρωμα ειναι γαματο και το ομορφαινει αρκετα! Του παει παρα πολυ!
                      Αντικατεστησε με αυτο το 1.3 3θ baleno πρωτης γενιας που ηταν σκυλι οπως λεει στα 250.000 χλμ που εκανε με σχεδον ανυπαρκτη συντηρηση.
                      Οι χωροι του ηταν η πρωτη προτεραιοτητα (4μελης οικογενεια) και η οικονομια καυσιμου μεσα και εξω απο την πολη. Ενα χρονο μετα δηλωνει απολυτα ικανοποιημενος απο την επιλογη του. Ειδικα στον τομεα της καταναλωσης αφου σε σχεση με το παλιο 1.3 baleno εχει δει μεγαλη διαφορα,πραγμα που δεν το περιμενε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        norisk last edited by

                        Φιλε Βασικη εγω στις επιλογες σου θα εβαζα και το C4 απο το 10 και μετα,μιας και δεν ειμαι απο Αθηνα δεν ξερω για ποιες μαντρες ειναι αξιοπιστες αλλα κατι τετοιο μου αρεσει.Τοτε ειχα οδηγησει το 1600 με τα 120,τωρα με τα 155 δεν ξερω εβγαινε τοτε ή ειναι καποιο κιτ?Παντως οδηγησε ενα νομιζω θα σε καλυψει.
                        https://www.car.gr/14668141-citroen-c4-auto-5-service

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 4
                        • 5
                        • 5 / 5
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr