-
Γύρω στα 4 λίτρα ανά 100χλμ.
-
Εχετε κανενα tip για οσο γινεται πιο οικονομικη οδηγηση μηπως? Δε ξερω γιατι αλλα υπαρχουν περιπτωσει που το αυτοκινητο ειναι ακινητο και ομως δειχνει οτι λαμβανει ενεργεια απο τον βενζινοκινητηρα με αποτελεσμα να ανεβαινει η καταναλωση χωρις λογο.
Καπου διαβασα οτι ειναι προτιμοτερο να το πατας λιγο παραπανω και να το αφηνεις να κυλαει παρα να εισαι μονιμως ευγενικος με το ποδι στο γκαζι..εσεις πως το χειριζεστε ?
Η ερωτηση μου εχει να κανει με το γεγονος οτι αλλες μερες εχω καταναλωση 3.8 και αλλες περιπου 4.5 αλλα με ιδια οδηγηση.
Μπορειτε να πειτε τη γνωμη σας?
Ευχαριστω
-
Η διαφορά που περιγράφεις είναι αξιοσημείωτη, αν βέβαια μιλάμε για την ίδια διαδρομή. Μήπως έχεις επιλέξει διαφορετικό πρόγραμμα ή μεταφέρεις διαφορετικό βάρος; Τα 4.5 είναι τιμή που έχω δει στο sport και με αρκετά γρήγορη οδήγηση για πολύ ώρα.
Είναι φυσιολογικό να δουλεύει ο κινητήρας, για να φορτίζει την μπαταρία, αν αυτή είναι πεσμένη. Όταν φτάνεις την επιθυμητή ταχύτητα, άφηνε το γκάζι και ξαναπάτα το απαλά. Με αυτόν τον τρόπο δουλεύει περισσότερο ο ηλεκτροκινητήρας. Προτίμησε τις απαλές επιταχύνσεις και άφηνε το γκάζι στις κατωφέρειες. Τέλος, έλεγξε την πίεση στα ελαστικά.
Πολύ καλή πηγή πληροφόρησης είναι τα βίντεο στο YouTube για οικονομική οδήγηση με το Prius.
-
παιζει μηπως ρολο ποσο βενζινη εχω?
-
Δεν θα το έλεγα. Όταν λές πως έχεις κατανάλωση 3.7 και μετά 4.5 αναφέρεσαι στην στιγμιαία ή στην μέση κατανάλωση (γεμίσματος/tank); Αν αναφέρεσαι στην στιγμιαία, θα σου έλεγα μην το ψάχνεις. Σημασία έχει η μέση κατανάλωση.
-
Που διακρινω τη μέση κ που την στιγμιαία? Εγώ μια κατανάλωση βλέπω μονο
-
Στον πίνακα οργάνων παρουσιάζει μια τιμή και δίπλα της ένα τόξο πράσινου χρώματος, αυτή είναι η μέση κατανάλωση γεμίσματος (tank). Αριστερά από αυτό το τόξο υπάρχει ένα λευκό τόξο, το μέγεθος του οποίου μεταβάλλεται παρουσιάζοντας τη στιγμιαία κατανάλωση. Αν υπερβαίνει το πράσινο, έχει στιγμιαία κατανάλωση υψηλότερη της μέσης. Αν υπολείπεται, έχει μικρότερη. Αν δεν εμφανίζεται, δεν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας.
-
Και ο αριθμός των λίτρων που αναγράφεται σε τι αναφέρεται?
-
Και ο αριθμός των λίτρων που αναγράφεται σε τι αναφέρεται?
Είναι τα εκτιμώμενα χιλιόμετρα που μπορείς να διανύσεις με το υπόλοιπο των καυσίμων που έχεις.. Μπορείς να διαβάσεις και το βιβλίο χρήστη όπου αναφέρονται όλα αυτά, καθώς και ποιες είναι οι ρυθμίσεις που μπορείς να κάνεις για να σου δείχνει π.χ. την κατανάλωση ανά διαδρομή και όχι την συνολική μέση κατανάλωση του οχήματος ..
-
Χμ εγώ αναφέρομαι στον μεγάλο πράσινο αριθμό.. Μόνο. Ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν ανάμεσα σε 3.8-4.
Τον αριθμό των συνολικών χιλιομέτρων τον έχω εντοπίσει αλλά δεν μιλάω για αυτόν.
Δείτε τη φωτο:
-
Δε νομίζω ότι μπορούμε να σε βοηθήσουμε ή ότι έχει νόημα αυτή η κουβέντα, αν δεν κάνεις πρώτα τα βασικά, ήτοι RTFM !
Αφού διαβάσεις το εγχειρίδιο χρήσης, θα μπορέσεις να καταλάβεις τις ενδείξεις και τη λογική τους. Μετά το συζητάμε...
-
Το τσέκαρα μόλις αλλά δε νομίζω ότι το θέμα βρίσκεται στο ότι δε καταλαβαίνω κάτι. Σαφέστατα μιλάω για τη μέση κατανάλωση.
Αυτό που έχω διαπιστώσει ειναι πως αν την μηδενισω αρχικά παίζει προς τα πάνω κ προς τα κάτω για κάποια χιλιόμετρα και μετά εν μέρη σταθεροποιειται.
Απλά δεν γνώριζα από τι εξαρτάται αυτό και μ έκανε εντύπωση αρχικά η κατανάλωση που έδειχνε.
Μπορώ να έχω λινκ από αυτά τα βίντεο σχετικά με τα tips για την όσο πιο δυνατή οικονομική οδήγηση?
-
Αυτό που έχω διαπιστώσει ειναι πως αν την μηδενισω αρχικά παίζει προς τα πάνω κ προς τα κάτω για κάποια χιλιόμετρα και μετά εν μέρη σταθεροποιειται.
Ε, λογικό είναι αυτό, αφού την μηδενίζεις. Οπότε στην αρχή αυξομειώνεται μέχρι να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, ώστε να σταθεροποιηθεί ο Μ.Ο.
-
Αυτή τη στιγμή έχω 5.1 ..δε ξέρω ακριβώς τι γίνεται. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι σταματημένος στο πάρκινγκ και με μέση 4.5 ανέβηκε μόνο του στα 4.9
Έχω την εντύπωση ότι για κάποιο λόγο δε φορτίζει η μπαταρία όπως θα έπρεπε.
Επίσης να αναφέρω ότι δεν έχω αλλάξει κάτι. 4 μήνες τώρα ήμουν πάντα ανάμεσα στα 3.8-4.
Το αμάξι αρκετές φορές νιώθω ότι αγκομαχαει κυρία κυριολεκτικά ακομα και σε ανηφόρες με κλίση 20 μοιρών. Λες και δεν λαμβάνει καθολου υποδυναμη από τον ηλεκτροκινητήρα.
Μήπως να πάω να το δουν για ελλατωματικη μπαταρία? Παίζει τέτοιο σενάριο ?
-
Αν η μέση κατανάλωση 4.5 αφορά λίγα χιλιόμετρα, τότε (μπορεί να) είναι φυσιολογικό να ανέβει στα 4.9 δουλεύοντας τον κλιματισμό ή φορτίζοντας την μπαταρία. Προσωπικά προτιμώ να βλέπω τη μέση κατανάλωση γεμίσματος και να μην ανεβάζω πολύ τη στιγμιαία. Η κλίση δρόμου μετριέται επί τοις εκατό και η μέγιστη που έχω συναντήσει είναι 10%. Αν όντως μιλάς για είκοσι μοίρες, δεν είναι λίγες και πιθανότατα το αυτοκίνητο θα έβρισκε προσπαθώντας να ανέβεις εκεί.
Το αυτοκίνητο δεν αγκομαχά στις ανηφόρες. Αν δεν υπερβάλλεις και δεν είναι σχήμα λόγου (καλά, προφανώς και είναι σχήμα λόγου!), το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στην αντιπροσωπεία και να το οδηγήσετε μαζί στον ίδιο δρόμο.
-
'Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι θα υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν αναβάθμισης του Toyota Touch με προσθήκη Android Auto & Apple CarPlay στο Τoyota Corolla το 1ο εξάμηνο του 2020. Θα επανέλθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες. Φιλικά, η ομάδα της Toyota Hellas'
Απάντηση της Toyota στο Facebook..Δηλαδή τωρα που μιλάμε δε νυποστηρίζει τίποτα από αυτα το αυτοκίνητο;
Ενώ υπαρχουν βιντεο στο εξωτερικό που δειχνουν πως ενεργοποιείται;
Η αναβαθμιση θα είναι απλά πέρασμα νέου λογισμικού;
-
Τώρα στη Ελλάδα δεν υποστηρίζονται. Σε χώρες του εξωτερικού έχει ξεκινήσει η αναβάθμιση και, όπως είπαν, θα δοθεί και σε εμάς το 20. Προς το παρόν λύση είναι το MirrorLink, αν και όχι τόσο εύχρηστο.
-
Εντωμεταξύ έχει καταφέρει κανείς να ενεργοποιήσει τις υπηρεσίες στην εφαρμογή MyT? Ζητάει η εφαρμογή να ενεργοποιηθεί το προφίλ από τον αντιπρόσωπο, αλλά όταν τους πήρα τηλέφωνο δεν ήξεραν ακόμα τίποτα σχετικά! Είναι λίγο αλλεργικοί με το android στην Toyota..
-
Καλά το mirrorlink είναι τραγικό.
Ειδικα ως υλοποίηση από την Τογιότα. -
Αν δεν έχεις πάρει την έκδοση με τους χάρτες (go or go 2) δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις τρις συνδεδεμένες υπηρεσίες.
(Δεν είναι Android!)
Toyota Corolla 2019